Top snelle service

s'avonds besteld, volgende dag netjes verpakt in huis.

bekende merken tegen lage scherpe prijs en snel en netjes geleverd.

Volgende keer weer.

Wederom perfecte service. Snel, netjes en exact volgens specificaties geleverd. Inmiddels voor het derde voertuig een leiding besteld. Volgende keer weer!

Snelle levering, Super goede pasvorm en goeie schriftelijke Instructie.

Goede en snelle service

Heel erg tevreden, ook zeer tevreden met het product

Snelle levering en betaalbaar.

De universele rempomp paste voor 80%, ik heb dus nog aanpassingen moeten doen om dit te kunnen gebruiken op mijn motor maar de prijs was dan ook +- de helft van de originele.

Goede en adequate levering

De remblokken waren goed verpakt. De kwaliteit ziet er goed uit.

Behulpzaam reageren snel

Alles goed.

Fijn telefoon gesprek. Artikel ter plekken opgezocht in magazijn, volgende dag in huis!

Geweldig goede shop

Ik heb al vaker remleidingen op maat laten maken bij deze shop voor verschillende projecten en elke is nog netter en mooier dan de vorige, Topkwaliteit! En als je vragen hebt worden ie ook altijd snel en correct beantwoord.

makkelijk besteld en snel geleverd

goed adres voor het bestellen van remleidingen !

Great product and service

Quick, accurate and quality parts.

super acurate levering

kan niet beter

Perfect spul, snelle levering

De website is fijn en je hebt meer dan genoeg keus in kleuren en fittingen. Product wordt snel geleverd en ziet er supernetjes uit.

snel en korrekt

snel en goede info

Correct en snelle levering!

Scherpe prijs en zeer snelle levering

supersnel geleverd

Op maandagavond bestelde remslang werd donderdag al geleverd, als post nl geen vertraging had gehad zelfs woensdag! Goede spullen voor een mooie prijs. Snel en correct antwoord op vragen per email over de lengte van de remslang bijvoorbeeld. Goed geregeld!

Gaat vlot

duidelijke site en snelle levering van de bestelling

snel en accuraat

Bestelling kwam sneller binnen dan beloofd en was exact volgens configuratie

Alles op tijd en in goede staat ontvangen

top

snelle levering en goede passing

Ik kan het niet anders zeggen het maken van je eigen remkabels op maat is een genot om te doen en voor iedereen te doen. De keuze in kleur lengte en toebehoren zijn compleet. Alles behalve de levering die is supper te noemen, voordat ik de olie besteld had waren ze al geleverd echt waar supper. Een bedankje voor alle medewerkers van Sparks Trading. Groeten van Paul en tot de volgende keer TOP

Snel en hoge kwaliteit.

Heb hier vaker remleidingen besteld en zou dat altijd weer doen. Makkelijk samen te stellen goede kwaliteit en enorm snel geleverd. Ook naar Duitsland.

Kelvinweg 12 6101 WT Echt