Erg leuk idee en "alles werkt"!

Ik ben niet handig met dit soort dingen maar deze site is echt toegankelijk. Het resultaat is erg mooi geworden!

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? iedereen vond het echt een heel leuk idee en erg mooi geworden.

Fantastisch boekje, mooi aangeleverd!

Ik vind het boekje geweldig! Heb deze nu 2x besteld voor een babyshower en het ziet er zo ontzettend professioneel uit, zo mooi als herinnering aan een mooie dag te ontvangen! Bedankt hiervoor!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed! Iedereen was positief verrast

Geweldige service

Geweldige service, leuke reacties

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Origineel

Super leuk geschenk!

Mijn collega was super tevreden met dit geschenk en de collega's die het boekje invulden vonden het een super goed idee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel blij, heel leuk afscheids geschenk

Wat een uitvinding! Mensen kunnen met gemak een pagina vullen, ze zijn zo klaar en hoeven niet uren te zwoegen, knippen en plakken met als resultaat een kleuterschool A4-tje, maar hebben gelijk geweldig resultaat!!:) Voor de ontvanger een blijvend cadeau, met zeer hoge emotionele waarde. Hoe geweldig iedereen die 'iets' voor je betekent in een boek... Daarnaast waardeer ik de service enorm met name over maak en verzendtijd, Mijn Antiheimwee-boekje was ruim op tijd binnen...

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Super leuk en uniek cadeau

Met alle vrienden gemaakt voor een bruiloft van vriende . Heel persoonlijk met eigen vragen en foto's! Een aanrader!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk!!!

Super handig en leuk

Gebruiksvriendelijk, genoeg keuze leuke lay outs.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk

Heel erg leuk kado om te geven en te maken en te krijgen!

Makkelijk te maken met medewerking van de vrienden die erin komen te staan. Vriendenboekje maakt er ook hele leuke paginas van!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Ontzettend leuk en makkelijk

Het boekje ziet er fantastisch uit en de ontvanger was ik tranen. Het is gemakkelijk in te vullen door iedereen en het wijst zich vanzelf.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed!

Eigentijds

Invullen werkt goed. Dat foto's vierkant moeten zijn is belemmerend. Ook het feit dat de persoonlijke foto rond wordt afgesneden werk belemmerend. Het is raar dat vragen en antwoorden niet afgedrukt worden, terwijl er wel ruimte is en een antwoord is ingevuld. Er gaat volgens mij iets mis in de software

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Sommigen aanvankelijk sceptisch. Uiteindelijk positief

Wat een mooi boekje!

Heel erg blij met het boekje en met de manier waarop je dit via de site kunt invullen, aanpassen en volgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!

Super makkelijk samen te stellen en een heel leuk resultaat. Ik heb al een paar keer een boekje gemaakt en zelf gekregen op een babyshower en het is echt een leuke herinnering!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ik en mijn vriendinnen zijn er super blij mee!

Het boek wordt erg mooi geleverd. Het rond zenden van de vraagformulieren is minder praktisch.

Het boek wordt geleverd in een mooie cadeauverpakking en tas. Daarnaast is de kwaliteit van het boek goed. Minder handig is dat de tool om in 1x allemaal email adressen te importeren het niet deed. Dit betekende dat ik alle mailadressen handmatig heb moeten vullen. Ik zou het handig vinden om gewoon met een link te kunnen werken en deze via mijn eigen mail rond te sturen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Knap resultaat en uitstekende service

Toen ik wat vragen had tijdens het maken van het boekje, werd ik vrijwel onmiddellijk geholpen. Het uiteindelijke resultaat was heel mooi en het boekje was makkelijk te maken. Alles wijst zichzelf uit. Ik kreeg het vriendenboekje ook netjes op tijd in de brievenbus. De aanstaande bruid was er heel tevreden mee. Zeker en vast een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer goed.

Leuk om het boekje samen te stellen

Vind het een leuk project om samen te stellen. Concept is goed bedacht. Wel jammer dat je de foto's bij de vragen niet wat groter kan maken en iets meer zelf kan versieren/personaliseren Het is met een grote groep leuk dat je allemaal maar een paar euro kwijt bent maar het totaal bedrag voor het vriendenboekje vind ik dan uiteindelijk wel erg hoog.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ziet er erg leuk uit

Makkelijke manier om een zeer persoonlijk boek te realiseren

Ik kwam in aanraking met het vriendenboekje doordat ik zelf een uitnodiging kreeg. Wat een leuk idee voor het 25 jarig huwelijk van mijn broer en schoonzus bedacht ik me toen. Ik ging aan de slag met het idee dat er niet al te veel tijd in ging zitten. Echter door de diversiteit aan leeftijden was het voor sommige toch iets lastiger dan ik had verwacht. De contacten met diverse mensen, hun enthousiasme en het eindresultaat maakte de tijdsinvestering meer dan goed. Mijn broer en schoonzus waren aangenaam verrast met dit persoonlijke cadeau! Een mooier cadeau hadden ze zich niet kunnen wensen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Overweldigend

goed verzorgd, hippe uitstraling en goede service

Het is nu het 2e boekje wat ik heb gemaakt en opnieuw is het een groot suc6. Heel leuk.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? mensen vonden het super leuk

Resultaat is echt mooi en leuk!

Het is een leuk boekje met een mooie lay out. Echt ontzettend leuk om cadeau te geven en het is heel erg leuk om te bewaren en later nog is door te lezen! De site werkt erg makkelijk en je kan ook makkelijk contact krijgen met iemand van de site bv via de chat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel waardevol met mooie herinneringen

Enorm leuk cadeau om te geven!

Het maken van het vriendenboekje was ontzettend makkelijk en het resultaat was erg mooi. Ook de service bij levering was uitstekend!

• Service

Ik vond het leuk dat ik de vragen zelf kon aanpassen en bewerken. Het boekje is met heel veel enthousiasme ingevuld door iedereen en met veel liefde in ontvangen genomen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super!

Ziet er mooi uit maar niet van alles op de hoogte

Het vriendenboekje ziet er mooi uit,mooi gedrukt. Ik vind het wel erg prijzig, ik zou het er niet nog een keer aan uitgeven. Je kunt zelf 2 foto's toevoegen op een bladzijde, fijn dat je als beheerder hier ook invloed op hebt. Het boekje wordt hiernaast alleen nog gevuld met andere 'loze' foto's. Mooie plaatjes maar dit had ik van te voren wel even willen weten. Hier heb ik geen invloed op gehad.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed maar product wordt erg duur gevonden voor wat je ervoor krijgt

Mooi en persoonlijk

Je kunt de inhoud van het boekje naar eigen wens aanpassen en laten invullen. Daarna wordt het mooi voor je opgemaakt en netjes verstuurd. Mooi persoonlijk cadeau. Mijn zusje was er heel blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Tranen van geluk

Het was echt top

De service was echt heel fijn. Kreeg via de chat gelijk antwoord. De site is ook gebruiksvriendelijk. Ik ben erg tevreden over de lay-out. Ik zou het zo weer doen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Degene voor wie het was vond het echt geweldig. De andere collega’s vonden het boekje mooi. Ze vonde

Geweldig cadeau om aan collega te geven!!

Superleuk om te maken en te krijgen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Waanzinnig leuke reacties

Erg makkelijk om te maken en heel erg leuk om te geven of krijgen! Zeker een aanrader

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super!

Over Mijn vriendenboekje