Joy

Super leuk om kado te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super!

Een superleuke, duurzame herinnering!

Dit vriendenboekje hebben wij met een groepje vriendinnen cadeau gedaan aan een lief bruidspaar en zij waren hier ontzettend blij mee! Ook top dat je zelf vragen kan bedenken en dat het tof vormgegeven is èn het in een leuke verpakking wordt bezorgd.

Makkelijk, vlot en dik voor elkaar

Makkelijk, vlot en dik voor elkaar

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? superleuk

Erg leuk om te maken en te geven!

Het is vrij eenvoudig om met collega’s /vrienden een boekje te maken en vergt niet veel tijd. Persoonlijk zou ik wel leuk vinden wanneer niet iedereen dezelfde vragen hoeft te beantwoorden. Dat er naast standaard vragen wat meer diversiteit toegevoegd kan worden. Maar het is begrijpelijk dat er vanuit 1 sjabloon gewerkt wordt.

Leuk!

Prima ervaring! Er was onduidelijkheid over de geschiktheid van een bepaald type boekje. Na contact is het allemaal heel fijn opgelost! Ik denk dat mijn dochter blij verrast is en het heel erg leuk zal vinden.

Het leukste afscheidskadootje

Mijn vertrekkende collega vond dit afscheidskadootje het allerleukste afscheidskadootje. Levering was snel. Ook fijn dat indien er slechts 1 foto was geupload de organisatie een tweede foto heeft toegevoegd (uit een vlindercollectie). Kwaliteit ook prima van het uiteindelijke boekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Niets dan lof

Een fantastisch persoonlijk cadeau!!

Het was voor mijn moeder die 65 werd. Ze was erg verrast en emotioneel door alle mooie woorden die iedereen schreef! Een mooi aandenken :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!

Makkelijk en snel een heel persoonlijk kado!

Zeker in deze tijd was het lastig om toch iets speciaals te regelen voor onze zwangere vriendin. We konden niet met zijn allen samen zijn, maar op deze manier hadden we toch iets van de hele groep wat konden geven. Het was gemakkelijk voor iedereen! En het ziet er heel leuk uit. De fotopagina was niet direct mee afgedrukt en 2 dagen later hadden we de juiste versie binnen. Echt een aanrader!

top verrassing!

Vooral in deze corona tijden was dit een top verrassing voor een hele low key vrijgezellen, op deze manier konden alle vriendinnen toch nog wat zeggen tegen de bride to be, boekje zag er erg mooi uit, mooie kwaliteit en heel makkelijk van alles aan te passen. Sommige vaste vragen (relatiestatus) had voor mij niet gehoeven, maar dat is dan ook het enige minpunt wat ik kan bedenken. De reminder mails, de manier van mensen toevoegen en de uiteindelijk prijs pp waren helemaal top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? helemaal leuk!

Leukste cadeau voor collega's

Al meerdere keren een boekje besteld voor als een collega met pensioen/ weg ging. Ontzettend leuk om op een leuke creatieve manier een cadeau te maken. Het is allemaal heel duidelijk en gebruiksvriendelijk en op een simpele manier kunnen alle collega's hun bijdrage leveren. De bestellingen verliepen probleemloos en de kwaliteit van de boekjes is helemaal top. Super leuk concept! Nu zijn we bezig met mijnreceptenboekje.nl, hetzelfde concept, maar dan met recepten...echt super leuk. Keep up the good work!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Verrast en dankbaar

Meest bijzondere en waardevolst cadeau om te geven en te krijgen

Wij hebben onze vriendin dit cadeau gedaan voor haar babyshower in een lastige Corona-periode. Super leuke vragen om in te vullen en zelf kun je ook nog vragen toevoegen. De verpakking an sich is alleen al een cadeautje. Zo liefdevol ingepakt. Super handig om te maken. Geweldig om te geven. Heb het voorrecht ook ooit iets dergelijks gekregen te hebben, van een ander bedrijf, maar de opmaak was lang niet zo mooi als van dit bedrijf. Petje af en dank!! Onze vriendin zat in tranen aan het einde vd babyshower toen ze dit open maakte. Duidelijk geraakt bij het zien van alle liefde die wij met zn allen in het boekje hebben gestopt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!!!! Wauw!!! Suuuuper leuk geworden!!! En de ontvangster in tranen, wat wil je nog meer ;)

Geweldig en persoonlijk cadeau!

Het invullen van het boekje gaat heel gemakkelijk, het zijn leuke vragen die je zelf aan kunt passen indien gewenst. Het resultaat is geweldig! Een prachtig boekje, met mooie opmaak en heel leuk verpakt. Een cadeau voor het leven met alle lieve woorden van vrienden en familie bij elkaar.

• Service

Een ontzettend leuke herinnering!

Erg leuk om te maken, in te vullen en cadeau te geven :-)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Superleuk!

GEWELDIG!!!

Het maken was een groot feest. Het wijst zich vanzelf. Heel intuitief. Iedereen krijgt een linkje en met een paar klikken start het proces. Gisteren het boekje kunnen overhandigen namens de collega's en ik denk dat het veel leesplezier gaat opleveren voor de penionado. Ik ga het zeker weer gebruiken. Ook de bestelling liep vlot en het boekje was precies zoals voorgesteld (eigenlijk nog mooier), met een mooie ringband en dikke kaften. De blaadjes zijn stevig en mooi om te zien. De foto's kwamen goed uit de verf. Mooi gedrukte tekst. Al met al een feestje om te maken en te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? de eerste indrukken waren zeer positief.

Het is een leuk idee, gemakkelijk bij te houden. Het enige is dat je van veel mensen géén e mail adres hebt. Voordeel is dat ik mogelijke deelnemers via app of anders heb benaderd om mee te doen en indien ze dat wilden ze aan mij hun email adres konden sturen dus degene die hun mail adres stuurden zeiden eigenlijk indirect dat ze mee gingen doen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief, en érg leuk, aanrader

Geweldige service en een top cadeau!

Wat een leuk cadeau om te geven! Ze was er enorm blij mee. Heel handig in deze Corona tijd om toch een persoonlijk cadeau te maken met een grote groep vrienden. Ook een goede prijs kwaliteit verhouding.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed!

• Service

Leuke èn laagdrempelige manier om een digitaal vriendenboekje te maken.

Als ervaren DTP-er ben ik natuurlijk erg kritisch op digitale publicaties. Met de tool van Mijn Vriendenboekje kun je gemakkelijk, snel en overzichtelijk een leuk herinneringsboek maken voor vrijwel elke gelegenheid. De opmaakmogelijkheden zijn niet uitgebreid, maar daardoor prima voor iedereen te gebruiken. Het versturen van de uitnodigingen en vragenlijsten zijn erg handig. En het resultaat is ook erg mooi geworden! Wat ik jammer vind is dat je (als beheerder) geen tussentijds concept kunt bekijken en dat er geen PDF inkijk-versie na afloop is om aan iedere deelnemer te sturen, als herinnering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast!

verrassend!

Mooie uitvoering! Handzaam! Makkelijk te maken voor iedereen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? zeer positief

Top, geheel naar mijn zin

Binnen een week, een prachtig boekje gemaakt. Heel blij mee, de ontvanger was ook blij verrast

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top

Fantastisch!

Ik heb 2 boekjes mogen maken, een voor afscheid van de tennisjuf en de andere voor mijn dochter die 18 jaar is geworden in corona tijd. Voor de tennisjuf hadden zich 64 families aangemeld! Prachtig boek geworden en waardevol aandenken aan 10 jaar bij onze vereniging. Voor mijn dochter wilde ik toch iets leuks doen in deze corona tijd, ruim 30 vrienden benaderd om vragen in te vullen. Voor meiden iets makkelijker dan voor jongens om in te vullen.... uiteindelijk mooi aandenken geworden met dank aan iedereen!! Echt een verrassing en daar gaat het om.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer enthousiast

Een geweldig waardevol cadeau!

Het mooiste cadeau wat we mijn ouders in deze coronatijd hebben kunne geven voor hun 50-jarig huwelijksjubileum! Ze blijven er maar in bladeren; 31 familieleden en vrienden hebben een pagina ingevuld. We zijn goed geholpen, als je via de chat contact zoekt, reageert er binnen 1 minuut iemand. Er wordt meegedacht en goede tips gegeven. Toen we door vervelende omstandigheden in tijdnood raakten, werd en kosteloos een spoedbestelling van gemaakt, waardoor we het boekje toch precies op tijd hadden. De post doet er wel langer over dan een dag, houd daar rekening mee.

Fantastisch!

Eerst een receptboekje gemaakt en nu een vriendenboekje. Leuk en makkelijk om te doen. Een mooi resultaat en prettige service!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!! Mooi aandenken voor de ontvangers.

Om cadeau te geven was heel leuk, maar de ontvanger zo superblij ermee maken was nog leuker

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Super geregeld, duidelijke informatie ook over de levering van de bestelling. Het boekje ziet er prachtig uit qua tekst en vormgeving de voorkant enz. Enige maar: wij hadden zeer weinig foto's in ons bezit dus ook om in het boekje te plaatsen. Wij hadden niet begrepen dat de fotoplekken dan automatisch door jullie werden opgevuld met afbeeldingen. Dat was een beetje jammer, net niet onze smaak. Voor de rest top!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg leuk!