Onze dochter is afgelopen weekend 16 geworden. Voor haar hebben wij een vriendenboekje laten maken bij jullie. Wat een top kado, met mooieverhalen van dierbare! Zeker een aanrader.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Heel mooi resultaat en super makkelijk

Zeer vriendelijk website Makkelijk in gebruik Vele opties zoals een reminder kunnen sturen, en zelf de volgorde kunnen bepalen Erg origineel cadeau

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Hee gaaf om de reactie van onze gezamenlijke vriendin te zien!!

Hee erg persoonlijk en een supergeslaagd kado!!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? 100% lovend

Schot in de roos

Samenstellen van het vriendenboekje werkt vrij gemakkelijk, van het toevoegen van emailadressen tot het bewerken en opslaan van de pagina's! Prettig dat de standaard vragen nog volledig naar eigen smaak aan te passen zijn. De standaard vragen waren immers wel erg op een twintigers publiek gericht. Het zou handig zijn als je naast een herinnerings email naar de deelnemers ook een algemene mail kunt sturen . Het boekje werd veel sneller dan verwacht met de post bezorgd. Overhandiging van het vriendenboekje was een schot in de roos.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig !!

Fantastisch cadeau, wat een goede service!

• Service

Wat een leuk cadeau om te geven!

Alles heeft prima en vlot gewerkt, van het uploaden van de email adressen tot het bewerken van de pagina's! Vragen werden vlot en duidelijk beantwoord, er zijn ook nog aanpassingen mogelijk op de vaste items. Het was spannend of het zou lukken en er niet alsnog iets mis zou gaan (57 deelnemers!), maar vandaag viel het boekje, ruim op tijd op de mat! Heb nu al zin in de overhandiging!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Echt super leuk kado om te geven

Ik zou het zo weer doen als kado Echt heel persoonlijk

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel blij en emotioneel

superkado voor een afscheidnemende collega!

duidelijk, handig, zeer makkelijk te managen & prachtig resultaat

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiaste reacties, zowel bij de bijdragers als bij de ontvanger!

Het boek is super mooi geworden. Snelle reactie toen ik nog een paar vragen had. Snelle levering

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ook geweldig

Na omslagtige start was het resultaat geweldig

Na omslagtige start was het resultaat geweldig

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? prima

Duidelijk, goed op de hoogte gehouden over alles.

Continu op de hoogte gehouden over de status van het boekje. Zeer makkelijk in gebruik, heel helder allemaal.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Verrassend leuk!

Geweldig cadeau!

Een groot succes - prachtige layout en heel leuk idee, vooral nu in Covid. Enige verbeter punt: ook al als ik het boek selecteer in Engels zijn sommige dingen nog steeds in het Nederlands.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super goed!

Origineel en persoonlijk kado!

Erg leuk kado om te geven! Het boekje ziet er gedrukt nog mooier uit dan online. Voldoende ruimte voor foto’s en leukste teksten. Vooral ook fijn dat je alles online kunt regelen en zelf geen omkijken hebt naar de opmaak. Ook de reminder functie en nog mensen toevoegen om uit te nodigen zijn ideaal! Een paar verbeter tips voor de makers: - keuze om minder vragen te maken (nu moet je een bepaald minimum aantal vragen verzinnen) - keuze voor bijv 1 of 2 foto’s meer erbij te plaatsen en dan dus wat minder tekst - er worden plaatjes bij geplaatst door jullie die geen meerwaarde hebben. Ik had daar liever zelf nog foto’s geplaatst

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top!!

Wat een prachtig document !

Prachtig, ontroerend, fantastisch naslagwerk. Een cadeau voor het leven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ontroering, blijdschap, verrast,

Prachtig kado

Als verrassing aan m’n ouders gegeven. Mooie lay-out!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast makkelijk in gebruik

Heel mooi geworden

Ik ben heel tevreden. De foto’s zijn mooi afgedrukt. Flexibel met de vragen. Fijne begeleiding bij vragen. Persoonlijk zou ik het fijn vinden als je ook zelf een titel kan invullen. Maar verder Top kado!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Nog niet gegeven

Mooi boekje

Een heel leuk boekje met vragen en antwoorden en leuke foto's! De ontvanger vond het superleuk om te krijgen!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Allemaal positief

Super systeem en mooi resultaat!!

ik heb dit nu voor twee collega's gemaakt. een goed systeem en uiteindelijk een mooi boek! alleen maar goede reacties ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed!

Mooie herinnering en goed vormgegeven

Mooi!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed

Superleuk concept!

We hebben een collega die met pensioen ging een afscheidsboekje gegeven. Doordat dit gemakkelijk in te vullen is, deed iedereen mee. Met leuke vragen is het een mooi persoonlijk boekje geworden. Onze collega vond het erg leuk. Iemand anders wilde gelijk haar ceremoniemeesters tippen dat dit een leuk idee is voor haar bruiloft. Ik heb één verbeterpunt. Het is erg leuk dat er bij degenen die geen foto's erbij gezet hebben, door "Mijn vriendenboekje" leuke foto's toegevoegd worden. Een klein beetje jammer dat er wel dezelfde foto's bij zaten. Wellicht kunnen er nog wat meer verschillende foto's in deze automatische vulling gezet worden

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Duidelijk, tof

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Huilen van blijdschap

Het contact met de klantenservice was snel en vriendelijk. Het was een spoedje en dat is gelukt. Bedankt voor de snelle levering! Boekje was online voor iedereen makkelijk in te vullen. Heel overzichtelijk en duidelijk. Het resultaat was super. Erg mooi boekje. Alleen maar leuke reacties. Voor herhaling vatbaar!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? De ontvanger vond het, “het beste en mooiste cadeau”, haar medewerkers gebundeld in een mooi afscheidsboekje.

Prachtig boek, heel makkelijk te maken

We hebben een heel mooi cadeau kunnen geven aan onze collega. Het invullen en bestellen is heel makkelijk (zelfs met 70 mensen in het boek) en het boek werd snel geleverd. Het eindresultaat is prachtig.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Mooi product

Boekje was helemaal top. Mooi bewerkt en makkelijk programma om te maken. De keuze is reuze!! Ik had het boekje eerder nodig. Ik heb gemaild en er werd een spoed bestelling van gemaakt. Helemaal top

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed

Super leuk cadeau

Voor de 25 jarige bruiloft van onze ouders dit boekje gegeven, ze waren zeer verrast!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top!!

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!