zeer goede meedenkende service

boekje is makkelijk te maken, leuk dat je de vragen zelf kan bedenken en aanpassen. foto's makkelijk toe te voegen, en de lay out is heel leuk geworden, alleen 1 opmerking; ik vind de zwart/wit foto's die jullie er bij voegen niet passen,dit is helaas een verplicht veld. de service is echt top! meedenkend en zeer service gericht!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enorm positief

Echt heel leuk gedaan

Het is een super mooi boekje geworden. Echt een aanrader voor jong en oud! Dank jullie wel!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Echt super mooi

Mooi en persoonlijk cadeau

Voor een collega die afscheid nam hebben we als team het vriendenboekje ingevuld. Deze konden we helemaal personaliseren zodat het zou passen bij de ontvanger (de standaardvragen heb ik aangepast). Het was voor iedereen makkelijk om de vragen in te vullen, zelfs de niet-zo-technische collega's konden de pagina makkelijk invullen. Het boekje is daarna door Mijn vriendenboekje mooi afgewerkt. De collega was erg blij met dit persoonlijke cadeau!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Verrast, blij

Leuk idee en mooi opgemaakt en leuke herinnering. Maar wel kostbaar.

Ik wilde voor verjaardag van mijn vriend iedereen vragen wat te schrijven. Heel leuk idee en aandenken pas bij bestellen zag ik dat het 2,50 per pagina was dat vond ik wel heel kostbaar. Vooral omdat ik ongeveer 20 man gevraagd had wat in het boekje te schrijven dus werd uiteindelijk letterlijk een kostbaar boekje. Verder opmaak, formaat heel leuk en mooi.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed, leuk idee, bijzonder

Fantastische service

Naast de ontzettend leuke boekjes en variaties vind ik de service FANTASTISCH. Uiterst vriendelijk en behulpzaam en slimme oplossingen. Nogmaals veel dank!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Dierbare herinnering

Echt erg mooi

Reacties waren erg positief een mooie herinnering voor later.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ontroerd echt een mooie herinnering

Heel leuk

Erg blij met het resultaat. Zeer persoonlijk boekje gemaakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top!

Helemaal leuk

Te leuk om te maken. Je kan elke vraag aanpassen waardoor je een heel leuk origineel boekje hebt om cadeau te geven.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ontzettend leuk

Met onze collega's hebben we een vriendenboekje gemaakt voor onze collega die met pensioen ging. Het ging super makkelijk en vooral het uitnodigen per e-mail is in deze tijd echt top! Hij was ontzettend blij met Zijn Vriendenboekje!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk!

Mooie, persoonlijke herinnering aan de samenwerking met collega's!

Een mega leuk cadeau voor een collega die het bedrijf verlaat. Door iedereen wordt dit persoonlijke cadeau enorm gewaardeerd. Het vraagt weinig tijd om dit digitaal in te laten vullen. Zeker in tijden van covid; waar je je collega's niet makkelijk bij elkaar brengt is dit een ideaal afscheidscadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super!

Complete verrassing in boekvorm

Wauw wat was ik verrast met mijn babyshower boekje. Mooi vorm gegeven, fijne kleuren en materialen. De vragen die mijn lieve vriendinnen hebben moeten beantwoorden waren ook top! Een super leuk en origineel cadeau wat ik zeker kan aanbevelen aangezien het aanpasbaar is voor elke gelegenheid. Ik zal reclame maken;-) . Dank voor deze mooie tastbare herinnering :-)

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super enthousiast

leuk cadeau

Al meerdere boekjes gemaakt, website zit goed in elkaar en tot nu toe vond iedereen t nog geweldig cadeau

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? heel mooi

Prima resultaat

Een duidelijke en prettige site. De links werken ook prima en snel. Erg leuke verpakking en snelle levering. Verzorgd en keurig resultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief en enthousiast

Kwalitatief & persoonlijk

Een ontzettend leuk persoonlijk kado! Heel gebruiksvriendelijk, zelfs oma kon de pagina zelf vullen! Echt fijn! Goede kwaliteit, hippe uitstraling & super feestelijk verpakt! Absolute aanrader!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super positief & enthousiast

Superservice, persoonlijk en snel!

Snelle en persoonlijke service, erg leuk boekje, leuke vragen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg leuk!

Heel leuk cadeau om te geven.

Makkelijk in gebruik. Mensen zijn makkelijk uit te nodigen om mee te doen. De vragen kunnen aangepast worden naar eigen smaak. Ik heb 1 verbeter puntje, maar dat is een persoonlijke. De foto pagina's zaten bij ons op de laatste pagina's. Persoonlijk had ik het leuker gevonden als de foto pagina's verdeeld door het hele boek zaten.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk.

Gebruiksvriendelijk en mooi eindresultaat!

Positief!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Leuke vormgeving en makkelijk te realiseren.

Het is prettig verschillende keuzes te hebben voor de vorm geving van het boekje. De deelnemers zijn makkelijk te benaderen, toe te voegen en benaderen. Ik had wel graag de mogelijkheid gehad het geheel online in te zien en door te bladeren. Helaas was er bij ons sprake van een storing waardoor uiteindelijk wat zinnetjes wegvielen. Verder erg tevreden over het resultaat en op tijd afleveren volgens afspraak. Een erg leuk, persoonlijk kado om te geven, wat ook goed gewaardeerd werd.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Super professioneel!

Ik heb een vriendenboekje besteld voor de vrijgezellen van mijn zusje. Het resultaat overtrof mijn verwachtingen! Het is makkelijk te regelen, de communicatie is super en het is een ontzettend mooi opgemaakt boekje geworden wat ook nog prachtig was ingepakt. Een heel leuke blijvend cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super enthousiast

Perfect cadeau

De website is gemakkelijk en intuïtief in gebruik. Het is heel fijn dat er kant en klare mails zijn om uit te sturen naar alle deelnemers en dat de pagina's in verschillende talen beschikbaar kunnen worden gesteld. Het bruidspaar was er erg blij mee!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Origineel, gebruiksvriendelijk en gewoon super leuk!

Voor het afscheid van een collega hebben wij een boekje gemaakt. Het is een super leuk, makkelijk en origineel cadeau om te geven met veel verschillende collega's. Doordat iedereen het zelf kan invullen heb je er als organisator ook weinig werk aan. Plus het is voor iedereen betaalbaar. Voor een paar euro heb je levenslange herinnering!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Leuk aandenken maar weinig moderne/leuke boekstijlen

Heel handig in gebruik en een leuk aandenken van een babyshower. Hierdoor kunnen vele een onderdeel uitmaken van de babyshower in deze COVID tijd. Jammer dat er weinig (leuk/moderne) keuze is in boekstijlen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk

Een heel leuk cadeau om te geven namens alle familie en vrienden!

Had in het begin erg veel moeite met de tekst erin te krijgen, ik werd er iedere keer “ uitgegooid”. Heb toen een Word document gemaakt en dat vervolgens gekopieerd en in het Vriendenboekje geplakt. Toe ging het goed.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Leuk voor een speciale gelegenheid.

Dit was zo leuk om te doen, en heel leuk voor een speciale gelegenheid. Oude herinneringen worden opgehaald.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? De ontvanger was heel blij en ontroerd.

Mooi verzorgd eindproduct en snelle levering

Toegankelijk format met een mooie voorzet van bruikbare vragen die kunnen worden aangepast. Ruimte voor persoonlijke foto's en een leuke feestverpakking.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg leuke verrassing

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!