Super handig en origineel cadeau!

Een leuk origineel cadeau, vandaag cadeau gegeven. Ik heb er gelijk 2 gemaakt. 1 voor een vriendin; ze vond het super leuk en heeft heel veel gelachen om alle leuke antwoorden op de vragen. Van mij mogen er nog meer verschillende “stijlen” boekjes gemaakt worden. En misschien ipv een e-mail een link die je via whatsapp/chat/messenger kan versturen? Zodat je niet iedereen zijn e-mail hoeft te vinden/vragen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super enthousiast, super leuk voor later ook nog!

Al twee babyshowers cadeau gegeven en nu de derde!

Een heel orgineel, creatief en persoonlijk cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!

Makkelijk en snel: de ideale verrassing

Wat werkt dit systeem voor een vriendenboekje makkelijk en snel! De ontvanger was zeer aangenaam verrast. Mooie vormgeving, zit goed in elkaar, en mooie verpakking.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? De ontvanger was ontroerd; zo leuk om op deze manier iemand te verrassen.

Top cadeau

Heel erg fijn dat dit cadeau in korte tijd geregeld kan worden. Door zo’n Corona tijd is een baby shower lastig maar nu hebben we allemaal iets persoonlijks kunnen meegeven. De man geniet er evenwel van mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk!

Geweldig cadeau, geweldige support van het vriendenboekje-team

Ik maakte een boekje voor mijn jarige dochter waaraan bijna 50 vrienden meewerkten. Ik vond het heel handig dat ik mee kon kijken wie er al gereageerd had en hoe de pagina's eruit zagen. Zo kon ik bijvoorbeeld dubbele foto's vermijden. Af en toe kwam ik er niet uit. Het online vraag-systeem is dan heel handig. Zelfs op zondag kreeg ik bijna direct antwoord van de mensen van Vriendenboekje. Extra service was de snelle levering van het boekje - binnen een dag of drie al!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? ontroerd

Tevreden!!

Hele goede service en was enorm tevreden met de snelle levertijd. De kwaliteit van het boekje is heel goed. Zeker aan te raden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar positieve reacties!

Super geholpen

Voor mijn moeders verjaardag heb ik een vriendenboekje gemaakt. Waar het klein begon, kwam ik achter steeds meer emailadressen van mensen die ook mee wilden doen. Het gemak van de site om in de gaten te houden hoeveel mensen het hebben ingevuld, mensen te helpen die moeite hebben met bijvoorbeeld foto's uploaden etc was echt een enorm pluspunt! Het was allemaal erg lastminute dat ik met het idee kwam, maar had er zelf gelukkig weinig werk aan omdat het gewoon voor iedereen vanzelf sprak wat te doen. Hetgene wat het helemaal top maakt is de service. Vragen via de chat werden zelfs op een feestdag snel beantwoord, een foutje in de vragenlijst was binnen no time hersteld en spoedige verzending omdat het dus vrij last minute was allemaal werd ook geregeld. In het boekje dat ik gelukkig optijd ontving was iets fout gegaan met de volgorde (wat kan gebeuren) en kreeg meteen een nieuw boekje opgestuurd dat helemaal klopt. Layout en kwaliteit is zoals je het mag verwachten. Het kost misschien wat, maar de tranen van ontroering bij mijn moeder, het gemak van de site en de service maken dat het echt 100% waard!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Tranen van ontroering en origineel idee!

Origineel en persoonlijk kado en de service is super!

Een vriendenboekje gemaakt voor een vriendin haar verjaardag, omdat ze de vriendinnen niet kan zien in deze tijd. We waren wat laat met invullen en daarom had ik contact opgezocht via de chat. Mijnvriendenboekje heeft er daarna voor gezorgd dat de bestelling als spoed werd verzonden, waardoor ze toch nog op tijd haar verjaardagskado in huis had :) Super service Het product is uniek, ziet er leuk uit, is persoonlijk, wordt leuk (en gratis) verpakt en de service is dus top. Wat wil je nog meer !! Ze hebben ook een variant met een receptenboekje. Ook super gaaf. Al met al zeker een kado dat ik ga onthouden !!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer enthousiast ze was heel blij

Super persoonlijk

Super mooi en persoonlijk cadeau. Reacties zijn altijd tof

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Prachtig boekje en goede service!

Ik werd snel geholpen via de chat, het is super eenvoudig om iedereen te benaderen, vooral makkelijk als je iets op afstand moet regelen. Ook de automatische herinneringen zijn heel handig. Het boekje werd snel geleverd in een mooie verpakking en goede kwaliteit. Echt een aanrader!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Een origineel cadeau dat een plezier is om uit te pakken en waar je ook bij je vrienden mee kan uitp

Het was leuk om alles inorde te maken en voor te zorgen dat iedereen in het boekje schreef! Het eindresultaat was dan ook machtig mooi!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief, geëmotioneerd, blij!

Overtrof mijn verwachtingen

Wat is dit een prachtig document geworden. Met veel zorg en mooi samengesteld. Niet per se goedkoop maar het meer dan waard! Service een 4 omdat ik vind dat het goed zou zijn om een update te geven waar in het proces jullie nu zijn. Ontvangen, opmaken, versturen enzovoort.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast is

Wat een fijne gemakkelijke site! Besloten om vanwege het Corona virus via hier toch een babyshowerboekje te laten maken. Wat ik wel jammer vindt is dat de boekjes eigenlijk allemaal gericht zijn op jongetjes. Het zou leuk zijn als er gewoon een simpele roze kaft zou zijn of iets in die richting. Ook is het jammer dat alle uitnodigingen in de spam box terecht komen dus je moet er wel even achteraan appen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Mooi product

Foto's snijden ging soms lastig maar uiteindelijk wel een leuk boekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Enorm tevreden

Onlangs een vriendenboekje samengesteld via Mijnvriendenboekje.nl. Het invullen van het boekje is super gebruiksvriendelijk, de vragenlijst kan heel simpel worden samengesteld en ook het invullen is erg makkelijk. Met één druk op de knop wordt een reminder verstuurd naar de mensen die het boekje nog niet hebben ingevuld en je kunt via de website goed zien wie de pagina´s wel / niet hebben ingevuld. De kwaliteit en netheid van het boekje hebben mij positief verrast. Kortom, een dikke vette aanrader.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Erg leuk om te geve

Een mooi persoonlijk cadeau met foto’s en tekst

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg positief

Super leuk en makkelijk om te maken

Je kiest de vragen en/of bedenkt ze zelf. Stuurt dit naar degene met wie je het boekje wil geven en iedereen kan zelf aan de slag. Nadat je het boekje hebt besteld wordt het thuis gestuurd in een mooie verpakking en met een leuk tasje. We vonden alleen dat het lettertype iets groter had gemogen. Maar verder alleen maar lof!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Opa en oma zijn er enorm blij mee. Zeker nu in de Corona tijd

heel positief

Het resultaat mag er zijn. Het bruidspaar is heel blij met het boekje. Toch hebben we wel wat tips. 1. Het uitsnijden van foto's. Soms vielen delen weg waar wij niet blij mee waren. 2. Het uploaden van foto's ging niet altijd goed. 3. Het zou goed zijn als altijd duidelijk is dat er twee foto's opgenomen moeten worden omdat anders foto's in het boekje komen waar de inzender geen rekening mee houdt. Nu waren een aantal indieners teleurgesteld dat niet beide eigen foto's in het boekje zijn opgenomen maar 1 eigen foto en 1 foto van de vormgever. Dit omdat het uploaden niet goed gegaan was.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Geweldige service met een prachtig resultaat!

Een vriendenboekje als cadeau is echt een aanrader! De ontvanger was heel blij met zo’n persoonlijk en blijvend cadeau. Het resultaat is heel mooi geworden. Het boekje maken ging gemakkelijk; de website is erg duidelijk en gebruiksvriendelijk en ook de service is top: via de chat werden vragen snel en duidelijk beantwoord! Kortom: aanrader voor iedereen die op zoek is naar een origineel en persoonlijk cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Verrast en blij!!!

Een collega boekje; geweldig en origineel kado!

Ik zocht iets om gezamenlijk met de collega's te geven. Iets tastbaars, maar toch vol herinneringen. Het moest geschikt zijn om te doen met collega's over de hele wereld. Toen ik dit idee vond was ik meteen enthousiast. Het online invullen door de collega's was ook zeer corona-proof:)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk!

Fijn programma, goede service! Ik heb al 3 keer een boekje besteld en het is elke keer een groot succes

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer verrast en geweldige verrassing

Helemaal Top!

Het boekjes ziet er heel mooi uit, makkelijk te organiseren op deze manier en er werd goed meegedacht met levertijd. De ontvangster was er super blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super!

Erg makkelijk in gebruik en mooi resultaat

Ik (61) dacht owjee dat is vast niet makkelijk zo’n boekje maken. Maar het ging vanzelf, simpel en duidelijk. Het was ook snel gedrukt en zag er prachtig uit. Ook de verpakking, heel leuk. Ik raad het iedereen aan!!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Een heel mooi persoonlijk cadeau!

Voor mijn moeder haar 60e verjaardag was ik op zoek naar een persoonlijk cadeau. Al snel kwam ik op websites met cadeautjes waar je een voornaam op kunt laten graveren of bedrukken. Ook persoonlijk, maar niet waar ik naar op zoek was. Na even verder gekeken te hebben, kwam ik op mijnvriendenboekje.nl. Het was meteen duidelijk wat de bedoeling was. Dus toen ben ik aan de slag gegaan met het uitnodigen van vrienden en familie. Ook mensen die geen e-mail adres hebben, kunnen gewoon meedoen. Je kunt een e-mail adres namelijk een paar keer gebruiken. Het is makkelijk te doen. Ook voor mensen die niet zo bekend zijn met het internet. Ik kon het boekje op de dag van haar verjaardag geven, omdat het op tijd klaar was. Om het boekje heen zit een leuke verpakking en je krijgt er een tasje bij. Ik plaats nooit een review, maar wilde hier toch een uitzondering voor maken. Wat zijn wij blij dat we dit aan haar hebben gegeven. Het klinkt echt cliché, maar ik heb gewoon niks negatiefs te vertellen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ze werd erg emotioneel.

De vragen zijn leuk , maar je kan ook zelf vragen verzinnen. De site is duidelijk, uploaden van foto’s ging prima. Niet alleen de ontvanger was enthousiast maar ook de vriendinnen vonden het super. Zelfs zo dat ze nu aan het verzinnen zijn voor wie ze ook zo’n boekje kunnen maken😁. Jullie kunnen trots zijn op dit product 👍

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg enthousiast