Supersnel georganiseerd en mooi afgeleverd!

Samen met mijn collega's heb ik een afscheidsboekje gemaakt. Daarbij koos ik voor de optie 'Collega'. Als initiatiefnemer was ik max. een uurtje bezig met het maken van een keuze voor boekjeskaft, leuke vragen én invullen van mijn eigen pagina. Nadat ik ze digitaal had uitgenodigd, deden mijn collega's hún deel binnen enkele minuten. De aangeboden reminder voor collega's, chathulp én snelle levering, zorgde ervoor dat ik nog nooit zo snel een superkado kon overhandigen! Dank :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? iedereen wil zo'n afscheidskado!

Super tevreden

Mooie kwaliteit en goed boekje!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super goed

Boekje was niet volledig gedrukt

Er ontbraken een aantal collega's in het boekje, ze hadden wel ingevuld. Ook ontbraken er een paar foto's. Dat was erg jammer

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Hele goede service!

Ik ben echt heel erg content met de boekjes van deze site. Ze zijn echt mooi en leuk om door te nemen. De klantenservice is echt heel vriendelijk en heeft me al meer dan een keer uit de brand geholpen. Het is wel prijzig, maar wel het geld waard!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk!

Erg leuk cadeau om te geven

Nu willen alle vriendinnen natuurlijk zo'n mooi boekje😉

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? TOP!

Prachtig kado om te geven en super makkelijk om te maken!!

Ik heb Vriendenboekje gebruikt omdat ik een mooi kado vol met herinneringen aan mijn moeder wilde geven voor haar 65e verjaardag. Ik heb alles online voorbereid en daarna naar al haar vrienden en familieleden de persoonlijke link gestuurd. Werken met dit programma ging super gemakkelijk, voor zowel mij als iedereen die de pagina moest invullen. Met als resultaat een prachtig kado vol met herinneringen, foto s en lieve en grappige reacties. Super blij mee!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen was onwijs positief en vond het een super kado!!!

Enorm leuk aandenken

Zelf heb ik een collegaboekje gekregen bij mijn afscheid bij een vorige werkgever. Een ontzettend leuk aandenken. Onlangs hetzelfde cadeau gedaan aan een vertrekkende collega en de eerstvolgende 2 collega's die met pensioen gaan wilden graag bevestigd hebben dat ze ook zo'n boekje zouden krijgen bij vertrek. Echt een succes!

• Service N.v.t.

Een mooier kado hadden we niet kunnen geven!

Voor de 80e verjaardag van mijn moeder hebben we een familieboekje gemaakt. Fantastisch om te lezen hoe iedereen op zijn eigen manier hier invulling aan heeft gegeven. Grappig, ontroerend, mooi en verrassend. Mijn moeder is er heel erg blij mee. Een kado dat wordt gekoesterd.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Een leuk, mooi en goed verzorgd verjaardagskado!

Het vriendenboekje is fijn te beheren vanuit de website. Je kan iedereen makkelijk uitnodigen en volgen of de pagina's ook worden ingevuld. Daarnaast kan je zelf ook nog controleren en eventuele foutjes corrigeren. Het resultaat is heel erg leuk geworden. Ik denk dat de jarige er heel blij mee gaat zijn! Oh ja, en het boekje is heel mooi en leuk verpakt ook nog eens!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? De deelnemers waren enthousiast. De jarige moet het kado nog krijgen dus dat weet ik nog niet, maar maak ik mij geen zorgen over.

Hebbeding :)

Het invullen als uitgenodigde maar ook het beheer als editor is vanzelfsprekend en makkelijk (de software). De service is vriendelijk, vlot en meedenkend (via de chat). Er zat een drukfout die snel, op tijd en kostenloos verholpen is, dat is pas klantvriendelijk! Als kado heeft mijn zus ervan genoten, zowel bij het krijgen, als bij het rustig doorbladeren na het feestje voor haar 50ste verjaardag. Echt een hebbeding om te krijgen maar ook superleuk om te geven! De design van de pagina's en de opzet is geinig, fris en hip. Keuze aan stickers om t op te leuken is minder, maar je mist t niet echt... Echt een aanrader! Beste kado van t feestje :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Overweldigend voor de jarige, ontroerd en blij verrast! Ook de gevers waren onder de indruk van het eindresultaat! Leuk om te geven en om te krijgen!

Superleuk cadeau om te geven en om te krijgen !

Hallo ! Wij zijn erg tevreden over het afscheidsbriefje dat we gemaakt hebben voor onze collega! Als enig min punt hebben we de foto’s die door jullie bijgevoegd waren op de persoonlijke pagina’s Deze waren niet passend in het geheel. We konden per pers twee foto’s bij onze vragen pagina bijvoegen . Twee foto’s per persoonlijke pagina zijn door jullie bijgevoegd. Deze hadden we graag zelf ingevuld met persoonlijke foto’s . Als we dit van te voren geweten hadden hadden we dit aangegeven. Dit stond ook nergens beschreven dat jullie eigen afbeeldingen zouden toevoegen . Mvg ivanka meijer

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief !

Een geweldige laagdrempelige manier om veel mensen mee te laten doen aan een geweldig cadeau.

Wij hebben met veel collega's enthousiast aan het boekje gewerkt. De ontvanger was erg blij met dit super persoonlijke cadeau. De totale prijs was even schrikken, maar als je het met elkaar doet is het meer dan waard.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk om aan bij te dragen en een prachtig cadeau.

Een superleuk cadeau! Het (laten) invullen ging erg handig en ook de optie om reminders te sturen was ideaal. Iedereen heeft meegedaan aan het boekje en mijn zusje, voor wie het was, zei dat ze nog nooit in haar leven zo’n mooi cadeau had gehad!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar positief!

leuk en persoonlijk cadeaut

goede service

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super

Leuk en eenvoudig om te doen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen was enthousiast over het resultaat

De blijdschap van mijn collega was de beste waardering

Onze collega was 40 jaar in dienst en met 52 collega's hebben een jubileumboek gemaakt. Ze is er zo blij mee en trots op dat ze het boekje overal mee naar toe sjouwt om het iedereen te laten zien!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Iedereen vindt dit leuk!! De ontvanger van het boekje maar ook zeker de makers!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel gaaf!!!

Goede kwaliteit, vormgeving en service.

Erg handig en makkelijk om het boek te maken met zo veel mensen via de mail. De website werkte goed en het bestelproces verliep zonder problemen. Het boek lag binnen de levertijd op de mat en de kwaliteit en vormgeving is boven verwachting. Erg leuk cadeau om te geven, blij met het resultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg positief en verrast!

Een erg leuk cadeau

Wij hebben een familieboekje gemaakt voor de 90e verjaardag van mijn vader. De vragen waren erg gemakkelijk aan te passen waardoor het een heel persoonlijk boek is geworden met mooie herinneringen en levens lessen aan mijn mijn. Een tip voor Mijn vriendenboekje: Als je minder vragen hebt dan zou het mooi zijn als het lettertype groter zou zijn zodat de pagina's meer gevuld zijn.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Het cadeau werd heel enthousiast ontvangen. Een herinnering voor het leven!

Makkelijk te bestellen, ook dat iedereen zijn eigen pagina kan maken is echt geweldig. Heel persoonlijk. Dit is een kado die ik vaker ga weggeven. Bedankt

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg enthousiast en blij

Erg leuk zo'n boekje

Verschillende vrienden hebben zo'n boekje gekregen en ze vonden het boekje super leuk om te krijgen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk

Ik vond het in elkaar zetten van een vriendenboekje heel makkelijk gaan. Het resultaat is ook heel leuk geworden. Mijn vriendin was er super blij mee! Kortom AANRADER!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Mooie site. Zeer eenvoudig te maken. Leuke thema’s waaruit gekozen kan worden. Goede service. Echt ontzettend blij met het resultaat!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? De ontvanger was zeer ontroerd!

Schitterende organisatie, duidelijk, ssnel, top !

Het eindresultaat is prachtig, net wat ik er van verwacht had. Alles verliep hhel gemakkelijk !

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiast

super!

Ik was helemaal weg van het vriendenboekje. Het is eenvoudig samen te stellen, vrienden uit te nodigen en te zien hoeveel je per persoon betaalt. Heel fijn dat je ook de vragenlijsten zelf kan aanpassen. De levering was snel (ik had een spoedlevering nodig) en het contact via de chat ging heel professioneel. TOP!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiast!