De blijdschap van mijn collega was de beste waardering

Onze collega was 40 jaar in dienst en met 52 collega's hebben een jubileumboek gemaakt. Ze is er zo blij mee en trots op dat ze het boekje overal mee naar toe sjouwt om het iedereen te laten zien!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Iedereen vindt dit leuk!! De ontvanger van het boekje maar ook zeker de makers!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel gaaf!!!

Goede kwaliteit, vormgeving en service.

Erg handig en makkelijk om het boek te maken met zo veel mensen via de mail. De website werkte goed en het bestelproces verliep zonder problemen. Het boek lag binnen de levertijd op de mat en de kwaliteit en vormgeving is boven verwachting. Erg leuk cadeau om te geven, blij met het resultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg positief en verrast!

Een erg leuk cadeau

Wij hebben een familieboekje gemaakt voor de 90e verjaardag van mijn vader. De vragen waren erg gemakkelijk aan te passen waardoor het een heel persoonlijk boek is geworden met mooie herinneringen en levens lessen aan mijn mijn. Een tip voor Mijn vriendenboekje: Als je minder vragen hebt dan zou het mooi zijn als het lettertype groter zou zijn zodat de pagina's meer gevuld zijn.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Het cadeau werd heel enthousiast ontvangen. Een herinnering voor het leven!

Makkelijk te bestellen, ook dat iedereen zijn eigen pagina kan maken is echt geweldig. Heel persoonlijk. Dit is een kado die ik vaker ga weggeven. Bedankt

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg enthousiast en blij

Erg leuk zo'n boekje

Verschillende vrienden hebben zo'n boekje gekregen en ze vonden het boekje super leuk om te krijgen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk

Ik vond het in elkaar zetten van een vriendenboekje heel makkelijk gaan. Het resultaat is ook heel leuk geworden. Mijn vriendin was er super blij mee! Kortom AANRADER!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Mooie site. Zeer eenvoudig te maken. Leuke thema’s waaruit gekozen kan worden. Goede service. Echt ontzettend blij met het resultaat!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? De ontvanger was zeer ontroerd!

Schitterende organisatie, duidelijk, ssnel, top !

Het eindresultaat is prachtig, net wat ik er van verwacht had. Alles verliep hhel gemakkelijk !

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiast

super!

Ik was helemaal weg van het vriendenboekje. Het is eenvoudig samen te stellen, vrienden uit te nodigen en te zien hoeveel je per persoon betaalt. Heel fijn dat je ook de vragenlijsten zelf kan aanpassen. De levering was snel (ik had een spoedlevering nodig) en het contact via de chat ging heel professioneel. TOP!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiast!

Leuk boekje, snelle service

Leuk boekje, snelle service

Mooi resultaat

Bijzonder om op deze manier familie te betrekken bij de 50 jarige bruiloft van mijn ouders. Alle oom en tantes hebben meegedaan, vaak met behulp van hun kinderen. Op de avond zelf via powerpoint een aantal foto's laten zien uit het boekje en deelnemers ter plekke hier vragen over gesteld. Was een succes!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Ik vond het heel gemakkelijk om mee te beginnen, mensen uit te nodigen. Had even wat hulp nodig en via de chat ging dat super snel. Je hebt er verder bijna geen werk aan en het eindresultaat was prachtig! Enige tip, dat je ook het eindresultaat nog ziet vóór het gedrukt wordt en je daar evt nog iets in kan wijzigen (foto’s ofzo)

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief! Mooie herinnering

Wel leuk maar prijzig voor de kwaliteit

Leuk idee maar mag naar mijn mening voor een boekje van bijna 80 euro (voor schrift van 32 vrienden) wel wat groter en luxer. Vind het persoonlijk echt overdreven om ook nogeens verzendkosten voor rekening van de klant te brengen. Ik zou het vaker doen bij collega's waarvan ik weet dat de sentimentele waarde voor het idee/concept hoog zal zijn maar prijs/kwaliteitverhouding van het boek mag naar mijn mening beter. Vraag er of 30 euro voor of maak de kwaliteit van het boekje zelf op zijn minst wat beter. Service verder prima. Ik heb de tijd genomen om deze review te schrijven zodat het bedrijf zich hier wellicht verder in zal ontwikkelen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen vond het erg leuk maar ook duur voor wat je ervoor krijgt

Makkelijk te maken, leuke vormgeving

Heel makkelijk om mensen uit tenodigen en een deadline te stellen. Leuk dat er fotopagina’s in kunnen. Het ziet er super uit en handig dat het boekje door de brievenbus kan en leuk dat er nog een tasje bij zit. Echt een super cadeau om te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig! Tranen : )

Echt een geweldig cadeau om te geven en te krijgen.

Echt heel leuk en handig om te maken. Echt een leuk boek om te geven en om te krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar goed!

Hele goede klantenservice en prachtig eindresultaat

Het is erg gebruiksvriendelijk. Last minute was het nog mogelijk om extra personen toe te voegen. Het contact met de klantenservice verliep erg snel en ik werd goed en vriendelijk geholpen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Mensen vonden het heel origineel en de ontvangers waren erg blij en verrast

matig

Wat me tegenviel is dat er geen foutmeldingen zijn als foto's van onvoldoende kwaliteit zijn ( zijn nu in boekje geplaatst) en dat ik als beheerder niet kan zien hoe boekje eruit ziet ( o.a. zijn bladen goed gevuld)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? positief

super leuk

Leuk idee voor vrienden. Je komt overal achter, leuk om te lezen, met name als het om oude vrienden gaat. top cadeau om te geven.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super leuk/enig

Super leuk vriendenboekje!

Werkt erg makkelijk en ziet er mooi uit!

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg positief!

Superleuk om dit cadeau te kunnen geven

Uniek, mooie kwaliteit en super service ("dag en nacht" bereikbaar!)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Een liefdevol boekje

Goede service, mooi resultaat!

Ik vond het makkelijk te organiseren, je hebt goed overzicht hoe ver iedereen is. Ook heel behulpzaam toen ik een paar vragen had om het boekje af te maken. Super snel antwoord via de chatfunctie. Enige minpuntje is voor mij de standaard opmaak bij in dit geval bijna 50 pagina’s. De quotes zijn dan niet meer zo leuk, deze zouden in volgorde nog wat gehusseld kunnen worden en misschien nog wat uitgebreid qua variatie?

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed!

Makkelijk om iedereen aan te schrijven om mee te doen aan zo’n leuk boekje, waardoor de ontvanger een tastbare herinnering heeft.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Degene die hem al gezien hebben waren er zeer tevreden over. De eigenlijke ontvanger krijgt hem pas 21 november

Wij hebben een babyshower boekje laten maken voor een vriendin. Erg leuk als herinnering voor later.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen vond het erg leuk

Mooi kwaliteit en snelle levering!

Voor mijn zoon’s 10de verjaardag en een remigrerende vriendin superleuke Mijn Vriendenboekjes laten maken. Goede service, mooi kwaliteit & hele snelle levering!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk idee!