De ontvanger was blij maar dit was één keer, nooit meer weer.

Allereerst schrok ik van de prijs. Elke pagina kostte 2 euro en dat zag je er niet van af. Totaal heb ik 100 euro betaald voor een boekje waar 40 mensen aan mee hebben geholpen. Kwaliteit van papier is goed en het was leuk ingepakt. Doordat ik de collea's niet wilde belasten met teveel vragen, heb ik er een paar overgeslagen. Niet wetende dat de opmaak van die pagina er dan ook leger uitziet. Je mist een PREVIEW van het resultaat. Alleen bij fotopagina's kon ik tenminste zelf de opmaak maken en bekijken. Verder kun je zelf geen lettertype bepalen. En dat is jammer want het lettertype bij onze eerste vraag was nauwelijks te lezen. En ook de kleur van het lettertype matchte niet goed met de achtergrond. (zie bijlage) De tekststickers vind ik erg beperkt en best wel kinderachtig. Tenslotte had ik het erg leuk gevonden om het resultaat te kunnen delen met de collega's. Nu hebben ze zelf er niets van teruggezien.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Collega vond het erg leuk

Echt fantastisch!

Wij waren opzoek naar iets origineels en persoonlijks. Dit is echt fantastisch! Je kunt kiezen uit verschillende stijlen en leuke foto’s bijvoegen. En dat voor een mooie prijs, echt helemaal top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar enthousiasme

fantastisch

Voor veel verschillende gelegenheden, een prachtig document.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? alleen maar positief

Snelle service, goede kwaliteit

- Handig in te vullen - Makkelijk om vorm te geven naar eigen wens - Overzichtelijk - Snelle service - Goede kwaliteit

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Super cadeau!!

Super makkelijk en een top cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Echt fantastisch!

Ni reeds voor de 2e maal een vriendenboekje gemaakt voor collega die gaat emigreren. Zeer goede service, op verzoek kreeg ik hem snel binnen. Collega vond het een waardevolle herinnering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief, men vond het een dierbare herinnerjng.

Helemaal geweldig!

Afscheid boekje laten ontwerpen voor onze studieloopbaanbegeleider. Iedere student heeft hierdoor op een creatieve manier zijn of haar verhaal kwijt gekund. De vragen van juf/meester iets aangepast voor scholieren op het HBO maar verder top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Deze wordt pas aankomende week gegeven.

Heel leuk concept en erg makkelijk in te vullen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super

Overzichtelijk

Echt iedereen kan hieraan meedoen. Makkelijk en overzichtelijk. Leuk voor allerlei dingen. Afscheid.. jubileum helemaal leuk. Levertijd een weekje maar als je er rekening mee houdt dan prima te doen. Je krijgt waar voor je geld

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg leuk. Sommige kennen het niet.

Super leuke boekjes

Mooi als je iemand een bijzondere herinnering wilt geven. Zowel grappige maar ook liefdevolle verhalen wat je in het boekje kunt verwerken. Ook heel fijn dat je fotopagina's kunt toevoegen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen vond het een mooi boekje maar ook super leuke herinneringen.

Heel eenvoudig en goede kwaliteit

Maken van de vriendenboek ging heel soepel. Zeer gebruiksvriendelijke site en levering verliep volgens afspraak. Aanrader!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Het is al een cadeautje om uit te pakken!

Ontzettend leuk om dit cadeau te geven aan bijvoorbeeld in ons geval een collega die weg gaat. Het is super gebruiksvriendelijk en ook goed te beheren. Het uiteindelijke resultaat ziet er ook hartstikke mooi uit. Een echt cadeautje om te geven én om uit te pakken met alle extra's erbij. Een tip is het vermelden dat er niet per se twee foto's hoeven te worden geüpload. Er waren in ons boekje een paar personen die maar één foto hebben geüpload en de ruimte voor de tweede foto werd netjes opgevuld door een stockfoto. Het is ook leuk om dit bijvoorbeeld door de invuller te laten doen, indien hij niet een gepaste tweede foto kan vinden? Al met al zijn wij in ieder geval dik tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast!

Ontzettend makkelijk om te maken, mooie ervaring om te ontvangen.

Het is super makkelijk om een vriendenboekje te maken, overal is aan gedacht en de website is erg gebruikersvriendelijk. Super tevreden met het eindresultaat. Ook het uitnodigen van vrienden om in het boekje te schrijven verloopt erg soepel doordat er een link verstuurd kan worden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief, iedereen vond het leuk om in te vullen en al helemaal leuk dat er ook foto’s bij in kunnen.

Verrast van de kwaliteit

Gebruiksvriendelijke werkwijze Snelle levering Hoge kwaliteit papier en druk Goede opvolging Oog voor duurzaamheid Kortom zeer tevreden. De ontvanger was super blij

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg lovend

Het beste kadootjes ooit!

Ik heb het vriendenboekje gemaakt voor de verjaardag van mijn vriend. 70 vrienden deden mee. Op zijn verjaardag gegeven en 2h30 later na het lezen, het lachen, huilen van geluk was het zeker het beste kadootjes wat ik hem had kunnen geven! Het was super makkelijk om te maken en de service erg vriendelijk! Ik raad het aan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ze konden het niet geloven

Prachtige herinneringen… duidelijk met heel veel liefde en zorgzaamheid gemaakt.

Het vriendenboek kreeg een mooie plek. Bij volgende gelegenheden zal ik zeker denken aan een vriendenboek-cadeau. Mooi gemaakt, verpakt en verzonden. Schitterend werk! Liefs, Caroline

Prettig

Het maken van het vriendenboekje en de gebruiksvriendelijkheid van het programma is heel erg fijn. Ook de afwikkeling van het herinneren van collega's en het ophalen van een bijdrage is op een fijne manier geregeld. Het boekje kwam in een mooie verpakking binnen. Helaas was het boekje niet juist verbonden waardoor hij dubbel gaat zitten en hij al een beetje kapot is. Dit is wel jammer.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg leuk

Waardevolle cadeau

Een cadeau wat gewaardeerd wordt en enorm leuk is om te geven en te krijgen!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enorm enthousiast

Mooi boekje geworden, layout erg mooi

Boekje is gemakkelijk te maken, teksten staan al voorgedrukt en de mails naar de mensen die hun pagina moeten invullen, staan ook al klaar. Het enige negatieve (vind ik) is dat de extra pagina’s waar je zelf foto’s kunt toevoegen is niet gebruiksvriendelijk is. Je kunt de foto’s niet uitlijnen, waardoor het erg lastig is, om ze perfect onder of naast elkaar te zetten. Ook zijn de stickers erg kinderachtig.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Leuk cadeau om te geven!

Het cadeau viel erg in de smaak, service en levering waren ook goed en snel.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk cadeau!

Fantastisch mooi boekje met herinneringen

Voor een afscheid van een manager die met pensioen ging hebben we dit gedaan. Makkelijk om te maken en ontzettend origineel. Wat vond hij het leuk dat collega’s en ex collega’s de tijd hebben genomen om een woordje te typen voor hem. Ik ga dit zeker nog een keer doen. Erg goeie kwaliteit. Bedankt.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Overweldigend goed

Origineel

Het boekje is echt super leuk geworden. Wel kon ik vaak niet goed in de pagina’s kijken om te zien wat het geworden was. Dat vond ik lastig. Vind het ook prijzig maar dat was in deze de moeite waard

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Moet nog gegeven worden

makkelijk te maken, mooi resultaat

Het was makkelijk te maken, veel keuze mogelijkheden . Eind resultaat mooi! Wel zou ik graag de foto kunnen bewerken, zoals groter of kleiner maken. Nu viel soms deel van de foto eraf. Ook de tekst in de aanleiding, dan zie je niet de lay out van je tekst. Nu werd een zin, niet zo mooi afgebroken. Prijs was wel wat aan de hoge kant.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Vonden het erg leuk en mooi!

We gaven als groep een vriendenboekje, dat is bijna onmogelijk om te doen als je het boekje steeds doorgeeft om er allemaal in te schrijven. Dit was een super handige manier!

• Service

Het was top, snelle service mooi boekje

Alles was top, heeeel blij mee

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.