Origineel en gemakkelijk cadeau voor bruiloft

Origineel en gemakkelijk cadeau voor bruiloft

• Service

Heel makkelijk om te maken en mega fijn kado om te geven

X

• Service

Super fijne snelle en vriendelijke service

Ik heb echt een hele fijne vriendelijk en persoonlijke service gehad! Ik zou het iedereen aanraden

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Mijn vriendin van er super blij mee! Het was precies zoals we verwachtte

Mooi compleet en compact boekje,

Goede service en prima te bereiken,

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg goed

Kleine details die beter kunnen, overal tevreden met het resultaat

Het boekje en de stijl is wat je mag verwachten van de bestelling. Wat beter kan is de kwaliteit van de foto’s, sommigen waren donker geworden; sommige letterkleuren waren te licht; de ringband is van redelijke kwaliteit maar er dient voorzichtig mee om te gaan.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Nog niet gegeven

Echt een uitvinding

Ik vind het echt een uitvinding, zo makkelijk om alle vrienden bij elkaar te verzamelen voor een verjaardag of bijzondere gebeurtenis.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk

Zo’n uniek cadeau en het is heel makkelijk te maken. Je maakt er iemand erg blij mee!!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Super makkelijk om te maken!

Ik heb al een aantal keer het boekje mogen maken.(voor verschillende collega's) Het ziet er iedere keer weer mooi uit en het is zeer gebruiksvriendelijk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed!

Handig digitaal

Handig dat iedereen digitaal zijn eigen stuk kan aanleveren. Foto kwaliteit is acceptabel.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk!

Leuk kado om te geven.

Mooi fotoboek. Zeer snelle reactie op een fout van mijn kant en dit toch zeer snel opgelost. Het vriendenboekje viel goed in de smaak!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief en enthousiast.

Wat een makkelijke manier om een tof cadeau te maken voor een vriend(in)! Met velen kan je zo een persoonlijk cadeau geven. Het fijne is dat je het tussentijds kan opslaan, het werkt ideaal! Resultaat is mega, heel blij mee en de ontvanger was blij verrast!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top!!

Niet alleen is het vriendenboekje een erg leuk, persoonlijk en waardevol cadeau, het programma is ook nog eens super klantvriendelijk, gemakkelijk en prettig. De service is ook geweldig, van mij krijgt Mijn vriendenboekje een dikke 10!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiast

geweldig

Het boekje ziet er erg mooi en leuk uit. De PTT gooide echter roet in het eten, het boekje kwam door hen beschadigd aan. Ze gaven niet thuis. Ook hierin heel veel complimenten aan vriendenboekje. Ze hebben gezorgd voor een nieuw boek. Wat mij betreft niets dan complimenten

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? weten we nog niet

super leuk afscheidscadeau!

Het was een feestje om te maken samen met collega's! lukt het even niet dan is er een vriendelijke dame of heer aan de andere kant die je op alle mogelijke manieren probeert te helpen! Ik zeg doen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Fantastisch en hilarisch

Het perfecte cadeau om geven voor bijzondere gelegenheden!

Een hoop mooie woorden, foto's en herinneringen bij elkaar in een boek. Zeer waardevol geschenk om te geven voor een babyshower of bruiloft. Ook heel makkelijk om het overzicht te houden en het boek vorm te geven.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Mega enthousiast

Snel en gemakkelijk te maken, goede en snelle hulp via de chatservice bij vragen/problemen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? positief

Super origineel!

Super leuk en origineel cadeau! Helemaal verrast voor m'n eigen 30e verjaardag en nu alweer een boekje aan het maken voor een vriendin haar babyshower! ♡

• Service

Een kadootje om het te regelen en een kadootje om te mogen ontvangen

Het is zo fijn dat een ieder tussentijds zijn/haar bladzijde kan opslaan. Het is fijn dat deze leuke vragen er al staan. Het is fijn dat er een herinnering gestuurd kan worden. Het is voor mij fijn om de voortgang te kunnen zien. Het is fijn dat het ruim op tijd werd afgeleverd. Dit is de tweede keer dat ik van jullie gebruik mag maken en voor alle komende keren blijf ik dit zeker doen. Kortom een heel fijn product!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig! Het invullen en het ontvangen van het boekje

Geweldig mooi, blijvend afscheidscadeau

Wij hebben voor het afscheid van 3 collega's een afscheidsboekje laten maken. De boekjes zijn echt supermooi geworden, ook de hoes erom heen is een mooie toevoeging. De pensionado's waren zeer blij met dit mooie blijvende aandenken. Erg fijn dat er voorbeeldvragen stonden en je zelf ook vragen toe kon voegen. Communicatie met het bedrijf verliep snel en soepel!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? we hebben 3 verschillenede boekjes laten maken. Alledrie waren zeer blij met dit mooie blijvende aandenken.

Superleuk gepersonaliseerd cadeau

Erg leuk cadeau met waardevolle verhalen en makkelijk om met z'n allen te maken.

t

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? veel

Een mooi cadeau en makkelijk om mensen te vragen hiervoor een bijdrage aan te leveren.

Een goede manier om veel mensen te vragen om een bijdrage te leveren aan een afscheidsboekje. Hoewel niet alles meteen duidelijk was, is de ondersteuning prima via de chat functie, heel snel een duidelijke reactie. Boekje zag er mooi en verzorgd uit, werd zeer gewaardeerd door de ontvangen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiast

Mijn collega ging met pensioen en was erg blij met het leuke boekje. Echt een aanrader om te geven

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Aanrader

Leuke herinnering gemaakt voor een pensioen. Zeer gewaardeerd, prachtig boekje geworden. Vragen zijn zelf aan te passen om het nog persoonlijker te maken.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Ontzettend leuk!

Een heel leuk cadeau, voor een mooie herinnering!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!