Prijs kwaliteit is erg goed! Snelle service

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed

Super makkelijk en overzichtelijk een boekje maken.

Heel overzichtelijk en snel een boekje maken. Kom je er toch niet uit dan krijg je via de chat snel een antwoord.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg goed

Erg leuk cadeau om te maken!

Makkelijk te maken. Wel wat vragen maar die waren snel opgelost via de chatfunctie.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiast! Mooi aandenken

Slechte kwaliteit foto's

Voor het bedrag van het boek (wat overigens heel leuk is) vinden wij de kwaliteit van de foto's erg tegenvallen. Vooral donker en niet helder.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk op de foto's na

persoonlijk en daardoor onvervangbaar

Het is heel gemakkelijk om mensen uit te nodigen om mee te doen en vervolgens is het heel simpel om jouw persoonlijke pagina in te vullen. Het is zo leuk om door het maken van het boekje samen met de andere deelnemers naar een gebeurtenis toe te leven. Én je hebt iets heel persoonlijks om te geven

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? verrast en ontroerd

Het werkt heel makkelijk en het is ècht een heel persoonlijk cadeau!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast

Heel erg leuk aandenken

We hebben met de collega's een afscheidsboekje gemaakt, zo kan ze toch later nog eens aan ons terug denken. Leuke lay-out, en vragen zelf aan te passen..... Erg leuk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super leuk!

Zowel het product als de begeleiding online is verrassend goed geregeld!

:-)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Die heb ik nog niet

Makkelijk te maken en geweldig resultaat

Voor een collega die een nieuwe baan kreeg hebben we een vriendenboekje gemaakt als afscheidskado. Het was heel simpel om te maken en het is zo leuk geworden, echt iets waar ze nog jaren plezier van heeft als herinnering aan haar tijd bij ons.

Geweldig kado!

Al diverse mensen met vriendenboekje verrast en steeds zeer positieve reactie hierop.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig, is een van de leukste kado”s die je kunt geven/krijgen.

Supermooi boekje en heel handig in te vullen!

Het is heel handig dat iedereen het boekje op zijn eigen moment kan invullen. Bij vragen aan de helpdesk werd ik ook snel geholpen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk!

Een speciaal boekje om cadeau te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer enthousiaste reacties

Leuk & orgineel

Voor een vriendin maakten we dit boekje met alle klasgenoten van groep 8. Het boekje werd erg enthousiast ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? leuk

Leuke herinnering

Digitaal invullen erg gebruiksvriendelijk en bij vragen goed bereikbaar via chat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? zeer positief

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig, soort jeugdherinnering

Prachtig kado om te geven

Gebruiksvriendelijke site. Leuke vragen om te beantwoorden. Het resultaat was prachtig! Prima service

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positieve reacties, zowel van de ontvangers als wie mee hebben gedaan

Super origineel afscheidskado

Wat een leuke, makkelijk manier om een origineel afscheidskado te maken. Alles gaat super simpel. Echte aanrader!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg enthousiast

Supersnel georganiseerd en mooi afgeleverd!

Samen met mijn collega's heb ik een afscheidsboekje gemaakt. Daarbij koos ik voor de optie 'Collega'. Als initiatiefnemer was ik max. een uurtje bezig met het maken van een keuze voor boekjeskaft, leuke vragen én invullen van mijn eigen pagina. Nadat ik ze digitaal had uitgenodigd, deden mijn collega's hún deel binnen enkele minuten. De aangeboden reminder voor collega's, chathulp én snelle levering, zorgde ervoor dat ik nog nooit zo snel een superkado kon overhandigen! Dank :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? iedereen wil zo'n afscheidskado!

Super tevreden

Mooie kwaliteit en goed boekje!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super goed

Boekje was niet volledig gedrukt

Er ontbraken een aantal collega's in het boekje, ze hadden wel ingevuld. Ook ontbraken er een paar foto's. Dat was erg jammer

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Hele goede service!

Ik ben echt heel erg content met de boekjes van deze site. Ze zijn echt mooi en leuk om door te nemen. De klantenservice is echt heel vriendelijk en heeft me al meer dan een keer uit de brand geholpen. Het is wel prijzig, maar wel het geld waard!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk!

Erg leuk cadeau om te geven

Nu willen alle vriendinnen natuurlijk zo'n mooi boekje😉

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? TOP!

Prachtig kado om te geven en super makkelijk om te maken!!

Ik heb Vriendenboekje gebruikt omdat ik een mooi kado vol met herinneringen aan mijn moeder wilde geven voor haar 65e verjaardag. Ik heb alles online voorbereid en daarna naar al haar vrienden en familieleden de persoonlijke link gestuurd. Werken met dit programma ging super gemakkelijk, voor zowel mij als iedereen die de pagina moest invullen. Met als resultaat een prachtig kado vol met herinneringen, foto s en lieve en grappige reacties. Super blij mee!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen was onwijs positief en vond het een super kado!!!

Enorm leuk aandenken

Zelf heb ik een collegaboekje gekregen bij mijn afscheid bij een vorige werkgever. Een ontzettend leuk aandenken. Onlangs hetzelfde cadeau gedaan aan een vertrekkende collega en de eerstvolgende 2 collega's die met pensioen gaan wilden graag bevestigd hebben dat ze ook zo'n boekje zouden krijgen bij vertrek. Echt een succes!

• Service N.v.t.

Een mooier kado hadden we niet kunnen geven!

Voor de 80e verjaardag van mijn moeder hebben we een familieboekje gemaakt. Fantastisch om te lezen hoe iedereen op zijn eigen manier hier invulling aan heeft gegeven. Grappig, ontroerend, mooi en verrassend. Mijn moeder is er heel erg blij mee. Een kado dat wordt gekoesterd.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief