goede kwaliteit en service

snelle contactname, goede service en kwaliteit

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? zeer goed!

Erg mooi afscheid boekje!

Mooi persoonlijk cadeau.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg positief

Weinig werk, prachtig resultaat

Gemakkelijk te maken, ook voor alle vrienden/fam die iets schrijven. Op die manier kost het weinig tijd voor iedereen. Boekje zit ook mooi in elkaar. Enig nadeel is dat je niet zelf de foto’s kunt positioneren in het boekje.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Gaaf, nostalgie

Super leuk boekje geworden. Makkelijk online te maken. Uitleg is top. Ook dat je kan chatten tussendoor. En hele snelle levering. En top dat hoe meer mensen er mee doen des te goedkoper het wordt. Helaas hebben we het boek nog niet overhandigd. Vanwege Corona. Vrijgezellen feestje en trouwen gaan niet door dit jaar.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldige reacties

Ontzettend leuk kado om iemand te geven . Makkelijk om te maken en de ontvanger is er super blij mee.

Super leuk

Leuk om te geven, nog leuker om te krijgen!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg positief

Leuk en makkelijk om te maken door het goede programma

Erg leuk om te maken, stapsgewijs word je er doorheen geholpen. Uitleg aan uitgenodigde vrienden 's duidelijk. Het enige dat ik jammer vind, is dat je het eindresultaat pas ziet als het klaar is. Maar toen ik het boekje in huis had, zag het er heel goed uit. Nu weet ik dat en maakt het me minder uit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? De jubilaris was verrast, vond het erg leuk. Later bij het doorlezen ontroert door lieve woorden, een lach en een traan.

memorabel

Ik heb het vriendenboekje nu twee keer laten maken voor collega's en het geeft ze een onuitwisbare herinnering, die enorm gewaardeerd wordt

Een mooi professioneel boekje

Makkelijk in gebruik, tussentijdse berichten m.b.t. personen die inhoud hebben ingevuld was erg prettig, er werd een herinnering gestuurd naar de genodigden, boekje was snel geleverd, was mooi verpakt en zag er tip-top uit!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Superleuk cadeau en zo corona proof!

Een heel leuk afscheidsboekje voor een collega gemaakt. Echt een pareltje om te bewaren. Vriendelijke klantenservice. Supersnel antwoord op mijn vragen en een heel leuk eindproduct.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!

Geweldige service en een mooi resultaat!

We hebben een boekje gemaakt voor een collega die met pensioen gaat. De site is overzichtelijk en werkt heel praktisch, het spreekt voor zich! De klantenservice gaf me snel en goed antwoord op een vraag.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? "Ontzettend leuk!"

Super handig en leuk!

Ontzettend leuk cadeau en waardevol om te geven!

Super leuk aandenken

Echt super leuk om te krijgen en om te maken. Het is een heel waardevol cadeau. Ben inmiddels met het derde boekje bezig voor vriendinnen. Heel gemakkelijk en duidelijk.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ze waren super blij.

Ontzettend leuk in elkaar gezet! Ook de stappen die ik moest doorlopen, de mensen benaderen was allemaal superduidelijk. Het werkte perfect! Ook de kadoverpakking was supertof!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super!!

Prettige klantenservice

Nadat ik het boekje had afgerond bleek een pagina niet goed te kunnen afdrukken. Hierover ben ik direct over bericht. Ontvanger vond het cadeau erg leuk. Leuk dat iedereen ook apart kan invullen en je dit kan inzien. Ook prijs kwaliteit verhouding is hartstikke prima.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Uitstekend

Mooi boekje

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk

Een origineler en persoonlijker kado bestaat niet!

Het samenstellen van het vriendenboekje was erg gemakkelijk. Resultaat was zoals verwacht. Behalve de foto’s, deze oogden korrelig en donker. Zelfs de afdrukkwaliteit van foto’s met (meer dan) voldoende aantal pixels was niet wat ik ervan verwacht had. Het kon de jarige overigens niet deren, want die was hartstikke blij met zijn kado! :-)

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? De normaal zo spraakzame jarige was er stil van.

Aanrader!

Dit boekje was het ideale kado om te geven! Het is makkelijk te maken en zit goed in elkaar. Ik had het nog wel leuk gevonden als er qua design nog een paar opties waren (of eventueel dat je de kaft los kan kiezen). Eigenlijk vond ik er maar eentje geschikt voor een bruiloft. Daarnaast viel de kwaliteit van de foto’s wat donker uit. Met professionele foto’s is dit toch wel zonde. Maar alsnog heel tevreden met het boekje!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ze was er heel blij mee!

Heel mooi en waardevol boek!

Wij hebben er met elkaar een mooi en waardevol boek van gemaakt, waar natuurlijk goede style keuzes in zaten. Snelle levertijd en leuk verpakt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief en heel leuk om te ontvangen

Veel van de vrienden waren ongelooflijk verrast hoe het er uit zag! Top!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Super eenvoudig en geweldig resultaat

Een vriendenboekje maken is echt heel simpel. De herinnering voor de persoon die het ontvangt is heel waardevol. Echt een mooi kado!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Dolgelukkig

Ontzettend leuk persoonlijk kado

Wij hebben dit als dames voetbalteam gegeven aan onze trainer die na 4 jaar stopte. We hadden er allemaal lol in om het te maken en het kado viel ook zeker in goede smaak.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar positief

In één woord: GEWELDIG!

Voor de 60ste verjaardag van mijn vader hebben wij een vriendenboekje samengesteld. Door de Corona kon hij geen “groot” feest geven. Zo waren toch alle mensen die belangrijk voor hem zijn er een beetje bij. De klantenservice is ook in 1 woord fantastisch, goede hulp! En reageerde direct. Ook toen we het boek al besteld hadden kwam er nog iemand die zei oooh mag het boek weer open want ben te laat. Zelfs toen heeft de klantenservice direct gehandeld zodat ook de laatste toch nog op tijd in het boek konden schrijven. Super mooi en waardevol kado voor mijn vader! Bedankt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Superleuk!

Heel mooi boekje. Leuk dat je zelf vragen kunt bedenken. En de vragen die niet beantwoord waren werden niet vermeld per persoon.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Om een afscheid onvergetelijk te maken!

Een orginele manier van een collega bedanken, vaker bestelling geplaatst en altijd tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? ontroerend