Super leuk cadeau om te geven.

Vriendenboekje gemaakt om trainers te bedanken voor het voetbalseizoen. Bladzijdes kunnen makkelijk gemaakt worden door de " vrienden" en kan door organisator evt. nog bijgewerkt worden. Resultaat is mooi geworden en op tijd netjes geleverd.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel Positief

Ik was redelijk bezorgd over de levertijd, doordat ik zelf een beetje laat begon met het aanmaken van de boekjes en uiteraard afhankelijk was van hoe snel de andere deelnemers de vragenlijst zouden invullen. Ik nam hierover contact op met vriendenboekje en er werd super vriendelijk te woord gestaan: er zou voor gezorgd worden dat de boekjes op tijd geleverd zouden worden en dat is gelukt! Hele fijne service en super leuk en verzorgd (mooie cadeauverpakking en tasje) cadeau voor de juffen op school.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Blij verrast

Leuk aandenken!

Makkelijke en mooie manier om een vriendenboekje te maken. Fijn dat je iedereen kan aanschrijven en persoonlijk nog een herinnering kan sturen. Makkelijk systeem en mooi resultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk!!

Hele goede service

De pagina is makkelijk in gebruik en het contact met de helpdesk gedurende het maken van het boekje is heel goed, direct en behulpzaam! Mijn familie en vrienden konden het allemaal makkelijk gebruiken (zelfs oma!) Helaas moet ik wel toegeven dat de pagina’s veel donkerder uitvielen dan te zien was op mijn computer scherm ( zelfs na gebruik van twee verschillende computers) en ik helaas extra moest betalen om de donkerste foto’s opnieuw te laten drukken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Fantastisch!

De website werd heel gemakkelijk en het resultaat is super leuk! Vragen worden snel beantwoord. Service is erg goed. Wellicht een idee dat je online het resultaat kan inzien, voordat het boekje naar de drukker gaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen was super enthousiast😃

Wederom een succes!

Na een positieve reacties op het eerste vriendenboekje wat wij via mijnvriendenboekje hebben gemaakt, hebben we dit keer voor de 2 juffen van de kleuterklas een vriendenboekje gemaakt van alle kindjes uit de klas. De juffen vonden het erg orgineel. Ook het meedenken van de mensen achter mijnvriendenboekje vond ik echt super! Een kleine aanpassing was geen probleem. Op naar het volgende vriendenboekje ;-)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? superleuk, orgineel

Leuk en persoonlijk

Een makkelijke en leuke manier om iets persoonlijks te geven. Via mail kan iedereen iets invullen en de vragen kunnen ook zelf worden bedacht of aangepast. Erg leuk om te krijgen en om te geven!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast

Goed!

Alles was geworden zoals ik hoopte alleen was er wel een extra witpagina in het midden toegevoegd. Nu was dat niet heel erg want daar konden we namen op schrijven enzo.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Emotioneel

Super origineel cadeau

Voor altijd een herinnering als cadeau. De ontvanger heeft met plezier alle verhalen terug gelezen. En ik kan zeker niet uitsluiten dat ze dit nog wel eens erbij pakt. Tegelijkertijd was het een plezier dit te organiseren en van ieder een ingevulde pagina te ontvangen. Helemaal top.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk.

prachtig aandenken voor mijn zusje die gaat emigreren

prachtig aandenken voor mijn zusje die gaat emigreren

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? LEUK !!

Wat kun je eenvoudig een mooie herinnering maken.

Zeer gebruikersvriendelijk. En het resultaat is prachtig! De wat oudere generatie vond het hier en daar wat lastig, maar met wat hulp en een prima werkende chat waren de ‘probleempjes’ snel opgelost.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast!

Super gaaf aandenken!

Makkelijk in te vullen en een enorm leuk aandenken voor later!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel gaaf!

Makkelijk te maken en super mooi resultaat!

Erg goed!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel mooi!!

Hele goede service

Hele goede service. Ik had 's avonds een vraag en die werd meteen beantwoord. Het boekje is super geworden! Een geweldig kado om te geven en te ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen vond het geweldig. Leukste kado wat ze gekregen hadden.

Uiteindelijk perfecte service en erg klantvriendelijk

In 1e instantie vond ik de service erg beperkt. Omdat er fouten in het boekje stonden, was de medewerker bereid om mij een korting te geven van ik meen 30% om een boekje opnieuw te laten drukken. Ik vond dit niet acceptabel. Gelukkig is dit later hersteld en heb ik kosteloos een nieuw exemplaar kunnen krijgen. Ontzettend tof!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? heel erg goed, de ontvanger was er ook ontzettend blij mee. Een mooie blijvende herinnering

Ik heb een vriendenboekje ontworpen met allemaal vriendinnen voor iemands 18e verjaardag. Ze vond het geweldig en het resultaat was echt perfect. Super blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg positief

Ontzettend leuk afscheidscadeau voor collega!

Heel makkelijk naar iedereen te versturen, weinig werk mee. Het resultaat is super leuk en persoonlijk geworden!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg leuk!

Geweldige service en erg goed meegedacht!!

We wilden voor de kinderen uit onze groep 8 een vriendenboekje maken en kwamen uit bij deze site. Het was kortdag, maar de medewerkers hebben ons volledig begeleidt en naar onze speciale wensen geluisterd en deze ook uitgevoerd!! De boekjes zijn super leuk geworden en waren ruim op tijd geleverd!!! Achter deze website zit een team betrokken medewerkers! Super!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg verrast en super leuk!

Goede (chat)service, mooi format om mee te werken

Goede en snelle service, mooie boekjes en prima formats om mee te werken, enorm makkelijk om snel een persoonlijk cadeau voor iemand te maken!! Enige minpuntje was dat de vierkante foto's (aangeleverd als extra herinneringsfoto), aan de rechterzijde van de bladzijdes te strak waren afgesneden en daardoor niet geheel zichtbaar.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? fantastisch

Heel mooi boekje geworden!Ook leuk dat er bij ontbrekende foto's toch leuke plaatjes zijn toegevoegd

Heel leuk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top, super leuk!

Handig, snel en mooi.

Handig dat je een link kunt doorsturen naar mensen om het boekje te laten invullen. Mooie vormgeving. Er was 1 fout in het boekje, dit is prima opgelost. Ik kreeg meteen een nieuwe. Goede service !

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig !

Tof cadeau maar duur

Super service, snel bezorging. Jammer dathetuiteibdelijk wel duur bleek te zijn..70 euro voor zo een boekje.. dag is de enige reden dat we het niet meer zouden doen...

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk

Echt een leuk persoonlijk cadeau!

Makkelijk in te vullen, mooie lay-out en handig om herinnering te mailen aan te laat inlevers!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Echt heel positief! Enthousiaste reactie

Gemakkelijk om te maken met een superleuk resultaat.

Het boekje is gemakkelijk te maken. En het resultaat is erg mooi.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Ontvangers zijn héél blij met een prachtig vormgegeven boek.

Het eindresultaat ziet er heel mooi uit! De aanpassingen en controle die nog gedaan worden door het bedrijf zijn prima. Bij de chat functie bij vragen wordt snel antwoord gegeven. De software werkte af en toe minder goed.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief!

Over Mijn vriendenboekje

Filter op Taal