Wat een leuk persoonlijk cadeau

Heel makkelijk te maken, mooi en netjes geleverd… Vriendin was er erg blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig en emotioneel ;-)

Mooi en professioneel resultaat

De instructies zijn erg duidelijk en makkelijk te volgen. De levertijd is snel en de betaling wordt goed afgehandeld. Het is fijn dat je, wanneer je het vriendenboekje selecteert, je je verder niet druk hoeft te maken om de lay-out van het boekje/iedere bladzijde. Mijn leerlingen waren erg enthousiast!

Mooi afgewerkt boekje

Het boekje samenstellen gaat erg eenvoudig. Er zouden wel wat meer stickers beschikbaar mogen zijn. Afwerking boekje en bezorging waren keurig.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Eenvoudig is gebruik en superleuk te geven/krijgen!

Erg leuk initiatief, eenvoudige werkwijze voor jong en oud om teksten/foto’s aan te leveren. Erg leuk om te geven en complimenten gekregen van de krijger! Zou alleen nog fijn zijn om de lay out van de cover en de inhoud apart van elkaar te kunnen bepalen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg positief

Zeer enthousiaste kinderen en ouders

We hebben de boekjes op de laatste schooldag uitgedeeld. Iedereen was gevraagd om 2 foto's aan te leveren en de vragen te beantwoorden. 1 foto van nu en 1 van toen ze in groep 1 kwamen. Ook hebben we de klassenfoto's, kamp en musical foto's toegevoegd. Kort om een heel mooi herinneringsboekje. Bedankt!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Héél enthousiast

Het blijft altijd een enorm leuk cadeau om aan dierbare te geven. De mooie woorden die worden opgeschreven zijn meer waard dan welk cadeau dan ook.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Altijd leuk!

Leuk als herinnering aan de basisschooltijd!

Wij hebben dit boekje online laten invullen door onze groep 8 leerlingen. Tijdens het afscheidsmoment hebben we alle kinderen een eigen vriendenboekje overhandigd. Een mooie herinnering aan hun basisschooltijd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Gemakkelijk in gebruik en toepasselijk in deze huidige tijd

Stapsgewijs te volgen, altijd opgeslagen en je kunt weer verder waar je gebleven bent. Tikkie optie en herinnering optie is heel fijn. Boekje is netjes opgemaakt en verzonden. 1 foto is niet juist geüpload en hierdoor niet goed opgelet. Zou het zo weer Kopen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk en positief

Heel leuk!

Ik ben heel tevreden. Het is een prachtig babyshowerboek geworden. Mooie kleuren en lay-out, en het werd snel geleverd. Top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief! Iedereen vindt het leuk.

Als afscheidscadeau voor groep 8 geregeld. Makkelijk in te vullen door alle kids. Omdat we in tijdnood zouden komen even een mailtje gestuurd of ze iets eerder verstuurd konden worden. Dit is allemaal netjes geregeld en we hadden ze ruim op tijd binnen!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Mooie vormgeving, goede service.

Een makkelijke website voor het invullen handig dat de vragenlijst aangepast kon worden. Leuk verpakt. En ruim op tijd geleverd. Het boekje gegeven als afscheidskadootje voor de juf. Ze was er stil van. Ik ga dit zeker nog eens voor iemand regelen. Als ik nog 1 verbeterpuntje mag noemen, ik had graag een paar voorbeeldpagina's willen zien van de zelf ingevulde versie. Het was nu best spannend wat het uiteindelijke resultaat was, maar dat overtrof achteraf de verwachting.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast

Mooi product, een blijvende herinnering!

Dit was het tweede jaar dat ik ze heb laten maken. Heel tevreden mee. De leerlingen zijn er ook heel blij mee. Leuk voor later!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top

fan tas tisch!! nu # ervaringen in div hoeken: iedereen is enthousiast

fan tas tisch!! inmiddels aantal ervaringen in div hoeken en iedereen is enthousiast over zo'n boekje, 'die houden we erin', ik raad het iedereen aan en mensen die zoiets vinden het het leukste cadeau dat ze krijgen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? top, iedereen enthousiast

Erg leuk en makkelijk te maken

Wel prijzig vind ik..

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Nog niet gegeven

Prachtig document

Voor een collega die met pensioen ging hebben we een vriendenboekje gemaakt. Het invullen was een fluitje van een cent, zelfs voor digibeten. Eentje had een foto 90° gedraaid, maar dat is door de mensen van 'mijn vriendenboekje' gecorrigeerd. Ook zijn er passende foto's toegevoegd bij pagina's waar geen foto's waren geupload. Het resultaat is echt prachtig! Het werd ook nog eens in een feestelijke verpakking en in een mooie tas verzonden. Complimenten!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen was enthousiast over het resultaat. De ontvanger kan hier nog lang van genieten.

Geweldig cadeau

Wij hebben het vriendenboekje aan onze vriendin gegeven voor haar 50e verjaardag. Ze was er zo blij mee en dankbaar voor. Dus ben je op zoek naar een leuk persoonlijk cadeau. Dan is dit het nummer 1 cadeau.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Overtrof onze verwachting

Wij bestelden 2 boekjes voor collega's die ons bedrijf en ons team, moesten verlaten. Het invullen lijkt nogal 'plat' maar toen de boekjes binnen kwamen, waren we aangenaam verrast. Heel leuk gedaan. Mooi bewerkt. Niet te kinderachtig. Leuk verpakt. Echt de ontvangers waren ook zeer positief verrast. Hartelijk dank !!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Verrassend mooi

Wat een geweldige verrassing was het om dit boekje open te maken. De indeling is ontzettend leuk en de bladzijden zien er prachtig verzorgd uit. Mijn collega was hier dan ook ontzettend blij mee.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Prachtig

Goede service en ze zijn prima te bereiken.

Zie hierboven

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed

Het ziet er erg leuk uit.

IK zou graag zien dat er twee foto's op de rechterpagina geplaatst kunnen worden. Indertijd vulde ik de bladzijden voor een vriendin in. Toen waren er wel 2 foto's aan de rechterkant. De gebruikte letter mag wel duidelijker, wat te grijs. De aanbieding vind ik niet juist. Er staat korting, ik denk dat het € 1,25 per vriendin kost. Misleidend! Dat schijnt niet zo te zijn. Bijna € 100,-- vind ik veel geld voor een vriendenboekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg leuk, vooral in de Coronatijd. eerst mochten de vriendinnen niet komen.

Gemakkelijk en erg leuk produkt!

Met vragen wordt er snel en persoonlijk gereageerd.

• Service

Simpel te doen en een heel mooi kado!

We zochten een makkelijke manier om allemaal iets persoonlijks aan een oud-collega mee te geven, zonder al het gedoe van 'lever allemaal een A4'tje in'. Die hebben we bij mijnvriendenboekje.nl gevonden en het resultaat was veel mooier dan dat we zelf hadden kunnen maken. En de prijs dubbel en dwars waard! Ik ga de website zeker nog een keer gebruiken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen vond het een aanrader!

Heel gaaf

Het boekje is geworden zoals verwacht. Ik krijg van iedereen complimenten en de ontvanger is er heel erg blij mee. Zeker een aanrader waardevolle herinnering

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen zei heel gaaf geworden

Echt een heel leuk cadeau. De site is heel gebruiksvriendelijk. Zo makkelijk is het bestellen van een boekje nog nooit geweest. De juffen waren er super blij mee. Heel erg bedankt dames.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? alleen maar lovende woorden

Heel waardevol om zo’n cadeau aan iemand te kunnen geven en al helemaal om te krijgen! Kan niet wachten tot ik weer een gelegenheid heb om weer zo’n mooi boek te laten maken! Heel gebruiksvriendelijk opgezet ook.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar positieve reacties gekregen

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!