Mooie herinnering!

Namens de vriendengroep een vriendenboekje gemaakt voor één van onze vrienden die in het huwelijksbootje is gestapt. Erg makkelijk systeem en ook leuk dat er zelf vragen toegevoegd kunnen worden en dat de volgorde kan worden aangepast. Meerdere flexibele opties. De afwerking van het vriendenboek is erg netjes. Al met al een mooi cadeau om te geven.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast

Aanrader!

Heel vlot in gebruik, mooie keuzes, prima afwerking, snelle levering. Voor de uitgenodigde vrienden was het altijd duidelijk dat ze niet alle vragen moeten invullen. Heel leuk dat daar waar geen foto's werden bijgevoegd toch leuke prenten werden toegevoegd.

Super leuk om te geven

Al meerdere boekjes laten maken. Elke x weer een groot succes!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk!

Wat een memorabel kado om te geven

Het maken van het vriendenboekje voor mijn broer die 50 werd was mooi. En met het goede voorwerk van mijnvriendenboekje.nl werd het mij ook heel makkelijk gemaakt om alles te coördineren, te herinneren, te versturen en te bestellen. Het is het bedrag meer dan waard. Want dit vriendenboekje bevat zoveel mooie waarde volle vriendschappen, die zijn letterlijk onbetaalbaar. Dank je wel dat we van jullie diensten gebruik konden maken. En de service, het bestellen was gewoon top.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? heel mooi waardevol en onbetaalbaar.

Mooi en persoonlijk cadeau

Redelijk gebruikersvriendelijk en goede kwaliteit boekje. Onze collega was hier erg blij mee. Je kunt eenvoudig personen uitnodigen en status van invullen volgen. Cliparts passen niet bij thema pensioen en zijn kinderlijk. In boekje kunnen alleen vierkante foto's, waardoor je altijd de originele foto moet bijsnijden. Dit vind ik een minpunt. Wat zou het leuk zijn een link te ontvangen waarmee alle deelnemers het vriendenboekje online kunnen bekijken.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Echt een topkado en makkelijk te (laten) maken

Makkelijk te maken en realiseren Professioneel uiterlijk Waardevol kado

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast

Erg gebruiksvriendelijk, via de chat simpel vragen te stellen, snel thuisbezorgd en het eindresultaat precies zoals afgebeeld.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer goed

Heel gebruiksvriendelijk, goede kwaliteit, mooie uitvoering

Het trouwboekje is met meer dan 40 bijdragen van gasten en jaaroverzichten van de geboortejaren van bruid en bruidegom echt een bewaarexemplaar geworden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Precies zoals gehoopt!

Iemand heel gelukkig gemaakt!

Het werkt echt heel goed, en uiteindelijk is de prijs zeer redelijk. Het is een zeer waardevol boek geworden voor mijn collega. Het werkt erg gebruikersvriendelijk, ook voor de deelnemers. Ik beveel het zeer aan!

Heel positief.

Heel gebruikersvriendelijk, snelle service en professioneel eindresultaat.

Super initiatief!

Makkelijk in te vullen, leuk persoonlijk cadeau, fijn dat vragen worden voorgesteld.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Fantastisch!

Gebruikersvriendelijk en mooi opgemaakt

Handig om online te maken, vervolgens mooi en met zorg opgemaakt. Handig om de stappen in het maakproces goed te kunnen volgen na bestelling. Tip: -op de verpakking staat de titel van het boek. In ons geval hadden we het boekje al laten versturen naar het feestadres om zeker te zijn dat het op tijd aan zou komen. De titel van het boek op de verpakking was daardoor minder handig omdat het boekje een verrassing zou zijn. Hadden we dat vantevoren geweten, dan hadden we een andere titel genomen. -er is nog geen mogelijkheid om degenen die een bladzijde in het boek hebben gevuld mee te laten kijken naar het eindresultaat dmv een pdf.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Prachtig resultaat op gemakkelijke manier

Via chatfunctie uitstekende service om specifieke vragen beantwoord te krijgen. Deelnemers uitnodigen erg makkelijk en heel goed te volgen. Jammer dat je niet zelf kunt zien hoe het opgemaakte boekje eruit komt te zien, uiteindelijk is dat een verrassing.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Herl positief

Leuk aandenken

Boekje ziet er mooi uit, is een mooie herinnering. Het werkt erg makkelijk, behalve de extra pagina’s. Je kunt de foto’s niet uitlijnen, dat vind ik erg irritant. De cliparts zijn erg kinderachtig, die gebruik is dus ook niet. In een vorige editie waren er leukere cliparts. Het papier waar het op afgedrukt wordt, is mooi dik. Het boekje wordt echt als een kadootje afgeleverd met een mooie kaft om het boekje heen. En een tasje. Dit allemaal in een mooi doosje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg goed, mensen zijn er blij mee.

Fantastisch!

Het is vrij eenvoudig om te maken en kom je er niet uit is er altijd iemand van mijn vriendenboekje die je kan helpen. Ideaal dat je als beheerder bij alle pagina's kunt en heel veel kunt aanpassen. Zo kun je anderen helpen die het wat lastiger vinden. Het resultaat is echt PRACHTIG!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg blij en ontroerd.

Een geweldig leuk boekje om te ontvangen en makkelijk gemaakt!

Wij hebben een vriendenboekje gemaakt voor een collega die ons ging verlaten. Via het digitale platform van mijnvriendenboekje.nl is het heel gemakkelijk: je voert namen en e-mailadressen in en iedereen kan zijn/haar persoonlijke pagina invullen. Je kunt ook later nog mensen toevoegen, of een fotopagina toevoegen. Je kunt kiezen uit diverse lay-outs. Het systeem is makkelijk in gebruik, maar je moet wel goed kijken waar je iets kunt aanpassen (als hoofdgebruiker). Het enige minpuntje vind ik dat je geen digitale proefdruk kunt inzien van het uiteindelijke boekje. Dat had ik wel fijn gevonden. De collega in kwestie was enorm blij met het boekje en ook blij verrast dat we nog oud-collega's hadden benaderd. Een topcadeau dus!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Prima ervaring mee!

Duidelijke site, keuzes genoeg! En je kan naar eigen inzicht bladzijde invoegen of extra maken. Is erg overzichtelijk en makkelijk om te doen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Gebruiksvriendelijke methode. Soms komen mails in de SPAM terecht.

Boekje werd enthousiast ontvangen. Meeste vrienden hebben hun bijdrage geleverd. Teken dat het gebruikersvriendelijk was en men graag een bijdrage wilde leveren.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Mooi product en snelle levering, top!

Site was redelijk makkelijk om in te werken. Graag had ik inleiding langer gewild en daar nog een pagina aan toe kunnen voegen. Verder echt heel erg leuk om dit zo makkelijk te kunnen maken en kado te kunnen doen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ontvanger was er heel erg blij mee!

Uniek

Voor de ontvanger een zeer leuk boekje als herinnering. Makkelijk product om te maken.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Verrast

De samenstelling van ons boekje ging allemaal redelijk makkelijk. Email of QR code of link delen, en elke deelnemer kon thuis op gemak een pagina invullen. Nadat ik belde met de klantenservice bleken ook de drie basisvragen veranderd te kunnen worden, en werd het écht een boek op maat. Ikzelf heb al met veel plezier zitten lezen, terwijl ik bezig was met het maken. Misschien dat een spellingscontrole nog helpend zou zijn. Onderaan deze review zou het ook mogelijk moeten zijn om zonder naam en toenaam te kunnen reageren.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Lyrisch

Leuk cadeau met grappige herinneringen

Geweldig om alle herinneringen en anekdotes te lezen van mijn vrienden en familie. Gaf me gelijk ook een leuke bucketlist van wat men nog een keer zou willen doen met mij!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg enthousiast!

Super!!

Nu al een aantal keren gebruik gemaakt van het vriendenboekje voor afscheid en pensioen van collega's. Het blijft een leuk aandenken!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super

Fantastische

Het hele maakproces is eenvoudig, de stappen wijzen vanzelf. Ik had nog een vraag gesteld per mail, die werd heel snel beantwoord. Het eindresultaat was prachtig, en ruim voor de verwachte datum. De jarige was helemaal blij met het prachtige cadeau. Echt een aanrader voor mensen die iemand iets persoonlijks cadeau willen geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Een hele blije jarige!

Echt prima tool en leuk boekje

Was voor iedereen goed te doen. Zou het zo weer gebruiken. Boekje had leuk resultaat. De opmaak die we gekozen hadden was ook erg leuk. Het heeft ons weinig tijd gekost voor een geweldig resultaat.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Binckhorstlaan 36 2516BE Den haag

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!