Makkelijk te organiseren en een erg leuk resultaat

Het boekje zelf voor mijn babyshower gekregen en er een voor een vriendin gemaakt. Makkelijk te coördineren doordat je precies kan zien wie al wel of nog niet heeft ingevuld. Je kan zelf vragen toevoegen en het zo persoonlijk maken als je zelf wilt. Leuk om te geven en leuk om te krijgen

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg positief

Onwijs leuk

Voor een blijvende herinnering kan ik het iedereen aanbevelen. Het werkt erg gemakkelijk en kwaliteit is erg goed. Ik heb het voor een collega gedaan en is gemakkelijk in gebruik. Je word netjes op de hoogte gehouden en kunt eventueel aanpassing doen. Zeker een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen was dol enthousiast.

Ik had hogere verwachtingen van de kwaliteit van de foto’s.

Ik heb voor het afscheid van groep 8 een boekje laten samenstellen. Ik miste helaas foto’s van 2 leerlingen, terwijl die wel ingestuurd zijn. Ik zag de teleurstelling op de gezichten van deze kinderen. Erg jammer!

• Gebruiksvriendelijkheid N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Teleurstelling

Veel keuze, superhandig online te vullen en snel in huis.

Mooi verzorgd en het systeem werkt top! Veel dank.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast

Prachtig, persooonlijk boekje

Eenvoudig te maken, een heel mooi resultaat, leuk verpakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Verrast en emotioneel

Leuk boekje om te geven en te ontvangen. Je mag zelf leuke vragen uitkiezen en is binnen no time binnen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk!!!

Een herinnering voor het leven.

Als afscheidscadeau gegeven aan de leerlingen en juffen van groep 8. Iedereen was razend enthousiast. Zo heeft iedereen voor altijd een mooi aandenken van de basisschool.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen razend enthousiast!

Makkelijk om een vriendenboekje te maken!

Het maken van een vriendenboekje is simpel. Hoop keuze in kaften etc. Prachtig verzorgd eindresultaat. Enige aandachtspuntje is, dat je je aan de regels moet houden. (Hadden 1 collega die niet de vragen wilden beantwoorden maar een stukje had, deze kan je dan moeilijk inpassen).

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Hele mooie boekjes!

Handig in te vullen. Fijn dat er een reminder gestuurd kan worden. Wat wel fijn zou zijn is de mogelijkheid om per persoon meer foto's toe te kunnen voegen en kunnen zien hoe de vragen eruit komen op de pagina's. De ontvangers waren er enorm blij mee!

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief!

Ik moest snel iets verzinnen voor een collega . Die afscheid nam Het was vakantietijd en dus iedereen slecht bereikbaar en zo kon we binnen twee weken toch iedereen er effen in laten schrijven zonder al te veel werk ! Geweldig idee! En het werd een prachtig boekje !

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen vond het mooi

Een waardevolle herinnering praktisch en vlot gemaakt!

Het afscheidboek is heel mooi en persoonlijk geworden! Het invullen ging vlot en gemakkelijk.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Nieuwsgierig en enthousiast.

Speels boekje

Fijne uitnodigingen om te gebruiken , duidelijke uitleg voor gebruik, leuke aanvullingen vanuit het vreindenboekje. Snel geleverd en leuk verpakt

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? De ontvangers vonden het super

We hebben onze ouders het vriendenboek cadeau gedaan op het feest voor hun 40-jarig huwelijk. Alle gasten die op het feest waren hebben daarvoor een pagina ingevuld. Het is zo leuk geworden en de mensen hebben zoveel lieve dingen geschreven! Onze ouders vertellen ook tegen iedereen hoe leuk het is en laten het boek aan iedereen zien. Geweldige klantenservice ook bij mijnvriendenboekje. Zeer behulpzaam en alles wordt heel duidelijk uitgelegd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen enthousiast!

Hele leuke en makkelijk te maken herinnering!

Het ouderwetse vriendenboekje in een nieuw jasje! Een super leuke herinnering voor de krijger en makkelijk te maken! Je hoeft alleen een aantal keuzes te maken, stuurt alle vrienden een link per mail of code per app en iedereen kan zijn/haar eigen pagina invullen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Geen fijne site om mee te werken

Kan niet de grote zien qua lettertype alleen met een schuifbalkje te doen. Op de beginpagina staat wat je erbij krijgt, maar in de kleine lettertjes krijg je dat niet bij het schoolboekje. Mooi concept, maar voor de perfectionist niet fijn om mee te werken. Als je klaar bent kan je het boekje niet compleet controleren, zoals een druk voorbeeld.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Leuk idee. En veel positieve reacties.

Was snel geregeld. En makkelijk in elkaar te zetten.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk

Super leuke herinnering!

Voor de groep 8 schoolverlaters een super leuke herinnering aan hun basisschooltijd. Heel eenvoudig te maken en netjes (en op tijd) geleverd! Volgend jaar gaan we dit weer doen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuke herinnering!

Leuk aandenken aan de basisschool! Een mooie manier om iedereen zijn of haar pagina in te vullen

Een fijne en makkelijke manier om een leuk vriendenboekje samen te stellen. Erg vriendelijk in het gebruik. Alleen jammer dat de voorkant niet een harde kaft is.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiast

Fantastisch cadeau

Wij hebben dit boekje gemaakt voor een collega die met pensioen ging. De uitleg was helder, het was gemakkelijk, ruim voldoende keus en het eindresultaat echt heel mooi. Super leuk ook dat je diverse thema's hebt en e.e.a. kan aanpassen naar wat je wilt. Ik zal hier zeker vaker gebruik van gaan maken.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiast

Hele makkelijk website maar super dat het in 2 talen kan.... Uitvoering zag er top uit! Ontvanger is er enorm blij mee.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? TOP

hele mooie manier om iemand in het zonnetje te zetten.

We hebben dit aan mijn zus gegeven de avond voor haar bruiloft. Zo kon ze al lekker in de stemming komen en genieten van alle lieve woorden. Aanrader!

Professioneel en kwaliteitsvol

Heel leuke ervaring en vlotte levering! Iedereen vond de kwaliteit van het inbinden en de indeling van het boekje zeer aangenaam.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? GEWELDIG

Heel leuk en een ervaring rijker

De ontvanger was helemaal verrast en zo blij met haar vriendenboekje! Niemand had er eerder van gehoord om dit te doen. Leuk om te doen en helemaal om te krijgen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen erg enthousiast en benieuwd

Mooie herinnering

Super makkelijk om te maken en de ontvanger is er erg blij mee en heeft mooie herinneringen! Aanrader

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super

Super leuk!

Makkelijk online in te vullen, super leuke indelingen en een hele snelle levering! Deze groep 8 is er blij mee; een mooi aandenken aan de basisschool, groep 8 en vooral aan al je klasgenoten! Helemaal top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen was enthousiast

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!