Superleuk boekje in een mum van tijd gemaakt

Een mooi aandenken, cadeau en makkelijk te maken. Wel jammer dat het best duur is. Je zit al snel aan de 65 euro.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Echt superleuk

Bijzonder makkelijk om een boekje te maken, om iedereen uit te nodigen en dit onderweg nog aan te passen. Het printen ging super snel en het resultaat en de verzorging van het verstuurde pakketje is verrassend leuk! De ontvangster was helemaal blij verrast. Zeker een aanrader!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Helemaal fantastisch

superfijn

wat een mooie manier om een prachtige herinnering met elkaar te maken; een probleempje is zo opgelost en een vraag zo beantwoord door de backoffice

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? heel erg positief

Prachtige herinnering

Onze collega was 25 jaar in dienst. Via andere collega werd ik op Mijn Vriendenboekje gewezen. Het is voor iedereen makkelijk om in te vullen. Je hoeft zelf niets verzinnen, heb wat vragen aangepast. Paar fotobladen toegevoegd en het jaaroverzicht. Heel mooi en compleet. Mijn collegaboekje zag er prachtig uit. Iedereen wilde het inzien en genoot van de verhalen van de anderen. Ik kreeg de vraag of de andere collega de digitale versie konden inzien, omdat ze graag het boekje wilden bekijken. Voor andere feestjes houd ik Mijn Vriendenboekje in mijn hoofd. Heel leuk en mooi om zo'n mooi boekje te krijgen. Mijn complimenten!!!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Prachtig kado

Waardevol cadeau om te geven en gemakkelijk om te maken.

Ik had zelf een boekje gekregen ter gelegenheid van mijn 50ste verjaardag. Zo waardevol, vandaar het idee om dit te geven aan een collega die met pensioen ging.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Lovend!!

Grandioos

Super mooi boekje , makkelijk te maken en snelle levering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? geen woorden mooi zo mooi

Superleuk

Het boek was leuk in elkaar gezet. Het resultaat was boven verwachting. Desbetreffende collega was er blij mee. Tips - misschien toch wel andere vragen verzinnen, de invullers vielen hier over. - mogelijkheid om zelf iets te schrijven en of pagina weg kunnen laten. Top: - ga hier zeker mee door.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zie hierboven

geweldig cadeau

Layout en invulgemak, ook fijn dat het in meerder talen ingevoerd kan worden voor mijn buitenlandse collega's

mooi boekje, fijne service

mooi boekje, fijne service

Top cadeau!

Zo leuk dat je zelf de vragen kunt verzinnen. En heel handig dat iedereen alles op afstand in kan vullen. Zo maak je snel een uniek en waardevol cadeau

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Echt een leuk cadeau als aandenken!

Je kunt uit verschillende mooie boekstijlen kiezen en het is heel makkelijk om mensen uit te nodigen en het boekje te maken. Als mensen uiteindelijk niet meedoen, kun je ze ook gewoon verwijderen. Het was prachtig ingepakt en werd keurig op tijd geleverd. Wij vonden het wel jammer dat we de versjes bij boekstijl 3 niet zelf konden aanpassen. En een minpunt is dat er geen preview mogelijk is, dus dat je van tevoren niet weet hoe het eruit komt te zien. Als organisator maar ook als deelnemer wil je toch graag even zien hoe het wordt voordat je het naar de drukker stuurt. Een paar pagina's waren nu vrij leeg, omdat sommigen toch een te groot deel niet hadden ingevuld.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Wat leuk!

Nog mooier dan verwacht

Wauw, wat een gaaf cadeau is het geworden voor een vriend van ons. Als vriendengroep konden we allemaal gemakkelijk en snel foto's toe voegen en de vragen beantwoord. Ook voor degene die het wat ongemakkelijk vonden om te doen, vonden het gemak ervan fijn. We hebben voorpret gehad met elkaar en het eindresultaat was mooier dan verwacht. Onze vriend was heel blij met het cadeau en vond het heel waardevol.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Prachtig boekje voor een prachtige docente ee

Aan het einde van het schooljaar gaat onze docente met pensioen. We maakten herinnering zodat ze ons nooit zal vergeten!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Mooi en verzorgd boekje, prachtig op tijd bezorgd!

Van af het begin; dus inlezen op de website tot en met de bezorging prima ervaring met het Vriendenboekje. Makkelijk, overzichtelijk en een hele goede kwaliteit. Mooie afdruk, heel goed leesbaar en snelle levering! Ik zou alleen de pagina van het jaartal graag zelf kunnen vullen met geschiedenis die ik zelf interessant vind. Verder niets dan lof!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Mooi, ontroerend!

top cadeau, heel handig digitaal samen te stellen

het is heel eenvoudig om een link aan te maken, vrienden uit te nodigen, te herinneren maar ook leuke boekstijlen te kiezen. kortom ik ben super fan.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super leuk!!

Het boekje paste perfect bij de ontvanger

De blik op het gezicht van mijn collega sprak boekdelen. Dit had ze niet verwacht. Een prachtig collegaboekje met illustraties en teksten die speciaal voor haar gemaakt waren. Ze was er heel blij mee en menig bezoeker van haar afscheidsfeest heeft er in gebladerd.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Origineel, leuk en makkelijk te maken cadeautje

Erg leuk om te geven en te maken. Snelle service bij vragen. Mooi verpakt. Gewoon een dikke 10

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg tof

super mooi kado om te geven

Het is een super leuk kado dat je kunt geven voor een speciale gelegenheid of ook zomaar. Het is vrij makkelijk te regelen en kost relatief weinig tijd in vergelijk met andere foto kado's omdat iedereen het zelf invult. Het toevoegen van extra foto pagina's vond ik nog een beetje ingewikkeld (licht ook aan mij), maar ging uiteindelijk prima en was echt een hele leuke toevoeging.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? fantastisch

Makkelijk te maken, 100% succes

Al meermaals een boekje laten maken. Reacties zijn altijd zeer positief!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Eenvoudig in te vullen met prachtig persoonlijk resultaat

Persoonlijke aandacht en waardering vindt iedereen fijn. Ik heb nu twee keer een afscheidsboekje laten maken voor een fijne collega die een andere baan heeft gevonden. Zo leuk dat alle collega's een persoonlijk verhaaltje met foto kunnen schrijven. Door de vragen die je kunt aanpassen kun je het nog persoonlijker maken. Een prachtige herinnering voor de vertrekkende collega. Het boekje is mooi verzorgd, opmaak naar keuze te maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? zeer enthousiast en blij

mooi

Mooi boekje met leuke vragen. Mooi cadeau voor een collega

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super leuk

Supersnel een persoonlijk cadeau voor opa

Het is erg makkelijk een mooi boekje te maken. Ik heb samen met 11 kleinkinderen een mooi boek voor hun opa gemaakt. De kleinkinderen wonen verspreid door het hele land en dan is dit een perfecte manier om iets te maken samen. Ieder een eigen pagina die je in 5-10 minuten vanaf je telefoon kunt invullen, foto’s erbij en klaar! Bedankt!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super gaaf! Een mooi boek

Altijd een leuk kado!

Het boekje is makkelijk te delen met meerdere deelnemers en eenvoudig in te vullen. Je kunt keuzes maken uit ontwerp en zelf de vragen aangeven. Ontvangers zijn altijd erg blij met het boekje. Snelle levering en prima service. Heel tevreden dus!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg leuk, ontvangers waren er altijd blij mee.

Zeer positief

Een zeer fraai resultaat met relatief weinig inspanningen voor organisator als deelnemers. Kortom, zeer effectieve en efficiente applicatie en customer journey

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Zeer leuk concept! Hopelijk is de toekomstige bruid blij met haar boekje!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Tot nu toe heel positief

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!