Gebruiksvriendelijk

Mooi eindresultaat

Super ervaring

Mooie reacties van ouders en een top service.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Fantastisch

Super leuk en wat was onze collega blij!

Makkelijk in te vullen en ook leuk dat er foto's door het Vriendenboekje zelf worden geupload als iemand geen foto geplaatst heeft. Erg leuk geworden en onze collega vond het het mooiste kado van de dag!

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super!

Mooi strak boekje

Ziet er mooi uit, werkt super handgi

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? TOP

Super leuk

Als afscheid voor groep 8 besteld. Kinderen waren super enthousiast. Het was eenvoudig te maken en ziet er heel netjes uit. Snelle levering. Kortom reuze tevreden.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed

Super leuk

Ik ben heel blij dat ik voor mijn vriendenboekje heb gekozen. Het gaat allemaal online, wat fijn is want dan kan iedereen het tegelijk invullen. Herinneringen worden heel makkelijk gestuurd en je ziet gelijk de prijsopgave. Bij ontvangst zeer verrast over de mooie kwaliteit van het boekje. Heel erg blij mee

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super enthousiast

super gaaf samengevoegd tot boekje

Werkt fantastisch, ook met de meldingen dat sommige mensen het nog in moeten vullen, en de tijd tussen het bevestigen dat iedereen het heeft ingevuld tot dat het in de brievenbus ligt is ook echt snel. ik had wel moeite met mijn eigen invul site die ik in 2 x heb ingevuld terug te vinden de tweede keer.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? prachtig en mooie herinering aan 9 jaar werken met collega's

Een geweldig kado om iemand als aandenken te geven

Het vriendenboekje is heel makkelijk samen te stellen. Begeleidende emails zijn al voorgeschreven, zelfs een bedank email is zo rondgestuurd. Elke wijziging/afronding wordt dagelijks doorgemaild. Ik zou niet weten hoe ze dit nog makkelijker kunnen maken. Kijk ernaar - begin eraan en ik weet zeker dat de ontvanger heel blij is met het ontvangen boek.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Heel waardevol voor een afscheid van een lieve collega! Zij vergeet ons nooit meer!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed

Geweldig boekje!

Het is een leuk concept, voor iedereen makkelijk te doen en een prachtig resultaat! De levering is door post NL niet goed gegaan, maar dat hebben de dames van "mijn vriendenboekje" heel netjes opgelost! Wij hebben het laten maken voor onze zoon en zijn vriendin die voor 2 jaar naar het buitenland vertrekken. Ze hebben het wel als cadeau gekregen, maar mogen het pas open maken in het vliegtuig. Het enige jammere daaraan is dat we nu nog net niet weten wat ze ervan vinden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Goede kwaliteit kaft, zwaar papier, mooi ingebonden, top cadeau!

Goedemorgen, Het is de ochtend na het afscheidsfeest van een zeer gewaardeerde collega die met pensioen is gegaan. Inmiddels heb ik al meerdere boekjes laten maken via mijnvriendenboekje.nl Vrienden, familie of collega's zijn altijd heel blij met het ontvangen van een boekje. Het voordeel bij het organiseren van de inhoud is het feit dat er op een heel gemakkelijke manier digitaal een verzoek gaat naar de vrienden, familie of collega's die een foto kunnen uploaden en een leuk verhaal kunnen schrijven. Je kunt reminders sturen via het systeem en als iedereen klaar is het boek afronden en de betaling verrichten. 5 tot 6 dagen later (werkdagen) ontvang je je boek. Een mooi boek, wat je later nog eens na kunt lezen, is heel waardevol. Het is ook niet zomaar een boekje. De kwaliteit is hoogwaardig. Er is oprecht zorg aan besteed. Er zijn mogelijkheden om de bladzijden met stickers of tekst leuker te maken als je fotopagina's maakt en je kunt het ook gewoon zo laten en dan ziet het er ook al verzorgd uit. Het straalt rust en verzorgdheid uit en is precies het cadeau dat je iedereen toewenst op een trouwen, pensionering, andere bijzondere mijlpalen in het leven. Met vriendelijke groet, Suzanne

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? heel erg positief en dankbaar

Makkelijke en leuke manier voor een persoonlijk gezamenlijk cadeau

De website vind ik gebruiksvriendelijk; je kan makkelijk mensen uitnodigen en het boekje aan je wensen aanpassen. Het eindresultaat is heel leuk, ook qua lay-out en leuk ingepakt. Echt een aanrader als je iemand een leuk persoonlijk cadeau wil geven met een groep!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief!

Ontzettend leuk boekje!

Dit boekje gemaakt voor mijn zus die 50 jaar is geworden. Ontzettend makkelijk door iedereen in te vullen via de email en het zag er heel erg leuk uit. Genoeg keuzes qua stijl en vormgeving. Mijn zus vond het geweldig om te krijgen en heeft er veel leesplezier aan beleefd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg leuk

Handig platform en mooie kwaliteit

Het verzamelen en uitsturen van alle uitnodigingen en reminders aan deelnemers is handig georganiseerd. Het is wel een wat prijzig boekje, maar wel met een heel waardevol aandenken. Al eerder door iemand opgemerkt: de deelnemers kunnen evt ook vragen blanco laten bij invullen en dan wordt deze vraag niet opgenomen in hun bladzijde. Wordt het wel een lege(re) pagina als ze niks invullen! En het is wel erg leuk voor de layout om voor elke deelnemer ook echt 2 foto's te uploaden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Mijn opa was zichtbaar ontroerd..

blij met het boekje

mooie blijvende herinnering

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? positief

Ontzettend makkelijk, heel mooi boekje, goede service. En echt heel mooi om te geven. Het is zo waardevol om zo'n gebundeld boekje te hebben.

Eenvoudig, mooi en snel.

Het maken van een vriendenboekje is heel eenvoudig en werkt gemakkelijk. Het is leuk dat je verschillende thema’s kunt kiezen en bijvoorbeeld de fotopagina’s te maken. Het is een ontzettend leuk en mooi cadeau om te geven en te krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Emotioneel en waarderend.

Fantastisch om dit te kunnen delen!

De klas is enorm enthousiast!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast!

Helemaal top!

Goed antwoord op mijn vragen, snelle levering en fouten "gratis" hersteld.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Fantastisch

Prachtige boekje

Voor een collega en zijn bruid gemaakt. Het boekje is echt prachtig geworden, heel kleurrijk! Het bruidspaar was er erg blij mee. Ik heb 1 opmerking, op de buitenkant staat ‘ mijn ‘ trouwboekje en dat is niet zo, wij als collega’s hebben het gemaakt voor het bruidspaar. Ik zou mijn er niet meer bij zetten. Ik heb het creatief opgelost

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!

Fantastisch om te geven

Echt zo’n leuk cadeau, het ziet er mooi uit, het is makkelijk in te vullen en onze vriendin was echt mega verrast en blij met zo’n mooi boekje. Normaal gesproken hebben we een babyshower boek en wordt deze aan tafel ingevuld door alle gasten. Eigenlijk super ongezellig, nu was alles van te voren ingevuld en was het leuk om te geven! Ik ga dit zeker aanbevelen!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super enthousiast

Super leuk

Onlangs een familieboekje gemaakt voor een jarige zus van 50 jaar. Ontzettend leuk geworden. Erg tevreden over het gemak het online te organiseren en te communiceren met familieleden. En ook zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar positief

Fantastisch!

Het is een prachtig boekje geworden vol met mooie herinneringen en wensen voor het bruidspaar. Het maken was makkelijk en gebruiksvriendelijk. Het kwam binnen in een mooie verpakking, we zijn er heel blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Moet nog gegeven worden

Kleine moeite, groot plezier!

Gemakkelijke manier om een leuk en persoonlijk cadeautje te kunnen overhandigen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? positief

Super leuke herinnering voor altijd om dit kado te geven

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!