Heel leuk en snel gemaakt!

Het is een super leuk boekje geworden en leuk dat meerdere mensen mee konden doen hieraan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen vond het heel leuk!

Super handig, origineel en blijvende herinnering

Gemakkelijk, een super kado waar iedereen blij van wordt.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Overweldigend

Super leuk cadeautje voor de meester die afscheid nam

Een heel leuk cadeau! De website is superhandig. Alles spreekt voorzich en overal is aan gedacht: handig overzicht, uitleg en uitnodiging voor de mensen die het boekje invullen, herinnering voor degene die het vergeten waren, een einddatum voor wanneer het ingevuld moet zijn, enz. Keuze uit verschillende lay-outs en evt extra fotopagina's. Een aanrader! De ontvanger was er erg blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg positief, het raakte de meester.

Heel mooi product

Het was heel makkelijk te laten maken, iedereen kon zelf digitaal zijn vragen beantwoorden. Het was een prachtig boekje geworden!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg enthousiast

Emotioneel en waardevol

Ter ere van een 50 jarig jubileum hebben wij een boekje gemaakt met familie kennissen en buren. Het is een geweldig boekje geworden met mooie foto’s en teksten . Echt een geweldig kado. Het enige min puntje is dat de foto’s een stuk donkerder zijn afgedrukt maar nog steeds duidelijk

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Emotioneel

Leuke lay out en mogelijkheden tot extra foto pagina's

Enige minpuntje: ik miste, na veelvuldig checken, toch nog een pasfoto op een pagina. Het zou fijn zijn als het programma dit dan aan kan geven op het eind. Nu hebben jullie dit luk opgelost door een bloemenachtergrond te plaatsen. Ik heb de pafoto er nog ingeplakt achteraf. Eigen schuld...

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen moest meteen lachen!

Leuk om te doen en te geven!

Een ding misschien kan duidelijker aangegeven worden dat als er maar 1 foto is geselecteerd er een standaard foto wordt toegevoegd. Als wij dit geweten hadden, hadden we nog eigen foto's kunnen toevoegen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? ivm corona nog niet overhandigd

Top Kado!

Helemaal geweldig! Enige jammere is dat 1 iemand het boekje niet volledig had ingevuld maar wel had afgerond. Was fijn geweest als er even telefonisch contact was geweest zodat dit opgelost kon worden voor het drukken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!

TOP!

Snelle service en ontzettend leuke lay-out!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? TOP!

Prachtig eindresultaat!

Degene die het boekje ontvangt is altijd weer even enthousiast! En anderen die het zien vragen dan alvast of ze er ook zo één mogen krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed!

GeWelDiG leuk!

Het boekje zag er fantastisch uit. Mooi verzorgd en netjes ingebonden. Echt een feestje om te geven en te krijgen. Degene die hem heeft gehad was er ook onwijs blij mee!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Simpel, mooi en TOPorganisatie!

Trouwboekje voor mijn beste vriendin en haar man gemaakt. Omwille van de coronamaatregelen hebben ze maar een klein feestje kunnen geven. Aan de hand van dit trouwboekje waren de uitgenodigden er toch een beetje bij. Organisatie is super! Steeds bereikbaar voor al je vragen en maken er echt een prachtige boek van. Het bruidspaar was zeer tevreden!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Een prachtig aandenken in deze tijd van beperkte contactmogelijkheden.

Door de Corona maatregelen kon er geen afscheidsreceptie gehouden worden voor de collega die met pensioen ging. Door het vriendenboek was een ieder toch in de gelegenheid om de pensionaris nog iets te "vertellen" en mee te geven. Bovendien is het een mooi naslagwerkje om nog eens in terug te kijken. Deze reactie kreeg ik ook terug van de (inmiddels ex) collega. Dank voor de prettige afhandeling. Als tip zou ik mee willen geven om de keuzemogelijkheden uit te breiden. Het ging hier om een pensionaris. Die zijn over het algemeen niet zo heel uitbundig meer.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar positief!!

een grappige manier om een persoonlijk en leuk afscheidskado te geven

Doordat je zelf vragen kunt veranderen / toevoegen wordt het een persoonlijk geheel. alleen een beetje jammer dat je de persoonsgegeven niet kunt veranderen. ZO stond er bijv. afdeling maar op een school werk je niet met afdelingen maar met groepen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? heel leuk!

Een mooie herinnering voor groep 8

Het was leuk om het vriendenboekje te maken. Soms leek het alleen of de lettertypes niet overeen kwamen, waardoor de tekst niet gelijk stond. Dat was een beetje lastig. Uiteindelijk kozen we voor een ander lettertype en was het probleem opgelost. De kinderen waren erg blij met het vriendenboekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen was blij verrast

Het boekje was een groot succes

Alle lof over het boekje. Hebben zelf gekozen voor een anti heimwee boek voor Juf. Na een bewogen jaar. Enkelt één minpunt de boekjes zijn enkelt door één persoon "de maker" na te bestellen. ergens vind ik het wel ook een verloren strijd voor meer bestellingen. Aangezien elk boek nu door de maker besteld moet worden, dit terwijl elk boek een bestelnr heeft. Niet iedereen vind dit prettig, hierdoor laten veel papa's en mama's de keuze laat maar.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super

Supergemakkelijk en erg leuk om te geven

Het was even puzzelen in het begin maar je kunt een grote groep mensen in één keer een uitnodiging sturen. Vervolgens kun je precies zien wie ‘m heeft ingevuld en kun je de ‘achterblijvers’ gemakkelijk een herinnering sturen. Het boek wordt in een mooie verpakking geleverd en het is echt feestelijk om het boekje aan iemand te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief, men vond ‘m prachtig.

Een supermooi cadeau!

Met instemming van alle ouders heb ik afgelopen maand het eindejaarsboekje voor de juf gemaakt. Het was leuk om te doen en iedereen was blij met het eindresultaat. De betreffende juf gaf uiteindelijk dit commentaar op het boekje: "Ik was helemaal ontroerd. Een supermooi cadeau! Heel erg bedankt alle ouders en kinderen. echt prachtig!" Pluspunten: - Gebruiksvriendelijk om op te zetten en de voortgang te volgen - Vragen zijn aan te passen aan de specifieke situatie - Boekje ziet er verzorgd uit en komt in cover en linnen tasje - Chatfunctie reageert snel en adequaat op vragen Verbeterpunten: - Boekje was niet afgedrukt in juiste volgorde, deze was drie dagen voor het afdrukken handmatig gesorteerd op alfabetische volgorde.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Hartstikke leuk boekje om te geven.

Helaas is er wel iets mis gegaan waardoor ik de andere sterren niet kan geven. Op 1 pagina zijn de foto’s niet doorgekomen en zijn het nu gewoon plaatjes. Dit is heel jammer. Verder echt een gaaf boekje!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Makkelijk samen te stellen en een heel mooi resultaat

De applicatie is zeer gebruiksvriendelijk. Het uiteindelijke resultaat is heel mooi geworden. Positief: - Het contact met de medewerker(s) via de chat. Zeer behulpzaam in het beantwoorden van de vragen en het meedenken/controleren. Tips voor verbetering: - Vermeld in de FAQ dat als iemand een vraag niet wil of kan beantwoorden, deze vraag ook niet in het boekje verschijnt. - Het zou fijn zijn als we toch een voorbeeld kunnen zien in de digitale vorm voordat de definitieve bestelling wordt geplaatst. - Het inbinden met een spiraal vind ik toch minder mooi, ook minder praktisch in een boekenkast. Minpuntje: - Toch wel de prijs. Buiten Corona-tijd hadden we waarschijnlijk voor een handmatig in te vullen vriendenboekje gekozen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Super snel en top kwaliteit

Kwaliteit van het papier en de foto’s zijn heel erg goed. Het was veel sneller bezorgd dan op de website stond en ook na bestellen was er nog flexibiliteit om aan te passen.

helemaal geweldig!

alleen maar lovende woorden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super!

Wat een ontzettend gaaf en gezellig boekje is het geworden!

Ik was heel benieuwd naar het eindresultaat van "ons" boekje, maar ben echt positief verrast! Aangezien wij onze eigen vragen hadden bedacht ogen sommige pagina's wat leeg, omdat het nogal verschilt hoeveel mensen schrijven. Toch is dit niet echt hinderlijk vanwege de plaatjes en omdat de pagina's er gewoon gezellig uitzien. De levering ging ook veel sneller dan verwacht. We hebben het boekje helaas nog niet kunnen overhandigen aan onze collega vanwege corona. Dat komt later. Het fotoprogramma vond ik overigens niet zo gebruiksvriendelijk en veel te beperkt qua mogelijkheden. 9 van de 10 keer lukte het niet om de foto er in zijn geheel op te krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super gaaf!

Super mooi geworden, en hele fijn hulp voa de chat gehad!

Het vriendenboekje ziet er super leuk uit! Heel fijn dat er mee wordt gedacht over de pagina opmaak. En heel makkelijk en fijn contact gehad via de chat. Zelfs toen het feestje een paar dagen naar voren werd verschoven lukte het nog om het boekje op tijd in huis te hebben!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Kwaliteit en inhoud mooi!

Prijs-kwaliteit redelijk. Vooral de ringband, het voorblad en de laatste blz. vond ik een beetje fragiel. Iets dikker papier en een lamineervel ervoor zou fijn zijn ter bescherming.