Origineel en persoonlijk kado en de service is super!

Een vriendenboekje gemaakt voor een vriendin haar verjaardag, omdat ze de vriendinnen niet kan zien in deze tijd. We waren wat laat met invullen en daarom had ik contact opgezocht via de chat. Mijnvriendenboekje heeft er daarna voor gezorgd dat de bestelling als spoed werd verzonden, waardoor ze toch nog op tijd haar verjaardagskado in huis had :) Super service Het product is uniek, ziet er leuk uit, is persoonlijk, wordt leuk (en gratis) verpakt en de service is dus top. Wat wil je nog meer !! Ze hebben ook een variant met een receptenboekje. Ook super gaaf. Al met al zeker een kado dat ik ga onthouden !!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer enthousiast ze was heel blij

Super persoonlijk

Super mooi en persoonlijk cadeau. Reacties zijn altijd tof

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Prachtig boekje en goede service!

Ik werd snel geholpen via de chat, het is super eenvoudig om iedereen te benaderen, vooral makkelijk als je iets op afstand moet regelen. Ook de automatische herinneringen zijn heel handig. Het boekje werd snel geleverd in een mooie verpakking en goede kwaliteit. Echt een aanrader!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Een origineel cadeau dat een plezier is om uit te pakken en waar je ook bij je vrienden mee kan uitp

Het was leuk om alles inorde te maken en voor te zorgen dat iedereen in het boekje schreef! Het eindresultaat was dan ook machtig mooi!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief, geëmotioneerd, blij!

Overtrof mijn verwachtingen

Wat is dit een prachtig document geworden. Met veel zorg en mooi samengesteld. Niet per se goedkoop maar het meer dan waard! Service een 4 omdat ik vind dat het goed zou zijn om een update te geven waar in het proces jullie nu zijn. Ontvangen, opmaken, versturen enzovoort.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast is

Wat een fijne gemakkelijke site! Besloten om vanwege het Corona virus via hier toch een babyshowerboekje te laten maken. Wat ik wel jammer vindt is dat de boekjes eigenlijk allemaal gericht zijn op jongetjes. Het zou leuk zijn als er gewoon een simpele roze kaft zou zijn of iets in die richting. Ook is het jammer dat alle uitnodigingen in de spam box terecht komen dus je moet er wel even achteraan appen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Mooi product

Foto's snijden ging soms lastig maar uiteindelijk wel een leuk boekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Enorm tevreden

Onlangs een vriendenboekje samengesteld via Mijnvriendenboekje.nl. Het invullen van het boekje is super gebruiksvriendelijk, de vragenlijst kan heel simpel worden samengesteld en ook het invullen is erg makkelijk. Met één druk op de knop wordt een reminder verstuurd naar de mensen die het boekje nog niet hebben ingevuld en je kunt via de website goed zien wie de pagina´s wel / niet hebben ingevuld. De kwaliteit en netheid van het boekje hebben mij positief verrast. Kortom, een dikke vette aanrader.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Erg leuk om te geve

Een mooi persoonlijk cadeau met foto’s en tekst

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg positief

Super leuk en makkelijk om te maken

Je kiest de vragen en/of bedenkt ze zelf. Stuurt dit naar degene met wie je het boekje wil geven en iedereen kan zelf aan de slag. Nadat je het boekje hebt besteld wordt het thuis gestuurd in een mooie verpakking en met een leuk tasje. We vonden alleen dat het lettertype iets groter had gemogen. Maar verder alleen maar lof!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Opa en oma zijn er enorm blij mee. Zeker nu in de Corona tijd

heel positief

Het resultaat mag er zijn. Het bruidspaar is heel blij met het boekje. Toch hebben we wel wat tips. 1. Het uitsnijden van foto's. Soms vielen delen weg waar wij niet blij mee waren. 2. Het uploaden van foto's ging niet altijd goed. 3. Het zou goed zijn als altijd duidelijk is dat er twee foto's opgenomen moeten worden omdat anders foto's in het boekje komen waar de inzender geen rekening mee houdt. Nu waren een aantal indieners teleurgesteld dat niet beide eigen foto's in het boekje zijn opgenomen maar 1 eigen foto en 1 foto van de vormgever. Dit omdat het uploaden niet goed gegaan was.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Geweldige service met een prachtig resultaat!

Een vriendenboekje als cadeau is echt een aanrader! De ontvanger was heel blij met zo’n persoonlijk en blijvend cadeau. Het resultaat is heel mooi geworden. Het boekje maken ging gemakkelijk; de website is erg duidelijk en gebruiksvriendelijk en ook de service is top: via de chat werden vragen snel en duidelijk beantwoord! Kortom: aanrader voor iedereen die op zoek is naar een origineel en persoonlijk cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Verrast en blij!!!

Een collega boekje; geweldig en origineel kado!

Ik zocht iets om gezamenlijk met de collega's te geven. Iets tastbaars, maar toch vol herinneringen. Het moest geschikt zijn om te doen met collega's over de hele wereld. Toen ik dit idee vond was ik meteen enthousiast. Het online invullen door de collega's was ook zeer corona-proof:)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk!

Fijn programma, goede service! Ik heb al 3 keer een boekje besteld en het is elke keer een groot succes

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer verrast en geweldige verrassing

Helemaal Top!

Het boekjes ziet er heel mooi uit, makkelijk te organiseren op deze manier en er werd goed meegedacht met levertijd. De ontvangster was er super blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super!

Erg makkelijk in gebruik en mooi resultaat

Ik (61) dacht owjee dat is vast niet makkelijk zo’n boekje maken. Maar het ging vanzelf, simpel en duidelijk. Het was ook snel gedrukt en zag er prachtig uit. Ook de verpakking, heel leuk. Ik raad het iedereen aan!!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Een heel mooi persoonlijk cadeau!

Voor mijn moeder haar 60e verjaardag was ik op zoek naar een persoonlijk cadeau. Al snel kwam ik op websites met cadeautjes waar je een voornaam op kunt laten graveren of bedrukken. Ook persoonlijk, maar niet waar ik naar op zoek was. Na even verder gekeken te hebben, kwam ik op mijnvriendenboekje.nl. Het was meteen duidelijk wat de bedoeling was. Dus toen ben ik aan de slag gegaan met het uitnodigen van vrienden en familie. Ook mensen die geen e-mail adres hebben, kunnen gewoon meedoen. Je kunt een e-mail adres namelijk een paar keer gebruiken. Het is makkelijk te doen. Ook voor mensen die niet zo bekend zijn met het internet. Ik kon het boekje op de dag van haar verjaardag geven, omdat het op tijd klaar was. Om het boekje heen zit een leuke verpakking en je krijgt er een tasje bij. Ik plaats nooit een review, maar wilde hier toch een uitzondering voor maken. Wat zijn wij blij dat we dit aan haar hebben gegeven. Het klinkt echt cliché, maar ik heb gewoon niks negatiefs te vertellen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ze werd erg emotioneel.

De vragen zijn leuk , maar je kan ook zelf vragen verzinnen. De site is duidelijk, uploaden van foto’s ging prima. Niet alleen de ontvanger was enthousiast maar ook de vriendinnen vonden het super. Zelfs zo dat ze nu aan het verzinnen zijn voor wie ze ook zo’n boekje kunnen maken😁. Jullie kunnen trots zijn op dit product 👍

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg enthousiast

Mijn beste idee ooit!

In deze coronatijden is het moeilijk om je verjaardag met je dierbaren te vieren. Daarom dacht ik aan een old school vriendenboekje en begon ik rond te surfen. Ik was gelijk gecharmeerd door mijnvriendenboekje.nl. Het is zo makkelijk, je kan de vragen aanpassen (wat ik dan ook heb gedaan voor de verjaardag van mijn vriend; alle vragen genereerden automatisch bevestigende antwoorden van de band tussen mijn vriend en diegenen die het boekje invulden) en het voelde, echt waar, alsof zijn dierbaren bijna tastbaar aanwezig waren. We hebben zo'n ontroerende dingen mogen lezen. Daarnaast is het op de meest prachtige manier vormgegeven, je hebt zelfs keuze uit verschillende designs. En de verpakking maakt het helemaal áf! Onze dank is dus zeer groot!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Overweldigend! Zelfs iedereen die het invulde is megabenieuwd naar het resultaat!

Keileuk

Handig in gebruik, gemakkelijk te bewerken en het resultaat is, op zijn Brabants gezegd, keileuk geworden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiasme

Prachtig

Goede keuze, duidelijk uitgelegd en snel geleverd.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed

Leuk en makkelijk om te regelen en te maken

Dit boekje ie een leuke en persoonlijke manier om iemand te verrassen. Het is makkelijk en gebruiksvriendelijk en zeker aan te raden.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk

Geweldig leuk om te geven én te krijgen!

Dit was mijn eerste ervaring met het maken van een Vriendenboekje. Heel makkelijk om te doen en het resultaat is super! Echt een aanrader om te doen als leuke herinnering (wij hebben het gedaan voor collega die met pensioen ging).

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Fantastisch cadeau, een echt schot in de roos

We zochten met onze ganse groep collega's uit de Colruyt van Kessel-Lo een manier om de man die verschillende jaren onze gerant is geweest op een gepaste manier te kunnen bedanken. Dat elke collega de kans heeft gekregen om zelf de eigen pagina te kunnen invullen en daarbij een persoonlijk woordje neer te pennen, maakt dit boekje zo uniek. Een fantastisch cadeau om de herinneringen voor een leven lang te helpen bewaren! Jullie klantendienst heeft bovendien van dit boekje een spoedbestelling gemaakt, zodat we het toch tijdig konden overhandigen onder de ogen van alle collega's. Waarvoor oneindig veel dank!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Onze gerant pinkte een traantje weg! Bij alle collega's positieve reacties!

Super! Het steekt goed in elkaar en de communicatie is top!

Ik vond het erg prettig werken, je kreeg herinnerings mails op tijd. Helaas waren wij te laat met bestellen, maar door de goede serves konden we het cadeau toch op de juiste datum uitreiken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zo vond het geweldig!