Heel leuk om te geven

Leuk en gemakkelijk om te maken, vooral als alle vriendinnen verspreid over Nederland en zelfs in Zweden en Ierland zitten. Zo heb je toch een vriendinnenboekje waar iedereen in staat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top! Super leuk en mooi gemaakt!

Super leuk cadeau!

Een gebruiksvriendelijke website, maar ook veel mogelijkheden voor persoonlijke voorkeuren.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Emotioneel; beste cadeau dat ze kon krijgen

Topservice

De website werkt erg makkelijk, je kan heel simpel mensen toevoegen en een berichtje sturen om het in te vullen Daarnaast hele goede service van de website we begonnen laat aan dit boekje en normaal is de leverttijd 7 werkdagen na snel mail contact had ik het boekje op woensdag besteld en op zaterdag binnen super fijn zo konden we het cadeautje nog op de laatste dag aanbieden

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super enthousiast

Geweldig boekje en supergoede en snelle service!

Echt een aanrader! Bedankt voor jullie goede service.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Prachtig boekje geworden

Mooi afscheidscadeau geworden, mooi vorm gegeven Wat wel fijn zou zijn; boek online inkijken ( eindresultaat) ook voor iedereen die er in schrijft zodat ook iedereen het resultaat kan zien Boekje is prijzig

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed

Super service,gebruiksvriendelijk en resultaat erg mooi!

Ik zou het iedereeen aanraden en ik zou zelf ontzettend blij zijn als ik zo'n boekje zou krijgen

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel ontroerd

Super leuk!

Heel leuk om te maken en te krijgen! Een persoonlijk en origineel cadeau.

• Service

Superleuke verrassing voor de jonge ouders.

Helaas konden we door de Corona geen babyshower organiseren voor mijn dochter en schoonzoon. Daarom was dit een leuk alternatief. Ik heb het boekje laten invullen door familie, vrienden en collega's vóór de geboorte van de baby. Het geslacht was niet bekend, ook niet bij de ouders. Des te leuker dan om te lezen, wat iedereen verwacht wat het wordt. Het boekje was 2 dagen na de geboorte klaar, dus een geweldig leuk kado voor de ouders en hun zoontje Luka.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen vond het heel leuk om aan mee te werken. Het kostte ook weinig tijd.

Origineel presentje!

Leuk en origineel presentje. Boekje zit goed in elkaar en is leuk opgemaakt.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Geweldig om als cadeau te geven!

Zeer gebruiksvriendelijk - en uiteindelijk een enorme tranentrekker wanneer je het cadeau overhandigt. Hartstikke leuk! Ik ben nu alweer bezig met mijn volgende vriendenboekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!

Prachtig examplaar gekregen

Goede, gebruiksvriendelijke website en makkelijk om samen te stellen. Uitstekende kwaliteit levering en echt een uniek product!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Groot enthousiasme

Handig, gebruiksvriendelijk en mooi resultaat

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast

Erg simpel te doen en een mooi en waardevol resultaat

Het is echt heel simpel om te doen en te versturen ed. En het resultaat is echt super leuk! Zelf zou ik het nog prettig vinden om online nog een soort van voorbeeldje te kunnen zien wanneer de vragen ingevuld zijn. Nu is het een totale verrassing wat je in je brievenbus krijgt, ook leuk natuurlijk, maar ik zou het fijn vinden om het vooraf nog even te kunnen zien voordat ik het instuur. Heel erg bedankt ook voor jullie snelle en goede service. Ik had dagen ipv werkdagen in mijn hoofd, dus werd het krap, maar daar zijn jullie super op in gegaan waardoor we het boekje op tijd hadden, echt heel fijn!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ja super leuk allemaal! Niks negatiefs!

Super cadeau

Het ontwerpen en ontvangen van het boekje verliep vlekkeloos. Het was heel eenvoudig om het boekje te maken en ging vlot. Het was een aangename ervaring:)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? allemaal positief, doch redelijk duur

Super! Perfecte service en natuurlijke leuke boekjes om cadeau te doen.

Het team is heel benaderbaar voor tips en vragen. Ik was wat laat met bestellen, maar er werd "gewoon" voor gezorgd dat de boekjes ruim op tijd waren gearriveerd. Kortom, een aanrader voor als je eens een origineel en blijvend cadeautje wil geven!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk

Een super cadeau in prijs en kwaliteitverhouding

Het is een hele fijne site met duidelijke uitleg. Als initiatiefnemer/organisator word je heel goed geïnformeerd over de status van de bijdrage van de deelnemers. De vlotte aflevering en het prachtige resultaat is in verhouding met de prijs.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel lovend

Duidelijk en snel

Een enorme uitkomt ten opzichte van zelf een afscheidsboek in elkaar te moeten flansen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Lovend

Omdat er één van onze collega's na heel wat jaren de firma verliet voor een nieuwe uitdaging wilden we iets speciaal doen voor haar. Een vriendenboekje met input van alle collega's was het ideale cadeautje, zeker in deze coronaperiode waar een afscheid toch altijd wat onpersoonlijker is. De service van vriendenboekje was uitstekend: via de chatfunctie alle vragen kunnen stellen en aangezien het dringend was hebben ze een spoed levering ingepland. Niets dan lof voor de service. Het boekje zelf ziet er ook geweldig uit en de reactie van de collega was zeer positief en zelfs wat emotioneel.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? enthousiast

Snelle service en duidelijke communicatie!

Mooi vriendenboekje van degelijke kwaliteit. Goede service en snelle reactie op onze e-mail. Op ons verzoek is het boekje met spoed geleverd en dat ook nog zonder extra kosten!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Hele leuke creatieve vormgeving. Makkelijk in gebruik. Blijft een goed cadeautje!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Superleuke en mooie herinnering voor mijn collega!

Het maken van het vriendenboekje online is een makkelijk proces, de reminders en updates van wie wel en niet heeft ingevuld zijn super handig. Wel heel erg fijn dat je de vragen aan kan passen, die vonden wij niet allemaal even leuk. Na contact met het bedrijf konden ze zelfs iets sneller leveren dan op de site stond, toppe service! Al met al een super leuke ervaring en een echte aanrader, mijn collega is heel erg blij met het mooie resultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? heel enthousiast!

Prachtig, vrolijk gedecoreerd boekje

De website is erg gebruiksvriendelijk. Het boekje is van goede kwaliteit, mooie papiersoort, stevig ingebonden. En ook nog in een leuke verpakking. Ik was blij verrast met het resultaat.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast

Fantastisch concept!

Ik heb nu een aantal keer een Collegaboekje gemaakt. Elke keer werd het zo hartelijk ontvangen; dus bij elke gelegenheid vroegen mensen om een vriendenboekje. Het is zo makkelijk te maken en persoonlijker wordt het niet met de zelfbedachte vragen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Fantastisch!

Super fijn digitaal product, en geweldige servicedesk!

Voor het afscheid van onze directeur twee boeken laten maken. Vanaf het begin werden de vragen gelijk goed en snel beantwoord. Super service, en hard werkende mensen!

• Service

Geweldig om te geven en te krijgen!

Duidelijke site en makkelijk om een groep mensen te bereiken om een mooie herinnering te maken zonder al teveel gedoe. Duidelijke levertijd en een geweldig eindresultaat!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar positief!