Handige website en super mooi resultaat!

Alles werkt heel handig. Je kunt zelfs de link via de app versturen, dus geen emailadressen nodig. Veel keuze in formats. Fijn communicatie. Mooi eindproduct, snel geleverd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief. Al de 2e die ik heb gemaakt en zelf ook eentje gekregen.

Super mooi boek en goede service

Contact met de makers was super goed. Snelle levering was mogelijk na aanvraag. goede kwaliteit boek

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enorm positief

Schitterend!!!

Heel leuk cadeau, 30 collega's die de pagina invulden, de ontvanger vindt het een schitterend cadeau!!! En ikzelf ook, ik ga er in de toekomst zeker nog gebruik van maken. Dank jullie wel, ook voor de snelle service!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen vond het een prachtig cadeau!!

Gebruiksvriendelijke website en mooi vriendenboekje

De website om het boekje te maken is heel gebruiksvriendelijk en fijn in gebruik. Het gedrukte boekje is ook erg leuk geworden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Dat horen we nog!

Geweldig en een prachtig idee!

Ik heb het vriendenboekje voor 2 vrienden besteld in verband met hun bruiloft en het was een groot succes! Omdat het iets last minute was, had ik gevraagd aan Suzanne (hele fijne communicatie) of het toch nog voor de bruiloft zou lukken en dat was gelukkig geen probleem! Uiteindelijk kunnen regelen dat er 15 vrienden mee wilde doen met het vriendenboekje en gelukkig vond iedereen het een leuk idee en heeft iedereen het snel, maar op z’n eigen manier ingevuld. Toen ik het boekje in ontvangst nam, was het echt prachtig en kon ik niet wachten om het aan het bruidspaar te overhandigen. Gelukkig waren hun ook erg tevreden en blij mee! Helaas heb ik nog geen foto ontvangen waar ik het ook aan ze overhandig, maar die hebben jullie nog te goed van me. Conclusie: zeker een aanrader om dit voor vrienden voor allerlei gelegenheden te regelen. Verder een top bedrijf het hele fijne en directe communicatie die je echt op weg helpt, echt toppers zijn het! Nogmaals heel erg bedankt voor jullie behulpzaamheid, ik raad jullie aan iedereen aan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast en geweldig!

Gebruiksvriendelijk, snel en prima resultaat

Veel keuze mogelijkheden, makkelijk aan te passen naar eigen inzicht. En berichtenservice voor uitnodigingen/bedankjes naar “vrienden” staan al klaar, alleen zelf de mailadressen nog invoeren. Super!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed ontvangen door vrienden en ontvanger

Erg leuk en heel makkelijk

Prettige manier met alle thuiswerkers!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Fantastische kwaliteit, snelle levering en gemakkelijk in te vullen!

Voor het afscheid van onze collega een 'My Colleague' boekje gemaakt, deze was gemakkelijk online in te vullen door de collega's en binnen no-time besteld en geleverd. Kwaliteit is erg goed en een hele leuke herinnering.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Super persoonlijke cadeau en zeer gebruiksvriendelijk

Heb al meerdere boeken gemaakt, zo’n mooi en persoonlijk cadeau voor een vriend/vriendin, familielid of collega. Je hoeft alleen de vragen samen te stellen en mensen uit te nodigen. Met de algemene link die je naar iedereen kunt sturen (in plaats van een een persoonlijke link) is het nog gebruiksvriendelijker geworden. Ik ben fan van dit mooie concept!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ontroerend, een mooi cadeau om te krijgen!

leuke herinnering!

Wat een leuk idee als je van een collega of vriend of familie een vriendenboekje krijgt. Ook leuk voor later om te lezen, de gene die het heeft gehad was er heel blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super leuk!

Zoek niet verder, maak je boekje hier!!

Het maken is zeer gebruiksvriendelijk. Je hebt voorbeeldvragen maar kunt ook je eigen vragen er in zetten. De levering was ruim binnen de aangegeven termijn en het resultaat was helemaal perfect.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar positief

Handig, mooi en tikkeltje prijzig.

Het vriendenboekje werkt top! Super handig, digitaal, ieder voor zich gelijktijdig invullen, herinneringsmails, etc. Mooi resultaat ook! Alleen is het wel wat prijzig.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk!

perfecte cadeau

Het is allemaal zo makkelijk geregeld, leuk en je maakt er iemand echt blij mee. Je kan makkelijk iedereen achter de broek aanzitten door herinneringsmails te sturen. Het resultaat is echt top!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk

Het boekje is heel leuk geworden! Collega was er erg blij mee. Veel complimentjes van andere collega's Houd het zeker in gedachten voor een volgende keer.

Toegankelijk en volledig verzorgd

Elke pagina is mooi verzorgd na de makkelijke wijze waarop mensen zelf hun pagina beantwoorden Leuk om zelf de vragenlijst te kunnen maken. Ook als je de organisator bent is t goed ondersteunt en makkelijk te volgen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Makkelijk in te vullen ennkost weinig tijd

Superfijne manier om met een groep een persoonlijk cadeau te maken

De tool werkt heel fijn in de communicatie naar de rest van de groep. De vormgeving is mooi en de opties om het te personaliseren zijn meer dan voldoende. Door de themas en voorbeeldvragen kost het weinig tijd om toch iets speciaals te maken. Verbeterpunten zijn wat mij betreft het ontbreken van een afdrukvoorbeeld om zelf een compleet beeld van het eindproduct te krijgen en eventueel te delen met de deelnemers. En daarnaast de prijs. Per deelnemer valt het mee, maar de totaalprijs voor het product vind ik aan de hoge kant.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed, ik heb het boekje alleen niet zelf gezien, dus kan de kwaliteit niet beoordelen.

Leuk cadeau maar vooral goede website om het vriendenboekje in orde te maken. Een echte aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? erg goed!

Origineel cadeau

Leuk cadeau om te maken en te geven. Makkelijk in te richten en meerdere keuzes voor lay-out om het ieder naar de zin te maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? heel enthousiast

Top! Fijne app

Was erg makkelijk en overzichtelijk. Kosten waren wel vaag inzichtelijk. Goeie truc

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed!!

Prachtig, persoonlijk en bijzonder product.

Dankbaar ben ik als schoondochter van een hele lieve (schoon)vader en opa die met pensioen is gegaan om dit kostbare vriendenboek samen met familie, vrienden en collega's te hebben gemaakt. De leukste vragen over de hoofdrol speler in het boek zijn met veel plezier beantwoord en verwerkt. Wat zo gaaf is: zelf vragen bedenken en toevoegen is ook gewoon mogelijk! En wat hebben we daar met de grootste lol gebruik van gemaakt, evenals van het toevoegen van extra foto's. En dan de lay-out van het boekje, met precies genoeg keuze qua vorm, kleur en aangezicht. Super goed bedacht concept, een flexibele en zeer vriendelijke website en een uitstekende vlotte service. En dan ook nog eens zo'n lieve verpakking en grappig linnen tasje erbij. Hier zal zeer zeker vaker een boekje worden gemaakt voor de volgende gelukkigen. Mijn schoonvader wist niet wat hij zag toen we het hem vandaag met de kinderen en kleinkinderen gaven. Hij zit er constant met een grote glimlach in te kijken en vindt het geweldig dat iedereen zoveel moois en liefs over hem vertelt in de persoonlijke pagina's. Dank jullie wel voor dit feestelijke cadeau. Jullie creëren op deze manier veel gelukkige gevers én ontvangers. Ga zo door met dit bijzondere werk! Liefs van Liesbeth

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zie mijn verhaal hierboven.

Netjes optijd

Het boek was er snel en ziet er prachtig uit. Alleen staan er stukjes Tekst bij van de maker met mooie boodschappen maar die had ik liever zelf ingevuld bij de persoon. Nu zijn sommige soms misplaatst zoals iemand wiens vrouw is overleden die iets krijgt van meer vrienden maken of zoiets.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ik moet het nog geven

Goed geregeld

Duidelijk en goed georganiseerd

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? werd zeer op prijs gesteld

Super leuk cadeau

Ontzettend leuk resultaat!

Makkelijk om in te vullen en het uiteindelijke boekje was kleurrijk, vrolijk en boven verwachting. Een waardevol cadeau voor onze vertrekkende collega.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Super leuk en waardevol cadeau

Het is heel eenvoudig om een zeer originele verrassing in elkaar te zetten met verschillende mensen samen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk.

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.