Supersimpel en snelle levering

Duidelijke uitleg, makkelijk om iedereen uit te nodigen en veel keus in opmaak.

• Kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ontzettend positief

Jaarlijkse traditie van alle klasgenootjes

Jullie zijn top. Al van het instapklasje zijn we al met boekjes bezig om aan de leerkrachten te geven. En elk jaar krijgen we een goede feedback dus zal deze traditie nog de hele basisschool al zeker mee gaan. Ook de ouders vinden het fijn omdat ze niet weten wat ze moeten gaan kopen en of de tijd er niet voor vinden. En zo een boekje word niet snel weg gegooid ipv een bloementje of een kaartje. De hulp van jullie, als ik met vragen zat via chat kon ik het meteen vragen en kreeg meteen antwoord waardoor ik nog sneller geholpen was. Jullie zijn top👍 mooie kwaliteit en waar voor je geld.

Makkelijk, snel en overzichtelijk

Netjes geleverd. Alleen jammer dat je het eindresultaat niet kan zien omdat dat nog ontworpen moet worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eenvoudig om het boekje samen te stellen en top resultaat

Het samenstellen van het vriendenboekje wijst zich vanzelf. Makkelijk mensen toe te voegen. Ik had een typefout gemaakt in één van de vragen. Was snel verholpen via de klantenservice. Het boekje is erg leuk geworden en heeft een mooie lay-out. Een college had maar 1 foto gedownload en voor de 2e foto is vanuit vriendenboekje.nl een neutrale leuke foto toegevoegd. Wel jammer dat je het voorbeeld niet te zien krijgt voordat je de bestelling doet.

Superleuk!

Gemaakt voor mijn oma die 97 jaar werd! Ze hebben zelfs het lettertype iets groter gedaan zodat ze het goed kan lezen👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kwaliteit, snel in te vullen, zorg uit handen

Wat een leuk concept. Boekje en levering ziet er verzorgd uit, handig dat je eigen vragen kunt toevoegen. Het is grotendeels al klaar voor het invullen, maar toch kun je nog een eigen twist eraan geven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Op de valreep zochten wij nog een persoonlijk cadeau voor de trainer van het voetbalteam van onze kids. We hebben alle jongens een eigen bladzijde laten invullen met vragen over de trainer via de mail. Eigenlijk waren we te laat, maar door er een spoed bestelling van te maken (gratis!) konden we het bij de eind bbq overhandigen !! Super service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Superleuk om te geven en superleuk om te krijgen

Voor het huwelijk van onze vrienden een vriendenboekje laten invullen door de gasten. Is een makkelijk programma, leuke vragen, erg mooi design! Echt een cadeautje om te geven... ga dit zeker onthouden.

zeer duidelijk en compleet

positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fantastisch en mooi boekje!

Dit is echt een aanrader. Een prachtig persoonlijk cadeau!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

heel leuk,graag meer thema bladeren om uit te kiezen

Leuk kado om te geven

Het boekje zag er heel leuk uit!! Ontvanger was er erg blij mee.

Superleuk!

Zeer simpel, gebruiksvriendelijke website goede service en heel mooi eindresultaat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super mooi boekje geworden wat er erg professioneel uitzag

Ik heb zeer genoten om het te maken.. Uitkomst was zeer overtroffen van wat ik had gedacht. Zag er supermooi uit, vooral dat je zelf je vragen kon verzinnen, wat natuurlijk super veel hilariteit geeft. Agents waren online bereikbaar via de chat en beantwoorde keer op keer weer allemaal vragen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel snelle support bij vragen. Heel vlot geholpen. Heel vlotte levering en goede kwaliteit van het boekje.

Een Engelstalige versie voorzien Flexibiliteit voor kaft titel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, goede helpdesk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke uitleg. Mooie voorbeelden. Goede service. Je werd bijna direct geholpen bij het stellen van een vraag

Veel mensen vergeten een akkoord te geven aan de pagina. Misschien kan dat duidelijker?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, duidelijk, behulpzaam en met en aardige toon! Ben inmiddels bezig met mijn 3e boekje en het blijft een ontzettend gaaf cadeau! Dankjewel dat jullie bestaan :)

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dat het voor de organisator inzichtelijk is hoever mensen zijn met invullen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, snelle reactie en levering, mooie kwaliteit!!

Het zou leuk zijn wanneer je de stickers die nu alleen in zwart beschikbaar zijn een andere kleur kunt geven.

Over Mijn vriendenboekje

Filter op Taal