Super leuk cadeau voor een goede vriendin.

Wat is het toch leuk om iemand te verrassen met een boekje als dit. Hoe mooi is het als dierbaren de moeite voor je doen en het wordt gebundeld in een boek.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar lovend

Super mooi om iemand kado te doen

Boekje gemaakt voor collega, die 40 jaar in dienst was. Veel collega's en oud collega's aangeschreven, om een bijdragen aan het boekje te leveren. Het eindresultaat was erg mooi en de jubilaris was er erg blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? erg leuk en enthousiast

Een boek die de verhalen tot leven brengen

Dit was het tweede boek die ik besteld had bij Mijn Vriendenboekje. Ook deze keer pastte het boek helemaal bij de persoon door de verschillende invullingen die Mijn Vriendenboekje geeft. Ik zal de lach van mijn baas niet snel vergeten.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig: een traan, een lach, een ohja moment

Erg leuk, maar vrij prijzig

Leuk dat je de vragen zelf kan aanpassen. Kwaliteit van het boekje is erg mooi. Zeer tevreden met het resultaat. Enige verbeterpunten vind ik de prijs, en fotopagina's toevoegen is erg basic en werkt niet fijn; geen optie om foto's uit te lijnen of opmaak te kopieren bijv.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Na het zelf al een paar x als deelnemer mee tte hebben gedaan er nu zelf 1 gemaakt. Erg leuk, gemakkelijk aan te passen, snelle hulp via chat en een heel leuk eindresultaat. Gezien veel deelnemers al wat ouder zijn en moeite hadden met foto's uploaden ook erg fijn dat ik nog kon bewerken

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Morgen gaan we het pas geven

Geweldig origineel cadeautje en supermooi verpakt.

Mooiste verjaardagscadeau ooit

Dit cadeau was voor mijn moeder de kers op de taart. Het was zo bijzonder om alle verhalen van dierbaren te lezen. Ook hadden we er een kleine fotoreportage bij gedaan. De talenoptie was ook echt een pluspunt aangezien sommige familieleden een andere taal spreken. Het boekje was erg makkelijk te maken en werd snel verzonden. De mooie verpakking en tas maakten het helemaal af. Kortom, een ontzettend leuk en origineel cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg geëmotioneerd en verrast

Prachtig boekje

Boekje gemaakt voor afscheid van collega. Het is een heel mooi herinneringsboekje geworden met leuke verhalen, tips en foto's. Ook hoe het ingepakt was met leuk tasje erbij was ook heel leuk geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel mooi boekje

Ideaal afscheidskado

Inmiddels al 5 afscheidsboekjes afgeleverd. Leuk dat je de vragen zelf kunt samenstellen, passend bij de persoon. Super handig, omdat alle collega's zelf hun bijdrage leveren. Alleen nog werk om wat foto's aan te vullen en eventueel mensen achter de broek te zitten. Het was al 5x een enorm succes! Mooi vormgegeven. Prima service! Sommige foto's ietwat donker afgedrukt. En misschien tip om te spelen met de grote van de letters. Bij mensen die maar 1 vraag beantwoorden staat dat vrij kaal op 1 pagina.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Groot succes!

Mijn collega kreeg diverse cadeaus maar toen ze het vriendenboekje ontving keek ze niet meer naar de andere cadeaus. Ze was zo blij met het boekje. En het zag er professioneel uit. Dank jullie wel

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Super leuk!

Het was erg gemakkelijk mensen uit te nodigen, later mensen toe te voegen en mensen te herinneren toen de deadline dichtbij kwam. Ook was het fijn dat de ingevulde pagina’s te zien waren voor de organisator en dat die bewerkt konden worden waar nodig. Ondanks dat het een vrij dik boek was (43 mensen en 4 foto pagina’s) was het na bestellen enorm vlot in huis. Punt van aandacht: het zou een nog completer idee geven om voor bestellen het boek online te kunnen doorbladeren/inzien met de volledige opmaak. Het kunnen gebruiken van Emoji’s zou een leuke bonus zijn, daar waren nu lege vierkantjes te zien.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? De reactie was enorm blij en dankbaar.

Zeer positief

Het was een geweldig leuk afscheidscadeau voor de groep. Het werkte makkelijk en snel, iedereen kon het en het eindresultaat toverde een lach op de gezichten van de kinderen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Mooi boekje. Gebruiksvriendelijk om in te laten vullen!

Meerdere boekjes cadeau gegeven en steeds was men verrast! Ideaal, je hoeft er ook niet veel voor te doen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk!

Snel, professioneel, creatief en zo'n leuke verassing voor de ontvanger!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? overweldigend

Geweldig resultaat! Snelle levering en gemakkelijk te maken

Voor het vrijgezellenfeest van mijn schoonzusje hebben we samen met de meidengroep een vriendenboekje laten maken. Het invullen van de vragen was super makkelijk en middels het overzichtelijke keuzemenu was het uitkiezen van het design en het maken van de fotopagina's makkelijk te doen. Resultaat zag er waanzinnig mooi uit! Echt een top cadeau wat ik zeker kan aanraden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!

Prima produkt!

Het invullen van het boekje gaat gemakkelijk. Je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang. Wie heeft er nog geen bijdrage geleverd? De foto's worden in een goede kwaliteit gedrukt. Mooi produkt, snel geleverd

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Superboekje geworden en erg waardevol.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super. Iedereen vond het geweldig!

Een unieke herinnering voor het leven

Nadat ik jaren geleden zelf een vriendenboekje kreeg met mijn vrijgezellenfeest, heb ik er nu een gemaakt voor mijn beste vriendin die 40 werd. Alle vrienden en familie heb ik gevraagd. Haar reactie was goud. ‘Voor de rest van mij leven kan ik hiervan genieten’. Ook de degene die het invulden waren erg enthousiast. Het versturen ging overigens heel snel! Een dag na de bestelling was hij al onderweg!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Fantastisch!

Heel mooi boekje

Fijne en makkelijke website, geweldig resultaat en kwaliteit

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Een super waardevolle herinnering

Het is ontzettend leuk om zo’n boekje te maken en na het krijgen te mogen lezen en koesteren!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed!

Enorm leuke herinnering!

Wij hebben een boekje gemaakt voor een vriendin die haar vrijgezellenfeest had. Ze vond het een enorm leuk cadeau.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg leuk!

Vlekkenloos proces en zeer mooi eindproduct.

Vlotte interface, makkelijk samenwerken met diverse vrienden, mooi eindproduct dat snel werd geleverd. Veel blije vrienden!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Ontzettend leuk en mooi cadeau

Mooi boekje van goede kwaliteit. Leuk dat je veel zelf kunt aanpassen (foto's, vragen etc). De ontvanger was er ontzettend blij mee.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Iedereen kan ermee werken en service is erg goed

Je hebt veel keuzemogelijkheden en het werkt super eenvoudig, hier kan ook een leek mee werken. Een enkele keer had ik een vraag en via de chat direct antwoord of oplossing. Zeer snel geleverd en fraai verpakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? geweldig!

Super leuk waardevol kado

Zo leuk origineel kado. Snelle levering en top kwaliteit !!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk!

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!