Geweldige service, supermooi boekje

Heel erg vriendelijke klantenservice, heb contact gehad middels chat vanaf 8 uur 's ochtends tot in het weekend. Echt onder de indruk van de toewijding. En het eindproduct was jaloersmakend, iedereen die een recept had ingediend wilde het boekje wel hebben. Hartstikke mooi product

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? geweldig

Door de persoonlijke vragen/ recept is het een uniek boekje.

Het boekje ziet er leuk uit. De persoon die het heeft gekregen was er ook erg blij mee. De hulp in de chat had ik nodig omdat ik vaak niet terug kwam op de juiste pagina. Dat zou mijn enige aandachtspunt zijn. Verder erg blij met ondersteuning in de chat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? vooral positief en enthousiast.

Prachtig resultaat

Het vriendenboekje was een enorm succes. De ontvanger was er heel erg blij mee. Het systeem om de fotopagina's te maken werkt niet zo prettig, je kunt foto's niet uitlijnen. Ondanks dat, toch hem blij met het resultaat. De service was fantastisch. Toen ik een vraag stelde over de levertijd, werd er uit de medewerker zelf initiatief genomen om te vragen wanneer het boekje nodig was een zette zij dit in het systeem. Hierdoor was het boekje ruim op tijd binnen. Echt heel erg fijn!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? De ontvanger vond het heel erg leuk!

Persoonlijk en leuk cadeau om te geven aan een aanstaand bruidspaar.

Het programma is erg gebruiksvriendelijk. De vragen kan je naar eigen wens aanpassen en ook is het mogelijk foto pagina's toe te voegen. Doordat de vragen tussentijds kunnen worden opgeslagen is het voor de deelnemers laagdrempeliger te beginnen met het invullen van de antwoorden en het toevoegen van de foto's. Het resultaat is een leuk, persoonlijk en verzorgd cadeau.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Het boekje werd erg goed ontvangen.

Helemaal geweldig

Super mooi uniek cadeau. Waar ze super blij mee was en iedere dag al in heeft gekeken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top iedereen vond hem geweldig

Snel, verzorgd, origineel

Het concept van het vriendenboekje is erg leuk

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ontvanger heel erg blij

Super leuk om te geven

Erg makkelijk om samen te stellen, mooi verpakt en daardoor nog leuker om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen was erg enthousiast

prachtige herinnering

samen met de vriendinnen een boekje gemaakt voor onze 50 jarige vriendin. Heel leuk om in te vullen en na te lezen!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? geweldig

Leuk en persoonlijk cadeau om voor altijd te bewaren!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

De website is gebruiksvriendelijk, hoe iedereen zijn eigen pagina's kan invullen werkt goed. De verzending ging vlot en het eindresultaat is heel mooi geworden. Het boekje is van goede kwaliteit, de kleuren en foto's komen goed naar voren. Als men een lange tekst had, werd het lettertype simpelweg kleiner gemaakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk en orgineel.

Erg leuk idee en "alles werkt"!

Ik ben niet handig met dit soort dingen maar deze site is echt toegankelijk. Het resultaat is erg mooi geworden!

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? iedereen vond het echt een heel leuk idee en erg mooi geworden.

Fantastisch boekje, mooi aangeleverd!

Ik vind het boekje geweldig! Heb deze nu 2x besteld voor een babyshower en het ziet er zo ontzettend professioneel uit, zo mooi als herinnering aan een mooie dag te ontvangen! Bedankt hiervoor!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed! Iedereen was positief verrast

Geweldige service

Geweldige service, leuke reacties

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Origineel

Super leuk geschenk!

Mijn collega was super tevreden met dit geschenk en de collega's die het boekje invulden vonden het een super goed idee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel blij, heel leuk afscheids geschenk

Wat een uitvinding! Mensen kunnen met gemak een pagina vullen, ze zijn zo klaar en hoeven niet uren te zwoegen, knippen en plakken met als resultaat een kleuterschool A4-tje, maar hebben gelijk geweldig resultaat!!:) Voor de ontvanger een blijvend cadeau, met zeer hoge emotionele waarde. Hoe geweldig iedereen die 'iets' voor je betekent in een boek... Daarnaast waardeer ik de service enorm met name over maak en verzendtijd, Mijn Antiheimwee-boekje was ruim op tijd binnen...

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Super leuk en uniek cadeau

Met alle vrienden gemaakt voor een bruiloft van vriende . Heel persoonlijk met eigen vragen en foto's! Een aanrader!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk!!!

Super handig en leuk

Gebruiksvriendelijk, genoeg keuze leuke lay outs.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk

Heel erg leuk kado om te geven en te maken en te krijgen!

Makkelijk te maken met medewerking van de vrienden die erin komen te staan. Vriendenboekje maakt er ook hele leuke paginas van!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Ontzettend leuk en makkelijk

Het boekje ziet er fantastisch uit en de ontvanger was ik tranen. Het is gemakkelijk in te vullen door iedereen en het wijst zich vanzelf.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed!

Eigentijds

Invullen werkt goed. Dat foto's vierkant moeten zijn is belemmerend. Ook het feit dat de persoonlijke foto rond wordt afgesneden werk belemmerend. Het is raar dat vragen en antwoorden niet afgedrukt worden, terwijl er wel ruimte is en een antwoord is ingevuld. Er gaat volgens mij iets mis in de software

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Sommigen aanvankelijk sceptisch. Uiteindelijk positief

Wat een mooi boekje!

Heel erg blij met het boekje en met de manier waarop je dit via de site kunt invullen, aanpassen en volgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!

Super makkelijk samen te stellen en een heel leuk resultaat. Ik heb al een paar keer een boekje gemaakt en zelf gekregen op een babyshower en het is echt een leuke herinnering!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ik en mijn vriendinnen zijn er super blij mee!

Het boek wordt erg mooi geleverd. Het rond zenden van de vraagformulieren is minder praktisch.

Het boek wordt geleverd in een mooie cadeauverpakking en tas. Daarnaast is de kwaliteit van het boek goed. Minder handig is dat de tool om in 1x allemaal email adressen te importeren het niet deed. Dit betekende dat ik alle mailadressen handmatig heb moeten vullen. Ik zou het handig vinden om gewoon met een link te kunnen werken en deze via mijn eigen mail rond te sturen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Knap resultaat en uitstekende service

Toen ik wat vragen had tijdens het maken van het boekje, werd ik vrijwel onmiddellijk geholpen. Het uiteindelijke resultaat was heel mooi en het boekje was makkelijk te maken. Alles wijst zichzelf uit. Ik kreeg het vriendenboekje ook netjes op tijd in de brievenbus. De aanstaande bruid was er heel tevreden mee. Zeker en vast een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer goed.

Leuk om het boekje samen te stellen

Vind het een leuk project om samen te stellen. Concept is goed bedacht. Wel jammer dat je de foto's bij de vragen niet wat groter kan maken en iets meer zelf kan versieren/personaliseren Het is met een grote groep leuk dat je allemaal maar een paar euro kwijt bent maar het totaal bedrag voor het vriendenboekje vind ik dan uiteindelijk wel erg hoog.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ziet er erg leuk uit