altijd weer heel leuk dat resultaat

gewoon echt ontzettend leuk zo'n boekje, hoe meer zielen meedoen hoe leuker

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super

Met weinig moeite een prachtig aandenken!

We hebben met een groep van 30 vrienden dit boek gemaakt. Heel weinig moeite en prachtig geworden. Was binnen 5 dagen thuis!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Het is een top boekje geworden

Het boekje is super mooi. Leuk dat er plaatjes ingevoegd zijn wanneer er geen foto is verzonden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg goed

Goede ervaring

Heel mooi boekje, alleen vond ik het jammer dat er per pagina niet wordt omschreven hoeveel eigen foto’s je kunt toevoegen. Waardoor ik per pagina meerdere foto’s had die niet van mezelf waren. Wel mooie foto’s die er in stonden maar had liever meer foto’s van mezelf toegevoegd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk!

Super goed geregeld en prachtig boekje

Van begin tot eind: duidelijk, eenvoudig en goed inzicht in status invullen van de vragen. Zeer gebruiksvriendelijk. Later nog makkelijk nieuwe mensen toevoegen en herinneringen sturen. Binnen een week na daadwerkelijk bestellen al geleverd. Ziet er netjes uit. Zelfs een vormgever heeft er naar gekeken. Super blij met het resultaat en ook de ontvangers zijn er erg blij mee

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super enthousiast!

Uniek cadeau

Boek is erg makkelijk samen te stellen. De klantenservice is snel en vriendelijk . Helaas was er een foto vervangen door een plaatje van bloemen. Graag had ik dit vooraf geweten zodat ik een andere afbeelding aan had kunnen leveren. Helaas stonden er nog wat spelfouten in. Het was onduidelijk of ik dit zelf had moeten corrigeren.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Super duidelijk en goede website. Het invullen ging heel gemakkelijk en ook alle standaard mailtjes waren al gemaakt om te versturen. Echt geweldig! Diegene is er er dolblij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Echt geweldig!

Het is een super leuk boekje geworden

Makkelijk in te vullen boekje, het werd ons ook makkelijk omdat er verschillende vragen in konden die al voor bewerkt waren. Alleen zou ik beter aangeven dat als er door een persoon maar 1 foto wordt gebruikt jullie een plaatje toevoegen. Daar hadden wij dan graag een foto willen plaatsen. Maar verder helemaal blij mee!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ze krijgt het de 22 dec pas

Een waardevol cadeau

Het vriendenboekje was een daverend succes. De ontvanger heeft er van genoten en het was voor de bijdragers een kleine moeite.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Super gaaf concept!

Ik heb een vriendenboek laten maken voor een 21 dinner van een vriendin, deze viel goed in de smaak! Zo leuk om alle dierbaren in een boek te bundelen en dit door een klik op de knop. Het systeem vond ik dan ook fijn werken, zo hoef je zelf niet contact een bericht te typen of erachteraan. Kortom erg positief over de site!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen was erg enthousiast en hebben het idee opgeschreven om te onthouden!

Leuk en origineel

Ontvanger vind het heel leuk en mooi. Ze is er blij mee

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk en enthousiast

Super leuk!

Bijzonder om te mogen maken en leuk te zien wat het resultaat is geworden

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top

Super leuk en uniek cadeau

Het vriendenboekje is zo goed ontvangen! Heel makkelijk te maken en wordt snel verzonden. Hele mooie kwaliteit ook. Zeer tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Huilen van geluk!

Super leuk en makkelijk om te maken en geweldig om te geven

Echt een aanrader!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super enthousiast

De doorlopen stappen is goed over nagedacht en voorbereid

Mijn ervaring is goed Tijdens de overhandiging bleek dat er een aantal vrienden vergeten waren, jammer is dan dat deze vrienden niet alsnog toegevoegd kunnen worden bij een herdruk. Het is moeilijk om de lettertype en grootte goed in te schatten waardoor bij de uiteindelijke druk de letters net iets te kleib zijn. Wellicht is een uit te printen demo van de beschikbare lettertypes en groote een opties.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg positief

Superleuk kado

Heel makkelijk te maken. Tof kado, wat prijzig, maar is het wel waard

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Superleuk

Origineel en emotionele herinnering

Door vrienden en herinneringen samen met fotos en wensen samen te voegen in een boekje hebben we een waardevol kado kunnen geven

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Prachtig aandenken

Prachtig boekje, met zorg vorm gegeven. Ook als mensen geen foto uploaden zorgen ze dat er een passende foto komt. Ook werkt het prima om mensen het boekje te laten invullen of een reminder te sturen. Mooi aandenken om te geven. Ik ben zeer tevreden en nog belangrijker…. De ontvanger was er erg blij mee!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Super leuk cadeau.

Niet moeilijk met behulp van de chatfunctie. Wilde het boekje graag iets eerder ontvangen, werd gehonoreerd!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast!

Snelle service en mooi van kwaliteit!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super

Leuk om te geven

Makkelijk programma die je stap voor stap een boekje laat maken. Vrienden uitnodigen werkt goed en het boekje was snel binnen

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Al een paar keer wat besteld en altijd zeer en zeer tevreden.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enorm enthousiast

Zeer positief

Erg snelle levering. Klantenservice ook goed bereikbaar. Ik raad deze site iedereen aan.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg positief

Super!!!!

Super leuk en goed!!! Werkt echt uitstekend!!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Heel erg makelijk om te maken.

Voor mijn man's 40ste verjaardag een mooi felicitatie boekje gemaakt. Dit ging erg gemakkelijk. En was erg leuk om te maken en te geven. Mijn man was erg verrast en heeft er nadien meerdere keren in gelezen. Hij kreeg tranen in zijn ogen van de woorden en foto's van zijn familie en vrienden. Iedereen vond het ook leuk om in te zien en zeker de foto pagina's waren een succes. Ik heb het kortings kaartje aan een familielid gegeven die dit mogelijk ook wilt voor haar vader. En men vroeg de websitelink op mijn man zijn verjaardag. Dit uiteraard gegeven. Al met al een heel origineel cadeau.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!