Mooi kwaliteit en snelle levering!

Voor mijn zoon’s 10de verjaardag en een remigrerende vriendin superleuke Mijn Vriendenboekjes laten maken. Goede service, mooi kwaliteit & hele snelle levering!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Leuk idee!

Helemaal top!

Het boekje is super mooi geworden, een erg leuke herinnering!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk!

Leuk boekje met super service!

Veel ondersteuning gekregen telefonisch en per chat. Supersnelle antwoorden, vriendelijk en zeer hulpvaardig. Geweldig boekje, onvergetelijk kado

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ontzettend enthousiast , iedereen wil nu zo een boekje!

Het eindresultaat was nog mooier dan ik verwacht had!

Tijdens de afscheidsreceptie van het afdelingshoofd konden wij haar een geweldig mooi collega-boekje aanbieden. Het boekje ging de hele receptie rond, want iedereen wilde dat leuke boekje én zijn bijdrage en die van de collega's bekijken! Een paar opmerkingen voor het Vriendenboekje: - voeg meer foto-opties toe (bijv. paginavullende mogelijkheid of het plaatsen van meer foto's dan drie) - als deelnemers geen foto's hebben aangeleverd, voegen jullie foto's toe. In ons boekje zijn vaak dezelfde foto's gebruikt. Het is leuker verschillende foto's te gebruiken, dus breid het eigen fotomateriaal uit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? overweldigend

Mooie boekje en snel ontvangen!

Mooi in elkaar gezet. Jammer dat je het niet eerst zelf kunt zien.

• Service

Een super leuk en origineel kado !

Makkelijk om de vragen aan te passen Makkelijk om vrienden uit te nodigen om recept in te vullen Lastig om de recepten te checken en evt. kleine correcties te doen bij de ontvangen recepten. Of zelf een vergeten foto toe te voegen. Vervelend dat je niet kan bellen om iets vragen, via de computer lukte het ook niet om vragen te stellen over de opmaak. Lastig. Geen inkijk hoe het er daadwerkelijk opgemaakt uit gaat zien. Jammer, Voor iedereen een verrassing dus! en wat voor een! wauw ! Complimenten, ziet er helemaal geweldig uit!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? geweldig

Super leuk cadeau

Het was heel leuk om te maken en het eindresultaat te zien compleet met mooie cadeauverpakking en tas! Echt super! Het enige waar ik tegenaan liep is dat ik niet helemaal door had dat bij de stijl die je kiest sommige foto's erbij horen. Dat zie je pas als je het boek thuis ontvangt. Je kunt veel inzien vooraf, maar net niet het complete totaalplaatje.

• Service

Erg leuk! Zie er super uit en heel makkelijk om te organiseren

Heel makkelijk om te maken als je met een grote groep bent. Iedereen reageerde ook enthousiast.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? heel enthousiast

Echt een geweldig kado om.te geven

Iedereen vond het zo leuk ,en ook makkelijk dat iedereen het online kon invullen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top

Prima.

Mooi concept en goed doordacht. Prachtig resultaat. Erg fijn dat men zelf iets kan invullen en foto's uploaden. Bij vragen waar geen antwoord op wordt gegeven, wordt ook de vraag niet getoond. Erg fijn, want anders zie je soms vragen zonder antwoorden. Wanneer men geen foto's upload worden de fotovelden gevuld met stockfoto's. Ook erg fijn, want zo blijven de pagina's uniform. Onze collega was hier erg blij mee.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super

Blijft een fantastisch cadeau om te geven en eenvoudig te maken.

Blijft een fantastisch cadeau om te geven en eenvoudig te maken.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Fantastisch

Mooie ontwerpen, de site is overzichtelijk, de vragenlijst is makkelijk aan te passen en de uitnodigingen zijn zo verstuurd. Je kunt aangeven voor wanneer de vragenlijst moet zijn ingevuld. Binnen die tijd kan iedereen zijn pagina invullen en aanpassen wanneer ze willen. Ook handig dat degene die het boekje aanmaakt iedereen kan inzien en controleren.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast

super mooi klein boekje

een aanrader om te geven zo mooi als is de inhoud aan ons jullie hebben een super concept om dit mooi te verwerken tor een super boekje

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? emotioneel bij ontvangst

Erg leuk cadeau om te geven, gemakkelijk om te maken

Erg leuk concept! Met ongeveer 26 collega's een boek gemaakt voor een collega. Het resultaat was echt heel leuk!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg goed

We hebben een boekje samengesteld voor een vertrekkende collega. De foto's konden niet niet allemaal op tijd toegevoegd worden, door de uitstekende en persoonlijke klantenservice kon dit alsnog, en werd het boekje toch nog op tijd geleverd. Resultaat is prachtig, leuk vormgegeven en maakt het tot een persoonlijk en duurzaam cadeau. Ik raad dit iedereen aan en zal er zeker vaker gebruik van maken.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? 10 met griffel

het boekje zag er fantastisch uit!!!!

De communicatie via de site liep ook goed. Als ik iets te vragen had was er snel een reactie waardoor ik verder kon. Het eind resultaat was erg mooi. Ik heb geen extra fotopagina's toegevoegd maar dat was niet erg.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? positief

Eindelijk een boekje waar je zelf invulling kan geven!

Het werkt simpel, is duidelijk en als je toch een vraag hebt wordt deze snel beantwoord door het team van mijn vriendenboekje. Voor ons was het een uitdaging om een babyshowerboekje te vinden waar alle ruim 30 personen in konden schrijven (de meeste boekjes hebben plek voor slechts 15-20 personen) En nog belangrijker. Het gaat hier om 2 mama’s, dus papa vragen/opmerkingen moesten weg, en dat kan heel makkelijk in het programma. De opmaak, de lay-out, super leuk! Het enige puntje van kritiek: de binding van boekje zou ik persoonlijk anders willen i.p.v. een ring en de omslag is kwetsbaarder dan een harde omslag. Maar het is echt een geweldige herinnering, absoluut de investering waard.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed

was een mooi kadoo, met blijvende herinneringen

men heeft de ingezonden teksten goed verwerkt. bij mensen die geen foto hadden ingestuurd, heeft men zelf een leuke afbeelding geplaatst. zeer tevreden over het eindresultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super

Heel erg leuk om te doen en te geven!

Ik vond het erg leuk om te doen en het boekje is zeker met plezier ontvangen. Echter ik (als beheerder) vond het wel vrij moeizaam om bepaalde dingen te doen en te vinden (je moest vaak heel veel stappen doorlopen om bij een bepaalde functie te komen). Andere dingen zoals mensen uitnodigen, gingen dan weer wel heel vlot. Met fotobladen maken ging het vrij moeizaam, je kon de foto's niet makkelijk heen en weer schuiven en soms drukte je ergens op, waardoor er ineens 2 extra exemplaren van dezelfde foto verschenen. Misschien kunnen jullie een kijkje nemen bij Instawall, waar alles super soepel gaat. Ik had het ook leuk gevonden om een ander lettertype te kunnen kiezen. Voor de rest alleen maar lof, bijzonder leuk idee en het zat gewoon goed in elkaar, waardoor het vrij makkelijk te doen is. Kwaliteit is ook goed. Een aanrader dus!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Bijzonder leuk!

Mooi vormgegeven en gebruiksvriendelijk!

Leuk dat je de vragen zelf kan aanpassen!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Leuk creatief cadeautje

Voor vrienden van ons hadden wij een vrijgezellenfeest. Als cadeau hebben we na het vrijgezellenfeest een vriendenboekje, waar iedereen in had geschreven die er bij was. Zo hebben ze een leuke herinnering aan hun vrienden en kunnen ze over een aantal jaar kijken of dit nog hetzelfde is;-)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg positief!!

Erg leuk!

Superleuk om op een eenvoudige manier een professioneel boekje te maken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief!

Een cadeautje dat raakt

Ik heb al veel vriendenboekjes gegeven. Elke keer is het weer een geweldig impactvol cadeau. En wat zo fijn is dat het zo simpel is te maken met een grote groep mensen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geraakt, geweldig.

Super leuk persoonlijk concept!

Onze vriendin was heel blij met ons vriendenboekje. De mogelijkheden waren goed, de vragen waren leuk en het was fijn dat je persoonlijkere vragen kon toevoegen! Binnen no time kregen wij een reactie op onze spoed aanvraag en het boekje was nog sneller binnen dan om gevraagd was! Zeker een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super!

Leuk concept!

Wat een leuk concept! Een duidelijke website en goed toegankelijk voor iedereen! Leuke lay out en fantastisch verpakt, het is echt een cadeautje om te geven en te krijgen. Uiteindelijk is het wel erg prijzig. Een vriendenboekje van zo’n 70 euro. Paketje werd verzonden als brievenbuspost maar uiteindelijk past het nooit in een normale brievenbus. Zorg dus dat je thuis bent! Al met al dus een erg leuk concept met een geweldig resultaat! Wel met een flink prijskaartje. Tip voor vriendenboekje.nl ; zorg ervoor dat de klant een melding krijgt wanneer de toegevoegde foto niet van een beste kwaliteit is! Nu zitten er wat wazige foto’s in het boekje! Ook het verplichte uitsnijden van de foto’s werkte niet fijn!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Mijn collega vond het een geweldige blijvende herinnering!