Wat een uniek mooi cadeau op te geven.

Mijn vriendenboekje is een uniek mooi cadeau om te geven. Het is heel makkelijk te maken en je hebt volop keuze uit verschillende lay-outs.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Geweldig cadeau om te geven!

Een uniek cadeau dat geschikt is voor elke gelegenheid.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Leuk cadeau met goede service

Fijne manier om een leuk cadeau aan een collega te geven. Goede en snelle klantenservice.

• Service

Wat een fantastisch cadeau!

Het is een prachtig document geworden en je wordt heel goed begeleid door MijnVriendenboekje in de voortgang en afronding. Super!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top!

Heel leuk en persoonlijk cadeau!

Het is een makkelijke manier om iemand een heel persoonlijk cadeau te geven

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast

Een makkelijk cadeau om te maken, een fantastisch cadeau om te geven en te ontvangen.

Super handzame website met voorbeeldmails voor uitnodigingen, herinnering, betaling en bedankje. Alle voorbeeldvragen zijn handig én ook super makkelijk aan te passen, volgorde te wijzigen, of te verwijderen. Ook inzage in hoe ver iedereen is met invullen is handig. Materialen en vormgeving vind ik zeer mooi en ook de spiraal in het boekje heel duurzaam. Leuk ook om jullie boekje te lezen hoe jullie tot dit concept gekomen zijn. Ik heb het mijn dochter gegeven omdat ze 8 maanden in het buitenland stage gaat lopen. Ze vertelde me van de week aan de telefoon 'Eigenlijk zou iedereen zo'n boekje moeten krijgen'.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Allemaal positief, wat een leuk idee etc.

Super leuk boekje.

Het is heel erg makkelijk om iedereen uit te nodigen. Je hebt snel een super leuk boekje met mooie herinneringen voor de ontvanger.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Een vriendin werd 21 jaar en gaf een diner voor circa 18 personen. Daarvoor was dit boekje ideaal! Zo hoefden we alleen even wat leuke vragen te bedenken en een linkje door te sturen. Ideaal, anders was het nooit te regelen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg leuk

heel waardevol boekje!

Prettig werkbaar systeem, snelle service, mooie kwaliteit en attent verpakt

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? positief en verrast

Makkelijke tool met een mooi een waardevol resultaat!

Leuke designs om uit kiezen. Goede voorbeeld vragen om af te wisselen met persoonlijker vragen. Leuk dat extra foto pagina's kunnen worden toegevoegd. Gebruiksvriendelijk. Ook het sturen van een reminder om in te vullen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed - heel leuk geworden

Aanbevelingswaardig!

Nooit eerder gewerkt aan een online vriendenboekje. Maar alle stappen waren zo duidelijk dat het geen enkele moeite kostte om tot een prachtig boekwerk te komen. In één woord: Geweldig! Zeer aan te bevelen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Dat blijft nog even geheim.

Supertof cadeau

Het maken van een vriendenboekje is op deze manier super makkelijk en toegankelijk. Zelfs voor de wat oudere mensen onder ons. Het werkt intuitief en eenvoudig. De kwaliteit van het drukwerk uiteindelijk is ook geweldig.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Fantastisch

Supermooi waardevol kado

Heel mooi kado voor mijn vader gemaakt, wat helemaal niet veel werk en moeite heeft gekost!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel mooi

Heel eenvoudig origineel cadeau te maken!

Echt de ideale manier om eenvoudig een origineel cadeau te maken. Iedereen kon ermee uit de voeten en het boekje werd snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief, enthousiast

• Service

Fantastisch cadeau om als herinnering aan te bieden

Het boekje is makkelijk samen te stellen en leuk om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super

Echt superleuk!

Het is eenvoudig te vullen met meer mensen en het ziet er prachtig uit nadat het gedrukt is. Ik was echt blij verrast en de ontvanger ook :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed, super mooie herinnering

Mijn collega was erg verrast en er erg blij mee

ik heb het boekje met liefde gedaan voor mij collega die met pensioen ging

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? super leuk

Prachtig boekje!

Makkelijk te maken en bij vragen is de klantenservice prima bereikbaar en zeer klantvriendelijk. Het resultaat is prachtig geworden en de ontvanger is er heel blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel goed,. iedereen vindt het een mooi boekje.

Echt superleuk en ziet er echt top uit, maar ik vind de prijs echt veel te veel.

Zoals hierboven al beschreven. Het ziet er echt heel mooi en leuk uit, maar ik vind het bedrag dat we betaalden (€60-70) echt veel te veel geld. Het is dat we in tijdnood zaten en iedereen enorm zn best had gedaan anders hadden we het niet gedaan.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed, erg positief tot de prijs bekend werd. Echt heel veel geld voor een boekje

Top netjes op tijd geleverd!

Fijne klantenservice, die begrip hebben en fijn meewerken

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Wat een geweldig mooi document.

Voor een collega welke met pensioen is gegaan heb ik met collega's samen voor het eerst een vriendenboekje samengesteld. Wat zag dit eindresultaat er geweldig uit. En degene die deze heeft ontvangen wat er echt ontzettend blij mee en koestert deze dan ook voor altijd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig!!!

Een fantastisch boek met prachtige herrineringen

Het boek is handig en vlug in te vullen. Het is prettig dat je een eigen invulling hebt, je kunt het boekje helemaal naar wens maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Prachtig, wat uniek, mooi, leuk en origineel

Geweldig leuk kado, makkelijk en snel te realiseren

Super mooi boekje. Werkt heel makkelijk via mail of app. Zelf vragen toe te voegen of geheel naar eigen inzicht op te zetten. De ontvanger was blij en verrast vooral ook omdat je veel mensen kunt benaderen, die hij niet had verwacht, en zo kunt bundelen in zo’n leuk kado.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Verrast, geweldig, emotioneel

Goede kwaliteit

Ik ben erg tevreden met het bestelde boekje. Het proces van maken was erg overzichtelijk, bestellen ging soepel en product is kwalitatief mooi!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Alleen maar positief

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.