Heel gebruiksvriendelijk

Bij een vraag aan de klantenservice kreeg ik meteen reactie! Daarnaast was de levering er op tijd en hebben we veel mensen blij gemaakt. Heel eenvoudig!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? GEWELDIG

Makkelijk met een mooi resultaat!

Het is een hele makkelijke manier om met anderen een mooie en persoonlijk cadeau te geven. Enige wat lastig is, is een nieuw wachtwoord aanvragen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast

Erg leuk en goede kwaliteit

Mooi gedrukt boekje van goede kwaliteit en snelle levering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ontvanger vond het boekje erg leuk ontworpen en leuk om door te bladeren.

Een waardevol afscheidscadeau

De pensionado was zichtbaar blij verrast met het boekje waarin al z'n directe (oud) collega's wat ingevuld hadden. Ook de andere collega's begonnen direct druk te bladeren. Het boekje was handig opgevuld met plaatjes als er foto's ontbraken en tekst was mooi verdeeld als iemand niet volledig had was met het invullen van de vragen. Je hebt dus altijd íéts om te geven.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zie omschrijving

Wauw

Dit is de tweede keer dat ik een boekje bestel. Weer kan ik alleen maar zeggen....wauw. De afwerking, de manier van bestellen. Alles ging vlot. Een aanrader

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel blij en ontroerd

Prachtig aandenken

Super mooi om alle vrienden in een boekje te verzamelen en als cadeautje te geven.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Geweldig leuke ervaring echt een aanrader

Wij vonden het leuk om via deze weg een boekje te maken en vinden het echt een aanrader. Het enige min punt vandaar ook het cijfer 9 is dat je tijdens het maken van het boekje geen preview kan doen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super

Leuk, verzorgd cadeau om te geven

Het was heel makkelijk om iedereen en bijdrage te laten leveren aan dit vriendenboekje. Het uiteindelijke resultaat was een verzorgd boekje dat is goed in de smaak viel. Ik vond het persoonlijk wel erg aan de prijs maar dat mocht de pret niet drukken.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief

Het was zooo leuk om in het geheim dit boekje te maken met vrienden en dierbaren! De smile op zijn gezicht toen hij aan t lezen was, is onbetaalbaar! Z’n leuke herinnering

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel leuk !!!!!!!

heel erg leuk!

Ik zocht naar een leuke manier om mijn zusje van allerlei mensen een boodschap te geven de avond voor haar bruiloft. En toen kwam ik vriendenboekje tegen, precies wat ik zocht! Het is heel fijn dat je de vragen zelf kan aanpassen daardoor kun je het maken zoals je zelf wilt. Mijn zusje was er heel blij mee :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? N.v.t.

Wij hebben een vriendenboekje gemaakt voor een vrijgezellenfeest. Er was prettig contact en heb achteraf het fotoboek nog kunnen aanpassen. Dezelfde dag nog opgestuurd gekregen! Fantastisch!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief, aangeraden

Super leuk cadeautje!

Erg leuk cadeau om voor een trouwerij te geven als vriendinnengroep!

• Service

Echt heel leuk geworden en mooie kwaliteit

Heel leuk ontvangen. Waardevol cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ontzettend leuk!

Gemakkelijk en leuk

Het is heel gemakkelijk om een vriendenboekje hier te maken met je eigen vragen of voorbedachte vragen. Het werkt erg gemakkelijk en resultaat is mooi! Als de prijs lager zou zijn zou ik dit vaker gebruiken. Nu blijft het wel echt bij een heel speciale keer. Bij ons vulden soms ook meerdere mensen samen in. Maar de vraag was in enkelvoud (mijn ipv onze). Een tip om dit mogelijk te maken dat mensen kiezen als ze het per stel invullen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Mooie reactie!!

Super mooi boek, heel eenvoudig te maken!

Super gebruiksvriendelijke tool en een heel mooi en kwalitatief boek ontvangen!

Leuk om aan te werken!

Makkelijk, duidelijk en mooi compact herinneringsboekje

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super enthousiast

Super leuk boekje geworden!

Een makkelijke manier om met een grote groep mensen gezamenlijk een cadeau te maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg goed

Het werkte, fijn, snel en makkelijk!

Een erg leuk concept en heel makkelijk op te zetten. Ieder kan zijn steentje bijdragen en het word een mooi geheel! Een speciaal cadeau.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Superleuk!

mooi uitgevoerd, printkwaliteit top!

Voor onze dochter die 18 werd een vriendenboekje samengesteld. Haar reactie zei genoeg! ze heeft hem in één adem uitgelezen. Leuk dat je extra foto-bladen en een jaaroverzicht toe kan voegen. Wat ik wel jammer vind is dat je geen keus krijgt in onderwerpen/berichten die op het jaaroverzicht komen zoals bijvoorbeeld de top 10 van de week/maand waarin ze geboren is en welke nieuwsberichten je erop wilt hebben staan. Ook fijn dat je zelf de volgorde kunt bepalen van de bladzijden. De kwaliteit is top en snelle levering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? geweldig

Superleuk kado

Oma was heel blij met het boekje en alle leuke foto's en verhaaltjes ,voor haar 80ste verjaardag. Ze zal hier nog dagelijks van genieten . Het maken ging ook vlot , en heel handig in deze drukke tijd , een link sturen naar de jongelui , en ze vullen het graag in ! Het boekje was binnen 3 dagen in huis . Een aanrader !

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Super leuk en persoonlijk!

Echt een mooie persoonlijke herinnering na een afscheid op het werk. Heel gebruikersvriendelijk, je kunt zelf de stijl kiezen en de vragen bewerken zodat je het helemaal naar wens kunt maken. Alles online te doen, ook de uitnodigen en reminders naar de deelnemers. Ook mogelijkheden voor genoeg foto's en QR codes voor filmpjes. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Top

Hartstikke leuk afscheidscadeau!

Alles verliep vlot. Via de diverse e-mails word je op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Erg leuk persoonlijk afscheidscadeau voor onze directeur.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Nog niet gehoord

Goede service en website, heel mooi boekje. En twee suggesties: leg ook uit dat het boekje van papier is en daarom geschikt is om later nog handmatig in te vullen. Je moet dan een nieuwe pagina aanmaken en achter alle vragen bijv een spatie of 2 of 3 enters invullen. Evt zou je ervoor kunnen kiezen om bijv enkele nog niet ingevulde pagina’s met de vragen toe te voegen, zodat er later nog reacties toegevoegd kunnen worden. En voor de invullers zou je nog uit kunnen leggen dat als je niks invult, die vraag ook niet overgenomen wordt bij het afdrukken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ze vond het erg leuk

Waanzinnig!!

E tweede keer dat ik dit doe voor een vriendin! Zo bijzonder om te maken. De ontvanger was ontroerd

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Fantastisch

Handig, mooi resultaat en geweldig cadeau.

Het ging super makkelijk om iedereen uit te nodigen. De link kon ik per mail sturen of via whatsapp en Facebook. Oudere mensen moesten even geholpen worden, maar voor de rest was het heel gemakkelijk. Uiteindelijk best prijzig, door veel mensen die het boekje gingen invullen, maar had het zelf niet mooier kunnen doen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel enthousiast!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!