Helemaal geweldig!

Afscheid boekje laten ontwerpen voor onze studieloopbaanbegeleider. Iedere student heeft hierdoor op een creatieve manier zijn of haar verhaal kwijt gekund. De vragen van juf/meester iets aangepast voor scholieren op het HBO maar verder top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Deze wordt pas aankomende week gegeven.

Heel leuk concept en erg makkelijk in te vullen.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super

Overzichtelijk

Echt iedereen kan hieraan meedoen. Makkelijk en overzichtelijk. Leuk voor allerlei dingen. Afscheid.. jubileum helemaal leuk. Levertijd een weekje maar als je er rekening mee houdt dan prima te doen. Je krijgt waar voor je geld

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Erg leuk. Sommige kennen het niet.

Super leuke boekjes

Mooi als je iemand een bijzondere herinnering wilt geven. Zowel grappige maar ook liefdevolle verhalen wat je in het boekje kunt verwerken. Ook heel fijn dat je fotopagina's kunt toevoegen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen vond het een mooi boekje maar ook super leuke herinneringen.

Heel eenvoudig en goede kwaliteit

Maken van de vriendenboek ging heel soepel. Zeer gebruiksvriendelijke site en levering verliep volgens afspraak. Aanrader!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Zeer positief

Het is al een cadeautje om uit te pakken!

Ontzettend leuk om dit cadeau te geven aan bijvoorbeeld in ons geval een collega die weg gaat. Het is super gebruiksvriendelijk en ook goed te beheren. Het uiteindelijke resultaat ziet er ook hartstikke mooi uit. Een echt cadeautje om te geven én om uit te pakken met alle extra's erbij. Een tip is het vermelden dat er niet per se twee foto's hoeven te worden geüpload. Er waren in ons boekje een paar personen die maar één foto hebben geüpload en de ruimte voor de tweede foto werd netjes opgevuld door een stockfoto. Het is ook leuk om dit bijvoorbeeld door de invuller te laten doen, indien hij niet een gepaste tweede foto kan vinden? Al met al zijn wij in ieder geval dik tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast!

Ontzettend makkelijk om te maken, mooie ervaring om te ontvangen.

Het is super makkelijk om een vriendenboekje te maken, overal is aan gedacht en de website is erg gebruikersvriendelijk. Super tevreden met het eindresultaat. Ook het uitnodigen van vrienden om in het boekje te schrijven verloopt erg soepel doordat er een link verstuurd kan worden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Positief, iedereen vond het leuk om in te vullen en al helemaal leuk dat er ook foto’s bij in kunnen.

Verrast van de kwaliteit

Gebruiksvriendelijke werkwijze Snelle levering Hoge kwaliteit papier en druk Goede opvolging Oog voor duurzaamheid Kortom zeer tevreden. De ontvanger was super blij

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg lovend

Het beste kadootjes ooit!

Ik heb het vriendenboekje gemaakt voor de verjaardag van mijn vriend. 70 vrienden deden mee. Op zijn verjaardag gegeven en 2h30 later na het lezen, het lachen, huilen van geluk was het zeker het beste kadootjes wat ik hem had kunnen geven! Het was super makkelijk om te maken en de service erg vriendelijk! Ik raad het aan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Ze konden het niet geloven

Prachtige herinneringen… duidelijk met heel veel liefde en zorgzaamheid gemaakt.

Het vriendenboek kreeg een mooie plek. Bij volgende gelegenheden zal ik zeker denken aan een vriendenboek-cadeau. Mooi gemaakt, verpakt en verzonden. Schitterend werk! Liefs, Caroline

Prettig

Het maken van het vriendenboekje en de gebruiksvriendelijkheid van het programma is heel erg fijn. Ook de afwikkeling van het herinneren van collega's en het ophalen van een bijdrage is op een fijne manier geregeld. Het boekje kwam in een mooie verpakking binnen. Helaas was het boekje niet juist verbonden waardoor hij dubbel gaat zitten en hij al een beetje kapot is. Dit is wel jammer.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel erg leuk

Waardevolle cadeau

Een cadeau wat gewaardeerd wordt en enorm leuk is om te geven en te krijgen!

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enorm enthousiast

Mooi boekje geworden, layout erg mooi

Boekje is gemakkelijk te maken, teksten staan al voorgedrukt en de mails naar de mensen die hun pagina moeten invullen, staan ook al klaar. Het enige negatieve (vind ik) is dat de extra pagina’s waar je zelf foto’s kunt toevoegen is niet gebruiksvriendelijk is. Je kunt de foto’s niet uitlijnen, waardoor het erg lastig is, om ze perfect onder of naast elkaar te zetten. Ook zijn de stickers erg kinderachtig.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief

Leuk cadeau om te geven!

Het cadeau viel erg in de smaak, service en levering waren ook goed en snel.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Super leuk cadeau!

Fantastisch mooi boekje met herinneringen

Voor een afscheid van een manager die met pensioen ging hebben we dit gedaan. Makkelijk om te maken en ontzettend origineel. Wat vond hij het leuk dat collega’s en ex collega’s de tijd hebben genomen om een woordje te typen voor hem. Ik ga dit zeker nog een keer doen. Erg goeie kwaliteit. Bedankt.

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Overweldigend goed

Origineel

Het boekje is echt super leuk geworden. Wel kon ik vaak niet goed in de pagina’s kijken om te zien wat het geworden was. Dat vond ik lastig. Vind het ook prijzig maar dat was in deze de moeite waard

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Moet nog gegeven worden

makkelijk te maken, mooi resultaat

Het was makkelijk te maken, veel keuze mogelijkheden . Eind resultaat mooi! Wel zou ik graag de foto kunnen bewerken, zoals groter of kleiner maken. Nu viel soms deel van de foto eraf. Ook de tekst in de aanleiding, dan zie je niet de lay out van je tekst. Nu werd een zin, niet zo mooi afgebroken. Prijs was wel wat aan de hoge kant.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Vonden het erg leuk en mooi!

We gaven als groep een vriendenboekje, dat is bijna onmogelijk om te doen als je het boekje steeds doorgeeft om er allemaal in te schrijven. Dit was een super handige manier!

• Service

Het was top, snelle service mooi boekje

Alles was top, heeeel blij mee

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Geweldig

Handige website en super mooi resultaat!

Alles werkt heel handig. Je kunt zelfs de link via de app versturen, dus geen emailadressen nodig. Veel keuze in formats. Fijn communicatie. Mooi eindproduct, snel geleverd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Heel positief. Al de 2e die ik heb gemaakt en zelf ook eentje gekregen.

Super mooi boek en goede service

Contact met de makers was super goed. Snelle levering was mogelijk na aanvraag. goede kwaliteit boek

• Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enorm positief

Schitterend!!!

Heel leuk cadeau, 30 collega's die de pagina invulden, de ontvanger vindt het een schitterend cadeau!!! En ikzelf ook, ik ga er in de toekomst zeker nog gebruik van maken. Dank jullie wel, ook voor de snelle service!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Iedereen vond het een prachtig cadeau!!

Gebruiksvriendelijke website en mooi vriendenboekje

De website om het boekje te maken is heel gebruiksvriendelijk en fijn in gebruik. Het gedrukte boekje is ook erg leuk geworden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Dat horen we nog!

Geweldig en een prachtig idee!

Ik heb het vriendenboekje voor 2 vrienden besteld in verband met hun bruiloft en het was een groot succes! Omdat het iets last minute was, had ik gevraagd aan Suzanne (hele fijne communicatie) of het toch nog voor de bruiloft zou lukken en dat was gelukkig geen probleem! Uiteindelijk kunnen regelen dat er 15 vrienden mee wilde doen met het vriendenboekje en gelukkig vond iedereen het een leuk idee en heeft iedereen het snel, maar op z’n eigen manier ingevuld. Toen ik het boekje in ontvangst nam, was het echt prachtig en kon ik niet wachten om het aan het bruidspaar te overhandigen. Gelukkig waren hun ook erg tevreden en blij mee! Helaas heb ik nog geen foto ontvangen waar ik het ook aan ze overhandig, maar die hebben jullie nog te goed van me. Conclusie: zeker een aanrader om dit voor vrienden voor allerlei gelegenheden te regelen. Verder een top bedrijf het hele fijne en directe communicatie die je echt op weg helpt, echt toppers zijn het! Nogmaals heel erg bedankt voor jullie behulpzaamheid, ik raad jullie aan iedereen aan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Enthousiast en geweldig!

Gebruiksvriendelijk, snel en prima resultaat

Veel keuze mogelijkheden, makkelijk aan te passen naar eigen inzicht. En berichtenservice voor uitnodigingen/bedankjes naar “vrienden” staan al klaar, alleen zelf de mailadressen nog invoeren. Super!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het vriendenboek? Goed ontvangen door vrienden en ontvanger

Over Mijn vriendenboekje

Mijn vriendenboekje; een persoonlijker kado bestaat niet!