Filters

2

Geen vertrouwen meer in

Rebuy heeft al 5 weken mijn telefoon in bezit. Zou binnen een week worden beoordeeld en uitbetaald. Nog even geduld, zegt de klantenservice steeds. Echt zeer slecht dit. Nooooit meer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review. Onze oprechte excuses voor de opgelopen vertraging. Helaas zijn er door verschillende corona gevallen vertragingen opgelopen in ons proces. Wij begrijpen dat dit frustrerend is voor u, maar vragen om uw begrip in deze situatie. Mijn collega's doen hun best om deze situatie zo goed mogelijk onder controle te krijgen en om uw order zo spoedig mogelijk af te ronden. Nogmaals onze oprechte excuses voor deze vertraging. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. U kunt ons bereiken via support@rebuy.nl Met vriendelijke groet, reBuy - Team

2

Toestel zonder geldige reden geweigerd

Je kan niet op rebuy rekenen. Mijn product werd geweigerd omdat volgens rebuy het toestel vergrendeld was, echter was het toestel volledig gereset en na ontvangst van het geretourneerde product heb ik dit nogmaals kunnen bevestigen. In tussentijd zakte de prijs maar liefst 60euro voor het zelfde product in identieke staat. Kortom, geen aanrader!!

  • Aanbevelen? Nee
4

Matig

Verzenden duurt een paar dagen, product bleek defect. Wel snel antwoord van support mogen ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u een product had ontvangen die niet naar behoren werkte. Wij zien dat dit product reeds geretourneerd is en dat het bedrag aan u is terugbetaald. Mocht u dit verder willen bespreken, dan kunt u ons contacteren via: support@rebuy.nl Met vriendelijke groet, reBuy - Team

4

telefoon deed het niet goed. Kon bijvoorbeeld niet bellen.

telefoon deed het niet goed. Kon bijvoorbeeld niet bellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was met ons product, waarvoor onze oprechte excuses. Wij hebben 21 dagen herroepingsrecht waarin u de tijd heeft om na te gaan of het product aan uw wensen voldoet. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u het product aan ons retourneren en u ontvangt het aankoopbedrag terug. Mocht u dit verder willen bespreken, dan kunt u ons contacteren via: support@rebuy.nl Met vriendelijke groet, reBuy - Team

10

Geweldig

Snel thuis gekregen, beloofde kwaliteit van het product. Ik raad het zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Product in nieuwstaat. Levering binnen aangegeven tijd. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
9

top

geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geen schade alles werkt

ok

  • Aanbevelen? Ja
9

Goeie service

Ik bleek een spelcomputer te hebben gekocht die geen disk speler had. Omruilen was geen probleem

  • Aanbevelen? Ja
8

Alsof je een nieuw apparaat koopt

Het duurde een paar dagen langer om de bestelling te ontvangen, maar het was het wachten zeker waard want ik heb een iPad en apple pencil in hele goede orde ontvangen. Geen krasje te bespeuren en alles was netjes ingepakt. Het is goedkoper dan een nieuw product kopen en tegelijkertijd ook nog duurzamer, wat wil je nog meer :)

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg goed

Levering is goed, kwaliteit beter als verwacht. Hoe het gaat als er problemen zijn kunnen we nog niets van vinden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fast and professional

I sold my Playstation 4 with a controller. I was weighing it against selling on marktplaats but this is often a lot of hassle. Rebuy worked out nicely, even though they changed classification of my product unexpectedly and hence the price (by a tiny amount).

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

GOEDE WIJN BEOEFT GEEN KRAMS

  • Aanbevelen? Ja
10

twee keer samsung S9 in prima staat ontvangen

beide telefoons zagen er als nieuw uit, geen krassen of zoiets voor een prima prijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon goed

Het door mij aangeschafte artikel snel ontvangen en conform de staat zoals beschreven was. Met 2e hands elektronica is het toch altijd maar de vraag of alles goed functioneert. Was geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Prima product. Niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ben nogsteeds aan het wachten voor mijn retour.

Ik heb mijn pakketje ontvangen. Was er tevreden over alleen merkte ik op dat het batterij te snel leeg ging dus stuurde ik het terug om te ruilen of om mijn geld terug te krijgen. Ik ben nu best wel lang aan het wachten en ik kan niks online volgen. Hierover ben ik wel erg ontevreden. Graag zou ik snellere informatie willen over of ik nou een andere telefoon ga krijgen of of ik mijn geld terug ga krijgen. Mvg, E

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering, goed product geleverd zoals beschreven

  • Aanbevelen? Ja
10

Op tijd

100prcent goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Alle afspraken werden 1 op 1 nagekomen. Verzending duurde enigzins lang omdat naar adres in Duitsland, maar was verder geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
1

2 maal telefoon gekocht, 2 keer niet goed

We hebben 2 Maal een iPhone 7 besteld. 1 keer zo goed als nieuw en 1 keer een zeer goed. De telefoons zagen er beide uit zoals beschreven maar werkten beiden niet naar behoren. De eerste laadde na 1,5 week niet meer op en gaf aan dat het toestel te heet werd, op het tweede toestel werk de trilfunctie niet. Op de website staat dat je een 100% werkende telefoon ontvangt. Nu moeten wij de 2de ook weer terugsturen en dan krijgen we over 2 weken ons geld weer terug. Kunnen de weer een andere telefoon aanschaffen. Weer 3 weken zonder mobiele telefoon, we denken dat we ergens anders gaan kijken. Rebuy is niet klantgericht in oplossen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat de ontvangen producten niet naar wens functioneerde, waarvoor onze oprechte excues. Wij zien dat het tweede product door ons is ontvangen en momenteel wordt verwerkt. Mocht u dit nog verder willen bespreken, dan kunt u ons contacteren via: support@rebuy.nl Nogmaals onze oprechte excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

1

Nooit doen!

Wil je lang wachten op je bestelling? Verkeerde of kapotte producten krijgen? Niks horen? Dan moet je bij het in Duitsland gevestigde Rebuy bestellen! Wachten duurt geheid weken! Want alles moet via-via uit Duitsland komen en er gaat veel mis bij deze firma. Zo! Meermaals (!) verkeerde bezorging, verkeerde e-mails, niet communiceren. Ze doen het allemaal. En dan heb je eindelijk je langverwachte Iphone: met een kapotte bluetooth unit of een waardeloze accucapaciteit. Waardeloos! Nooit doen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u problemen heeft gehad met uw bestelling. Wij hebben u een email gestuurd om deze kwestie verder met u te bespreken. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

10

super geregeld snel geleverd

Zeer tevreden met de telefoon. niets op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
1

Mijn ervaring is dat ik nog niks ontvangen heb.

Ik ben niet altijd thuis geweest maar ik heb ook niets in mijn brievenbus, dus nu om 14.35 is er nog niemand aan de deur geweest om het bestelde af te geven.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tijdig uw pakket heeft ontvangen. Wel zien wij dat het pakket alsnog bij u op een later tijdstip geleverd is. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

2

Niet voor herhaling vatbaar

Na herhaalde levering van een niet naar behoren functionerende refurbished iPhone, werd er niet of zeer traag gereageerd. We durven geen nieuwe bestelling aan!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review. Wij betreuren het dat u problemen heeft gehad met uw levering, waarvoor onze oprechte excuses. We hebben deze fout gemaakt en dit kan natuurlijk niet gebeuren. In ons systeem zien wij dat uw retourzending momenteel verwerkt wordt en na deze verwerking zal de terugbetaling in werking worden gezet. Nogmaals onze oprechte excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd