Great products, fantastic service

Received a perfect Samsung Galaxy S10, mint condition. They even threw in the earphones and everything. Couldn't be happier with the service.

Ze beloven wat ze zeggen. Een goed product voor een goede prijs!

Betrouwbaar en goed

Snelle en goede levering

Duidelijk snel en gewoon goed

De stappen op de website zijn duidelijk en zorgen voor een goede inschatting van de prijs voor je te verkopen telefoon. Het duurt ruim een week maar je wordt goed op de hoogte gehouden van de stappen in het proces. Kortom, goede service.

Gekregen wat ik zocht!

Gekregen wat ik zocht, in twee (werk) dagen binnen, en na een paar keer resetten alles gewoon goed aan de praat gekregen. Ongeveer 55% van de nieuwprijs, zeer tevreden!

Snel en betrouwbaar

Snel geregeld altijd en makkelijk met versturen.

Mooi apparaat, geen gebruikerssporen, helaas gaat de batterij snel leeg.

Ik heb een goed apparaat ontvangen. Keurig verzonden met alles erbij. Helaas is de batterij minder goed en moet ik de telefoon vaak opladen.

Note 9 aangeschaft toestel ziet er als nieuw uit Kreeg er ook nog gratis accessoires bij.

Heel alert en fair. Lekker vlot afgehandeld. Absoluut een aanrader. Groetjes Helmut

Super webwinkel

Ik heb deze week hier voor de 2e keer een telefoon besteld. De vorige heb ik bijna 3 jaar in bezit gehad. Dit keer heb ik een telefoon besteld in de conditie 'goed' op een klein niet opvallend krasje na ziet deze telefoon er echter als nieuw uit. Ik zou hier zo weer bestellen.

Mijn telefoon aangeboden bij ReBuy,kreeg een mooi bedrag aangeboden,waarna ik de telefoon heb opgestuurd,de communicatie daarna was voortreffelijk,kreeg prima e-mails met daarin uitleg wat er verder ging gebeuren

Doe geen zaken met dit bedrijf

2 keer zaken proberen te doen. Eerste keer was de titel verkeerd omschreven waardoor ik ene 1ste generatie Apple Watch kreeg ipv een Apple Watch 3. Deels mijn fout door het niet goed kijken maar de titel was nou ook niet heel duidelijk. 2de keer was ronduit schandalig. Ik heb een iPod opgestuurd in perfecte conditie aangezien die alleen maar hier in de l had gelegen. Mooie was dat ik dus met de USB kabel 5 minuten voor versturen nog heel de iPod via ITunes leeg had gemaakt. Krijg je een mail van hun dat het aanbod is verandert. Reden omschrijving klopte niet. Er schijnen duidelijke krassen op te zitten (vreemd dat dat mij niet is opgevallen) en de USB kabel werkte niet (diezelfde die het 5 minuten voor inpakken wel deed) Mooie is dat als je een boze e-mail schrijft naar hun ze er opeens wel 5 euro bij kunnen doen. Helaas nog steeds ruim onder hun originele bod. Maar wat dus wel vreemd is aangezien ze dus moedwillig nog lager bieden en hen dan zelf voor voor 7 keer zoveel verkopen.

Bedankt voor uw review. Het kan inderdaad zo zijn dat de beoordeling nogal rigoureus klinkt. Dit komt omdat er gewerkt wordt met standaard texten. Onze excuses dat wij u wellicht hiermee hebben afgeschrikt. Uw telefoon wordt nagekeken onder special lampen op krassen en deuken. Hierdoor wordt er zeer kritisch naar het product gekeken en kan het zo zijn dat onze beoordeling afwijkt van uw ervaring met het toestel. In uw geval was het artikel toegezonden in de conditie 'Als nieuw'. Na de controle van het product konden wij de iPod helaas niet in deze conditie aankopen. Dre optische staat van het product viel bij ons in de 'Zeer goed' conditie. Dit heeft uiteindelijk ook effect op de eindprijs. Tevens wordt de USB kabel getest en wanneer deze een storing aangeeft, dan wordt de kabel door ons als defect beschouwd. Zoals u wellicht weet, verkopen we alle aangekochte producten – na een grondige controle en schoonmaak – via onze webshop. Aangezien we daar met dezelfde 4 condities werken, moeten we erg streng zijn. De kopende klant verwacht namelijk ook een product te ontvangen in de conditie waarin hij/zij deze heeft aangekocht. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons contacteren via support@rebuy.nl Met vriendelijke groet, reBuy - Team

minder schade verwacht

op het scherm zitten best wel aardig wat krassen en 2 toch wat diepe goed voelbare en zichtbare krassen, dit had ik niet verwacht bij een (goed) maar meer bij een sterk gebruikte. ik had zeker krasjes verwacht maar dan zeer lichte. verder was de levering goed en snel en duidelijk wanneer ze kwamen.

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u u niet tevreden bent over het ontvangen product. Wij hebben u een email gestuurd om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

PS4-wit besteld Snelle verzending, 2 dagen. Goed verpakt. Apparaat is niet van nieuw te onderscheiden, ook de controller in prima staat. Werkt prima, geen enkel mankement kunnen ontdekken.

Prima levering, iPad in perfecte staat en werkt goed

Prima levering, iPad in perfecte staat en werkt goed

Prima, zo als je mag verwachten.

Prima, zo als je mag verwachten.

Snelle levering en waar voor je geld

nintendo switch aangekocht, snelle levering en hele nette spullen ontvangen. Enige minpunt was het ontbreken van een gebruiksaanwijzing, maar dat behoort misschien bij de verwachtingen.

Supersnelle afhandeling!

Zeer gemakkelijk door kunnen geven wat ik wilde verkopen en hoe de iPhone er qua (uiterlijke) kenmerken uitzag. Met het uitgeprinte verzendetiket naar PostNL gelopen en er volgde een supersnelle afhandeling. Rebuy keerde na ontvangst en controle (in totaal binnen een week) uit zoals vooraf afgesproken. Dit was niet mijn eerste keer en ook zeker niet de laatste keer....

Slecht

Ik kon jullie slecht bereikbaar

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u ons niet makkelijk kon bereiken, waarvoor onze excuses. Onze servicetijden zijn: Maandag - vrijdag 09:00 - 17:00 uur. Tevens kunt u ons ook contacteren via: support@rebuy.nl Met vriendelijke groet, reBuy - Team

Wel goed maar betaald te weinig voor nieuwe telefoons die nog verzegeld zijn in doosmet plastic omhe

ze zijn snel in alles maar vind dat als het gloednieuwe telefoon zijn die nog in verpakking verzegeld zijn dus nog niet gebruikt mag er wat meer bij de prijs want als het een gebruikt telefoon is en iets was niet goed volgens de hun dan gaat de prijs omlaag wat ook goed is maar kom op gloednieuwe telefoon nog niet gebruikt en ook nog verpakt in doos met verzegeling en plastic omheen mocht er zeker nog max een €60 bij per telefoon

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met het ontvangen bedrag. Wij zien in ons systeem dat u precies het bedrag heeft ontvangen die wij u voor het opsturen van de telefoons hebben aangeboden. Wanneer u niet tevreden bent met het initieel aangeboden bedrag, willen wij u verzoeken om de telefoons niet toe te sturen. Dit om teleurstellingen te voorkomen. Met vriendelijke groet, reBuy - Team.

Duidelijke website, mooie producten en snelle verzending

Het bedrijf reBuy heeft een prettige website waarin de verschillende producten duidelijk worden weggezet. Je kunt kiezen telefoons die z.g.a. nieuw zijn maar ook telefoons met gebruikssporen. Dit wordt helder gecommuniceerd, erg prettig. De verzending is snel, dit is ook erg fijn als je telefoon stuk is gegaan. Een aanrader dus!

Oude versie van het product

Oude versie van het product ontvangen voor een te hoge prijs. Teruggestuurd en een nieuwe gekocht.

Bedankt voor uw review. Allereerst onze excuses voor incorrecte levering. We hebben deze fout gemaakt en dit kan natuurlijk niet gebeuren. U kunt, zoals u heeft aangegeven, het product inderdaad aan ons retourneren. Mocht u deze kwestie nog verder willen bespreken, dan kunt u ons contacteren via support@rebuy.nl Met vriendelijke groet, reBuy - Team

Goede service en snel geld ontvangen

Duidelijke instructies voor het verzenden van mijn iPhone. Daarna snel bericht over ontvangst en snel geld op mijn rekening !

goed product Prijs/kwaliteit

Kocht hier een Smart Phone, die goed gebruikt zou zijn. toen hij binnen kwam kon je zien dat er uitwendig gebruikers sporen op zaten, alleen boven en onderkant Daar was de prijs ook naar, dus gewoon goed voor de prijs die ik betaald heb.