Gewoon tweedehands rommel, niet nagekeken.

Tablet voor mijn zoontje gekocht. Twee keer in twee maanden tijd kapot. En "reparatie" duurt 3 tot 4 weken. Mijn advies gewoon nieuw kopen.

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over het geleverde product. U kunt het product aan ons retourneren voor reparatie. Helaas duurt een reparatie, door de opgelegde beperkingen, momenteel wat langer. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

Slecht verpakt

2 move controllers gekocht voor de ps4 en die lagen los in een doos. Zat verder ook geen oplader bij, wat ik wel verwacht had omdat alleen de originele ps3 kabel werkt om op te laden.

Bedankt voor uw review. Onze oprechte excuses dat het product niet volledig is geleverd. Wij hebben u een email gestuurd om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

prima service en snelle levering

Het artikel bevond zich in een betere staat dan op de site werd aangeboden

prima bedrijf tot zo ver.

Ik kreeg een vlotte levering en alles liep helemaal volgens plan, tot ik het product kreeg en niet helemaal naar behoren functioneerde. ik heb het product geretourneerd en wacht nu op de afhandeling van mijn geretourneerde product. in afwachting daarvan ben ik wel erg te spreken over de afhandeling van het product.

Na 3 weken nog steeds geen geld terug.

Ik heb 20 mei een nintendo switch besteld bij reBuy, en deze niet langer dan een uur na aankoop geannuleerd, omdat ik per ongeluk de verkeerde had besteld. Ik krijg na 2 dagen een mail terug dat dit pakket als nog naar mij verstuurd wordt, terwijl ik dit pakket niet wil. Ik heb vervolgens dinsdag 26 mei mijn pakket aan de deur geweigerd, aangezien ik niet de verantwoordelijkheid over dit pakket wil en niet het risico wil lopen dat dit pakket niet goed aan komt als ik dit pakket terug stuur. Na meerdere keren contact opgenomen te hebben met de klantenservice heb ik tot op heden nog steeds niet mijn geld terug ontvangen, en zeggen zij mijn pakket nog niet terug ontvangen te hebben.

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze service, waarvoor onze excuses. Wanneer een pakket aan de deur geweigerd wordt, dan duurt het retour process in de regel erg lang. Hierdoor ontstaat er vertraging in het terugbetalingsproces. Wij adviseren klanten dan ook altijd om het pakket aan te nemen en met onze kosteloze verzendlabels weer naar ons te retourneren. Hierdoor loopt het proces sneller en zal de betaling eerder op uw rekening staan. Wij hebben nu uw order alsnog geannuleerd en de betaling teruggestort naar uw rekening. Het kan tot 2 werkdagen duren voordat dit op uw bankrekening te zien is. Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u ons contacteren via support@rebuy.nl Met vriendelijke groet, reBuy - Team

Goed!

Het was snel verzonden en het is een geweldige staat!

Snel geleverd en een goed product

Makkelijk te doen en goede inruilprijs

Goede inruilprijs, gratis verzending naar ReBuy en het gehele proces wordt via e-mail gevolgd.

Goed en netjes geleverd.

Super blij met mijn nieuwe apple watch. Is nog helemaal als nieuw en zit geen 1 krasje op! Alles doet het perfect. Enige minpunt is dat ik hem elke dag moet opladen maar ik denk dat dit met een nieuwe ook het geval was geweest?

duidelijk goed en snel

nieuwe telefoons besteld. Garantie top en zelf iets door eigen fout perfect opgelost

Erg lang wachten op DHL

Ik heb eerst een refurbished iPhone gekocht. Erg goed en op tijd geleverd. Vervolgens heb ik een refurbished iPad gekocht. Hier wacht ik u al langer dan een week op. Meer een probleem van DHL dan van Rebuy denk ik. Maar toch, ik hoop dat ik hem snel geleverd krijg.

Bedankt voor uw review. Naar aanleiding van de zending hebben wij u een email gestuurd. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

Snelle service, prima bedrag voor mijn telefoon gekregen

Snelle service, prima bedrag voor mijn telefoon gekregen

super

niet te geloven dat de service zo goed is. Een hele grote compliment over de afhandeling van een defecte tablet.

Rebuy is the Best

Sehr tolles Deutsch telefonapparat.

Ich brauche das wie neue Samsung 6 nur für offline sachen. Das es apparat alles in Deutsch macht, ist eine überasschung.

Goede producten

Producten voldeden aan verwachting en prijs qualiteit verhouding is goed. Alleen bij xbox one S ontbrak de standaard om hem verticaal te plaatsen.

Gemakkelijk bestellen en op tijd geleverd in goede conditie

voldoet aan mijn verwachting

Gemakkelijk & snel!

De website is super overzichtelijk, oude telefoon opgestuurd en binnen 2 weken stond het geld op m’n rekening. Ook word je netjes op de hoogte gehouden. Je ontvangt een mail zodra het pakketje daar is afgeleverd, hoe lang ze de tijd nodig hebben om het product te beoordelen, welk bedrag zij aan de telefoon toewijzen en wanneer je het geld op de rekening kunt verwachten. Super gemakkelijk, super service en sneller dan verwacht!

bijna als nieuw

perfecte gsm voor een mooie prijs

positief

snelle levering produkt is als nieuw

Alles prima

Artikel keurig en op tijd geleverd en werkt uitstekend

Product zeer goed. Besteltijd lang.

Product zeer goed. Levertijd te lang.

Deze firma heeft gedaan wat ze beloofd hadden.

Super service!

Ps4 pro gekocht voor onze zoon. De staat is zgan en toch een mooie korting tov nieuw en evengoed 3 jaar garantie! Het product was snel geleverd. Zat in een nette doos en goed verpakt. Mijn zoontje is heel blij met zijn verjaardagscadeau!

Goed product, als nieuw!

Goede kwaliteit-prijs verhouding en de waarschuwing dat het product gebruikssporen kon hebben was overbodig, echt niets aan het product liet merken dat het tweedehands was.