Goede service.

Prima toestel ,snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Frans, Wat fijn te horen dat u zo tevreden bent en we uw verwachtingen hebben kunnen waarmaken. Dat is ons streven! Bedankt voor uw bericht. Groeten Toon - reBuy

Goede service en snelle en nette levering

Het is nu de tweede telefoon die ik hier koop en mijn ervaring is dat zij geheel aan de verwachtingen voldoen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Sjef, Fijn om te horen dat we hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen. Dit is precies zoals we ons gewenst hadden. Bedankt voor uw bericht. Groeten Toon - reBuy

Fijne webwinkel

Goede duidelijke product omschrijvingen. Mooi concept/ goed voor het milieu. Levering is erg traag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Tim, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn te horen dat u tevreden bent over ons concept en onze productomschrijvingen. De feedback betreffende de levering zullen we meenemen in de optimaliseringsopties in de toekomst. Groeten Toon - reBuy

belofte waar gemaakt

Zojuist mijn sony e reader ontvangen. Deze zou in nieuwstaat verkeren en hij ziet er echt top uit! Ik moet deze nog verder installeren, maar het ziet er goed uit, tot nu toe.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw bericht. Fijn te horen dat u zo te spreken bent over uw e-reader. Mochten er bij de verdere installatie vragen ontstaan, hoor ik het uiteraard graag. Groeten Toon - reBuy

Telefoon besteld Netjes volgens tijdschema afgeleverd Minpunt; het pennetje om simkaarthouder eruit te halen was er niet bij

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Raymond, Bedankt voor uw recensie. Fijn te horen dat u het toestel naar verwachtte tijdsindicatie heeft ontvangen. Onze excuses dat het pennetje er niet bij zat. Ik wil u graag uitnodigen om contact op te nemen via support@rebuy.nl, zodat we het op een passende wijze kunnen oplossen. Groet, Toon - reBuy

Aanrader

Keurig en volwaardig product. Volgens afspraak geleverd..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw feedback. Goed te horen dat u een keurig en volwaardig product heeft gekregen, zo zien wij service. Net als dat we graag onze afspraken nakomen. Groeten Toon - reBuy

Geweldig. Goede service, producten en snelle levering. 🤘

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een mooie woorden over onze service. Het doet ons goed te horen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen door ons, daar doen we het voor! Groeten Toon - reBuy

Complete levering

Er zat zelfs bij de telefoon alle originele verpakking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn te horen dat u te spreken bent over onze service. Groeten Toon - reBuy

Telefoon is traag en er kunnen geen apps an toegevoegd worden zoals een Rabobank app

Slecht je kan niks met deze telefoon. Met dit oud besturings systeem kan je niks

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Anouk, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u problemen ervaart met de variant van uw besturingssysteem. Ik heb u inmiddels een mailtje gestuurd. Groeten Toon - reBuy

Prima laptop, snelle levering

Geen op- of aanmerkingen. Laptop werd snel geleverd is in prima staat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Derk, Bedankt voor uw lovende woorden. Fijn dat we u tevreden hebben kunnen stellen. Groet, Toon - reBuy

Goede service . Prima product

Goede service . Prima producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Daniel, Bedankt voor de positieve feedback. Fijn dat u zo te spreken bent over onze service! Groeten, Toon - reBuy

Goed geregeld!

Helaas voldeed het bestelde item niet aan de verwachtingen maar het retourneren met alle toeters en beleen daaromheen ging vlekkeloos!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goedemorgen Hans, Vervelend te horen dat uw toestel niet aan de verwachtingen voldeed. Maar wat prettig te horen dat u wel te spreken bent over onze retourenregeling! Fijn dat we het op een goede manier hebben kunnen oplossen. Groeten Toon, reBuy

Goed geholpen en werd netjes bezorgd

De ipad is in goede staat en werkt goed zijn er erg blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Celina, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat de iPad goed bevalt en u blij bent met uw aankoop. Dat was precies ons doel. Veel plezier van uw iPad. Groeten Toon, reBuy

Pluspunten

Snelle en goede levering

Geen pakbon of garantie bewijs bijgevoegd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw feedback! Wat fijn dat u zo goed beoordeelt en u ons aanbeveelt. Groeten Toon, reBuy

Pluspunten

Compleet perfect. Snel accuraat en glashelder.

Ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website en nette prijzen

Geen verbeterpunten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Grote keus uit refurbished gsm's. Snelle afhandeling. Geleverd zoals omschreven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Levert wat is beloofd. -

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eenvoudig om een offerte/aanbieding te krijgen voor hetgeen je wil verkopen. Daarna wordt het proces via wat simpele stappen afgerond en krijg je regelmatig feedback op de voortgang.

Je kunt zelf moeilijk inschatten wat de "kwaliteit" van je apparaat is dat je verkopen wil. Zou heel goed zijn om duidelijke regels op te stellen om die inschatting beter te kunnen maken. Al een paar keer een flinke vermindering gekregen van waarde na het opsturen omdat Rebuy een ander oordeel heeft dan ik... Dus wat redelijk en billijk is, is moeilijk vooraf te bepalen.

Pluspunten

Helaas geleverd via DHL dus waardeloze levering uiteindelijk moeten ophalen bij iemand thuis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle vriendelijke reactie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam

betere technische kennis van de producten en verschillende systemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, accuraat en duidelijk

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede levering

Niks

Over reBuy