Goede communicatie, eerlijke prijs

Mijn toestel laten beoordelen. ging allemaal heel snel. en ook de prijs zoals beloofd. had snel geld op de rekening.

Hallo Bellinda, Bedankt voor de positieve feedback. Wat fijn om te horen dat u zo te spreken bent over onze diensten. Bedankt en een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

Snelle en correcte levering

Moet het product nog testen, is een verjaardagscadeau.

Wat fijn om te horen dat de levering zo voorspoedig is verlopen. Bedankt voor de reactie en een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

Apple watch gebruikt voor een redelijke prijs

Horloge snel geleverd en voldoet aan de verwachting. Redelijke prijs voor een refurbished horloge

helemaal goed

Goede logistiek, goede prijzen, snelle afhandeling

Goeie service

Jammergenoeg geen gebruiksaanwijzing aanwezig

ik heb een fit bit blaze gekocht. het enige wat ik jammer vond is dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat. Die had ik gelukkig thuis, maar dat is wel iets waar aandacht aan mag worden besteed. Ik weet dat je een gebruikt item koopt, maar misschien kan rebuy toch zorgen voor een gebruiksaanwijzing.

Snelle levering en inderdaad zo goed als nieuw toestel

👍🏻

goed product

Lens kwam snel binnen. Variant "in goede staat" gekocht. Mijn inziens was de lens gewoon perfect, helemaal geen gebruiksporen kunnen ontdekken. Verder werkt hij naar toebehoren in combinatie met de Canon EOS M100

Bd

Very fast, very convenient, nothing like all the other sites!

Snelle levering en prima toestel

Dochter had telefoon laten vallen en zwart scherm. Weer een nieuwe ging ons te ver. Deze is als nieuw!

Zeer snelle levering. Telefoon ziet er als nieuw uit

Snel en goed. Produkt als omschreven ook echt als nieuw.

Het product was als omschreven.

Gekochte Ipad ziet er uit als nieuw

gekocht met de status "goed". Geen krasje te bekennen!

Hallo Rob, Bedankt voor de mooie woorden. Wat fijn om te horen dat het er allemaal zo goed uit ziet. Een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

prima prijs voor een prima product

Fijn dat ik door hergebruik mijn oude fototoestel kan blijven gebruiken dankzij een prima refurbished lens

Goedemiddag, Bedankt voor de positieve feedback. Het hergebruik van toestellen is inderdaad het doel van ons als bedrijf, hiermee kunnen we een steentje bijdragen aan het milieu. Fijn te horen dat we u hebben kunnen helpen aan een degelijke lens voor een prima prijs. Een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

prima service en snelle levering

top!

Hallo Melvin, Bedankt voor de positieve woorden. Wat leuk te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

Het artikel was goed verpakt, maar duurde toch wel vrij lang eer het er was.

Hallo Henk, Bedankt voor uw feedback. Doordat we een Berlijns bedrijf zijn duurt het inderdaad gemiddeld 3 werkdagen totdat het pakketje in Nederland is. Fijn te horen dat u verder wel tevreden bent met uw toestel. Een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

Prachtig

2e hands besteld, doos was zeer lichtelijk gebruikt. Het apparaat zelf in top conditie. Erg blij met de aankoop!

Hallo Robbert, De doos is inderdaad ook tweedehands en kan daardoor enkele gebruikerssporen bevatten. Maar wat fijn om te horen dat het toestel in top conditie is en u zo tevreden bent met de aankoop. Bedankt en een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

Prima service, mooie telefoon, blij kind

Ik heb de telefoon (Samsung) voor mijn dochter gekocht. De telefoon werd snel geleverd, zag er uit als nieuw en werkt als een zonnetje. Mijn dochter blij! En ik ook....

Hallo Rebekka, Wat fijn om te horen dat uw dochter, en u zelf, zo tevreden zijn met de Samsung en het toestel naar wens functioneert. Een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

snelle verwerking en storting van het geld

Hallo Rik, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

Controller voor een leuke prijs

Leuke controller gekocht voor goede prijs jammer dat de controller alleen kapot is

Hallo Thijn, Wat vervelend te horen dat de controller kapot is. Ik heb u zojuist een mailtje gestuurd om dit op een goede manier op te kunnen lossen. Mijn excuses voor het ongemak, een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

Mooi horloge werkt goed en ziet er ook goed uit ben zeer tervreden

Hallo Martin, Bedankt voor uw positieve feedback. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het horloge. Een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

Product voldoet aan de verwachting

Hallo Frederique, Bedankt voor de positieve feedback. Wat fijn te horen dat het toestel voldoet aan uw verwachting. Een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy

Vlug en snel miin tablet gekregen

Ben er heel blij mee

Hallo Petra, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het toestel. Bedankt voor de positieve feedback. Een prettige dag verder. Groeten Toon - reBuy