fantastisch

geweldige 2e hands ps 4

Telefoon gaat super snel leeg

Telefoon is verder in orde, maar ik kan er geen paar uur mee vooruit, dus moet de batterij laten vervangen...

Bedankt voor uw reactie. We betreuren het zeer dat de telefoon niet aan uw verwachtingen voldoet. U heeft 3 jaar garantie op uw product. Wanneer u het instuurt aan de hand van de aanwijzingen in uw klantenaccount, dan kijken we er graag naar. Voor meer informatie over het retourenproces mailt u naar support@rebuy.nl. Met vriendelijke groet, uw reBuy-team.

Vaag over leveringsvoorwaarden en proces

Het was lastig om te volgen in welke fase de bestelling was. Hierdoor werkt dit niet klantvriendelijk.

Bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit met de betreffende afdeling bespreken om onze processen en de berichtgeving daarvan te verbeteren. Met vriendelijke groet, uw reBuy-team.

prima verzorgd.

alles keurig geregeld. nette verzorging.

Bedankt voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groeten, uw reBuy-team

Goede aankoop. Uitstekend iphone

Zie boven

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, uw reBuy - team.

L

L

Hartelijk dank voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, uw reBuy - team.

Bedankt voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat de service voor u in orde is. Met vriendelijke groeten, uw reBuy-team.

Snelle en correcte levering, waarbij het gekozen artikel ook aan de verwachting voldeed. Enige smet is dat er in het bestelprogramma een foutje zit dat aangeeft dat de betaling is mislukt, terwijl dit wél het geval is, Daar schijnt aan gewerkt te worden.

Bedankt voor uw reactie. Dat sommige klanten deze melding krijgen is bekend bij ons, dit wordt op dit moment verholpen. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor kon ontstaan. Verder vinden we het uiteraard prettig om te horen dat de overige service aan uw verwachting voldoet. Met vriendelijke groet, uw reBuy-team.

Ga met reBuy in zee, dan valt alles best wel mee!

We zochten een iPad mini 128 GB voor schoonmama. Maar ‘t behoefde geen nieuwe tablet te zijn. Via de site van Rebuy, voor de eerste keer, vonden we een goedkope gebruikte maar gereviseerde iPad mini. De prijs vergeleken met een nieuwe iPad met ongeveer dezelfde specificaties leidde er toe om met Rebuy in zee te gaan. - Na 3 maanden nog geen spijt van deze beslissing. Onze oprechte dank, Familie Schoemans uit Hoensbroek.

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groeten, uw reBuy-team

Product was niet als nieuw maar wel opgelost

Product werd verkocht als nieuw maar bleek veel gebruikerssporen te hebben. Na beoordeling enige korting ontvangen.

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed dat u dit heeft kunnen oplossen in samenwerking met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, uw reBuy-team.

Voldeed aan al mijn verwachtingen,produkt zag er perfect uit snelle verzending en uitstekend verpakt kortom perfect

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We voldoen graag aan uw verwachting. Met vriendelijke groet, uw reBuy- team.

Was goed geregeld

Goed zo

Bedankt voor uw review. Fijn dat alles naar wens is. Met vriendelijke groeten, Aaltje - reBuy.

fantastische garantieregeling

Sony expeia Z5 compact, ruim een jaar geleden aangeschaft. Na een blijvende storing opgestuurd. Rebuy meldde : 'niet te repareren' en heeft de aanschafkosten volledig terugbetaald. Zeldzaam goed!

Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat zodra een bij ons gekocht item niet meer te repareren is, wij het aankoopbedrag vergoeden. We bieden zelfs 3 jaar garantie op de hardware. We zien uw volgende bestelling dan ook graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Aaltje - reBuy.

Alles netjes en op tijd ontvangen, PS4 werkt goed!

Ik heb alles netjes en op tijd ontvangen, bezorgd op een zaterdag! De PS4 is in uitstekende conditie en werkt goed!

Bedankt voor uw reactie. We vinden het erg fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groeten, Aaltje -reBuy.

Betrouwbare verkoper

Achteraf heb ik het verkeerde toestel gekocht, maar daar staat Rebuy.nl helemaal buiten! Dacht voor een lage prijs op de eerste rij te zitten, maar zo werkt dat niet. De volgende keer ga ik voor een beter product. En dan is Rebuy het juiste adres.

Positief

Ik heb op korte termijn een terugkoppeling gekregen. los van het feit of het bedrag wat ik heb gekregen voldoende was, is het daarna allemaal snel verlopen qua toezegging van het overmaken.

snelle levering, en mijn galaxy s5 neo werkt prima.

galaxy s5 neo besteld, op donderdag avond,ik kreeg em op dindag middag binnen. Alles werkt prima.

Prima product! En vlot geleverd.

Puike service

Ik had twee Canon-lenzen te koop. Via de website de waarde opgezocht en dat was gelijk een mooie prijs. De boel ingepakt en met de gratis verzendbon verstuurd. Na een week kreeg ik bericht dat alles gecontroleerd en goed bevonden was en werd mijn geld gelijk overgemaakt. Een prettige, veilige manier van zaken doen dus!

Snelle levering@

Aangekochte objectief volkomen volgens beschrijving voor een prima prijs. Ben meer dan tevreden.

Goed tot redelijk.

Het geleverde toestel zag er uit als nieuw en werkt perfect. Alleen ontbrak het kabeltje van het oplaad device. Dit zorgde toch weer voor ergernis, extra telefoontjes, €10- retour en toch nog zelf achter een kabeltje aan

Xbox one X in perfect condition

Everything worked nicely: I received the package in only few days and the condition is visibly excellent. Totally recommended.

Had ik dat geweten had ik al veel eerder iets gekocht bij reBuy... ga binnenkort ook mijn oude telefoon verkopen enz.. fantastisch dat zoiets bestaat.. beter ipv weer nieuwe dingen te kopen.. we leven al in zo'n wegwerpmaatschappij <3 Liefs Fran xxx

Goede service, product is als nieuw.

Erg blij met het ontvangen product, enige minpuntje is de 2-3 dagen wachttijd.

gebruiks vriendelijk

makkelijke installatie en sterke Wi-Fi