Goed product, op tijd afgeleverd.

Het product is in prima staat. De levering liet wel even op zich wachten.

Het product is in prima staat. De levering liet wel even op zich wachten.

Goede eerlijke prijs geboden

Website gaf een redelijk bod weer voor de telefoon. Nadat ik de telefoon had opgestuurd kreeg ik het geboden bedrag binnen enkele dagen gestort. Heel fijn zaken doen!

Top !

snelle levering en een prime service.

Als nieuw

Een refurbished fitbit gekocht omdat ik dezelfde wil al welke ik al had, maar die na jaren dienst erg beschadigd is. Ik kreeg het apparaat in de originele doos etalles erbij wat ebij hoorde, dus uiterst tevreden. Hij werkt ook prima.

een eerlijke prijs en klaar in 5 minuten

een eerlijke prijs en klaar in 5 minuten

uitstekend

uitstekend

Ales tot volledige tevredenheid

Spotless

Snelle levering!

Snelle levering, hardware is zo goed als nieuw. Aanrader!

Snelle levering en product conform omschrijving

Snelle levering en product conform omschrijving

Snelle levering. Duidelijk omschreven

Snelle levering. Duidelijk omschreven en waardering klopt zeker. Geen gebruikerssporen aangegeven en klopt helemaal... Zeer accuraat afgehandeld. Hartelijk dank, Lucas

Ps 4 besteld refurbished, snelle levering en product in zeer goede staat! Erg tevreden dus!!

Heelgoed

Mijn tablet was natrium 2 1/2 jaar onherstelbaar. Het volledige aankoopbedrag terug betaald gekregen. Dus meteen maar een ander bij ReBuy besteld Super!

Zeer betouwbaar bedrijf gebleken

Twee sony zoomlenzen gekocht. De eerste eigenijk in een opwelling, kwam bij testen er niet goed uit. Nog voordat deze geleverd was een betere gekocht en moest dus vertrouwen op de retourpolicy. Dat werkte prima, eerste lens even geprobeerd en dag later weer retour gezonden. Zeer gemakkelijk met hun retourforumlier, gratis naar Duitsland. Een mailtje toen die binnen was gekomen, daarna weer een mailtje dat product bekeken zou worden, en later kwam bevestgingsmailtje over betaling. Ook die betaling snel binnen.

Goed productaanbod, vrijwel nieuwe telefoon

Zo goed als nieuwe telefoon gekozen, en geleverde telefoon maakt alle verwachtingen waar. Ondanks verzending uit Duitsland toch snel en goed verpakt binnen. Al met al een top ervaring.

Goed geholpen

Ik ben tevreden met de manier hoe er met mijn probleem werd omgegaan en opgelost. Prima.

Scherpe prijzen en goede producten. snelle levering.

Scherpe prijzen en goede producten. snelle levering. Tevreden klant.

Very satisfied, would recommend

The package arrived in time and the product works perfectly.

Perfect staat en goed aangekomen

Alles zat perfect en de product was compleet. Echt een aanrader.

Snel en mooi

De bestelde iPhone was er enorm snel. Wat erg fijn was omdat mijn oude inmiddels uit 50 losse onderdelen bestond. En de beloofde gebruikssporen heb ik nog niet kunnen vinden. Dat ding voelt en ziet als nieuw.

Levering op tijd. Goede kwaliteit.

Het geld stond binnen de aangegeven tijd op mijn rekening.

snelle levering en artikel zag er top uit!

snelle levering en artikel zag er top uit!

Heb een ps4 besteld met 2 controllers. Alles zat er netjes bij, was ook goed verpakt, alleen miste er 1 oplaadkabel voor een controller en was 1 controller ook zichtbaar vies, ondanks dat ik de optie zo goed als nieuw had gekozen. De andere controller en de console waren wel netjes en schoon. Bezorging was ongeveer een week.

Telefoon bevriest telkens

Aanvankelijk was ik erg tevreden over mijn telefoon (Sony Xperia XZ1 Compact). Snel geleverd, zag er netjes uit, werkte prima, en dat voor een goede prijs. Maar na een paar weken bevroor het scherm opeens. De aan/uit-knop werkte niet meer, zelfs resetten deed hij niet. Het enige wat ik kon doen was wachten tot de batterij hélemaal leeg was, opnieuw opladen en dan opnieuw opstarten. Dit gebeurde steeds vaker. Dan weer wekenlang niet, dan weer opeens 3 keer per week. Zelfs midden in de nacht, als er geen enkele app openstond en hij geen enkel programma draaide, kon hij opeens bevriezen. Dan werd ik 's ochtends wakker met een zwart scherm en kon ik weer wachten tot de batterij leeg was. Daar kwam bij dat, tijdens het bellen, de ander mij soms opeens niet meer kon verstaan. Maakt niet uit of de ander belde met een andere mobiele telefoon, een thuistelefoon, vanuit de auto of via een koptelefoon. Ik kon opeens 'wegvallen' en niet meer terugkomen. Heel irritant natuurlijk. Ik begrijp dus nu ook waarom deze telefoon in eerste instantie bij reBuy terecht is gekomen. Op dit moment ben ik weer aan het wachten tot mijn batterij leeg is, zodat ik hem weer kan herstarten. En ik heb gelijk een andere (nieuwe) telefoon besteld, want ik ben er helemaal klaar mee. Het concept van reBuy is hartstikke goed natuurlijk, en misschien heb ik gewoon pech gehad, maar voor mij hoeft het niet meer. Mensen leveren hun telefoon natuurlijk ook niet voor niets bij reBuy in he.

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw toestel niet naar behoren werkt. Ik wil u vragen om het product te retourneren. Binnen 21 dagen na ontvangst kunt u het toestel terugsturen en ontvangt u het aankoopbedrag terug. Mocht deze termijn al verstreken zijn, kunt u binnen de garantieperiode van drie jaar kiezen voor een reparatie of vervangend item. Mochten wij het niet kunnen repareren of omruilen, ontvangt u ook in dit geval het aankoopbedrag terug. U kunt een retour aanvragen via "Mijn account". Selecteer hiervoor het product in de betreffende bestelling en klik vervolgens op "Retourenproces starten". Print vervolgens het gratis verzendlabel en gebruik deze om uw pakket te frankeren. Zodra uw pakket bij ons aan is gekomen, zullen wij deze zo spoedig mogelijk verwerken. Vergeet niet om een back-up te maken en het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Ik hoop dat ik u met deze informatie heb kunnen helpen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons contacteren via support@rebuy.nl Met vriendelijke groet, reBuy - Team