Makkelijke aankoop van telefoon

Account openen. Telefoon type aangeven en uitzoeken. Daarna klikken en bestellen.

Goede levering, alles compleet 100% betrouwbaar

Heb een zeer goede telefoon ontvangen

Snelle levering product goed in orde

Goed product

Het apparaat werkt niet.

We hebben de iPod opgeladen: op de Mac geeft hij aan helemaal opgeladen te zijn, maar op de iPod blijft het lampje oranje en er komt geen geluid uit. Ergo: hij doet het niet

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat de iPod niet naar wens werkt, waarvoor onze excuses. Wij hebben u een email gestuurd om dit probleem voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

Duidelijke info en snel geleverd

Duidelijke info en snelle levering. Mobiel is in top conditie, ziet er uit als nieuw, ben er blij mee

Onduidelijk waar het vandaan komt

Ik ging uit van een Nederlandse site, was compleet verrast dat mijn pakketje uit Duitsland moest komen. Graag erbij zetten waar het vandaan moet komen.

Bedankt voor uw feedback. Wij begrijpen uw reactie en zullen deze informatie aan de desbetreffende afdeling doorgeven. In Duitsland komen namelijk alle producten uit Oostenrijk, Frankrijk, Nederland en Duitsland samen om gecontroleerd te worden. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

Als nieuw is ook als nieuw. Snelle levering. Degelijk en op maat verpakt. Batterij was volledig ontladen is het enige wat ik vreemd vond maar de 3 jaar garantie stelde mij gerust. Een heel prettige ervaring opgedaan en zeker een aanrader. Bedankt.

Snelle levering en levert wat er beloofd wordt

Snelle levering en levert wat er beloofd wordt voor een aantrekkelijke prijs

In grote lijnen positief, maar op details teleurgesteld

De aflevering zelf was conform de afspraken, maar bij de activering en instellingen kwam ik problemen tegen. Tot mijn grote verbazing was er geen schoon systeem, maar ontving ik een Poolse installatie. Via een Nederlandse website had ik een neutraal systeem verwacht: Nederlands of eventueel Engels. Met enige moeite heb ik de iPad geconfigureerd. Verder heb ik mijn twijfels over de batterijcapaciteit. Die komt bij een test uit op “Voldoende”. Voor een “Als nieuw” geclassificeerd apparaat had ik wel op een “Goed” gerekend.

Snel en goed!

Betaalbaar en snelle levering.

Goede ervaring

Netjes en op tijd geleverd

Komt afspraken na en mijn 2e ervaring is ook top

Goed bedrijf hou ik erin

super!

producten worden keurig verpakt en in zeer goede staat geleverd. echt niet van nieuw te onderscheiden

Goeie service

Duidelijk en snelle service

Onmisbaar voor mij, Altijd alles top geregeld

Het lastige verkopen en kopen van 2e hands fotoapparatuur is sinds de start van Rebuy over. Klasse met heldere site afhandeling snelheid en goede prijzen. Zeer betrouwbaar!

Controller is net niet helemaal als nieuw en de xbox is ietsje trager dan normaal

Prima communicatie, betaling later dan verwacht

Zie boven

Super service en alle producten precies zoals beschreven.

Producten deden het perfect. Ik dacht dat er een fout was gemaakt, maar dat bleek mijn eigen fout te zijn. Desondanks snel en helemaal netjes afgehandeld.

Geen minpunten

Levertijd misschien wat langer (DHL), maar product is zoals beloofd.

Netjes snel afgehandeld

Super makkelijk , en veilig

Goed geregeld

Heldere communicatie, snelle en betrouwbare service!

Heldere communicatie, snelle en betrouwbare service!

Niets naar hun opsturen

Die denken daar dat je met molentjes loop of zo ,telefoon S 6 opgestuurd in de staat goed, wat denken ze zelf daar dat een gebruikte telefoon geen gebruik sporen heeft , scherm altijd voorzien geweest met screen protector ,geen noemenswaardige beschadigingen aan de telefoon , bod van hun was 119 euro ,na te zijn bekeken 0,00, of ik wou recyclen of terug sturen ha wat hadden in gedachten die laat hem wel recyclen ,nee natuurlijk niet ...zo denken ze goedkoop aan telefoons en ander elektronica te komen ,wat een oplichters(nu maar afwachten of ik mijn eigen telefoon terug krijgt btw(..Ik denk dat de meeste reviews 80% van rebuy zelf zijn)

Bedankt voor uw review. Het kan inderdaad zo zijn dat de beoordeling nogal rigoureus klinkt. Dit komt omdat er gewerkt wordt met standaard texten. Onze excuses dat wij u wellicht hiermee hebben afgeschrikt. Wij vinden het vervelend dat wij uw telefoon, na het controleren, niet konden aankopen. Dit was uiteindelijk een zakelijke afweging die gemaakt is. Zoals u wellicht weet, verkopen we alle aangekochte producten – na een grondige controle en schoonmaak – via onze webshop. Aangezien we daar met dezelfde 4 condities werken, moeten we erg streng zijn. De kopende klant verwacht namelijk ook een product te ontvangen in de conditie waarin hij/zij deze heeft aangekocht. U kunt er vanuit gaan dat u uw eigen telefoon in dezelfde staat terug ontvangt als dat u deze naar ons verzonden heeft. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons contacteren via support@rebuy.nl Met vriendelijke groet, reBuy - Team