Misleidende organisatie, slechte klantenservice

Heb een product gekocht met de status als nieuw. Het product had echter een aantal aanzienlijke beschadigingen in de lak welke met stift zijn weggewerkt. op zich is dit geen issue voor mij daar het de werking niet aantast. Echter verkoop je iets met de status als nieuw wat eigenlijk een status tussen redelijk goed en goed zou moeten hebben met de bijbehorende prijs. geef zaken gewoon eerlijk weer, zodat mensen weten waar ze aan toe zijn in plaats ze op basis van misleidende info meer te laten betalen, en is dat niet het geval maar een oprechte fout neem dan verantwoordelijkheid! Klantenservice sloeg basicly nergens op. Feedback kwam neer op sja vervelend joh stuur maar terug. Als je dan aangeef dat is niet echt een oplossing, dan zit ik vervolgens wel zonder product die gebruikt kan worden.. Dan krijg je een antwoord terug dat basicly neer komt op sja jammer joh. Maar mij is dit een principe kwestie. Wordt niet graag misleid en overcharged, en als zoiets een oprechte fout is dan verwacht ik dat dit wordt gecorrigeerd neem verantwoordelijkheid los het op en klaar.

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het toegestuurde product niet aan de conditie voldoet die u heeft aangeschaft. Graag willen wij deze kwestie verder voor u onderzoeken en willen u dan ook vriendelijk vragen om ons een email te sturen naar: [email protected] Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

Goed opgelost

Batterij was aan vervaging toe, was niet gebeurd bij levering. Gelukkig snel opgelost!

Frustrerend

Terugbetaling van de retourzending is na een maand nog niet gebeurd.

Bedankt voor de review. Wat vervelend om te vernemen dat u problemen heeft gehad met uw retourzending. Wij zien dat er helaas een vertraging was ontstaan bij de bezorging en verontschuldigen ons voor dit ongemak. Tevens zien wij dat het bedrag inmiddels is teruggestort. Met vriendelijke groet, reBuy - Team

Snelle verzending, product voldeed meer dan verwacht

Voor mijn fotocamera heb ik een objectief besteld met staat 'goed'. Maar na ontvangst zag ik al snel dat hij zo goed als nieuw was. Dit voldoet dus ruimschoots, mijn complimenten! Het was ook goed verpakt en snel in huis.

Geen product, geen service

Pakket verloren tijden verzending. Rebuy geeft geen gehoor aan de vraag om een oplossing. Geld via PayPal retour gekregen.

Bedankt voor uw review. Wij hebben u een email hierover gestuurd. Met vriendelijke groet, ReBuy - Team

Uitschrijven

Doe er niks mee geen interesse

Bedankt voor uw review. Mocht u zich willen uitschrijven, dan kunt u ons hierover contacteren via [email protected] Met vriendelijke groet, reBuy - Team

De IPhone is Idd zo goed als nieuw

Ik ben heel blij dat de batterij 100% is

Goede ervaringen ondanks COVID

Ik heb een IPhone verkocht, tegen de prijs die door ReBay aangeboden werd. Het verzenden is goed geregeld, ondanks de beperkingen door COVID. Ik ben tevreden.

Goed !

Mijn ervaring met reBuy is tot nu toe prima , hoop ook dat het zo zal blijven . Moet mijn terug betaling nog ontvangen . Zodra deze is uitbetaald kan ik pas een totaal overzicht geven . Dus daar is het wachten nu nog even op .

Uitstekende ervaring.

Prima prijs gekregen zo als afgesproken

goede service

we zijn heel tevreden met de spullen die we bestellen via reBuy. meerdere toestellen besteld en geen klachten.

Eerste aanschaf knudde, snel opgelost met vervangend toestel

Eerste telefoon was kapot, nieuwe besteld en oude geretourneerd. Helaas geen identiek toestel meer...

Uitstekende service! Goede kwaliteit en snelle garantie! Top

Wat ik zoals hierboven heb beschreven, alles in orde!! Werkte van onze PlayStation de usb kabel niet, we konden kiezen of alles terug of een geld bedrag met daarbij in de mail een link waar we het usb kabeltje konden bestellen, hebben we daarvoor gekozen en we ontvingen een vergoeding voor €15 maar de kabel was €6,95 ik vind dit super netjes!! Bedankt rebuy !! We hebben er nog steeds veel plezier van

Top! Hiermee vertrouwen in refurbished hardware :)

Als nieuw is inderdaad als nieuw. Nu hopen dat de PS4 jarenlang mee gaat! Top product en prima communicatie en levering.

product in orde, beter dan verwacht.

zie titel, wel oppassen met producten verkopen aan rebuy, ik heb verhalen over borderline oplichtingen gehoord, van rebuy.

vlotte levering

Prima op de hoogte gehouden van de levering, die kwam dan ook zoals verwacht. Product was overeenkomstig het aangebodene. Netjes verpakt.

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Ik heb al meerdere producten aangeschaft via Rebuy met volle tevredenheid. Je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent je bestelling en de levering. De kwaliteit van de producten vind ik helemaal goed.

Een goede gebruikte!

Een goede, gebruikte telefoon die, hoop ik, nog een aantal jaren mee kan

Kan er mee over weg.

Ik vindt het wel goed maar zal dat de levertijd sneller wordt

Goed product, op tijd afgeleverd.

Het product is in prima staat. De levering liet wel even op zich wachten.

Het product is in prima staat. De levering liet wel even op zich wachten.

Goede eerlijke prijs geboden

Website gaf een redelijk bod weer voor de telefoon. Nadat ik de telefoon had opgestuurd kreeg ik het geboden bedrag binnen enkele dagen gestort. Heel fijn zaken doen!

Top !

snelle levering en een prime service.

Als nieuw

Een refurbished fitbit gekocht omdat ik dezelfde wil al welke ik al had, maar die na jaren dienst erg beschadigd is. Ik kreeg het apparaat in de originele doos etalles erbij wat ebij hoorde, dus uiterst tevreden. Hij werkt ook prima.

een eerlijke prijs en klaar in 5 minuten

een eerlijke prijs en klaar in 5 minuten