Uitermate klantvriendelijk

Copag Plastic speelkaarten gezien die het bedrijf aanbood op bol.com, die ik het liefst zo snel mogelijk wilde hebben. Omdat het al 17.00 uur was belde ik het bedrijf op om te vragen hoe snel het geleverd kon worden. Een kwartier later had ik via de email een betaalverzoek gekregen en de volgende ochtend het pakketje met speelkaarten. Top!

Topbedrijf met zeer veel mogelijkheden

Alles keurig op tijd geleverd, vriendelijke mensen aan de telefoon. Ben perfect geholpen. Producten zagen er heel goed uit. Wij bestellen hier zeker weer.

top, snel en correct contact

super

goed bedrijf, komen hun afspraken na

positief

Netjes de afspraken na gekomen en mooie opdruk geleverd.

prima hoor

snelle service

Super goede service

Fijn dat je zo goed wordt geholpen als je belt met vragen. Heel flexibel en vriendelijk.

Goede service, maar slecht onderhouden voorraad op website

De producten die zijn geleverd zien er goed uit. Ook de bedrukking is netjes. Punt van aandacht is de onderhoud van de website. Die is ronduit slecht. De eerste twee keuzes waren niet meer beschikbaar, zodat uiteindelijk we uitkwamen bij een vergelijkbare, maar veel duurdere optie.

Juiste en snelle levering = service

Ik vond het leuk een boek aan te treffen in de levering omtrent relatiegeschenken.

prima ervarind

snelle levering en mooi product en goeie prijs

altijd goede service!

Wij bestellen regelmatig bij Lavista. Prettig contact, snelle service.

Perfect!

Vlotte bestelling, afhandeling en levering!

leuk contact en snelle levering

Heel leuk contact. Goede en duidelijke website. Snelle levering...

Goed en snel geleverd

Goed contact met duidelijke uitleg. Alles naar wens.

Zeer vriendelijk, correct en heel behulpzaam!!

Zeer vriendelijk, correct en behulpzaam. Binnen de levertermijn geleverd! Zeker een aanrader

perfecte service

perfecte service, prima kwaliteit

Zeer snel en correct geholpen

Mensen zijn zeer vriendelijk en goed geholpen levertijd was ook snel ben zeer tevrede

Service is perfect!

Bestelling en het proces; communicatie en aanpassingsvoorstellen waren uitstekend. Bedrijf is cijfer 10 in kwaliteit en dienstverlening meer dan waard!

Snelle uitstekende levering

Er werd goed gecommuniceerd. De bestelling kwam snel binnen en het product was stuk voot stuk mooi geworden.

Doe zo verder

prima en stipte levering van een prachtig product. Alles volgens afspraak, Walter

Pluspunten

Vlotte en correcte service; mooi product.

Niks op aan te merken.

Pluspunten

nette service's en vriendelijk . altijd wel meedenkend

Pluspunten

Zeer snelle en persoonlijke afhandeling! De levering verliep vlot, alsook het bespreken van de opdruk. Ik ben een tevreden klant en zal nog bij Lavista bestellen.

Pluspunten

Snelle reactie op mailtjes zodat de bestelling snel in behandeling genomen kon worden.

Pluspunten

men denkt mee