wat een rot bedrijf

een ik bestel aanstekers en reken ze af dan blijken ze niet voorradig. we krijgen een beter en duurder alternatief. nou made in china is nog beter dan jullie dure alternatief.. Wij hebben dan ook meerdere malen contact opgenomen maar iedere keer krijg je personeel aan de lijn want ons dan ook nog zegt tja wat mag je verwachten voor deze prijs. dus zo staat dit bedrij achter zijn eigen producten.ipv het met de fabrikant te regelen gaan ze ons voor de derde keer frustreren nadat we een film hebben laten zien waarbij duidelijk is wat voor prutsooi het hier betreft.mmoeten we de aanstekers retourneren en ze maar op bol bestellen. nee geen zaken mee doen is ons advies

Goede communicatie en kwaliteit

Goede afstemming, duidelijke communicatie en goede inzet om de sleutelhangers op tijd geleverd te krijgen. Zeer tevreden!

Goede service en prijs/kwaliteit!

Doen wat ze zeggen en komen afspraken na

Altijd goed

Meerdere keren zakelijk bij Lavista besteld en altijd naar tevredenheid. Prijs en kwaliteit staan in goede verhouding. Telefonisch word je altijd keurig te woord gestaan, het bestelproces verloopt soepel en de producten worden snel geleverd. Een aanrader!

top support en prima levering

Gedurende het bestelproces geweldig goed geholpen door de verkoopmedewerkster. Bijzonder klantvriendelijk en adequaat. Levering was keurig op de toegezegde dag. Het artikel (oranje zonneklep met het logo van de muziektent) ziet er prachtig uit! Nogmaals enorm veel dank!

Klopt op alle fronten.

Van begin tot eind een hele prettige ervaring gehad. Na het bestellen is er direct contact opgenomen om het door te spreken, de levering is vlot en het product ziet er keurig uit.

Goeie ervaring

Top service snel

duidelijk en snelle levering

Duidelijk en snel. Goede service.

Top geregeld

meedenken meedoen!

Voor de open dag had ik sleutelhangers besteld...een beetje last minute dat wel, Ik was even vergeten dat dat ook nog moest. Direct na mijn bestelling komt Jordy op de lijn, wat jij wilt leveren we wel maar te laat voor jouw open dag. Wil je misschien iets anders? We kijken samen naar wat wel kan, en dat is goed gelukt! Kwaliteit en op tijd!

Denken met je mee

Erg positief, nette service

Top, van bestelling tot en met levering.

Top, van bestelling tot en met levering.

Snelle en goede service!

Snelle en goede service! Kwalitatieve sleutelhanger.

Super bedrijf, mooie producten

Na een fijne communicatie uiteindelijk een mooi product ontvangen tegen een betaalbare prijs.

Goede contacten! Meedenken! Prachtig resultaat!

Op internet gezocht naar een conferentie tas, kwam ik uit Lavista met goede revieuws. Een bestelling geplaatst voor tas met opdruk, keurig een proefmodel opgestuurd gekregen. Voorstel gedaan hoe het eruit moest zien nog een keer overleg gehad waarbij er goede adviezen werden gegeven. En het verwachte resultaat er fantastisch uitziet. Met dank aan Jordi.

Buitengewoon service gericht bedrijf dat goede afspraken maakt

Ik heb heel prettig contact gehad met Noëlle en zij maakt goede afspraken die ook nagekomen worden. Erg service gericht ingesteld en prima producten, bedrukkingen ed ook goed geregeld.

Positief contact

Ik werd steeds zeer vriendelijk en correct behandeld als ik telefonisch contact had. Ook werden mails zeer vlot beantwoord. Het product voldoet ook aan de verwachtingen.

Vriendelijke, perfecte afhandeling

Mijn vraag was voor een niet standaard artikel nl 2 verschillende bedrukkingen op 1 artikel waarvan de facturatie ook nog moest gebeuren op 2 verschillende zaken. Terwijl dit bij andere bedrijven niet ging of moeilijk deden was het hier direct in orde.

Goed geregeld

Paraplu's besteld en keurig geleverd

Top service!

Perfect geholpen door de mensen van Sleutelhangers.nl. Helder advies over de beste optie, duidelijke en vriendelijke communicatie, snelle levering.

Snel en mooi

De bestelling werd snel geleverd en ze zijn goed gelukt.

Snelle respons met goede informatie

Ik had een snelle respons op mijn vragen met juiste informatie. Het product is snel ontvangen en betaling ging makkelijk.

Geleverd volgens afspraak

Al meerdere jaren klant, ze doen wat ze zeggen! Fijne club om mee samen te werken.

Mooie waterflessen en een snelle service!

Goed contact met de binnendienst die ook goed met je meedenkt en ideeën aandraagt.

Aan te raden

Goed klantendienst - goede producten - prijs kwaliteit: prima (pleisterdoosjes)

Bedrijfsgegevens

Morsestraat 11 T

4004 JP Tiel

0344 745109

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.