Scherpe prijzen en uitstekende service

Geweldig bedrijf Snelle levering en denken mee in het bestelproces Complimenten

Alles naar wens

Vragen snel en vriendelijk beantwoord. Product op tijd en netjes geleverd.

Heel fijn meegedacht en super snelle service

In een korte tijd is er een mooie give away ontworpen en geleverd. Zeer tevreden met het resultaat. Heel fijn meegedacht en super snelle service

Gewoon goed

Mooie sleutelhangers besteld in de vorm van ons nieuwste product. Fijne, duidelijke en snelle communicatie. Kortom gewoon goed!

Goede prijs en goede produkten

Bestelling en levering prima verlopen

Er werd meegedacht vanuit het bedrijf in onze wensen. Met als resultaat: prachtig artikel geleverd.

Goede snelle service

Fijne samenwerking en correcte afhandeling van bestelde items…!!! Top !!!

Kwaliteit en snel

Dit is al de 3e keer dat ik aanstekers bestel met bedrijfslogos. Goed voor elkaar, reageren snel en wordt snel geleverd!

Prima geregeld en goede service

Altijd goed

Regelmatig bestellen wij giveaways bij Lavista en hebben nog nooit iets aan te merken gehad.

Alles vlot

Snel antwoord, snelle levering. Alles correct.

Zeer tervreden over service en levering

Ben erg tevreden met zowel de service als het nakomen van afspraken en het op tijd uitleveren van artikelen. Zeker een aanrader! Ga zo door!

Alles prima in orde

Vlotte communicatie, goede prijs-kwaliteitsverhouding, snelle service, alles tip top in orde.

Goede service, en snelle levering

Goede prijs en kwaliteit.

Snel antwoord op mijn vraag en levering

Altijd behulpzaam en ze denken met je mee.

Doen wat ze beloven! top service!

We zijn erg tevreden over jullie snelle reactie op onze aanvraag. Ook de orderafhandeling ging snel en zonder problemen. Vandaar dat we voor de tweede keer bij jullie besteld hebben.

doen wat ze beloven

denken mee en komen hun belofte na.

Super bedrijf

Lavista is een aan te bevelen bedrijf. Onze wensen liggen hoog en zijn zeer divers. Prijs en kwaliteit verhouding is zeer belangrijk voor ons. Ze zijn altijd bereid om tot op de bodem onze wensen i.c.m. scherpe prijs uit te zoeken en maken bijna alles waar.

Het was duidelijk, eenvoudig en snel.

Communicatie was snel en duidelijk. Ook betaling op rekening was verrassend maar zeker gewaardeerd. Eindresultaat ook positief ontvangen. Indien weer iets nodig kijken we zeker hier weer!

Klantgericht, meedenken, er is veel mogelijk!

Er was goed contact. Er werd meegedacht om tot de juiste keuze te komen, waarbij 100 stuks in 5 kleuren geleverd werden. Maatwerk dus! Daarnaast een vlotte levering!

Klantgericht, meedenken, er is veel mogelijk!

Geweldig snel en prima verzorgd

Helemaal prima

Geweldig snel en prima verzorgd

Helemaal prima

Snelle, goede en vriendelijke service

Ik bestelde gelazerde zaklampjes en ben zeer goed geadviseerd en snel geholpen toen de eigenlijk beoogde zaklampjes toch niet beschikbaar bleken. Het ziet er allemaal prachtig uit.