Superfijn bedrijf om mee samen te wwerken

Ik had een spoedklus om gadgets te bestellen gekregen van een collega die een studiedag organiseerde. Ik heb gebeld, werd als goede klant ontvangen, we hebben mijn vragen doorgesproken, order geplaatst en alles binnen no time geregeld! Superfijn!!

Snelle toezending

Na telefonisch contact bleek het toch mogelijk om minder dan 100 ledlampjes te bestellen, waarvoor dank!

Snelle reacties, prima prijs-kwaliteit verhouding

Offerte snel in de mailbox, op aanvullende vragen wordt snel en accuraat gereageerd. Bestellingen worden snel uitgeleverd, zelfs een dag of vijf eerder dan de aangegeven datum. Ons logo is mooi gelaserd in een houten theedoos.

Snelle service !

Goede producten en goede prijs

Prima bedrijf, snelle levering.

5000 bedrukte Djeep aanstekers besteld. Mooie aanstekers, mooi bedrukt en snelle levering.

Vriendelijke mensen waar geen vraag teveel is.

Gewoon goed

Snel, denken mee en komen afspraken na

Vriendelijk, snel, goed

Vriendelijk correct en kwaliteit!

Heldere communicatie duidelijke afspraken en vriendelijke afhandeling.

Goede en snelle service

Heel fijn dat er met ons werd meegedacht wat mogelijk was. Snelle en prettige communicatie. Levering op tijd.

Goed geholpen en snelle levering

Het artikel dat we op het oog hadden was helaas niet beschikbaar in de gewenste oplage. We werden echter goed geholpen met een alternatief. We zijn blij met het resultaat.

Wij hebben het contact met Lavista als zeer prettig ervaren, snelle levering en komen na wat ze beloven. Wij zullen dan ook zeker in de toekomst weer zaken met Lavista doen.

Vriendelijke communicatie en mooie producten

Het was heel fijn en vriendelijk communiceren. De bestelling werd goed verpakt en snel geleverd . De producten zien er mooi en verzorgd uit.

Goed en snel geregeld!

Vlotte communicatie, materialen netjes verzonden.

Vlotte verwerking en vriendelijke service

Vlotte verwerking en vriendelijke service

Heel tevreden

Goede kwaliteit en snelle service!

Een goede klantvriendelijke ervaring.

We hadden een complexe bestelling met verschillende opmaken maar de communicatie liep vlot en goed. We hebben de bestelling juist en op tijd gekregen. Top!

Er werd goed meegedacht

Perfekt zoals altijd

Goed geholpen en snel opgestuurd . professioneel bedrijf

Vlotte samenwerking…!!! ☺️

Fijn om zo vlot en vriendelijk geholpen te worden…!!!

goede service, uitstekend product!

In de fase van de offerte enkele malen een wijziging doorgegeven. Dat was geen enkel bezwaar, er zelfs meegedacht over de beste oplossing

Wij zijn zeer tevreden over de snelle en vriendelijke service.

Wij zijn zeer tevreden over de snelle en vriendelike service.

Flexibel en nette levering

Mogelijkheden om af te wijken van een reguliere bestelling van de producent werden snel onderzocht en met succes. Levering duurde langer dan afgesproken omdat een voorschotnota als offerte was verstuurd. Verder alles netjes volgens afspraak en op vragen werd direct gereageerd.

makkelijk, snel en mooi

Festivalbandjes (vermeld onder polsbandjes) Toegankelijke website. Prima prijs kwaliteitverhouding voor lage oplage. Geleverd binnen afgesproken tijd (ruim) Goed bereikbaar voor vragen. En de bandjes zijn mooi. :)