Al jaren klant dat zegt genoeg correct en snel

Zo als bovenstaande al aangeeft meer dan goed

Fijne webshop, snelle levering!

Bij Lavista Relatiegeschenken, krijg je waar voor je geld! Vriendelijk personeel, snelle levering!

Duidelijk, meedenkend en vlotte communicatie

Reactietijd top, meedenken met de prijs i.v.m. weinig budget super! Als er een gesprek had kunnen volgen m.b.t. sponsoring op de 1 of andere manier was het een 9 of 10 geweest, maar begreep dat hier nog iemand voor aangenomen moet worden. Fijne manier van communiceren over de mail. Aanrader!

Snelle reactie op aanvraag, zodat je weet waar je aan toe bent

Prettig

Prima, op bezorging na

Goede service alleen bij levering waren een aantal dozen ingedeukt en daarmee dozen kapot. Dit wilde ik op deze wijze toch nog even laten weten.

Vriendelijk contact, goed resultaat

Ik vind het gewoon een prettig bedrijf om mee te werken. De prijs en de kwaliteit zijn goed.

Fijne samenwerking en vlotte service…!!!

Met het persoonlijk contact werd alles netjes opgevolgd en correct afgehandeld tot en met de thuisbezorging van de producten. Zéér toffe medewerkers die er alles aan doen om ales correct te laten verlopen…!!! Zéér tevreden….!!! Thanks …!!!

Prima product en snelle levering

Ondersteuning in productkeuze prima. De drukproef en bestelling was goed en levering ook keurig volgens afspraak.

perfect

perfect

Al eerder spullen gekocht

Zoal altijd afspraak is afspraak. Denken mee en in oplossingen

Fantastische klantenservice

We worden steeds zeer goed geholpen en krijgen onmiddellijk antwoord op onze vragen. Bedankt!

Makkelijk om een mooi boek samen te stellen en snel geleverd

Ik vind het een makkelijke manier om een fotoboek van de vakantie samen te stellen, je kunt zelf de pagina's vormgeven, maar ook door het programma laten doen. Het is een mooi boek geworden en snel geleverd

fanastisch

Enorm goed geholpen. Mijn product was niet voorradig, maar kreeg een super alternatief. En ook nog eens geregeld dat alles op tijd bij ons bezorgd was. Enorm goede service.

Snelle reacties op mail.

Het product, medicijndoosjes, gaan wel moeilijk open.

Lossen problemen op

Helaas ging er 2 x iets fout, gelukkig werd dit op een goede manier opgelost.

Zeer vakkundig

Goed contact en snelle levering! Top!

Ik had goed contact met Wesley, die snel reageerde! Alles kwam op tijd aan en zelfs een dag voor tijd! Binnen 2 dagen alles geregeld!

Persoonlijk contact, snelle levering en komt afspraken na.

Lekker vlot

Goede prijs en kwaliteit verhouding . Snelle service . Aardig personeel . Al met al TOP

Top service!

Mooi product & precies zoals beloofd ontwerp

net geen voldoende

25-4-22 schrijft u de aanstekers staan op transport het is nu 29-4-22 15.30 uur en nog niks ontvangen dat is 4 dagen zo groot is nederland toch niet gr. mark krol

Super!!

Goed geholpen en snelle service!

De Bidons waren snel geleverd,keurig verpakt en prima gedrukt, zeer tevreden!

Heel goed, zoals ieder jaar!

Snel, geen problemen, prima service.

Goede communicatie, perfecte service, betaalbare prijs

Sleutelhangers besteld, goede hulp gehad om de opdruk mooi te krijgen, perfect eindresultaat!