Goede communicatie, perfecte service, betaalbare prijs

Sleutelhangers besteld, goede hulp gehad om de opdruk mooi te krijgen, perfect eindresultaat!

Fijne service, goede kwaliteit

Persoonlijk, snel, er wordt goed mee gedacht en een goede kwaliteit van alles wat geleverd wordt.

Scherpe prijzen en altijd een oplossing of advies

Door de jarenlange samenwerking hebben we ondertussen aan twee woorden genoeg. Ik weet mijn klant te adviseren en het juiste artikel scherp aan te bieden, maar dat kan ik niet zonder de hulp van de jongens van Lavista. Snel geregeld, altijd kijken of er nog een alternatief is. En mochten we een keer met een hele krappe deadline te maken hebben, dan wordt dat ook geregeld of wordt er nog wel een oplossing verzonnen. Super tevreden. Eigenlijk verkopen ze online bij honderden website dezelfde producten uit dezelfde fabrieken. Dus waarom zoveel tijd steken in het zoeken en vergelijken... je kan beter tijd steken in je relatie met Lavista. Die jongens regelen het gewoon. Super blij mee!

Goede service en snelle levering

Aanbevolen

Afspraak is afspraak

Ze denken mee, zijn flexibel en aardig

netjes

Besteld, en netjes en snel af gehandeld. En op de juiste dag geleverd.

Mooie producten en goede service!

Goede service, producten snel en op tijd geleverd en de producten voldoen aan de verwachtingen.

Top service!

Top service!

Prima en snel geregeld

Er werd goed gecommuniceerd. De bestelling kwam snel binnen en het product was stuk voor stuk mooi geworden.

Snelle levering, goede toelichting!

Wij hebben bierviltjes besteld met een eigen opdruk, voor in onze bar op kantoor. De levering vond snel plaats, prijzen waren lager dan ik had verwacht en de hulp was goed!

Uitermate klantvriendelijk

Copag Plastic speelkaarten gezien die het bedrijf aanbood op bol.com, die ik het liefst zo snel mogelijk wilde hebben. Omdat het al 17.00 uur was belde ik het bedrijf op om te vragen hoe snel het geleverd kon worden. Een kwartier later had ik via de email een betaalverzoek gekregen en de volgende ochtend het pakketje met speelkaarten. Top!

Topbedrijf met zeer veel mogelijkheden

Alles keurig op tijd geleverd, vriendelijke mensen aan de telefoon. Ben perfect geholpen. Producten zagen er heel goed uit. Wij bestellen hier zeker weer.

top, snel en correct contact

super

goed bedrijf, komen hun afspraken na

positief

Netjes de afspraken na gekomen en mooie opdruk geleverd.

prima hoor

snelle service

Super goede service

Fijn dat je zo goed wordt geholpen als je belt met vragen. Heel flexibel en vriendelijk.

Goede service, maar slecht onderhouden voorraad op website

De producten die zijn geleverd zien er goed uit. Ook de bedrukking is netjes. Punt van aandacht is de onderhoud van de website. Die is ronduit slecht. De eerste twee keuzes waren niet meer beschikbaar, zodat uiteindelijk we uitkwamen bij een vergelijkbare, maar veel duurdere optie.

Juiste en snelle levering = service

Ik vond het leuk een boek aan te treffen in de levering omtrent relatiegeschenken.

prima ervarind

snelle levering en mooi product en goeie prijs

altijd goede service!

Wij bestellen regelmatig bij Lavista. Prettig contact, snelle service.

Perfect!

Vlotte bestelling, afhandeling en levering!

leuk contact en snelle levering

Heel leuk contact. Goede en duidelijke website. Snelle levering...

Goed en snel geleverd

Goed contact met duidelijke uitleg. Alles naar wens.

Zeer vriendelijk, correct en heel behulpzaam!!

Zeer vriendelijk, correct en behulpzaam. Binnen de levertermijn geleverd! Zeker een aanrader