Laden reviews...
Laden reviews...
49 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Feedback uit de verzamelde beoordelingen benadrukt duidelijke communicatie en betrouwbare service. Leveringen zijn doorgaans snel en de producten voldoen aan de verwachtingen qua kwaliteit en afwerking. Het personeel wordt positief genoemd vanwege professionaliteit en behulpzaamheid, wat bijdraagt aan een prettige ervaring. De belangrijkste sterktes zijn kwaliteit en service.
Snel schakelen! Heerlijk! En mooi product!
Beveelt aan
20 December 2025
Trea
Hoofddorp
Goede service en makkelijk om iemand te spreken en erg meewerkend
Beveelt aan
14 December 2025
.
Nes aan de amstel
10 punten voor Boukje!!
Beveelt aan
9 December 2025
Jules
Zaffelare
Geef haar maar een dikke eindejaars bonus!
Beveelt aan
3 December 2025
Sven
Bergschenhoek
We hebben de aandacht voor snelle en goede communicatie door Lavista als heel prettig ervaren. Daardoor beantwoordt het product prima aan onze verwachting. Product van goede kwaliteit en correcte levering.
Beveelt aan
2 December 2025
Petra
Scherpenzeel
Top service!
Beveelt aan
2 December 2025
Anja Rivera
Hardenberg
Mijn bestelling werd goed en snel opgevolgd en geleverd.
Beveelt aan
24 November 2025
Inge
Halle
Het commerciële contact liep wel prettig en we hebben samen snel geschakeld. Echter, de relatiegeschenken zien niet bezorgd. We kregen de verkeerde zending: lunchboxen met een ander bedrijfslogo. De bekers waren voor een beurs, helaas mislukt. Dat pakketten waren verwisseld was spijtig, maar de communicatie erom heen was prettig.
Beveelt aan
21 November 2025
Claudia Meessen
Eindhoven
Beste Claudia,
Het is inderdaad met de levering niet goed gegaan helaas.
We hadden alles, vrij last minute, goed op de rit gezet, maar helaas heeft de producent een foutief verzendlabel gebruikt waardoor jullie bekers niet op jullie adres zijn geleverd.
Tot op de dag van vandaag en na herhaaldelijk contact met de verzender zijn jullie bekers nog steeds spoorloos, in de tussentijd zijn wel de foutief geleverde lunchboxen bij jullie opgehaald.
Mochten de bekers toch nog boven water komen dan zullen we je zeker op de hoogte stellen.
Voor nu vinden we het uiteraard jammer dat het zo gelopen is maar hopen dat je de waardering van 1 ster zou willen herzien aangezien we er alles aan hebben gedaan (wat in onze macht lag) om de zending op tijd bij je te krijgen.
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Bij mijn telefonische vraag werd ik heel vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik concrete en duidelijke uitleg omtrent mijn vragen. Ook alle verdere contacten, zowel telefonisch als via mail verliepen heel positief. De vooraf gemaakte afspraken werden volledig nagekomen en het geleverde werk (proefdruk) zag er heel verzorgd uit.
Beveelt aan
19 November 2025
Patrick
Kortrijk
Fijne vlotte communicatie en prima product.
Beveelt aan
19 November 2025
Mirjam Durge
Willemstad
Goeie communicatie, goede service en mooi resultaat. Zou het zeker aanraden om hun services te gebruiken!
Beveelt aan
12 November 2025
Erin
Den Haag
Ik bestel nu al enkele jaren bij Lavista. Alle keren correct, snel en zeer vriendelijk geholpen. Dank je wel Baukje voor telkens weer je prettige manier van communiceren.
Beveelt aan
9 November 2025
Ros
Oudenbosch
Goed, snel geholpen met de vragen. vlotte service
Beveelt aan
8 November 2025
Stephane
Herselt
Heel goede hulp bij bestelling
Beveelt aan
21 October 2025
Richard
Lanaken
Bij het ontwerpen van de sleutelhanger werd er goed ingegaan op onze vragen en aanpassingen. Er werd mee nagedacht over het mooiste ontwerp. We zijn zeer tevreden over het resultaat en de levering gebeurde binnen hun opgegeven termijn.
Beveelt aan
2 October 2025
juf
Rijkevorsel
Het product (bamboe winkelwagenmuntsleutelhanger met éénkleurige opdruk) was perfect, de communicatie bijzonder prettig. Waarom dan geen 5 sterren? Dat ligt niet aan Lavista, maar aan TNT/Fedex, die het pakket eerst anderhalve week in een loods in Roden heen en weer schuiven, en als er dan eindelijk wél een bezorger zin heeft het pakket af te leveren, doet hij dat (terwijl ik thuis ben) bij de buren, zonder te vertellen bij wélke buren. Al mijn buren hebben nu een sleutelhanger als dank voor het helpen zoeken naar het pakket.
Beveelt aan
18 September 2025
Alex
Koarnjum
gewoon goed
Beveelt aan
15 September 2025
mark krol
kaatsheuvel
Er wordt goed meegedacht, eerlijk antwoord gegeven en snelle reacties. Plus goede producten. Dat vind ik allemaal belangrijk.
Beveelt aan
1 September 2025
Wilma
Gouda
Ik ben zeer tevreden met de bestelling. Goede kwaliteit, mooie afwerking en een snellere levering als beloofd. Ik bestel hier zeker nogmaals!
Beveelt aan
30 August 2025
Johann
Tilburg
Snelle levering, geen gedoe en keurig bedrukte hangers!
Beveelt aan
26 August 2025
Jolijn
Huizen
Fijne omgang en snelle levering!
Beveelt aan
25 August 2025
Sandra
Noord Holland
Fijne ervaring. Goede producten en heel erg betrokken en behulpzaam.
Beveelt aan
2 August 2025
Patricia
Enschede
Je krijgt wat je besteld
Beveelt aan
5 July 2025
Jack
Spanbroek
Super fijn contact en snelle levering. Wordt goed meegedacht.
Beveelt aan
4 July 2025
ICEBEAR
Ruinerwold
Er werd vlot op mijn vragen ingegaan. De gehele afhandeling is goed. en snel verlopen. Het contact via.de mail verliep op een fijne manier.
Beveelt aan
20 June 2025
Annnelies
Ede
Morsestraat 11 A-B
4004 JP Tiel
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Kleding, Fashion
Webshops