Over de hele lijn zeer tevreden

Wij bestellen hier zeker nog opnieuw

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect behang goede kwaliteit snel gelever, het hangt nu “mooi te zijn “ in Tokyo

Goed, snel en perfect geleverd

Snel en goed!

Snelle service, goed materiaal. Wij zijn tevreden.

Zeer positieve ervaring,

Ik had papierbehang besteld. Ik had de rollen de volgende dag al on huis, het behang was van zeer goede kwaliteit en dat voor weinig geld. Het bestellen was een wassen neus met een zeer gebruiksvriendelijke website, Kortom: ik ben zeer tevreden!!!!

Goede prijs kwaliteit

Ik moest helaas langer wachten omdat mijn behang niet op voorraad was. Maar hierover goede communicatie. Jammer dat met postnl geleverd wordt die komen hun levertijden niet na. Dus dubbel wachten. Behang is van prima kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keuze designs & goede kwaliteit behang en snel bezorgd.

Op de website is er veel keuze, het behang wordt snel geleverd en is van een goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en snel bezorgd.

behang besteld en snel geleverd. ook bij bestellen dmv behangrol nummers was prima.

Gewoon goed

Ondanks niet op voorraad toch snel geleverd.

Het service kan beter

Via de website heb ik een vlies fotobehang besteld en betaald, na 2 weken pas heb ik de fotobehang ontvangen nadat ik telefonisch contact heb genomen met de winkel. Na de telefoontje werd de fotobehang meteen de volgende dag netjes thuis afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en netjes te woord gestaan.

Alles snel geleverd en van hoge kwaliteit. Korting en gratis behanglijm.

Master

De behangen echt super mooi .

Goede prijs mooi spul!

Super mooi vliegtuig behang besteld voor mijn zoon. Was verbaasd dat er ook lijm bij zat. Helemaal goed natuurlijk. Zit er erg strak op. Dus wij zijn blij. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle service en heel goede kwaliteit

Heel tevreden over de levering en de kwaliteit van het papier

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruim assortiment, prima levering en service.

Echt een ruim assortiment, duidelijke website, zorgvuldige levering en prima service.

Mooi!!

Heel mooi en net echt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en goede kwaliteit! Onze zoon was direkt verliefd op zijn kamer!

Een echte aanrader

Behang voor onze dochter met vlinders. Heel makkelijk de muur insmeren en plakken makkelijk op elkaar aan te sluiten. Dochter vind het kamer helemaal top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ontzettend snelle levering, goed behang tegen scherpe prijzen

Geweldig snelle levering viel vooral op, het (steigerhout motief) behang zit inmiddels strak op de muur, erg goede kwaliteit tegen ontzettend scherpe prijzen!

Goede snelle service.

Persoonlijk telefonisch contact. Duidelijke uitleg en advies. Werd volgens afspraak teruggebeld. Goede en snelle service. Fotobehang nog niet gebruikt.

Mooi behang

Ik had steigerhout besteld, op de foto leek het lichtblauw maar in het echt petrol kleur, vind het een hele mooie kleur afgewisseld met wit hout decor behang, het is allebei vlies behang wat zeer makkelijk plakt, ik was alleen vergeten dat het hout decor met motief was dus daar moet je rekening mee houden met knippen om goed uit te komen, verder topservice kwam 1 rol tekort was er de volgende dag

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, fantastisch behang!

Snelle levering, fantastisch behang!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en goekoop maar ook de kwaliteit ernaar.

Snelle levering, verpakking was in orde. Ik had 2 rollen besteld en er zat een stukpapier in voor de vulling tegen het bewegen. Ik heb papierbehang bakstenen van 15 euro de rol besteld. Het is een lage kwaliteit opdruk en er zit in de zelfde batch duidelijk kleur verschil bij de overlap. Het is op een paar millimeter niet gelijk en patroon was ook lastig te vinden. Maar al om al ben ik tevreden voor de prijs/kwaliteit verhouding. Bakstenen opdruk is duur dus prijs gezien valt het mee.

Ruim keus

Veel soorten om uit te kiezen Redelijke prijzen en levertijd. Verpakking kan beter, deuken in de korpse kant van de rol is eigenlijk gewoon schade.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedendag! Vervelend dat uw pakket beschadigd is geraakt tijdens het vervoer, dat is uiteraard niet de bedoeling. Kunt u contact met ons opnemen via: info@behangkoopjes.nl? Wij streven er altijd naar om problemen op te lossen voor u, maar dan horen we graag van u.

Snelle levering Mooi behang

Snelle levering. Mooi behang.

Snelle levering goede service

Over Behangkoopjes

Behangkoopjes.nl is ontstaan uit 45 jaar ervaring. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot 2 winkels & online webshop waar we met plezier onze klanten te woord staan.

Wilt u naast een geweldig advies ook de zekerheid hebben dat u nooit teveel betaalt? Neem dan eens gerust een kijkje in één van onze winkels in Rotterdam. Wij kunnen u met zekerheid garanderen dat u altijd kunt slagen. Naast een breed assortiment hebben wij ook nog ruim 500 behang boeken liggen waar u een kijkje in kunt nemen.

Behangkoopjes.nl Fotobehangkoopjes.nl Canvaskoopjes.nl Behanguitverkoop.nl

Filter op Taal