Hele goede service

Snelle levering, mooi behang. Geen probleem om een onaangebroken rol te retourneren

Alles verliep heel vlot, van bestelling tot levering

Goede, snelle service

Top winkel, meerdere jeren bestelling geplaatst en altijd goed en snel geleverd, retour service was ook snel en goed.

Goede kwaliteit

Prima mooi behang

Snelle levering. Super leuk behang

Hele leuke site. Snelle.levering leuke prijs!! Staat onwijs.leuk in de slaapkamer van kleindochter!!

super

heb gevonden wat we nodig hadden voor onze kleine spruit dieren en nog eens dieren daarom super

veel keus en snelle levering

Via internet dit bedrijf ontdekt, ivm de reviews helemaal uit zeeland daar naar toe. Ze hebben alles en zijn zeer correct. Moesten de rollen bestellen dus over de post gekomen. Goed verpakt en ook nog gratis lijm. een Aanrader,

Mooie producten snel en goed geleverd.

Perfect geleverd en mooi behang met de zilveren gloed.

Mooi behang, goede kwaliteit en superblij met het eindresultaat

Snelle levering.

Pet

Ik bestelde een fotobehang dat aanzienlijk goedkoper was dan bij de concurrent maar deze werd geannuleerd omdat de leverancier deze tijdelijk niet zou leveren. De concurrent meldde dat dit niet klopt maar Behangkoopjes te goedkoop aanbiedt. En dat kreeg ik van Behangkoopjes ook te horen. Kennelijk vinden ze het heel normaal om met goedkope prijzen klanten te lokken die er uiteindelijk de dupe van worden. Voor mij geen Behangkoopjes meer.

Prachtig design, snelle levering en prima uitleg.

Enorm veel keus, prachtig designs met alle benodigdheden te koop.

Gewoon zoals het hoort

Prima product, prima prijs, snelle communicatie en bezorging. Helemaal goed dus

Prima transactie

Het behang was snel besteld, niet duur en ook snel geleverd. Over het produkt zelf kan ik nu nog niks zeggen omdat het nog niet op de muur zit.

Mooi behang

Mooi behang en niet duur

zeer vlug geleverd

zeer vlug geleverd

Alles was naar wens en had achteraf genoeg aan 2 rollen Groet van hanneke marico

Prima bedrijf!

Ik heb vliesbehang besteld, wat goed verpakt en snel werd geleverd. Ook werd ik via de mail goed op de hoogte gehouden over de levering. Ik raad Behangkoopjes.nl dan ook zeker aan als je op zoek bent naar leuk behang.

Het behang werd snel geleverd en zat goed verpakt het Behang Zelf is van top kwaliteit

Kon niet beter!

Voor de zoveelste keer behang besteld. Binnen een paar dagen in huis!

Goede kwaliteit fotobehang. Gekozen voor vinyl op vliesbehang

Behang was ondanks corona snel geleverd. Zat goed verpakt en was precies zoals aangegeven!

Ben erg tevreden

Goede kwaliteit. Snellelevering.

Aan te raden!

Goede service nadat behang niet op voorraad was.

Behang is prachtig. Rasch mandalay besteld en werd gelijk gemaild of ik langer wilde wachten omdat deze niet op voorraad was. Behang staat super en erg blij mee. Een nadeel, het patroon is moeilijk te vinden met herkenningspunten. Duurde echter wat langer voor het erop zat hierdoor.

Over Behangkoopjes

Behangkoopjes.nl is ontstaan uit 45 jaar ervaring. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot 2 winkels & online webshop waar we met plezier onze klanten te woord staan. <br></br>Wilt u naast een geweldig advies ook de zekerheid hebben dat u nooit teveel betaalt? Neem dan eens gerust een kijkje in één van onze winkels in Rotterdam. Wij kunnen u met zekerheid garanderen dat u altijd kunt slagen. Naast een breed assortiment hebben wij ook nog ruim 500 behang boeken liggen waar u een kijkje in kunt nemen. <br></br> Behangkoopjes.nl Fotobehangkoopjes.nl Canvaskoopjes.nl Behanguitverkoop.nl