Duidelijk en snel

Duidelijke fotos van het behang. Juiste informatie. Bestellen ging makkelijk. Snel verzonden. Super prettig.

Moet nog op de muur. Maar de eerste indruk is goed.

perfecte levering

vlotte perfecte levering!

Er stond op de site dat het op voorraad was, maar kreeg uiteindelijk een mail dat het langer duurde en niet op voorraad was. Ik heb gebeld ivm retourvraag. De meneer aan de telefoon was ook in de winkel met een klant bezig en dan vroeg ik iets en sprak hij ineens met iemand anders. Zo een telefoongesprek heb ik nog nooit gevoerd en is niet echt netjes. Behang retour verstuurd, maar niet het hele bedrag teruggekregen terwijl ik geen verzendkosten heb betaald, dus dat konden ze afhouden. Maar goed heb er verder maar geen punt van gemaakt, ging om 8 euro.

Goed en snel

Het retro behang dat ik zocht was alleen maar voor een hele hoge prijs elders te krijgen. Maar hier voor een zeer voordelige prijs toppie!!

super geregeld!

ik zocht iets wat nergens meer leverbaar was... en deze mensen hebben toch nog 1 rol gevonden!!! super geholpen! zo blij mee!

HEEL goed.

Snelle verzending, en goede kwaliteit.

Prima service.

Snelle levering en het behang voldeed aan onze verwachting. Goedkoper dan menig bouwmarkt.

Vlotte levering

Ga zo door.

Goedemorgen Nol, Vervelend om te horen, wij communiceren altijd naar de klant toe dat kleuren licht kunnen afwijken gezien het soort scherm waarmee gekeken word online. Luistert de kleur heel nauw dan adviseren wij klanten ook altijd om te komen kijken. U heeft ook altijd 2 weken de tijd om uw bestelde rol retour te sturen heb niet gezien dat u dit gedaan heeft. Het verbaasd ons dan ook dat wij hierdoor een negatieve review van u mogen ontvangen wij hebben de rol binnen een dag verstuurd en verder eigenlijk geen verdere berichtgeving van u mogen ontvangen.

Kwaliteit!

Mooie kwaliteit fotobehang voor geweldige prijs!

Uniek behang voor een mooie prijs

Jullie behang staat prachtig op onze muur. Wat een enorme keuze hebben jullie, en dat voor zo'n prijs. Het was lekker snel in huis, ook fijn. Echt een aanrader!

prijs kwaliteit verhouding zeer goed. aanbevelingswaardig.

Mooi behang, netjes verpakt, mooie heldere kleuren,

super mooi

heel mooi behang en keurig geleverd. Omdat 1 soort behang niet direct leverbaar was, kregen we heel snel een mail of we wilde wachten of juist niet. Heel goede service.

super

Snelle levering, goede ondersteuning, mooie prijzen. Dus de moeite waard!!

Bedankt voor uw positieve woorden en geniet van het behang

prima service!

had 4 rollen besteld voor de zolderkamer van onze dochter, de bestelling was zeer snel binnen. Toen ik klaar was hadden we nog een rol over die hebben we teruggestuurd en kregen het geld terug wat overigens ook heel snel was. Dus in 1 woord Top!

Hoi Caroline, Blij dat alles goed verlopen is en bedankt voor de lovende woorden.

Snelle levering, goede kwaliteit

Super goede service

Dik tevreden!

De bestelling via deze webwinkel verliep heel soepel en de levering ging snel. Het BN behang is prachtig en van goede kwaliteit!

snelle levering van mooi behang

snelle levering van mooi behang

Perfecte service!

Wij hebben reeds 2 maal fotobehang besteld, telkens correct geleverd, prima kwaliteit, betaalbaar, en vooral, prachtig resultaat! Ook goede info en hulp via mail gekregen, bij het bestellen van fotobehang met eigen foto.

Mooi snel geleverd

Prima alles snel geleverd en precies wat ik had besteld

Hele goede service

Een soort was niet voorradig netjes aan me gevraagd of ik n week kon wachten of n ander wou kiezen.

Het behang is mooier dan op de foto en van goede kwaliteit Snel geleverd goed verpakt

geweldig

Super snel geleverd, en van een uitstekende kwaliteit, mijn kamer is een stuk gezelliger geworden. Bedankt

Waauhhh

Mijn had een stedenbehang van New York gekozen en het is prachtig! Mooie kwaliteit! Een Klein minpuntje was dat het pakket langer onderweg was dan aangegeven op de website

Al meerdere keren een bestelling gedaan en steeds tevreden. Prijs kwaliteit: top Levering: top

Over Behangkoopjes

Behangkoopjes.nl is ontstaan uit 45 jaar ervaring. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot 2 winkels & online webshop waar we met plezier onze klanten te woord staan. <br></br>Wilt u naast een geweldig advies ook de zekerheid hebben dat u nooit teveel betaalt? Neem dan eens gerust een kijkje in één van onze winkels in Rotterdam. Wij kunnen u met zekerheid garanderen dat u altijd kunt slagen. Naast een breed assortiment hebben wij ook nog ruim 500 behang boeken liggen waar u een kijkje in kunt nemen. <br></br> Behangkoopjes.nl Fotobehangkoopjes.nl Canvaskoopjes.nl Behanguitverkoop.nl