Heel erg tevreden

Behang ziet er heel mooi uit. Zeer snelle levering. Zullen dit zeker aan bevelen bij andere. Komen zeker terug.

goede kwaliteit, goede service

alles vlot gelopen, op tijd geleverd, goeie service/prijs/kwaliteit. Niets op aan te merken. Ik zou het zeker anderen aanraden

Prima en ook snelle levering!

Precies wat wij uitgezocht hadden, dus tevreden!

Valt tegen

Helderheid fotobehang(veel te donker) komt niet overheen met foto op site. Dit betreft: Rijksmuseum vuurtoren in de branding RM43.

Goedendag, We vinden het jammer dat het fotobehang niet naar wens is geweest. We hebben echter geen telefoontje of e-mail van u gekregen hierover. We zouden dan in samenspraak met de fabrikant kunnen kijken of er wellicht sprake is van een verkeerde productie. U kunt ons altijd nog even mailen. met vriendelijke groet, Daniel

snel en goed

uitstekend!!

Snelle levering, mooi behang

Zeer tevreden!

slechte service

Het fotobehang was goed maar er zat geen beschrijving bij en geen nummering in de volgorde hoe je het op moest brengen zag er niet uit toen het erop zat ze zeiden nog nooit geen klachten te hebben ontvangen daar moest ik het mee doen

Goedemiddag, Jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Laten we echter wel een duidelijk beeld scheppen. U heeft de banen van het fotobehang willekeurig geplakt zonder de instructies te raadplegen. Indien de instructies onverhoopt toch niet aanwezig waren, is het belangrijk om niet zomaar de gaan plakken. Wij zijn er tenslotte om u te helpen vóórdat u gaat plakken. We vinden het dan ook niet eerlijk dat u de schuld bij ons neerlegt. U of de behanger heeft de beslissing genomen om er vanuit te gaan dat alle banen kloppen. We adviseren u ook altijd om alle banen op voorhand te controleren. met vriendelijke groet, Daniel

Snelle levering, goed behang en niet duur!

Mooi behang, niet duur!

Makkelijk besteld en snelle levering!

Goed verpakt en mooie kwaliteit behang heel blij mee🤗

Super netjes

Alles netjes optijd geleverd en goed verpakt. Super netjes en heel mooi, 🥰🥰

Mooie kwaliteit en super service.

Geweldig behang ben er zeer blij mee!

Wist niet dat het patroon behang was zag je ook niet op het behang maar het is ontzettend mee gevallen en wij zijn er erg blij mee!

Levering duurde langer dan vermeld op site

Het merk behang dat wij kochten kenden we al. Nu online besteld en zeer tevreden. Dezelfde goede kwaliteit. Prijs van behang was bij ons hetzelfde als in winkels. Tevreden over levering en kwaliteit. Ik bestel zeker nog en raad deze website aan.

Onvoldoende

Vinylbehang bleek super slecht papier behang te zijn... Al het behang kon er weer af en muur moest opnieuw geëgalisseerd worden. terugbetaling ging wel heel snel.

Snelle levering nog niet behangen, goede prijs

Snelle levering, nog niet behangen. Goede prijs.

Nog niet behangen, geen idee nog hoe het wordt

Ik was zeer tevreden over het aanbod en de kwaliteit van het papier.

Ik vond de website eenvoudig en was verbaasd over het aanbod van de verschillende papiersoorten. Bij levering en verwerking van het gekozen papier stond ik verbluft van de ongelooflijke kwaliteit en sterkte van het product. Het resultaat is dan ook heel erg mooi uitgevallen; wij zijn zeer tevreden. Ik gaf de link tot jullie webshop reeds door aan collega's en vrienden en ben van plan in de toekomst nog aankopen te doen.

Makkelijk bestellen, snelle en juiste levering

Klant zou moeten worden geholpen met betere handleiding

De kwaliteit van het behang is prima. En op zich werd ik bij de aanschaf ook goed geholpen door Fotobehangkoopjes. Maar het behang wordt afgeleverd door de fabrikant, tezamen met een handleiding waarin niet staat dat er bij het plakken geen druk op het fotobehang moet worden uitgeoefend, omdat het anders na het drogen kan gaan kieren. Dat wist ik dus niet en het ging bij mij dus kieren. Ik heb de verkoper hierop gewezen en daar werd helaas heel defensief op gereageerd. Als ik niet wist hoe ik behang moest plakken, dan had ik eerst op hun website moeten kijken. Maar ik meende nu juist dat de meegeleverde handleiding helder was en dat ik het daarmee kon doen. De verkoper beweert hier nooit klachten over gehad te hebben. Maar het zou sportief en professioneel geweest zijn als men, ook al was het maar op basis van deze ene casus, zou toegeven de noodzaak te zien om met de fabrikant te overleggen over een betere handleiding. Dat kan voor toekomstige klanten alleen maar goed zijn.

In de middag besteld! Volgende dag geleverd In het echt is het nog mooier Super kwaliteit

Top service!!

Mijn bosbehang leek niet goed gesneden, totaal geen probleem. Goede service en goede communicatie. Ik kreeg van de fabrikant een nieuw behang... Echt heel erg super. Ben erg tevreden over de service en communicatie. Hier kunnen. Nog veel bedrijven wat van leren!!! Super bedankt

Behang is van goede kwaliteit

Goede service en behang makkelijk aan te brengen

Ik had vliesbehang met een patroon besteld. Via de site werd het mij niet goed duidelijk uit hoeveel banen het patroon zou bestaan, maar een mailtje naar de ‘helpdesk’ bood al snel uitkomst. Het werd snel geleverd. Het was mijn eerste behangpoging ever, maar met het vliesbehang bleek dit helemaal niet moeilijk. Belangrijkste is geduld hebben.

Dat de houten behang mooi zijn gebleven

Dat de behang snel en zonder probleem is afgeleverd

De service was goed en vlot

De levering en het op de hoogte brengen was super vlot. Helaas was het papier niet geweldig om te plaatsen en zat er toch grote ergernis ook een fou in het patroon. Kortom, de service en site zijn geweldig, het papier zelf is veel te duur voor wat het is.

Over Behangkoopjes

Behangkoopjes.nl is ontstaan uit 45 jaar ervaring. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot 2 winkels & online webshop waar we met plezier onze klanten te woord staan. <br></br>Wilt u naast een geweldig advies ook de zekerheid hebben dat u nooit teveel betaalt? Neem dan eens gerust een kijkje in één van onze winkels in Rotterdam. Wij kunnen u met zekerheid garanderen dat u altijd kunt slagen. Naast een breed assortiment hebben wij ook nog ruim 500 behang boeken liggen waar u een kijkje in kunt nemen. <br></br> Behangkoopjes.nl Fotobehangkoopjes.nl Canvaskoopjes.nl Behanguitverkoop.nl