Behang

Mooi en fijn behang.Snel geleverd.Ga zeker nog een keer bestellen.

Het behang was er snel en een goede kwaliteit

Bestelling werd op verzoek later verstuurd ivm vakantie. Rollen die over waren kon ik terug sturen en 1 dag later wat het geld al teruggestort. Toppie

Fijn contact, goede service

Mooie kwaliteit, juiste informatie, snelle levering

Ik had telefonisch contact, werd eerlijk geholpen. Kreeg daarna het gewenste behang opgestuurd, en de kwaliteit was boven verwachting. Mooie kleur, dik papier, erg tevreden.

uitstekende service

Hadden een aantal rollen behang besteld. Helaas 2 verschillende kleuren ontvangen. (ook mijn fout ..had batchnummers niet gecontroleerd). Terug naar de winkel gegaan, was geen enkel probleem. Mocht ander behang uitzoeken of geld terug. Hebben ons geweldig geholpen met het zoeken naar een alternatief. Het resultaat is prachtig geworden. Zeer vriendelijke en vakkundige mensen. Wij zijn echt uitstekend geholpen. Een aanrader!!!

Matig

Behang is prachtig. Maar je moet niet op de website zetten dat het behang op voorraad is en binnen 1-2 dagen geleverd wordt. Duurde maar liefst anderhalve week.

echt uitstekend

geen problemen

doen wat ze beloven.

Goede kwaliteit behang en snel geleverd. Goed verpakt en alles compleet. We zijn blij met ons mooie behang!

Klantvriendelijke goede advisering

Online alles bekeken daarna toch naar winkel geweest voor goed oordeel en mensen weten je dan zeer goed te adviseren op klantvriendelijke wijze. Zeer goed geslaagd !

Topbehang

Het behang wat ik heb besteld was van topkwaliteit. Ook de service was prima.

Stevig behang. Makkelijk om mee te werken. Een heel blij kleinkind, die vind het super behang

Klantvriendelijk

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Behang werd dag later al bezorgd.

Top behang

Prachtig behang. Makkelijk om te verwerken.

Behang goed maar lijm niet

Mooi behang. Er zit ook lijm bij maar die kun je beter niet gebruiken. Behang laat snel los daarmee. Je kan beter perfax gebruiken. Dat werkt een stuk beter.

Correcte en snel

Precies wat ik verwachtte en snel geleverd.

Snelle levering , oké kwaliteit

Het behang wat wij besteld hadden was super snel geleverd. Ik dacht dat dit behang dikker zou zijn dan dat het nu blijkt. Je ziet hobbels en bobbels beter dan zonder behang. Ook is het patroon niet helemaal recht.

Extremely helpful email exchangest tp esnure all details were covered correctly.

I purchased a mural. The contact Daniel was vey helpful explaining the type of materials, the sizing, postage configuration, the payment method and quirks of the system where a follow-up reqest for payment was received when payment had already been made and the product had reached me in New Zealand.

Mooi behang

Mooi en zeer kwalitatief goed behang

Behangaankoop

Gekozen voor behangkoopjes omdat ze verreweg de goedkoopste zijn. Er ging iets mis met de bestelling, die werd niet gied doorgegeven aan de fabrikant. Na een telefoontje werd dit snel opgelost en kon ik aan de behangklus beginnen met een geweldig resultaat.

Waardeloze service

Eerst verkeerd behang geleverd nieuwe afgestuurd geen behang lijm Behanger naar huis moeten en competitie niks alleen maar korte en waardeloze antwoorden voor ons nooit meer hier waardeloze tent

Aardige mensen die snel reageren. Een aanrader is dit bedrijf.

Uitstkekent

Mooie prijs en snel geleverd

Fotobehang

Ik heb 3 soorten fotobehang gekocht waarbij geen een rol genummerd was, wat wel in de beschrijving stond. Door de drukte van het behang was het moeilijk zichtbaar en ging het behangen met grote lengtes vervelend. Daarbij was bij een rol niet aangegeven dat die horizontaal liep ipv van boven naar beneden. Al met al viel dit mij erg tegen! Bij een andere bedrijf hebben we dit nooit zo gehad en was de fotobehang beter dan hier. Daarom beveel ik dit niet van harte aan.

Goede service, bij vragen goedbereikbaar.

Plein 1953 10

3086ED Rotterdam

102036939

Over Behangkoopjes

Behangkoopjes.nl is ontstaan uit 45 jaar ervaring. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot één grote showroom & online behangwebshop waar we met plezier onze klanten te woord staan. <br></br>Wilt u naast een geweldig advies ook de zekerheid hebben dat u nooit teveel betaalt? Neem dan eens gerust een kijkje in onze showroom in Rotterdam. Wij kunnen u met zekerheid garanderen dat u altijd kunt slagen. Naast een breed assortiment hebben wij ook nog ruim 500 behang boeken liggen waar u een kijkje in kunt nemen. <br></br> Behangkoopjes.nl Fotobehangkoopjes.nl Canvaskoopjes.nl Behanguitverkoop.nl