Wat een geweldige site met mooie prijsjes! Snel en netjes geleverd! Ook het behang wat wij hebben uitgekozen was van goede kwaliteit en plakte super makkelijk.

Prima behang

Prima kwaliteit behang

Ziet uit zo als de foto geweldig

Snel en mooie kwaliteit

Goede service snelle levering mooi behang

Heel mooi kwalitatief behang

Mooi behang, enorm tevreden mee. Prijs kwaliteit top.

Snelle correcte levering

Communicatie over de levering kan verbeteren. Kreeg eerst bericht dat de levering vertraagd was. Tot mijn verbazing stond ineens DHL voor de deur met m’n behang, dit alles op dezelfde dag.

Fantastisch behang!

We zijn erg blij met het behang. Goede kwaliteit en zelf makkelijk om te plaatsen. Aanrader

Slechte service ervaring.

We hadden een bestelling geplaatst voor de rollen. Helaas was er slechts 1 rol leverbaar. Dit kan gebeuren en hier werd netjes een bericht over gestuurd. Achteraf blijkt dat we voor de rol de wel wel geleverd krijgen nu ineens €7,95 verzendkosten betalen. Hierover gebeld en er werd doodleuk gemeld dat dit komt omdat we onder de €50 orderkosten zitten. De order die we hadden gedaan zat dit niet. Erg raar dat door het niet kunnen leveren van de gewensde hoeveelheid ineens wel verzendkosten gerekend worden. Dit zou vanuit service natuurlijk nooit mogen gebeuren. Ronduit slechte service dit.

snelle service

Vrijdag na 16 uur besteld, zaterdag geleverd. Supersnel! Makkelijk zoeken op behangnummer via de website. Behang dat elders uit de collectie is, is hier nog verkrijgbaar

Snelle levering behang is stevig en fijn dat het niet ij 4 maar 2 delen kwam. Waardoor je miner naden heb. Raadzaam om het wel met 2 pers te plakken. Lijm dat er bijzit hebben wij niet gebruikt. Wij hadden kant en klaar lijm voor zwaar behang gebruikt

ben tevreden met fotobehang

was makkelijk te plakken alleen ander behang plaksel gebruikt maar omdat ik het makkelijker vindt

boven verwachting

bestelling in winkel keurig per bode thuisbezorgt

Prachtig behang snelle levering top!

Keurig

Fijne overzichtelijk site Met ontzettend veel thema's voor iemand zijn/ haar behang wens

Behang werd snel geleverd, mooie kwaliteit behang

Profi hulp!

Guus heeft ons prettig en kundig geholpenbij het maken van onze keuze. We konden rustig kijken, nog even denken en kiezen. Fijne winkel en niet onbelangrijk, alle boeken zijn er!! Behang hangt inmiddels te shinen. Bedankt Guus!

zeer professioneel

Blij met de snelle en goede service naar Spanje. Ik zal herhalen wanneer ik dat nodig heb.

Mooi behang

Mooi behang, levertijd was langer dan verwacht, kreeg hier wel updates over. behang kwam gelukkig net op tijd.

Behang papier was anders dan op de foto's

Behangpapier kwam niet overeen met hetgeen we hadden besteld. Helemaal een ander print. Zeer onvriendelijke en onbegripvolle medewerkers. Ik heb de bestelling zelf moeten terugsturen op mijn eigen kosten (18 eur)! Ik raad het niemand aan. Het was mijn eerste en ook de laatste bestelling op deze website.

Spijtig om te horen dat u een negatieve ervaring heeft met uw aankoop. Ik heb uw bestelling erbij gepakt, maar alle artikelen zijn veelvuldig verkocht en komen overeen met hetgeen u besteld heeft. Het kan natuurlijk zo zijn, dat de kleur en textuur anders waren dan uw verwachting. Daarvoor is er natuurlijk het herroepingsrecht. U draagt hiervoor uiteraard zelf wel de retourkosten, dat is namelijk niet meer dan normaal bij online aankopen. Dat die kosten zo hoog zijn van België, betreuren wij uiteraard, maar daar hebben wij zelf geen invloed op.

mooi en stevig behang

Mooi en stevig behang. Snelle levering Prachtig motief en voor een goede prijs

Goede snelle service

Duidelijke site. Goed afgeleverd

Top kwaliteit

Makkelijk aanbrengbaar. Zeer tevreden en heel blij mee bedankt.

Blij met mijn nieuwe muur.

Goede prijs en kwaliteit, snel geleverd!!

Over Behangkoopjes

Behangkoopjes.nl is ontstaan uit 45 jaar ervaring. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot één grote showroom & online behangwebshop waar we met plezier onze klanten te woord staan. <br></br>Wilt u naast een geweldig advies ook de zekerheid hebben dat u nooit teveel betaalt? Neem dan eens gerust een kijkje in onze showroom in Rotterdam. Wij kunnen u met zekerheid garanderen dat u altijd kunt slagen. Naast een breed assortiment hebben wij ook nog ruim 500 behang boeken liggen waar u een kijkje in kunt nemen. <br></br> Behangkoopjes.nl Fotobehangkoopjes.nl Canvaskoopjes.nl Behanguitverkoop.nl