Extremely helpful email exchangest tp esnure all details were covered correctly.

I purchased a mural. The contact Daniel was vey helpful explaining the type of materials, the sizing, postage configuration, the payment method and quirks of the system where a follow-up reqest for payment was received when payment had already been made and the product had reached me in New Zealand.

Mooi behang

Mooi en zeer kwalitatief goed behang

Behangaankoop

Gekozen voor behangkoopjes omdat ze verreweg de goedkoopste zijn. Er ging iets mis met de bestelling, die werd niet gied doorgegeven aan de fabrikant. Na een telefoontje werd dit snel opgelost en kon ik aan de behangklus beginnen met een geweldig resultaat.

Waardeloze service

Eerst verkeerd behang geleverd nieuwe afgestuurd geen behang lijm Behanger naar huis moeten en competitie niks alleen maar korte en waardeloze antwoorden voor ons nooit meer hier waardeloze tent

Aardige mensen die snel reageren. Een aanrader is dit bedrijf.

Uitstkekent

Mooie prijs en snel geleverd

Fotobehang

Ik heb 3 soorten fotobehang gekocht waarbij geen een rol genummerd was, wat wel in de beschrijving stond. Door de drukte van het behang was het moeilijk zichtbaar en ging het behangen met grote lengtes vervelend. Daarbij was bij een rol niet aangegeven dat die horizontaal liep ipv van boven naar beneden. Al met al viel dit mij erg tegen! Bij een andere bedrijf hebben we dit nooit zo gehad en was de fotobehang beter dan hier. Daarom beveel ik dit niet van harte aan.

Goede service, bij vragen goedbereikbaar.

Mooie kwaliteit

Prachtig behang heel blij mee

Wat een geweldige site met mooie prijsjes! Snel en netjes geleverd! Ook het behang wat wij hebben uitgekozen was van goede kwaliteit en plakte super makkelijk.

Prima behang

Prima kwaliteit behang

Ziet uit zo als de foto geweldig

Snel en mooie kwaliteit

Goede service snelle levering mooi behang

Heel mooi kwalitatief behang

Mooi behang, enorm tevreden mee. Prijs kwaliteit top.

Snelle correcte levering

Communicatie over de levering kan verbeteren. Kreeg eerst bericht dat de levering vertraagd was. Tot mijn verbazing stond ineens DHL voor de deur met m’n behang, dit alles op dezelfde dag.

Fantastisch behang!

We zijn erg blij met het behang. Goede kwaliteit en zelf makkelijk om te plaatsen. Aanrader

Slechte service ervaring.

We hadden een bestelling geplaatst voor de rollen. Helaas was er slechts 1 rol leverbaar. Dit kan gebeuren en hier werd netjes een bericht over gestuurd. Achteraf blijkt dat we voor de rol de wel wel geleverd krijgen nu ineens €7,95 verzendkosten betalen. Hierover gebeld en er werd doodleuk gemeld dat dit komt omdat we onder de €50 orderkosten zitten. De order die we hadden gedaan zat dit niet. Erg raar dat door het niet kunnen leveren van de gewensde hoeveelheid ineens wel verzendkosten gerekend worden. Dit zou vanuit service natuurlijk nooit mogen gebeuren. Ronduit slechte service dit.

snelle service

Vrijdag na 16 uur besteld, zaterdag geleverd. Supersnel! Makkelijk zoeken op behangnummer via de website. Behang dat elders uit de collectie is, is hier nog verkrijgbaar

Snelle levering behang is stevig en fijn dat het niet ij 4 maar 2 delen kwam. Waardoor je miner naden heb. Raadzaam om het wel met 2 pers te plakken. Lijm dat er bijzit hebben wij niet gebruikt. Wij hadden kant en klaar lijm voor zwaar behang gebruikt

ben tevreden met fotobehang

was makkelijk te plakken alleen ander behang plaksel gebruikt maar omdat ik het makkelijker vindt

boven verwachting

bestelling in winkel keurig per bode thuisbezorgt

Prachtig behang snelle levering top!

Keurig

Fijne overzichtelijk site Met ontzettend veel thema's voor iemand zijn/ haar behang wens

Bedrijfsgegevens

Plein 1953 10

3086ED Rotterdam

102036939

[email protected]

Over Behangkoopjes

Behangkoopjes.nl is ontstaan uit 45 jaar ervaring. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot één grote showroom & online behangwebshop waar we met plezier onze klanten te woord staan. <br></br>Wilt u naast een geweldig advies ook de zekerheid hebben dat u nooit teveel betaalt? Neem dan eens gerust een kijkje in onze showroom in Rotterdam. Wij kunnen u met zekerheid garanderen dat u altijd kunt slagen. Naast een breed assortiment hebben wij ook nog ruim 500 behang boeken liggen waar u een kijkje in kunt nemen. <br></br> Behangkoopjes.nl Fotobehangkoopjes.nl Canvaskoopjes.nl Behanguitverkoop.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.