Keurig

Fijne overzichtelijk site Met ontzettend veel thema's voor iemand zijn/ haar behang wens

Behang werd snel geleverd, mooie kwaliteit behang

Profi hulp!

Guus heeft ons prettig en kundig geholpenbij het maken van onze keuze. We konden rustig kijken, nog even denken en kiezen. Fijne winkel en niet onbelangrijk, alle boeken zijn er!! Behang hangt inmiddels te shinen. Bedankt Guus!

zeer professioneel

Blij met de snelle en goede service naar Spanje. Ik zal herhalen wanneer ik dat nodig heb.

Mooi behang

Mooi behang, levertijd was langer dan verwacht, kreeg hier wel updates over. behang kwam gelukkig net op tijd.

Behang papier was anders dan op de foto's

Behangpapier kwam niet overeen met hetgeen we hadden besteld. Helemaal een ander print. Zeer onvriendelijke en onbegripvolle medewerkers. Ik heb de bestelling zelf moeten terugsturen op mijn eigen kosten (18 eur)! Ik raad het niemand aan. Het was mijn eerste en ook de laatste bestelling op deze website.

Spijtig om te horen dat u een negatieve ervaring heeft met uw aankoop. Ik heb uw bestelling erbij gepakt, maar alle artikelen zijn veelvuldig verkocht en komen overeen met hetgeen u besteld heeft. Het kan natuurlijk zo zijn, dat de kleur en textuur anders waren dan uw verwachting. Daarvoor is er natuurlijk het herroepingsrecht. U draagt hiervoor uiteraard zelf wel de retourkosten, dat is namelijk niet meer dan normaal bij online aankopen. Dat die kosten zo hoog zijn van België, betreuren wij uiteraard, maar daar hebben wij zelf geen invloed op.

mooi en stevig behang

Mooi en stevig behang. Snelle levering Prachtig motief en voor een goede prijs

Goede snelle service

Duidelijke site. Goed afgeleverd

Top kwaliteit

Makkelijk aanbrengbaar. Zeer tevreden en heel blij mee bedankt.

Blij met mijn nieuwe muur.

Goede prijs en kwaliteit, snel geleverd!!

Was prima behang, en ook nog geleverd met plaksel, super. Wij zijn heel tevreden.

Goedkoop, maar geen service.

Behang exact geplakt volgens de instructies, maar het mislukte finaal. Niet weg te krijgen hobbels in het behang. Uiteraard gemaild, foto's gestuurd en uitgelegd hoe het was geplakt. Ik kon 15% korting op mijn volgende aankoop krijgen en daar moest ik het mee doen, want het was hoe dan ook mijn fout, want ze hebben 1000 rollen verkocht en geen klachten gehad. En die 15% mocht ik mijn handjes mee dichtknijpen want dit was heel erg coulant van ze. Was ik het niet mee eens, maar ze gingen niks doen. Uiteindelijk de fabrikant gemaild en van hen wel nieuw behang gehad, zelfs extra behangplaksel. De fabrikant heeft dit echt heel erg netjes opgelost. Behangkoopjes laat je gewoon zitten, want het is hoe dan ook jouw fout. De service is hier ver te zoeken. En hier onder komt natuurlijk een reactie over hoe coulant jullie wel niet zijn geweest en hoe slecht ik het geplakt heb.

Goedendag, Wij blijven van mening dat het niet mogelijk is dat u de betreffende klachten in het behang heeft kunnen krijgen door een fout in het materiaal. De klachten die u heeft omschreven komen alleen voor tijdens een verkeerde verwerking/foutieve ondergrond/te hoge kamer temperatuur etc. Duidelijkheid wat het exact is geweest is nooit meer terug te traceren, daarom hebben we u een korting aangeboden. We zitten al 45 jaar in het vak en hebben deze exacte klachten altijd voorbij zien komen bij één van bovenstaande oorzaken. U heeft toch een gelukje gehad bij de flexibiliteit van de leverancier & überhaupt de rollen hadden liggen. Normaal gesproken zijn ze erg stug met dit soort problemen & is dit een exclusief product in ons eigen beheer. met vriendelijke groet, Behangkoopjes Team

Prachtig

Mooie chique behang. Wij hadden de goude waaier gekozen. Genoeg rollen besteld voor onze muur in de hal. Personeel ook behulpzaam. We hadden de lijm gekocht maar dat is niet kant en klaar. Wat minder is, maar goed zonder probleem terug kunnen sturen. Er liggen een hoop behang in de winkel ook. Wij zijn blij met eind resultaat!

Goede kwaliteit behang en snelle levering

Behang snel geleverd. Goede kwaliteit. Makkelijk aan te brengen. Dankzij patroon wel best wat verlies per rol.

Prachtig

Heel mooi, stevig behangpapier. Juist gelijk op foto en zoals ik het wou !

Prima en snel geleverd

Mooie en betaalbare stevige behang van vlies

Ik had 3 rollen behang met de seventies patronen gekocht en ze blijken veel sterker dan ik dacht, ze zijn gemaakt van vlies en dus niet van die kwetsbare dunne papier. Helemaat top! en ze zien er super goed uit! Ik kan niet wachten om ze op te hangen in de gang tussen de overloop en onze slaapkamer om mijzelf in de jaren 70 te wanen :-) Toplevering in goed beschermde verpakkingen.

Mooi behang was makkelijk aan te brengen. Snelle levering tegen een goede prijs kwaliteit.

Voldoet aan de beschiiving ,goede begeleiding.

Kleur ook miet afwijkend ,zeer tevreden

Snelle levering, mooie kwaliteit en prijs.

Super mooi behang voor een nette prijs en snel geleverd!

Super mooi behang voor een nette prijs en snel geleverd! Heel blij mee!

Goed bereikbaar en goede service

De geleverde rollen behang bevatten helaas een fabrieksfout. De klantenservice was snel te bereiken en binnen een paar dagen ontving ik nieuwe rollen. Zeer tevreden!

Snel en correct

Snelle levering en voldoet exact aan mijn verwachtingen

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Plein 1953 10

3086ED Rotterdam

102036939

[email protected]

Over Behangkoopjes

Behangkoopjes.nl is ontstaan uit 45 jaar ervaring. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot één grote showroom & online behangwebshop waar we met plezier onze klanten te woord staan. <br></br>Wilt u naast een geweldig advies ook de zekerheid hebben dat u nooit teveel betaalt? Neem dan eens gerust een kijkje in onze showroom in Rotterdam. Wij kunnen u met zekerheid garanderen dat u altijd kunt slagen. Naast een breed assortiment hebben wij ook nog ruim 500 behang boeken liggen waar u een kijkje in kunt nemen. <br></br> Behangkoopjes.nl Fotobehangkoopjes.nl Canvaskoopjes.nl Behanguitverkoop.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.