Prachtig

Heel mooi behang, erg mooi geworden.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Goede service en mooi behang

SUPER SNELLE SERVICE

Om 4 uur s’middags besteld en de volgende ochtend om 9 uur al binnen

Goed advies, goede service, mooi behang

Behang uitkiezen is niet zo gemakkelijk, maar met het uitgebreide behangboekenassortiment en het gegeven advies lukte het prima. Het Arte behang konden we enkele dagen later ophalen en werd netjes in onze auto gelegd achter de winkel. Toen we later een extra rol wilden hebben werd dat ook netjes thuis afgeleverd. Tevens kregen we de gegevens van Behangersbedrijf Dume welke voor een nette prijs een perfecte klus afleverde. Helemaal tevreden. Aanrader, zowel Behangkoopjes.nl als Dume.

Zoek nergens anders,er is geen betere !

Ondanks onze foto's iets te weinig pixels bevatten,toch zeer blij met het resultaat,echt fantastisch,net daardoor straalt het meer charme uit!!! Kwaliteit van behang en afmetingen en meegeleverde lijm zoals beloofd,TOP

Prettige communicatie. Ik had een rol behang over en hierover gemaild. Kreeg snel reactie.

We zijn heel goed geholpen, zeer vriendelijke mensen.

Heel snelle en vlotte levering.

Heel degelijk en mooi papier!

Als is er bij de lijm. Plakt super zonder vouwen. En de foto is echt super gaaf

Veel keus, adequate levering.

Snel en correct geleverd!

Prima service!

Netjes en snel geholpen!

Ik had behang besteld. Helaas was het badgenummer niet meer leverbaar. Ik ontving gelijk een email met opties en mogelijkheden. Fijn en snel beantwoord!

Goed behang en snelle levering

Gewoonweg oké !

Overzichtelijke site om keuze te maken - vlotte bestelmethode en vlotte en vlugge levering - behang zelf ook gemakkelijk 'verwerkbaar'.

Snelle levering, fantastisch behang!

Het blijft natuurlijk spannend hoe het in het écht uitziet. Het was precies zoals weergegeven op de site: fantastisch! Bij bovendien was t n stuk goedkoper dan elders!

Fijn behang

Goede behang niets op aan temerken.

Snelle levering!

Mijn dochter is superblij met haar nieuwe fotobehang op haar kamer….supersnel geleverd.

Goede kwaliteit en service

Super kwaliteit behang, ook het contact met de winkel is top. Snelle reactie

Snelle levering en goede kwaliteit

De levering was snel en een goede kwaliteit

Heel goed verpakt

Grote keuze van behang...en keurige Bezorging goed verpakt !

Goede en snelle levering, netjes.

Super mooi behang , ik ben weer trots op mijn hal

Webshop is heel goed en mooi Bestelling word netjes afgeleverd En doet aan de omschrijven Heel tevreden mee

Heel fijn om hier te bestellen, alles is goed geregeld

Goede service, behang is goed verpakt. Het is makkelijk op de muur aan te brengen omdat je de banen alleen maar tegen elkaar aan hoeft te plakken en boven of onder op maat van je plafond hoeft te maken. Onze dochter (en wij) zijn er erg blij mee.

Over Behangkoopjes

Behangkoopjes.nl is ontstaan uit 45 jaar ervaring. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot één grote showroom & online behangwebshop waar we met plezier onze klanten te woord staan. <br></br>Wilt u naast een geweldig advies ook de zekerheid hebben dat u nooit teveel betaalt? Neem dan eens gerust een kijkje in onze showroom in Rotterdam. Wij kunnen u met zekerheid garanderen dat u altijd kunt slagen. Naast een breed assortiment hebben wij ook nog ruim 500 behang boeken liggen waar u een kijkje in kunt nemen. <br></br> Behangkoopjes.nl Fotobehangkoopjes.nl Canvaskoopjes.nl Behanguitverkoop.nl