Goede en snelle levering, netjes.

Super mooi behang , ik ben weer trots op mijn hal

Webshop is heel goed en mooi Bestelling word netjes afgeleverd En doet aan de omschrijven Heel tevreden mee

Heel fijn om hier te bestellen, alles is goed geregeld

Goede service, behang is goed verpakt. Het is makkelijk op de muur aan te brengen omdat je de banen alleen maar tegen elkaar aan hoeft te plakken en boven of onder op maat van je plafond hoeft te maken. Onze dochter (en wij) zijn er erg blij mee.

Great

The delivery was fast, next day I got my wall paper. Good quality product. Beautiful colors.

Snelle levering en super kwaliteit, ook bij nalevering! Prijs/kwaliteit is prima. Aanrader!

Heb nog niet behangen maar rollen behang goed verstuurd

Ok

Vlotte ontvangst

Super snelle bezorging

Zeker een aanbeveling voor een volgende keer.

Mooie kwaliteit behang en hele snelle levering

Goede kwaliteit behang

Goed behang, veel keuze op de site, makkelijk aan te brengen dmv lijm op de muur te smeren. Behang best snel bezorgd.

Besteld en vlug bezorgd

Besteld en vlot bezorgd

Goed stevig behang en snel geleverd, top

Goede kwaliteit behang.

Goede kwaliteit behang voor een scherpe prijs.

Leuk behang!

Leuk behang, mijn dochter is erg blij. Kwaliteit is wat slordig. Niet heel dun papier maar wel soms scheef gesneden in de lengte waardoor de banen niet altijd netjes aansluiten of verlopen. We hadden dan ook wel lange muren te doen (3.30M)

Mooi behang en snel geleverd

Mooi behang snel geleverd echt tevreden

Uitstekent.

Waarom uitstekent want jullie hadden het niet op voorraad en jullie ging helemaal uit de weg zodat ik het kon krijgen. Voir mij goede service

Prachtig behang,snel geleverd,

Mooi behang,heb ik goed uitgekozen

Super goede verzorging en bezorging van de producten

De levering was er na 1 dag . En alles netjes verpakt . Het behang is wat het moet zijn . Zeker aan te bevelen

Top geweldige sortering

Super tevreden over deze winkel. Wij hebben op internet gekeken en toch in de winkel gekocht. Heel veel keuze en heel goed, vakkundig en vriendelijk geholpen. Iedereen aan te raden!!!

Makkelijk te bestellen met duidelijke afbeeldingen, en snel geleverd

Mooi en goedkoper als bij een winkel

Snellelevering en goed behang

Te vrede

Fijn geholpen in de winkel. Mooi behang Heel te vrede

De bestelling was makkelijk geplaatst, levering binnen 2-3 werkdagen, maar het was er nog niet na 3 dagen. Ondertussen had ik een mail gehad dat het iets langer kon duren. Op dag 4 gebeld, daar werd me verteld dat er op dat moment iemand onderweg was naar Eijffinger om het behang te halen. De volgende dag was het er en kon ik aan de slag. Resultaat is top!

Perfect - prijs/ kwaliteit

Netjes aangeleverd, ook zelfs behangplaksel voldoende.

Plein 1953 26 3086ED Rotterdam

102036939

Over Behangkoopjes

Behangkoopjes.nl is ontstaan uit 45 jaar ervaring. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot één grote showroom & online behangwebshop waar we met plezier onze klanten te woord staan. <br></br>Wilt u naast een geweldig advies ook de zekerheid hebben dat u nooit teveel betaalt? Neem dan eens gerust een kijkje in onze showroom in Rotterdam. Wij kunnen u met zekerheid garanderen dat u altijd kunt slagen. Naast een breed assortiment hebben wij ook nog ruim 500 behang boeken liggen waar u een kijkje in kunt nemen. <br></br> Behangkoopjes.nl Fotobehangkoopjes.nl Canvaskoopjes.nl Behanguitverkoop.nl