Waanzinnig goed!

Voor een tweede keer de mensen van 4LifeComfort een project laten uitvoeren in onze achtertuin en daar hebben wij absoluut geen spijt van. Alles is weer tot in de puntjes geregeld. 3 dagen enthousiaste vaklui over de vloer die er alles aan doen de klant tevreden te stellen. Ik heb geen ruimte meer in onze tuin, maar anders zou ik ze nog graag een keer wat laten bouwen. Top bedrijf!!!!!!

Deskundig, kwalitatief hoogstaand product en zeer vriendelijk en behulpzaam

Marinus is prettig in het contact en weet duidelijk waar hij het over heeft. Heeft met ons meegedacht en ons goed geadviseerd en is ook eerlijk als iets niet aan te raden is. Komt zijn afspraken na, heeft hard gewerkt en een meer dan mooi resultaat afgeleverd! Absoluut aan te raden als je een mooie, kwalitatief hoogwaardige veranda (met of zonder glazen schuifpui) wilt.

Dank Marinus voor het geweldige werk wat jullie hebben geleverd, heel blij mee.

Fantastisch werk van hoge kwaliteit

Marinus heeft met zijn collega’s Albert en Marwin fantastisch werk geleverd. Veranda met glazen wand en schuifpui. Tot slot nog heaters geplaatst en we genieten elke dag van de veranda. Niks is teveel en kwaliteit is top! We zijn er erg blij mee! Wij raden de verandastore van harte aan!

Men maakt wat anderen niet kunnen en komen hun afspraken na.

Wij wilden een veranda in de stijl van onze woninig. Na een plezierig gesprek op locatie hebben we afspraken gemaakt. Voor Marinus is niets te gek. Echt een vakman denkt tevens graag mee en is daarbij ook nog eens plezierig in de omgang. Ze werken echt netjes en laten na de werkzaamheden alles keurig netjes achter. 4life-comfort zal ik bij mijn beste vrienden aanraden.

Een zeer goed bedrijf met een hoge kwaliteit standaard.

Wij hebben een tuinkamer laten plaatsen, Marinus heeft ons hier zeer goed mee geholpen met ideeën en tips. Waar andere bedrijven met aluminium zijwanden werken wees hij ons op een houten wandbekleding, het is een prachtig resultaat geworden. Alles is tot in de puntjes afgewerkt. Er wordt niets afgeraffeld. Een man die zijn afspraken nakomt met een goede communicatie. Niets is hem teveel. Hulde aan hem en zijn personeel.

Kost wat maar dan heb je ook wat!

Marius is een man van zijn woord. De overkapping is perfect afgeleverd. Ik ben erg tevreden en dat ben ik niet snel. Marius levert pas op als je tevreden bent. Dit bedrijf “ 4 life comfort “ raad ik echt aan. Ze krijgen van mij 5 verdiende sterren.

Vandaag is onze tuinkamer opgeleverd. Het is in 1 woord prachtig geworden! We hebben gekozen voor een luxe composiet vloer en een Ayous houten wand om wat meer sfeer te creëren. En wow, het is zo mooi geworden! De communicatie met 4LifeComfort is helder en direct. De heren laten alles weer keurig achter. We zijn erg blij met de fantastische tuinkamer!

Prachtige tuinkamer met oog voor kwaliteit

Het was erg prettig werken met Marinus en Appie. Ze nemen je vanaf het begin mee om ervoor te zorgen dat het eindresultaat voldoet aan de verwachting. In ons geval is dat helemaal gelukt.

Een prachtig product en fijne mensen

Vanaf het eerste moment dat we met 4 life comfort in contact kwamen tot aan het moment van oplevering is alles op rolletjes gelopen. Altijd in contact, duidelijk ook in de adviezen en stipt. Wij zijn heel blij met deze mooie en complete veranda. Wij willen deze Marinus en Albert aanbevelen als je iets van een overkapping, tuinkamer of veranda zoekt.

Professionele aanpak en zeer goede kwaliteit

Wij zijn erg tevreden met onze schutting en veranda. Prijs/kwaliteit is goed. Alles verliep vlot en volgens afspraak. Wij zouden anderen dit bedrijf aanraden.

Top service, top bedrijf!

Wat een topbedrijf! Ze hadden bij ons ooit al een super mooie veranda gemaakt en nu we verhuist zijn wilde we graag in de huidige veranda een glazenschuifpui. En wat hebben ze er wederom weer iets moois van gemaakt! Super blij met onze nieuwe glazenschuifpui. Echt een topbedrijf wat goed luistert naar je wensen en ook goed advies geeft! Ik kan iedereen 4 Life Comfort aanraden!

wederom een geweldige product

Gisteren hebben Marinus en Albert van 4LifeComfort een douglas overkapping opgeleverd. Voorzien van verlichting, stroompunten, mooie schuifdeur als poort. Geweldig gewoon. Ze hadden de lat voor zichzelf wel al hoog gelegd gezien de kwaliteit van de serre die ze dit jaar hiervoor al hadden gedaan bij ons. Kortom een geweldig bedrijf met geweldige mensen en met dito service welke in van harte kan aanbevelen.

Topmannen !

Alleen zonwering aan het dak van de tuinkamer bleek niet voldoende. Dus moesten er screens komen aan de voor- en zijkant. Na het secuur inmeten en daarna bestellen, komen Marinus en Appie de screens monteren. Binnen enkele uurtjes hebben zij alles perfect aangebracht. Top, mannen !!

Zeer prettige winkel| goed advies, duidelijke offerte en mooie aflevering

Wij hebben een heel prettige ervaring met 4LifeComfort. Allereerst zijn we heel duidelijk en professioneel geadviseerd. Vervolgens zijn ze langsgekomen bij ons thuis en hebben ons samen verder geadviseerd. Ten all tijde wordt er overlegd en gecheckt of alles loopt zoals afgesproken, of er toch nog extra wensen zijn en wordt vervolgens duidelijk gemaakt wat eventuele veranderingen betekenen en bijkomende kosten. De planning was heel snel en duidelijk en er werd goed overlegd met onze hovenier. Kortom, niets dan anders dan zeer positieve en prettige ervaring!

Topkwaliteit tuinkamer tot in de perfectie uitgevoerd

Wij hebben aan ons huis een tuinkamer (36 m2) laten bouwen door 4LC. Alles is maatwerk dat door Marinus en zijn mannen (Anton en Marwin) tot in de perfectie wordt uitgevoerd. De tuinkamer is voorzien van glas met aluminium kaderprofielen aan weerszijde, twee lichtkoepels, led spots, heaters en voorzien van glazen schuifwanden (die volledig open kunnen worden geschoven). Vanaf het eerste moment dat we contact hadden met 4LC was er sprake van een zeer transparante benadering. Wij zijn eerst in de showroom langs geweest om onze wensen te bespreken. Een 3D tekening volgde vrij snel, waar ook ons toekomstige (nog te bouwen) huis in werd meegenomen. Zo konden we een juiste indruk krijgen van de tuinkamer. Marinus is vervolgens bij ons thuis geweest om een schets te maken en de uitvoering te bespreken. Er werd daarnaast ook goed advies gegeven over het funderen van de tuinkamer en het isoleren van de vloer. Vanaf het moment dat de opbouw begon werd er secuur gewerkt, waarbij het vakmanschap van Marinus duidelijk naar voren kwam. Marinus heeft echt passie voor zijn vak en straalt dit ook uit. Het was een hele fijne samenwerking, waarbij er ten alle tijden helder, zeer fatsoenlijk en net werd gecommuniceerd. Alle afspraken worden nagekomen. Marinus dacht mee in oplossingen, besprak alle opties en liet vervolgens keuzes aan onszelf. Dit werd als zeer fijn ervaren. Zoals gezegd alles is maatwerk, waarbij geduld wordt beloond door een verbluffend eindresultaat. Er wordt met het beste materiaal gewerkt. 4LC levert echt topkwaliteit van de bovenste plank, waarbij vakmanschap centraal staat en dat tegen een reële prijs. De tuinkamer is echt een verrijking van ons huis waar we nog heel veel plezier aan gaan beleven in de toekomst. Wij zouden 4LC ten alle tijden aanbevelen!

Wij hadden een overkapping die aan het verzakken was. De meeste bedrijven gaven niet thuis bij de vraag of ze iets voor ons konden doen. Marinus niet. Hij kwam kijken en zei dat hij het ging proberen. Het is gelukt en meer. Hij heeft hem opgekrikt, nieuwe vloer gelegd, schuifwanden geplaatst en de zijkant dichtgemaakt. Ook hebben wij screens rondom en twee heaters laten plaatsen. Vanaf nu is het genieten geblazen dankzij Marinus en Ap. Mensen met passie!

Perfect!! In alle opzichten

Wij zijn ontzettend blij dat wij gekozen hebben voor dit bedrijf! Van de eerste kennismaking tot de uiteindelijke oplevering hebben wij als zeer prettig ervaren. Er werd niet alleen heel goed geluisterd naar de wensen die wij hadden maar met de ervaring die ze zelf hebben kwamen er ook een hele boel extra ideeën als aanvulling op onze eigen ideeën. Alles wat er vervolgens gebouwd wordt straalt vervolgens maar 1 ding uit: Vakmanschap Geregeld dachten wij de ze misschien iets vergaten of het toch anders ging dan we hadden afgesproken maar elke keer werden we toch weer positief verrast. Voor iedereen die nog gebruik gaat maken van de diensten van 4LifeComfort hebben wij 1 tip: Loslaten en vertrouwen hebben in Appie en Marinus! Altijd gezellig om die mannen rondom huis te hebben. Gezellig lunchen en daarna weer aan de bak. Er werd altijd super netjes gewerkt en alles werd altijd picobello achtergelaten na een dag werken. Al met al een zeer prettige ervaring en een absolute aanrader!

Ontzettend tevreden!

Wij zijn ontzettend blij dat wij gekozen hebben voor dit bedrijf!

Wij zijn ontzettend blij dat wij gekozen hebben voor 4LifeComfort!

Van de eerste kennismaking tot de uiteindelijke oplevering hebben wij als zeer prettig ervaren. Er werd niet alleen heel goed geluisterd naar de wensen die wij hadden maar met de ervaring die ze zelf hebben kwamen er ook een hele boel extra ideeën als aanvulling op onze eigen ideeën. Alles wat er vervolgens gebouwd wordt straalt vervolgens maar 1 ding uit: Vakmanschap Geregeld dachten wij de ze misschien iets vergaten of het toch anders ging dan we hadden afgesproken maar elke keer werden we toch weer positief verrast. Voor iedereen die nog gebruik gaat maken van de diensten van 4LifeComfort hebben wij 1 tip: Loslaten en vertrouwen hebben in Appie en Marinus! Altijd gezellig om die Appie en Marinus rondom huis te hebben. Gezellig lunchen en daarna weer aan de bak. Er werd altijd super netjes gewerkt en alles werd altijd picobello achtergelaten na een dag werken. Al met al een zeer prettige ervaring en een absolute aanrader!