Sprakeloos!

Vanaf het eerste contact voel je vertrouwen en dat raak je bij deze fantastische vaklui niet meer kwijt. Wat zij beloven maken zij waar. Het is een genot om deze mensen over de vloer te hebben en te zien hoe zij jouw droom waar maken. Het enthousiasme van deze mensen is zo enorm, dat je denkt dat het niet bestaat, maar bij 4LifeComfort bestaat het echt! Wij zijn zo blij met onze veranda/tuinkamer. Het is een plaatje geworden. Kijk eens op de site van 4LifeComfort en zie wat een geweldige projecten zij al hebben afgeleverd. Mocht u iets dergelijks van plan zijn? Twijfel niet en neem contact op met de kanjers van 4LifeComfort. U zult geen spijt krijgen.

Volledig naar wens

Zeer goede ervaring met zowel Hendri als Marinus. Er zijn super tevreden met het eind resultaat. Alles volledig naar wens gegaan.

Fantastische service en vakwerk!

Uitstekend voor de tweede keer!

Totale ontzorging

Wat een vakmanschap hebben deze jongens, ze doen wat ze zeggen en denken met je mee, voor totale ontzorging van je plannen ga je dus naar 4 Life Comfort, super bedankt voor het realiseren van onze prachtige veranda waar we enorm van genieten

Compleet ontzorgd met een fantastisch resultaat

De mannen van 4LC hebben ons vanaf het begin af aan meegenomen in het ontwerp en de mogelijkheden van het plaatsen van onze veranda. In de loop der tijd kwamen er steeds andere geweldige ideeen bij, waar wij continu bij betrokken werden om mee te denken. Het niveau van afwerken is van een ongekend niveau en de flexibiliteit van de heren is super fijn. Als ik ooit nog iets met hout in onze tuin zou gaan laten plaatsen, zou ik eerst aan 4LC denken. En als ik iemand mag adviseren om een veranda bij te kopen, denk ook dan aan 4LC!

Vakwerk

4life comfort is een bedrijf, die zijn afspraken nakomt. Op voorhand een keurig gespecificeerde offerte van Hendri ontvangen en daarna alle werkzaamheden met Marinus besproken. Alles is precies volgens afspraak geleverd en gemonteerd Wat een vaklui

Kwaliteit voor een scherpe prijs

Oplevering volgens afspraak.

Vakwerk en super service.

Prettig bedrijf. Vriendelijk, attent en leveren vakwerk. Goede service en denken mee in oplossingen. Een fijn en betrouwbaar bedrijf om mee samen te werken. Echt aan te raden!

Beter kan het niet!

Vakmanschap en betrouwbaarheid gaan bij dit bedrijf hand in hand. Onze nieuwe vlonder en glazen schuifwanden zien er schitterend uit met veel aandacht voor de details en perfect afgewerkt. Ook fijn dat alles volgens de afgesproken planning is uitgevoerd. En niet onbelangrijk, het zijn ook nog eens prettige mensen in de omgang!

Vakmanschap goede service kwaliteit

Ik kwam een jaar geleden bij 4 lief comfort binnenren kreeg er meteen een goed gevoel bij zoals ik werd benaderd zoals deze mensen praten over hun werk vol passie. En nu onze Tuinkamer is geplaatst is er aan mijn enthousiasme nog niks veranderd het zijn vakmensen die vol passie een prachtig stukje werk hebben geleverd nogmaals dank

Super bedrijf!

Ons reeds bestaande poolhouse met glazen moest met glazenschuifdeuren worden afgedicht. Twee offertes aangevraagd waarbij een bedrijf het niet aandurfde aangezien de vloer ongelijk liep. Marinus echter zag het wel zitten en het is ‘m gelukt. Een zeer fraai resultaat waar wij erg blij mee zijn. Het was wel “z’n moeilijkste” tot nu toe...! Fijn en betrouwbaar bedrijf, alle eerdere positieve recensies zijn dan ook terecht!!

4lifecomfort werkt professioneel, klantgericht en zeer vakkundig

Vanaf het eerste begin is de communicatie met 4lifecomfort zeer prettig geweest. Goed advies vooraf en gedurende het proces steeds meedenkend met ons als klant. En wat een vakmanschap. We zijn onder de indruk van kwaliteit van de prachtige veranda en robuuste schutting. De basis van de tuin die we wensten. Hendri en Marinus, nogmaals dank!

Mooi resultaat

Prachtige schutting helemaal met de hand opgebouwd, vakwerk!!

Top van het begin tot het eind!

Wat een vakmensen en wat is er keurig gewerkt. Precies volgens de afspraken en in prettig overleg. Vanuit de hele buurt krijgen we complimenten over de geplaatste schutting, schuurtje en veranda. Tijdens het werk konden we nog dingen aanpassen en werd er met ons meegedacht. Alles ziet er perfect uit. Wij zijn dik en dik tevreden en zijn erg blij dat we met dit bedrijf in zee zijn gegaan. Zou het morgen zo weer doen!

Vakwerk en ook jaren na de aanschaf uitmuntende service

Een aantal jaren geleden onze veranda met glas laten afsluiten. Goede prijs/kwaliteit. Er wordt goed meegedacht en niet voor de makkelijkste oplossing gekozen. Aandacht voor detail! Minstens zo belangrijk is de service. Ook jaren na de aanschaf zijn ze bereikbaar en staan direct klaar om de helpende hand te bieden. En daarom een pluim van ons!

Goed advies, service en uitvoering!

Na lang speuren op internet kwamen we terecht bij 4 Life Comfort, op al onze vragen kregen we snel een reactie. Doordat Hendri zo duidelijk was op onze vragen nam hij al onze twijfels weg. Zo adviseerden veel andere bedrijven niet of nauwelijks over de fundering, maar 4 Life Comfort wel. Marinus heeft met zijn collega de uitvoering verzorgd, alles netjes en ook na de klus werd alles netjes opgeruimd. Ze zijn niet de goedkoopste als je alleen offertes gaat vergelijken, maar ze kunnen heel goed uitleggen waarom sommige bedrijven zo goedkoop zijn, daarna weet je dat je bij 4 Life Comfort de komende jaren goed zit, want ze leveren goed materiaal en dat zie je ook gelijk als de glazen wanden hangen.

Vooraf uitstekend advies en een vakkundige uitvoering!

We zijn zeer tevreden met onze tuinkamer. De uitvoering van de werkzaamheden liep heel vlot en professioneel. Marinus hield ons goed op de hoogte van de planning en betrok ons regelmatig bij belangrijke details van de uitvoering. Tenslotte was het contact met 4lifecomfort heel plezierig. Dit bedrijf is een aanrader.

Kwaliteit en vakwerk.

06-02-2021 Onlangs is er bij ons een mooie overkapping geplaatst. Wij zijn heel tevreden over het eindresultaat. Wij zien echt vakwerk en kwaliteit. Verder was er iedere morgen kort overleg, dit hebben wij als prettig ervaren. Remco en Ellen

Betrouwbare, leuke vakmensen!

Eind 2020 een terrasoverkapping laten plaatsen. Via een vriend terecht gekomen bij de Verandastore in Amersfoort. Het eindresultaat is helemaal zoals vooraf is aangegeven. Goed advies op sommige punten gekregen. Daarnaast hele prettige mensen om mee te werken.

Erg mooie tuinkamer opgeleverd

De mannen van de veranda store zijn echte vakmannen, die op maat een prachtig product kunnen maken. De wensen van de klant staan hierbij centraal, waar door regelmatige afstemming kan worden bijgestuurd op het eindproduct. Absoluut een aanrader!

Goede voorlichting, heldere communicatie, prachtige producten!

Een aantal jaren geleden terras heatpanels gekocht, goede kwaliteit. Nu glasschuifwanden in onze veranda laten zetten. Beide producten tot volle tevredenheid. Vakkundig bedrijf!

Specialisten in topkwaliteit!

Een zorgeloze plaatsing van veranda en schuurtje door sympathieke vakmensen.

Erg mooi geplaatste schuifwand voor onze overkapping .

Op 14-11 heeft Marinus met zijn collega bij ons de glazen schuifwand geplaats . En ik kan niet anders zeggen dat zij vakwerk gelevert hebben .Op 02-10 was Marinus al bij ons geweest om te kijken wat er mogelijk was , wat voor een ideeen wij hadden en of dat ook realiseerbaar was . Hij gaf ons toen toen al een idee hoe het er uit zou kommen te zien. Nu éénmaal geplaats zijn wij er eg blij mee en gaan daar zeker veel van genieten . 4Lifecomfort , bedankt voor de goeie service en mooie glazen schuifwand !!!

Het resultaat is fantastisch!

Voor het maken van de schutting, overkapping en schuurtje hadden we maatwerk nodig, omdat de maat afwijkend is van de standaard blokhutjes. Vanaf het eerste gesprek werd er meegedacht in het ontwerp en uitvoering. De vele voorbeelden en foto's van opgeleverde projecten gaf een goed beeld en voor ons de bevestiging dat dit de juiste partner is om onze tuin aan te passen. De uitvoering wordt vakkundig gedaan, waarbij er niets gemaakt wordt zonder dat er overleg is geweest en de alternatieven besproken. De werksfeer en het plezier waarmee alles wordt gerealiseerd is zeer prettig.

Fantastisch mooie overkapping gekregen

Na een eerste gesprek met 4lifecomfort , en een bezoek bij ons thuis om de situatie te bekijken zijn we in zee gegaan met deze veranda bouwers. Geen moment spijt van gehad. Zeer professioneel te werk gegaan met een prachtig eindresultaat. We zijn zeer tevreden, ook over het meedenken!