Vakwerk, meedenken en bovenal boven verwachting opgeleverd

We zijn bij Hendri en Marinus terecht gekomen omdat wij een project hebben gezien in onze buurt en daar meteen weg waren van de stijl. Afspraak gemaakt, wat foto's bekeken, en in de showroom wat voorbeelden gezien van afwerking etc.. Marinus is bij ons thuis komen kijken, we hadden een impressie foto laten zien en hij zag het helemaal voor zich (wij ook ;) ). We hadden zelf een fasering in gedachten mbt een openhaard en schuifwanden. Dat kon, alleen hebben we toch besloten om alles in een keer te laten bouwen. Eerst de fundatie aan laten brengen en vervolgens zijn Marinus, Albert Dean en Hendri meermaals geweest om de volledige veranda op te bouwen. Wat een geweldig mooie, afsluitbare, veranda met veel natuurlijk licht waar we ook tijdens de winter lekker kunnen vertoeven bij een heerlijk knisperend haardvuur! Bedankt!

Mooi en snel geplaatst

Echt een aanrader om je overkapping bij deze professionals te bestellen. - Duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden - Goed geplaatst! - Ze denken met je mee en geven het beste advies voor jou situatie - prima prijs / kwaliteit verhouding

Afspraak is afspraak, en er wordt vakwerk geleverd

De bouw veranda is voor ons vlekkeloos verlopen, en wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat. De heren van 4 Life Comfort, denken mee en dragen suggesties aan voor het beste eindresultaat. Alleen positieve ervaringen

Top bedrijf super tevreden

Super vaklui! Geweldig hoe ze meedenken om tot een zo mooi mogelijk resultaat te komen. Zijn er super blij mee En gaan er zeker van genieten. Bedankt voor alles Cees en Jacqueline Pot

Top bedrijf die maakt wat ze beloven.

Na een eerste kennismaking met 2 broers (Hendri en Marinus) van 4LifeComfort, kwamen wij er achter dat dit mensen zijn die iets heel moois neer kunnen zetten. Na ons ‘ja-woord’ zijn ze dan ook begonnen aan iets wat werkelijk een paleis is geworden. Precies volgens onze wensen en meer.....Zo heeft Marinus ideeën ingebracht, die alles nog mooier/beter maakten. Ook luisteren naar onze inbreng ter plekke ging top. Altijd is er overleg mogelijk. Wij bedanken hen dan ook voor dit prachtige object, waarbij we zeker de stagiaire Albert (Appie) niet willen vergeten. Als je zorgt voor koffie en veel water (en brood), dan bouwen zij het mooiste van het mooiste.

Fantastisch geregeld!! Zeer tevreden!

Onze ervaring met de broers Henri en Marinus (en hun side-kicks: Dean en Appie) zijn echt fantastisch. Hard werkende mannen met een oog voor detail. Als je een overkapping of tuinkamer wilt ga dan niet naar een bouwmarkt of je locale hovenier. Deverandastore.nl weet echt hoe het moet en letten op elk detail. Wil je een mooie veranda of overkapping, maak een afspraak met Henri. Laat je niet leiden door hun kleine showroom, maar kijk naar de foto's van hun projecten, luister naar hun verhaal. Ze weten waar ze het over hebben! Ik weet dat het hierboven een beetje klinkt als een verkoopverhaal, maar wij zijn zeer tevreden en zouden Deverandastore.nl aan iedereen aanbevelen!

Ervaren en vakbekwame bouwers leveren prima werk!!

Het meedenken en uitwerken van onze plannen voor een nieuwe carport/overkapping is door 4 Life Comfort perfect gedaan. Prettige mensen die van aanpakken weten. Wij genieten volop van onze nieuwe overkapping!! Bedankt Marinus, Dean, Appie....en Hendri.

Voor een tweede keer een fantastisch klus

Na vorig jaar aan de achterkant een mooie pergola en grote zonwering gemaakt te hebben had ik ze nu gevraagd om aan de voorkant een carport, een overkapping bij de voordeur en een open pergola als een geheel te bouwen. Al met al een grote en complexe constructie van 15 bij 4 meter inclusief mooie ingebouwde led-verlichting en lichtstraat. Zoals ook aan de achterkant is ook deze klus weer perfect afgewerkt met oog voor detail. Als je iets moois wil is dit bedrijf zeker een aanrader.

Super kwaliteit, prachtig resultaat ! Vakwerk.

Hendri en Marinus bedankt! Wat een prachtig resultaat. Echt maatwerk geleverd. Vanaf het begin was alles mogelijk. Alles gaat in goed overleg. Ook tijdens de bouw. Over meerdere dagen/weken verdeeld werd de veranda opgebouwd. Gebruik van hoge kwaliteit materialen en met duidelijk vakkundige kennis wordt met precisie alles in elkaar gezet. Niets wordt aan het toeval overgelaten en nauwkeurig uitgemeten. Zonodig wordt iets zonder morren aangepast. Goede service, komen weer langs bij eventuele vragen/problemen. Zeer positief. Enige nadeel wat ik kan bedenken is de prijs, maar dan heb je ook wel wat. Koffie intake is hoog, dus zorg voor voldoende koffie in huis ;-)

Van begin tot het eind, goed

Goed advies, vakkundig gezet.

Uitstekend resultaat, prettige en professionele mensen

De heren van Deverandastore.nl hebben erg mooi werk geleverd voor een goede prijs. Vanaf het eerste moment goed meedenken, afspraken nakomen, betrokken ons goed bij keuzes die gemaakt moesten worden en bovenal goede kwaliteit en mooie ontwerpen. Ik zou ze voor een volgende klus zeker weer vragen, geen twijfel.

Perfect werk

Super mooi werk geleverd volgens afspraak wij zijn er erg tevreden mee Corrie en Henk Nijkerkerveen

Prettige samenwerking met een super mooi eindresultaat

Hartelijk dank voor de goede service. Er werd goed meegedacht met onze wensen, alles was mogelijk. De samenwerking was prettig! Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat.. laat het voorjaar maar komen!!

Uitstekende service van begin tot eind!

Beste Hendri en Marinus, Bedankt voor jullie goede service! We hadden van het begin in jullie shop tot aan de plaatsing van onze glazen schuifdeuren een zeer goed gevoel bij jullie! Bedankt voor alles! Marcel & Heidi

Tweede project. Wederom zeer goed.

Na het eerste project wederom mooi resultaat geleverd. Onder aanvoering van Marinus is de uitvoering fantastisch. Altijd een fijn contact met iedereen gehad en alles is in goed overleg uitgevoerd. Afspraak is afspraak en ook tijdens de uitvoering was er steeds overleg mogelijk ten aanzien van tussentijdse aanpassingen. Het resultaat is prachtig geworden en we zijn dan ook zeer tevreden!

Precies gekregen wat we ingedachten hadden......

De informatie vooraf was duidelijk en zo is de bouw ook verlopen. Bouwer Marinus heeft veel ervaring en daarom hebben we nog een paar praktische aanpassingen gedaan. Alles gaat in heel goed overleg! Wij zijn heel tevreden en heel blij met onze nieuwe tuinkamer!!!!

TOP

Prima bouw, goede service, mooie afwerking door nette vaklui. Marinus is wel iemand die je over de vloer kan hebben. Ze denken met je mee en geven het juiste advies!

Eén woord: fantastisch!

Alles super goed en volgens afspraak geleverd. Ziet er prachtig uit en werkt perfect. Helemaal blij!

Metamorfose

De heren van 4Life Comfort hebben vakkundig werk geleverd met het aanpassen van onze bestaande "overkapping". Zeer snel geschakeld en meegedacht met een ontzettend mooi resultaat en veel extra wooncomfort.

Nog een opdracht na deel 1

Het terug laten komen van dit team na de eerste opdracht zegt genoeg. Wederom een prachtig werk afgeleverd. Dit maal een schutting met een bijpassende poort. Alles zweeds rabbat van douglas hout. Samen met de veranda is het een plezier om naar te kijken. Goede afstemming, goede op- en aflevering. Is er nog een rest puntje, komen ze met een smile langs om het op te lossen. Prachtig team!

Super ervaren mensen, hart voor het vak en denken mee in oplossingen.

Opzoek naar een veranda, waar begin je. Ik kwam via een advertentie op marktplaats uit bij 4Life Comfort. Twee broers die weten wat ze willen. Klanten tevreden maken. Overal wordt in meegedacht en alles is bespreekbaar. Wij zijn zeer tevreden over het hele proces. Een veranda koop je maar 1x maar als ik er meer nodig zou hebben zou ik weer naar 4Life Comfort gaan.

Geweldig mooi eindresultaat en een prettige samenwerking van begin tot eind.

Op kantoor zijn we in gesprek gegaan met Hendri, hij had veel beeldmateriaal wat het voor ons makkelijk maakte om over te brengen wat wij in gedachten hadden. Daarna is Marinus bij ons thuis geweest om te bespreken of wat wij in gedachten thuis ook te maken was en dat kon. Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden was de communicatie altijd goed en Marinus en zijn collega’s netjes en vriendelijk. Wij zijn enorm blij met het eindresultaat, het meedenken van begin tot eind en de vriendelijkheid van kantoor tot in het zand om het zo te omschrijven :).

Er is vakwerk geleverd!

Vanaf het eerste moment wordt er met je meegedacht. Wij hebben gekozen voor een douglas houten veranda. Op de zaak is er één als voorbeeld te zien en er zijn veel voorbeelden op foto’s waardoor je een hele goeie indruk krijgt wat voor mooie veranda’s ze al hebben geleverd. Onze veranda is werkelijk prachtig geworden, het heeft onze verwachtingen overtroffen! We genieten er volop van. Marinus en Matthias hebben hard gewerkt en we vonden het gezellig dat ze er waren! Hartelijk dank voor alles, Charl en Karin.

Geweldige vakkundige service !!

Vanaf de kennismaking bleek de vakkundige kennis en hoge kwaliteit van werken. Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk en de tijd die er in is gestoken. Het ziet er fantastisch uit en we hebben goed samengewerkt !

prachtige service met een nog mooiere oplevering

Wij zijn ontzettend blij met de communicatie vanaf het begin tot het eind. Ze hebben oog voor detail en denken vanaf het begin gelijk mee om tot het mooiste resultaat te komen. De broers vullen elkaar prachtig aan. Het bouwen ging in goed overleg, waarbij ook rekening gehouden wordt met de planning van de klant. De kwaliteit en kunde straalt van het product af. We hadden ooit bedacht het zelf te bouwen, gelukkig hebben we het laten doen. Deze kwaliteit had ik niet na kunnen streven. Mochten we ooit nog een veranda willen, dan nodigen we de mannen zeker weer uit!