Wij zijn ontzettend blij dat wij gekozen hebben voor 4LifeComfort!

Van de eerste kennismaking tot de uiteindelijke oplevering hebben wij als zeer prettig ervaren. Er werd niet alleen heel goed geluisterd naar de wensen die wij hadden maar met de ervaring die ze zelf hebben kwamen er ook een hele boel extra ideeën als aanvulling op onze eigen ideeën. Alles wat er vervolgens gebouwd wordt straalt vervolgens maar 1 ding uit: Vakmanschap Geregeld dachten wij de ze misschien iets vergaten of het toch anders ging dan we hadden afgesproken maar elke keer werden we toch weer positief verrast. Voor iedereen die nog gebruik gaat maken van de diensten van 4LifeComfort hebben wij 1 tip: Loslaten en vertrouwen hebben in Appie en Marinus! Altijd gezellig om die Appie en Marinus rondom huis te hebben. Gezellig lunchen en daarna weer aan de bak. Er werd altijd super netjes gewerkt en alles werd altijd picobello achtergelaten na een dag werken. Al met al een zeer prettige ervaring en een absolute aanrader!

Wat zijn wij ontzettend blij dat wij gekozen hebben voor 4LifeComfort!

Super goed bedrijf en personeel.

Mijn veranda is super mooi geworden dankzij de heren van 4 Life Comfort. Het vertrouwen was aanwezig vanaf 1e gesprek met Marinus tot het laatste moment. Een aanrader dus.

Zeer prettige samenwerking

Vanaf het eerste gesprek in de showroom tot en met de finale oplevering was er een zeer prettige samenwerking. De communicatie over levertijden en de werkzaamheden verliep altijd goed, tijdig en duidelijk.

Vakmannen met een passie voor de klantbeleving

Marinus en Albert hebben bij ons een fantastische veranda gebouwd. Hun persoonlijke motto om onze verwachtingen te overtreffen hebben ze dubbel en dwars waargemaakt. Werkelijk alles gaat in goed overleg, is maatwerk en het kleinste detail telt bij de mannen. Het is ze zelfs gelukt dat we het jammer vonden dat je klaar waren!

Perfectie!

Voor ons nieuwe huis wilde we ook een veranda laten bouwen. En dan begint je zoektocht. Na veel onderzoek en lezen van reviews hebben we naar volle tevredenheid gekozen voor De verandastore. De mannen zijn zeer prettig en vakkundig in de omgang. De uitspraak van Marinus dat hij het mooier wilt maken dan dat je zelf kan voorstellen maakt hij ook echt waar. Het afwerkingsniveau en het meedenken over details is geweldig. Hendri regelt o.a. de organisatorische zaken en is ook zeer prettig in de omgang. Het feit dat wij iets verder weg woonde van hun werkplaats was ook geen enkel probleem en ze stonden elke ochtend keurig dan ook op tijd op de stoep. Het eindresultaat is prachtig. Hopelijk verdienen we ook een plekje in de eregalrij op de website ;). Vriendelijke groet, fam. Rijke uit Alkmaar

Wij zijn heel blij met onze Veranda

Hendri heeft ons tijdens het showroombezoek heel duidelijke en volledige informatie gegeven. Bij het inmeten zijn de laatste details besproken en kon de plaatsing worden ingepland. Onder leiding van Marinus is alles netjes en naar volle tevredenheid uitgevoerd, inclusief enkele last minute aanpassingen. Het resultaat is een prachtige Veranda, geheel naar onze wensen. Wij willen de medewerkers van 4LC heel hartelijk bedanken voor het prettige contact, de keurig uitgevoerde werkzaamheden en onze mooie Veranda!

Vakwerk!

4life Comfort vertaalt je wensen feilloos in de praktijk! Ze denken met je mee en bieden verschillende opties. Ze leveren maatwerk en vakwerk! We zijn dan ook bijzonder blij met het resultaat!

Geweldig. Ontzettend mooi resultaat.

Al eerder heeft 4LC schuifelenden gezet in onze veranda in Amersfoort Maar voor de geplande veranda in ons nieuwe huis in Nijkerk besloten we een totale veranda + schuifwanden te laten plaatsen door 4LC. We werden voorzien van goed advies. Er werd meegedacht bij de keuzes die er gemaakt moesten worden. Werkafspraken altijd duidelijk en goed nagekomen. En het resultaat mag er zijn. We genieten er dagelijks van.

Vakbekwame perfectionisten

Op internet vinden wij opnieuw een bedrijf die veranda’s en tuinkamers aanbiedt. Oei, je kunt er niet zomaar naar hun showroom, je moet eerst een afspraak maken. Zullen wij dat wel doen? Toch maar gedaan, alhoewel met scepsis. Maar wat kun je je vergissen! Direct was er een klik met Hendri. Geen gladde verkooptaal, alles rechttoe rechtaan zodat je direct weet waar je aan toe bent. De offerte die volgt is duidelijk, ondanks dat er in ons geval veel maatwerk nodig is. Nadat wij akkoord waren met de offerte, kwamen wij op het idee of het mogelijk was dat zij ook de vloer konden (laten) verzorgen. Geen probleem, kregen een nieuwe, aangepaste offerte. In de volgende fase maak je kennis met Marinus, de broer van Hendri. Hij komt inmeten en geeft daarbij allerlei tips. Het plaatsen van de tuinkamer doet dit bedrijf met 3 man: Marinus (de technische uitvoerder), Hendri en Appie. Alles loopt volgens hun strakke planning en zij leveren een knap stuk vakwerk. Deze mannen van 4 Life Comfort weten heel goed waar zij mee bezig zijn. Perfect. Wil je een veranda of tuinkamer, zoek niet verder! 4 Life Comfort geeft je het Comfort gevoel. Je bent verzekerd van vakwerk tegen een reële prijs !

Helemaal top

Na oude woning verlaten naar nieuwe woning en natuurlijk met veranda en gelijk weer deze twee broers gebeld voor weer een mooie nieuwe glazen schuifwand.want met de eerste waren wij super te Vreden dus nu weer helemaal top gemaakt. Super bedankt mannen Mvg den

FANTASTISCH

Prachtig gemaakt, zeer goede kwaliteit en top service. De mannen werken zeer secuur en heel netjes. Altijd keurig op tijd. We hebben nu een geweldig mooie serre (understatement), echt een verrijking van ons huis. Super blij mee!!

Prachtige glazen pui / netjes geplaatst.

Zijn zeer tevreden over onze glazen schuifwand. En netjes volgens afspraak geplaatst.

Wat een top bedrijf!

Na het 1ste gesprek met Hendri in de showroom hadden we gelijk al een goed gevoel. Dit gevoel werd bewaarheid toen de heren bij ons thuis verschenen. Marinus is absoluut goud! Hoe deze man alles heeft doordacht ( alles moest maatwerk worden) is echt fantastisch. De hele operatie ging in fases omdat alles op de 100ste millimeter moest kloppen. Samen met Appie en Hendri hebben ze een prachtige serre neergezet en wij zijn dan ook zeer tevreden over het eindresultaat. Iets lekkers bij de koffie werd zeer gewaardeerd en de heren waren allemaal vriendelijk, correct en kundig. Dus als u een nieuwe serre wilt laten bouwen wil ik dit bedrijf zeker aan recommanderen.

Uiterst vakkundig

Wij hebben door 4lifecomfort/deverandastore onze tuinkamer op maat laten maken. We zijn zeer tevreden. Het is precies geworden wat we wilden. De mannen zijn harde werkers, ze werken netjes, overleggen alles en komen met goede adviezen. Daarnaast leveren ze gewoon echt goed werk af. Aan elk detail wordt gedacht. Wij zijn heel erg blij en meer dan tevreden. Marinus, Hendri en Appie: super bedankt! Wij gaan enorm genieten van onze nieuwe tuinkamer. John en Natasja

Schitterend resultaat

Onze veranda met glazen schuifdeuren is echt schitterend geworden. Prettige samenwerking met Hendri en Marinus om tot keuzes te komen, ze denken echt met je mee. Vriendelijke mensen, no nonsense, direct en duidelijk, daar hou ik van. Puik werk door hen en Appie.

Vakmensen en ze leveren geweldig werk af.

Hendri, Marinus en Appie leveren geweldig werk af. Er is goed geluisterd naar onze wensen, maar ook kwamen ze met goede ideeën, zoals plaatsing van verlichting en de locatie in de tuin. Fijn in omvang, duidelijke communicatie en doen wat ze zeggen. Belangrijke eigenschappen die bijdragen aan het toevertrouwen van de opdracht. Wij raden ze van harte aan. Nogmaals dank voor het eindresultaat.

Vakwerk, vriendelijk en goede communicatie

Onze veranda met glazen schuifwanden is echt prachtig geworden. Wij hebben veel ervaring met verbouwen/aannemers etc., en vonden de samenwerking met Hendri en Marinus een verademing. Goede communicatie, echt mooi vakwerk en toch heel snel geplaatst.

Fantastic product and service

Really delighted with the glass doors on my veranda, what was brilliant was the way this company collaborated with the garden company who were putting in the floor of the Veranda. Everything they promised was done. Great product and great service, a company and product you can trust

Vakkundig geplaatst

Goede service en meedenken met ons als klant. Vakmanschap!!

Erg mooie aanbouw aan onze garage door vakmensen gemaakt

Er wordt goed geluisterd naar wensen van de klant. Vakwerk met goede materialen. Goed overleg tijdens de uitvoering van de werkzaamheden. Wij zijn er erg blij mee!

volledig naar verwachting

Wat zijn we blij met onze mooie tuinkamer. Goed voorgelicht door Hendri gingen we met een vertrouwd gevoel akkoord. Marinus zette de puntjes op de i bij de verdere uitwerking tijdens een huisbezoek. Uitvoering ging in etappes. Steeds als er weer onderdelen binnenkwamen werden ze met veel zorg en vakmanschap geplaatst. We zijn al met al heel tevreden over 4 life comfort. Nogmaals bedankt Marinus, Hendri en Appie!! Kees en Sylvia

Vakkundig, betrokken en kwaliteit!

Zeer goede partij om zaken mee te doen. Vakkundig maatwerk bij ons geleverd. Prachtige veranda op maat geplaatst, denken mee en zorgen ter plekke voor keuzes en oplossingen die de veranda laten passen bij je huis. Kort gezegd; Zoek niet verder, deze partij maakt het voor je! Prijzen zijn netjes en kwalitatief hoogwaardig. Wij gaan genieten van dit verlengstuk aan ons huis! Bedankt voor dit topwerk! Fam Westra

Helemaal tevreden!

Wij waren al een tijd aan het kijken voor een overkapping. Maar er is zoveel keuze dat we door de bomen het bos niet meer zagen. Totdat ik een keer op internet vele goede recensies heb gelezen over 4Lifecomfort. Dit heeft onze interesse gewekt en we hebben een adviesgesprek ingepland. Het gesprek voelde goed aan. Hendri nam echt de tijd en luisterde naar onze wensen. De bouw van de overkapping is heel goed verlopen. De mannen zijn stipt, secuur, netjes, meedenkend en werken keihard! Wat eerst een nutteloos hoekje in de tuin was, staat nu een functionele en mooie overkapping van hoge kwaliteit. Nogmaals bedankt heren!

Alles tot in perfectie

Verandastore heeft in mijn achtertuin een mooie houten veranda incl schuifwanden, verlichting, vloer en heaters geïnstalleerd. Ze denken met je mee, proberen al je wensen in te passen maar laten daarin ook hun ervaring spreken ( voor- en/of nadelen van je wensen), maken alles ter plaatse op maat en als ze zelf niet tevreden zijn (ook al is het in mijn ogen meer dan prima) doen ze het gewoon nog een keer. Goede communicatie en ruimen hun rotzooi op(!). Waarderen koffie en een lekkere versnapering ten zeerste. Prettige vaklui om over de vloer te hebben.