Vakmanschap

* Duidelijk offerte-traject * Heldere afspraken * Ter plekke maatwerk (extra afvoer voor het water) * Netjes werken * Zeer hoge afwerkkwaliteit * Snelle respons op mail/whats-app Tot slot: de nazorg. Er ontstond een probleempje met de electriciteit in de tuin. Achteraf bleek dat dit niet lag aan de installatie van 4LC maar aan een andere aansluiting. Dit hebben ze zelf op een zaterdagochtend voor ons opgelost.

Ervaring en professionele afhandeling

De Verandastore is een familiebedrijf waar men van kwaliteit houdt. Hier wordt met hart en verstand gewerkt. Er zijn wel wachttijden aan verbonden maar dat is de moeite zeker waard. Het resultaat is overtuigend en ambachtelijk afgewerkt in het detail. De uitvoering is punctueel en blijft binnen het budget. De aanbouw vindt in overleg met de klant plaats. Het team waardeert persoonlijke aandacht en de terbeschikkingstelling van een etentje bij de lunchtijd en koffie tussendoor. Het is erg mooi geworden. Dank, we zien de vakmannen graag weer terug.

Professioneel en snel gewerkt, afspraken nagekomen en vlotte communicatie.

We hebben bij het vervangen van de looprails van onze Aluxe tuinkamer gekozen voor 4life comfort/de veranda store. Men heeft verstand van zaken en werkt snel en professioneel. Communicatie verloopt soepel en het werk is na tevredenheid opgeleverd. Ik zou deze partij van harte aanbevelen wanneer u uw tuinkamer of overkapping wilt laten plaatsen.

Sprakeloos!

Vanaf het eerste contact voel je vertrouwen en dat raak je bij deze fantastische vaklui niet meer kwijt. Wat zij beloven maken zij waar. Het is een genot om deze mensen over de vloer te hebben en te zien hoe zij jouw droom waar maken. Het enthousiasme van deze mensen is zo enorm, dat je denkt dat het niet bestaat, maar bij 4LifeComfort bestaat het echt! Wij zijn zo blij met onze veranda/tuinkamer. Het is een plaatje geworden. Kijk eens op de site van 4LifeComfort en zie wat een geweldige projecten zij al hebben afgeleverd. Mocht u iets dergelijks van plan zijn? Twijfel niet en neem contact op met de kanjers van 4LifeComfort. U zult geen spijt krijgen.

Volledig naar wens

Zeer goede ervaring met zowel Hendri als Marinus. Er zijn super tevreden met het eind resultaat. Alles volledig naar wens gegaan.

Fantastische service en vakwerk!

Uitstekend voor de tweede keer!

Totale ontzorging

Wat een vakmanschap hebben deze jongens, ze doen wat ze zeggen en denken met je mee, voor totale ontzorging van je plannen ga je dus naar 4 Life Comfort, super bedankt voor het realiseren van onze prachtige veranda waar we enorm van genieten

Compleet ontzorgd met een fantastisch resultaat

De mannen van 4LC hebben ons vanaf het begin af aan meegenomen in het ontwerp en de mogelijkheden van het plaatsen van onze veranda. In de loop der tijd kwamen er steeds andere geweldige ideeen bij, waar wij continu bij betrokken werden om mee te denken. Het niveau van afwerken is van een ongekend niveau en de flexibiliteit van de heren is super fijn. Als ik ooit nog iets met hout in onze tuin zou gaan laten plaatsen, zou ik eerst aan 4LC denken. En als ik iemand mag adviseren om een veranda bij te kopen, denk ook dan aan 4LC!

Vakwerk

4life comfort is een bedrijf, die zijn afspraken nakomt. Op voorhand een keurig gespecificeerde offerte van Hendri ontvangen en daarna alle werkzaamheden met Marinus besproken. Alles is precies volgens afspraak geleverd en gemonteerd Wat een vaklui

Kwaliteit voor een scherpe prijs

Oplevering volgens afspraak.

Vakwerk en super service.

Prettig bedrijf. Vriendelijk, attent en leveren vakwerk. Goede service en denken mee in oplossingen. Een fijn en betrouwbaar bedrijf om mee samen te werken. Echt aan te raden!

Beter kan het niet!

Vakmanschap en betrouwbaarheid gaan bij dit bedrijf hand in hand. Onze nieuwe vlonder en glazen schuifwanden zien er schitterend uit met veel aandacht voor de details en perfect afgewerkt. Ook fijn dat alles volgens de afgesproken planning is uitgevoerd. En niet onbelangrijk, het zijn ook nog eens prettige mensen in de omgang!

Vakmanschap goede service kwaliteit

Ik kwam een jaar geleden bij 4 lief comfort binnenren kreeg er meteen een goed gevoel bij zoals ik werd benaderd zoals deze mensen praten over hun werk vol passie. En nu onze Tuinkamer is geplaatst is er aan mijn enthousiasme nog niks veranderd het zijn vakmensen die vol passie een prachtig stukje werk hebben geleverd nogmaals dank

Super bedrijf!

Ons reeds bestaande poolhouse met glazen moest met glazenschuifdeuren worden afgedicht. Twee offertes aangevraagd waarbij een bedrijf het niet aandurfde aangezien de vloer ongelijk liep. Marinus echter zag het wel zitten en het is ‘m gelukt. Een zeer fraai resultaat waar wij erg blij mee zijn. Het was wel “z’n moeilijkste” tot nu toe...! Fijn en betrouwbaar bedrijf, alle eerdere positieve recensies zijn dan ook terecht!!

4lifecomfort werkt professioneel, klantgericht en zeer vakkundig

Vanaf het eerste begin is de communicatie met 4lifecomfort zeer prettig geweest. Goed advies vooraf en gedurende het proces steeds meedenkend met ons als klant. En wat een vakmanschap. We zijn onder de indruk van kwaliteit van de prachtige veranda en robuuste schutting. De basis van de tuin die we wensten. Hendri en Marinus, nogmaals dank!

Mooi resultaat

Prachtige schutting helemaal met de hand opgebouwd, vakwerk!!

Top van het begin tot het eind!

Wat een vakmensen en wat is er keurig gewerkt. Precies volgens de afspraken en in prettig overleg. Vanuit de hele buurt krijgen we complimenten over de geplaatste schutting, schuurtje en veranda. Tijdens het werk konden we nog dingen aanpassen en werd er met ons meegedacht. Alles ziet er perfect uit. Wij zijn dik en dik tevreden en zijn erg blij dat we met dit bedrijf in zee zijn gegaan. Zou het morgen zo weer doen!

Vakwerk en ook jaren na de aanschaf uitmuntende service

Een aantal jaren geleden onze veranda met glas laten afsluiten. Goede prijs/kwaliteit. Er wordt goed meegedacht en niet voor de makkelijkste oplossing gekozen. Aandacht voor detail! Minstens zo belangrijk is de service. Ook jaren na de aanschaf zijn ze bereikbaar en staan direct klaar om de helpende hand te bieden. En daarom een pluim van ons!

Goed advies, service en uitvoering!

Na lang speuren op internet kwamen we terecht bij 4 Life Comfort, op al onze vragen kregen we snel een reactie. Doordat Hendri zo duidelijk was op onze vragen nam hij al onze twijfels weg. Zo adviseerden veel andere bedrijven niet of nauwelijks over de fundering, maar 4 Life Comfort wel. Marinus heeft met zijn collega de uitvoering verzorgd, alles netjes en ook na de klus werd alles netjes opgeruimd. Ze zijn niet de goedkoopste als je alleen offertes gaat vergelijken, maar ze kunnen heel goed uitleggen waarom sommige bedrijven zo goedkoop zijn, daarna weet je dat je bij 4 Life Comfort de komende jaren goed zit, want ze leveren goed materiaal en dat zie je ook gelijk als de glazen wanden hangen.

Vooraf uitstekend advies en een vakkundige uitvoering!

We zijn zeer tevreden met onze tuinkamer. De uitvoering van de werkzaamheden liep heel vlot en professioneel. Marinus hield ons goed op de hoogte van de planning en betrok ons regelmatig bij belangrijke details van de uitvoering. Tenslotte was het contact met 4lifecomfort heel plezierig. Dit bedrijf is een aanrader.

Kwaliteit en vakwerk.

06-02-2021 Onlangs is er bij ons een mooie overkapping geplaatst. Wij zijn heel tevreden over het eindresultaat. Wij zien echt vakwerk en kwaliteit. Verder was er iedere morgen kort overleg, dit hebben wij als prettig ervaren. Remco en Ellen

Betrouwbare, leuke vakmensen!

Eind 2020 een terrasoverkapping laten plaatsen. Via een vriend terecht gekomen bij de Verandastore in Amersfoort. Het eindresultaat is helemaal zoals vooraf is aangegeven. Goed advies op sommige punten gekregen. Daarnaast hele prettige mensen om mee te werken.

Erg mooie tuinkamer opgeleverd

De mannen van de veranda store zijn echte vakmannen, die op maat een prachtig product kunnen maken. De wensen van de klant staan hierbij centraal, waar door regelmatige afstemming kan worden bijgestuurd op het eindproduct. Absoluut een aanrader!

Goede voorlichting, heldere communicatie, prachtige producten!

Een aantal jaren geleden terras heatpanels gekocht, goede kwaliteit. Nu glasschuifwanden in onze veranda laten zetten. Beide producten tot volle tevredenheid. Vakkundig bedrijf!

Specialisten in topkwaliteit!

Een zorgeloze plaatsing van veranda en schuurtje door sympathieke vakmensen.