Erg mooi geplaatste schuifwand voor onze overkapping .

Op 14-11 heeft Marinus met zijn collega bij ons de glazen schuifwand geplaats . En ik kan niet anders zeggen dat zij vakwerk gelevert hebben .Op 02-10 was Marinus al bij ons geweest om te kijken wat er mogelijk was , wat voor een ideeen wij hadden en of dat ook realiseerbaar was . Hij gaf ons toen toen al een idee hoe het er uit zou kommen te zien. Nu éénmaal geplaats zijn wij er eg blij mee en gaan daar zeker veel van genieten . 4Lifecomfort , bedankt voor de goeie service en mooie glazen schuifwand !!!

Het resultaat is fantastisch!

Voor het maken van de schutting, overkapping en schuurtje hadden we maatwerk nodig, omdat de maat afwijkend is van de standaard blokhutjes. Vanaf het eerste gesprek werd er meegedacht in het ontwerp en uitvoering. De vele voorbeelden en foto's van opgeleverde projecten gaf een goed beeld en voor ons de bevestiging dat dit de juiste partner is om onze tuin aan te passen. De uitvoering wordt vakkundig gedaan, waarbij er niets gemaakt wordt zonder dat er overleg is geweest en de alternatieven besproken. De werksfeer en het plezier waarmee alles wordt gerealiseerd is zeer prettig.

Fantastisch mooie overkapping gekregen

Na een eerste gesprek met 4lifecomfort , en een bezoek bij ons thuis om de situatie te bekijken zijn we in zee gegaan met deze veranda bouwers. Geen moment spijt van gehad. Zeer professioneel te werk gegaan met een prachtig eindresultaat. We zijn zeer tevreden, ook over het meedenken!

Alles volgens afspraak op en top geregeld.

De gehele plaatsing van de veranda zonder problemen verlopen. Wij hebben eerst de overkapping neer laten zetten en later (2 /3 jaar) de veranda dicht laten maken .. Mocht je dit in 1x kunnen doen zeker een absolute aanrader. Eventuele gebreken die zich later voordoen worden zo snel mogelijk verholpen. Kortom tevreden....

Stuk voor stuk hele hardwerkende mannen die hun uiterste best doen om, in ons geval, een hele mooie kapschuur neer te zetten precies zoals je dat voor ogen had. Wij zijn heel blij met het resultaat.

Specialisten voor maatwerk veranda

Na de aanvraag al vlot een bezoek van Marinus om de situatie te bekijken. En te beoordelen wat de mogelijkheden zijn. De opties en mogelijkheden worden goed besproken. Er wordt goed geluisterd naar wat je als klant wil. Ook is er goede uitleg wat de voor- en nadelen van bepaalde keuzes zijn. Door Hendri worden de gegevens al vlot uitgewerkt tot een duidelijke offerte. Ook na acceptatie van de offerte woest duidelijk aangegeven hoe de betaling in delen kan worden voldaan. Een week voordat men de werkzaamheden kon uitvoeren werden we netjes gebeld om de afspraak te bevestigen. De dag van uitvoering is soepeltjes verlopen. Volgens afspraak op tijd bij ons huis. Goed team van 4 man sterk dat goed samenwerkt. Geen overlast van harde radio, roken of andere zaken. Tijdens uitvoering wordt je er goed bij betrokken om keuzes die in de uitvoering ook detail te bespreken. Afwerking is heel netjes. Geen gehaast en afgeraffeld werk. Wordt netjes en rustig gewerkt. Een paar kleine restpuntjes worden nog binnen een week afgehandeld. Al met al, super tevreden!

Boven verwachting mooi!!

Vanaf het moment dat we de showroom binnen kwamen, hadden we een goed gevoel bij deze vakmannen! Dat hebben ze vervolgens ook helemaal waar gemaakt met een hele mooie houten veranda en schutting als eindresultaat. De shutter maakt het helemaal af! Goede communicatie, overleg altijd mogelijk, zeer meedenkend, persoonlijke benadering, precies, professioneel, en daarnaast een leuk team om over de vloer te hebben. Laat je bij je keuze niet beperken door een wat kleinere tuin, daar weten ze ook wel raad mee!

fantastisch

Onze ideeen zijn tot in detail uitgewerkt.Alles is precies geworden wat wij voor ogen hadden.Marinus is een goede vakman. Hij denkt actief mee en komt altijd zijn afspraken na.Wij zijn heel blij met onze veranda/tuinkamer /schuur!!!We zullen 4life comfort zeker aanbevelen bij anderen.Een dik verdiende 10!!!

Echte vakmannen. Supermooi werk afgeleverd en zeer vriendelijk. Wij zijn super tevreden.

Meer dan super

Fantastisch vakmanschap. Vriendelijke en competente medewerkers. De kwaliteit heeft ons verwachtingspatroon overtroffen. Dit bedrijf is in alle opzichten zeker een aanrader. Als ik zes sterren had kunnen geven, dan had ik dat zeker gedaan. TOP!!!

Meer dan fantastisch!

Vandaag is onze veranda opgeleverd met een fantastisch eindresultaat. Vooraf duidelijke afspraken, tijdens het bouwen super netjes gewerkt en alles tot in de puntjes afgeleverd. Echt beter dan we vooraf hebben durven hopen!

In één woord, geweldig!!! Meer dan tevreden.

Wij zijn méér dan tevreden met het plaatsen van de glazen pui, in onze reeds bestaande overkapping. Eerst duidelijke adviezen, en dan de levering van een prachtige glazen pui, bestaande uit 3 delen die onafhankelijk van elkaar te openen zijn. Kwaliteit én enorm secuur geplaatst door de medewerkers. Kortom, een echte aanrader!

Uitstekend!

Vanaf begin tot eind is het contact prettig verlopen. Helder en goed advies. Afspraak is afspraak. Er wordt netjes en precies gewerkt met een uitstekend resultaat. Vakmanschap en kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Vakwerk door vakmannen!

Prijs / kwaliteit goed. Denken mee en het resultaat mag er wezen.

Vakwerk, meedenken en bovenal boven verwachting opgeleverd

We zijn bij Hendri en Marinus terecht gekomen omdat wij een project hebben gezien in onze buurt en daar meteen weg waren van de stijl. Afspraak gemaakt, wat foto's bekeken, en in de showroom wat voorbeelden gezien van afwerking etc.. Marinus is bij ons thuis komen kijken, we hadden een impressie foto laten zien en hij zag het helemaal voor zich (wij ook ;) ). We hadden zelf een fasering in gedachten mbt een openhaard en schuifwanden. Dat kon, alleen hebben we toch besloten om alles in een keer te laten bouwen. Eerst de fundatie aan laten brengen en vervolgens zijn Marinus, Albert Dean en Hendri meermaals geweest om de volledige veranda op te bouwen. Wat een geweldig mooie, afsluitbare, veranda met veel natuurlijk licht waar we ook tijdens de winter lekker kunnen vertoeven bij een heerlijk knisperend haardvuur! Bedankt!

Mooi en snel geplaatst

Echt een aanrader om je overkapping bij deze professionals te bestellen. - Duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden - Goed geplaatst! - Ze denken met je mee en geven het beste advies voor jou situatie - prima prijs / kwaliteit verhouding

Afspraak is afspraak, en er wordt vakwerk geleverd

De bouw veranda is voor ons vlekkeloos verlopen, en wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat. De heren van 4 Life Comfort, denken mee en dragen suggesties aan voor het beste eindresultaat. Alleen positieve ervaringen

Top bedrijf super tevreden

Super vaklui! Geweldig hoe ze meedenken om tot een zo mooi mogelijk resultaat te komen. Zijn er super blij mee En gaan er zeker van genieten. Bedankt voor alles Cees en Jacqueline Pot

Top bedrijf die maakt wat ze beloven.

Na een eerste kennismaking met 2 broers (Hendri en Marinus) van 4LifeComfort, kwamen wij er achter dat dit mensen zijn die iets heel moois neer kunnen zetten. Na ons ‘ja-woord’ zijn ze dan ook begonnen aan iets wat werkelijk een paleis is geworden. Precies volgens onze wensen en meer.....Zo heeft Marinus ideeën ingebracht, die alles nog mooier/beter maakten. Ook luisteren naar onze inbreng ter plekke ging top. Altijd is er overleg mogelijk. Wij bedanken hen dan ook voor dit prachtige object, waarbij we zeker de stagiaire Albert (Appie) niet willen vergeten. Als je zorgt voor koffie en veel water (en brood), dan bouwen zij het mooiste van het mooiste.

Fantastisch geregeld!! Zeer tevreden!

Onze ervaring met de broers Henri en Marinus (en hun side-kicks: Dean en Appie) zijn echt fantastisch. Hard werkende mannen met een oog voor detail. Als je een overkapping of tuinkamer wilt ga dan niet naar een bouwmarkt of je locale hovenier. Deverandastore.nl weet echt hoe het moet en letten op elk detail. Wil je een mooie veranda of overkapping, maak een afspraak met Henri. Laat je niet leiden door hun kleine showroom, maar kijk naar de foto's van hun projecten, luister naar hun verhaal. Ze weten waar ze het over hebben! Ik weet dat het hierboven een beetje klinkt als een verkoopverhaal, maar wij zijn zeer tevreden en zouden Deverandastore.nl aan iedereen aanbevelen!

Ervaren en vakbekwame bouwers leveren prima werk!!

Het meedenken en uitwerken van onze plannen voor een nieuwe carport/overkapping is door 4 Life Comfort perfect gedaan. Prettige mensen die van aanpakken weten. Wij genieten volop van onze nieuwe overkapping!! Bedankt Marinus, Dean, Appie....en Hendri.

Voor een tweede keer een fantastisch klus

Na vorig jaar aan de achterkant een mooie pergola en grote zonwering gemaakt te hebben had ik ze nu gevraagd om aan de voorkant een carport, een overkapping bij de voordeur en een open pergola als een geheel te bouwen. Al met al een grote en complexe constructie van 15 bij 4 meter inclusief mooie ingebouwde led-verlichting en lichtstraat. Zoals ook aan de achterkant is ook deze klus weer perfect afgewerkt met oog voor detail. Als je iets moois wil is dit bedrijf zeker een aanrader.

Super kwaliteit, prachtig resultaat ! Vakwerk.

Hendri en Marinus bedankt! Wat een prachtig resultaat. Echt maatwerk geleverd. Vanaf het begin was alles mogelijk. Alles gaat in goed overleg. Ook tijdens de bouw. Over meerdere dagen/weken verdeeld werd de veranda opgebouwd. Gebruik van hoge kwaliteit materialen en met duidelijk vakkundige kennis wordt met precisie alles in elkaar gezet. Niets wordt aan het toeval overgelaten en nauwkeurig uitgemeten. Zonodig wordt iets zonder morren aangepast. Goede service, komen weer langs bij eventuele vragen/problemen. Zeer positief. Enige nadeel wat ik kan bedenken is de prijs, maar dan heb je ook wel wat. Koffie intake is hoog, dus zorg voor voldoende koffie in huis ;-)

Van begin tot het eind, goed

Goed advies, vakkundig gezet.

Uitstekend resultaat, prettige en professionele mensen

De heren van Deverandastore.nl hebben erg mooi werk geleverd voor een goede prijs. Vanaf het eerste moment goed meedenken, afspraken nakomen, betrokken ons goed bij keuzes die gemaakt moesten worden en bovenal goede kwaliteit en mooie ontwerpen. Ik zou ze voor een volgende klus zeker weer vragen, geen twijfel.