Pluspunten

-Leveren kwaliteit -Klant gericht -Echt vakmanschap

Pluspunten

Wat een net en correct bedrijf. Denken in alle opzichten mee met de klant, de klant staat echt centraal. In 2018 door dit bedrijf een veranda laten plaatsen. Begin 2019 de veranda laten voorzien van terrasverwarmers en glazenschuifwanden. Nu 365 dagen de mogelijkheid om 'buiten' te zitten, heerlijk genieten!!!!

Ga zo door, dan altijd tevreden klanten!

Pluspunten

Afgelopen september een prachtige tuinkamer laten plaatsen. Naar volle tevredenheid. Gisteren glas schuifwanden laten plaatsen in onze veranda zodat we daar nu al heerlijk kunnen zitten in het ochtend zonnetje.

Ga zo door!

Pluspunten

We zijn zeer tevreden met onze nieuwe terrasoverkapping. Vakwerk op maat!

Pluspunten

Echt vakwerk, goede kwaliteit materialen en een heel persoonlijke benadering. Je bent hier geen nummer waar een standaard product wordt geplaatst, maar er wordt goed naar jouw wensen geluisterd en overlegd over de mogelijkheden, zodat er een uniek kwaliteitsproduct wordt afgeleverd. Het is wel een beetje apart om 'ja' te zeggen tegen een offerte die alleen uit woorden bestaat en van tevoren niet precies te weten hoe het eindresultaat eruit zal zien, maar Marinus heeft onze wensen perfect vertaald naar het ontwerp dat hij in zijn hoofd had en wij zijn zeer tevreden met het prachtige resultaat.

Geen.

Pluspunten

Er wordt ontzettend goed met de klant meegedacht, voor alles is een oplossing en er wordt vakwerk geleverd. Marinus en Mathias werken heel precies (en hard!). Heel fijn is ook het persoonlijke contact. Het bedrijf is heel attent. En we hebben een veranda gekregen die zelfs nog mooier is dan we voor mogelijk hielden. Zijn er super blij mee!

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Kundige vakmensen, denken goed mee met de klant. Werken accuraat en netjes, komen gemaakte afspraken helemaal na. Hebben bij ons een prachtige veranda geplaatst (maatwerk), we zijn er super blij mee!

geen

Pluspunten

Super blij met het geleverde resultaat Nog mooier dan onze verwachtingen

Ga zo door!

Pluspunten

Alles wordt op maat gemaakt, daarom kun je je veranda/tuinkamer in alle (niet standaard) maten krijgen. Zeer netjes geplaatst en af gewerkt. Wordt volop mee gedacht om het mooiste resultaat te krijgen

geen

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk vande firma 4 life comfort. Onze veranda en carport zien er super goed uit. Correct eerlijk en duidelijk zijn woorden die op hen van toepassing zijn.. Een echte aanrader. L.de Graaf.

N.v.t.

Pluspunten

De verandastore is het enige bedrijf dat het aandurfde onze terrasoverkapping te maken. Dit omdat een zijkant schuin is. Vanaf het eerste contact was het duidelijk dat er gedacht wordt in mogelijkheden en oplossingen. Als ik De verandastore in een aantal worden niet omschrijven: Creatief, oplossingen, kwaliteit en met name het meedenken tijdens het gehele traject.

Pluspunten

Fijn dat er nog bedrijven zijn waar de klant Koning is. Het gehele proces hebben wij ons zo gevoeld. Afspraken komen ze na. Levering is op tijd en het plaatsen van de schuifwanden wordt gedaan alsof het hun eigen huis is. Kortom. PERFECT. Als ze aandelen zouden hebben zou ik er een paar van kopen!

Je hoeft niet meer te vertellen dat je goed bent. Dat ervaart de klant vanzelf ;-)

Pluspunten

Eerlijke prijzen, goede communicatie, afspraken nakomend en zeer net werk. Dik tevreden dus!

Geen

Pluspunten

Scherpe prijs, meedenkende secure planners en uitvoerders. Snelle plaatsing, vakkundig advies.

Geen.

Pluspunten

4 Life Comfort heeft voor ons een tuinkamer gemaakt met glazen schuifdeuren. We zijn zeer tevreden over het resultaat! Het is echt prachtig geworden! Over de dienstverlening van 4 Life Comfort zijn we heel positief zowel voorafgaand aan de levering als de levering zelf. Goede afspraken gemaakt, deze zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd! De uitvoering was heel zorgvuldig en nauwkeurig.

Pluspunten

Top bedrijf!! Schitterende veranda gebouwd! Erg mooi resultaat waar we zeer tevreden mee zijn. Vakmensen die je tegenwoordig nog maar weinig vind! Denken mee, oplossingsgericht en pietje precies!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ze proberen in ieder geval om het de klant 100 % naar hun zin te maken. Ze leven mee met het wel en wee van de klant.

Vooraf goed doornemen met de klant, hoe de veranda gebouwd zal worden voorkomt problemen.

Pluspunten

De laatste puntjes netjes afgewerkt en het prieel geschilderd omdat dit tijdens de winter (plaatsing) niet mogelijk was. Altijd een fijn bedrijf met aandacht voor zijn klanten. Ook de pergolina nog even extra afgekit was allemaal geen probleem.

Moet daarvoor erg lang nadenken nog niks kunnen vinden

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden. Goed advies gehad, er wordt goed met je meegedacht en het resultaat is super geworden!

Pluspunten

Perfecte service Goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

De opdracht is naar verwachting uitgevoerd met een prachtig resultaat. Precies wat we voor ogen hadden. Het bedrijf kwam afspraken na en hield ons op de hoogte van de voortgang.

Geen.

Pluspunten

- werken snel en zeer nauwkeurig. - ook al stuiten ze op een probleem welke niet door hun veroorzaakt is lossen ze het wel voor je op. - zeer prettig contact.

Pluspunten

Gepassioneerd in hun werk Meedenkend Zeer goede service en kwaliteit

Geen, ga zo door!

Pluspunten

Persoonlijke benadering, afgestemd op de wensen van de klant en puntjes worden op de i gezet!