Pluspunten

Persoonlijke benadering, afgestemd op de wensen van de klant en puntjes worden op de i gezet!

Ga zo door!

Pluspunten

Vakwerk!

Pluspunten

Er wordt mee gedacht bij dit bedrijf marinus weet waar hij het over heeft. Houdt van koffie heel veel en wij zijn uitermate tevreden over de plaatsing. Matthias de hulp die er vandaag bij was werkt ook keihard en weet van aanpakken. Jongens prachtig werk geleverd zijn erg tevreden en heel attent voor het bosje bloemen voor mijn vrouw bedankt fam govers

Pluspunten

Doen precies wat ze beloven! Alles is perfect geplaatst! Kwaliteit is top en de prijs is concurrerend! En ze nemen een bloemetje mee als bedankje. Dat hoeft natuurlijk niet maar het is wel erg leuk! Wij zullen jullie absoluut aanbevelen aan iedereen die een veranda en/of glazen schuifwand wil.

Pluspunten

Zeer goed bedrijf, hardwerkende mensen, houden zich aan de gemaakte afspraken, werken zeer netjes en denken mee en geven goede adviezen. Wij hadden niet beter kunnen wensen en zijn zeer tevreden.

Pluspunten

Super vriendelijk - en heel belangrijk, super eerlijk . Netjes en ordelijk . Snel besteld en het is het geld zeker waard.. Zeer klantvriendelijk, kan een menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. In een woord : perfect

N.V.T

Pluspunten

Bedrijf denk van tevoren goed mee. Zeer tevreden over het eindresultaat. Absolute aanrader!

Pluspunten

vakmanschap, inspiratie, afspraak is afspraak, meedenkend en oplossend, service

Pluspunten

Bijzonder professioneel bedrijf, werken uiterst secuur en volgens afspraak.

Geen

Pluspunten

Nette mensen met vakkennis en een goede klant advies rol.

Geen

Pluspunten

Meedenkend en eerlijk. Super harde werkers top

Pluspunten

wij hebben een prachtige tuinkamer gekregen best wel een grote investering maar super mooi fijne samenwerking en alles is bespreekbaar werden op goede ideeen gebracht om het zo mooi mogelijk te realiseren bedankt marinus!!

Pluspunten

Kwaliteit staat op een! Betrokken, vriendelijk en professioneel. In een dag staat er een prachtige glaswand voor een bestaande houten veranda! Inclusief fundament aanpassen van het gebouw en uiteindelijk plaatsen van de ramen. Prachtig een luxe afsluitbare veranda . En intussen heeft het zijn eerste storm met windkracht 7 gehad en geen centje pijn! Het is prachtig geworden ! Zij zijn gewoon goed!

Jullie zouden best een klein stickertje met je bedrijfsnaam 4life comfort in een hoekje op het frame kunnen plaatsen. Jullie zijn gewoon goed!

Pluspunten

Alle afspraken nagekomen. Perfect afgewerkt. Vakmanschap alom.

nvt

Pluspunten

prachtig materiaal

Pluspunten

sterk in het meedenken en zoeken naar oplossingen om de wensen optimaal te realiseren. Als de bouw is gestart is de bouwers niets te veel. Het zijn vriendelijke hardwerkende vaklui die een mooi resultaat hebben neergezet.

De voorwaarden die worden gesteld klinken als het om betaaltermijnen gaat erg eenzijdig. Er wordt aanvankelijk gesteld dat 90% van het geoffreerde bedrag moet zijn betaald voor de klant ook nog maar iets gezien heeft. Ik vatte dat op als 'weinig vertrouwen in de klant’ en het heeft mijn stemming toen wel beïnvloed. Na opmerkingen daarover werden de voorwaarden aangepast naar iets wat ik kon accepteren. Toch tempert dit mijn score.

Pluspunten

Bekwaam vakmanschap gelet op het goede resultaat, het meedenken en de goede adviezen, de zeer positieve sfeer en het enthousiasme waarmee het werk is gedaan, de grote service gerichtheid. En, zeer belangrijk ze houden zich aan hun beloften!

Geen, alleen maar positieve ervaringen.

Pluspunten

Snel, vriendelijk, efficiënt, afspraak=afspraak, kwaliteit.

Geen

Pluspunten

Vakkundig en weten waar ze het over hebben. Kwalitatief goed werk en een betrouwbaar bedrijf.

Pluspunten

We zijn super blij met de schuifwand , is erg mooi geworden en gemonteerd volgens afspraak en is netjes afgewerkt ,

Pluspunten

Goed meedenken met het vinden van de juiste en mooiste oplossing voor het plaatsen van een schuifwand onder onze veranda. Goed advies gekregen en zeer vriendelijk ontvangen. Vakkundig geplaatst en alle tijd genomen om alles netjes af te werken.

Pluspunten

Goede uitleg, goede service en harde werkers!!!

Pluspunten

Zeer vakkundige mensen, fijn in contact. Denken mee en zorgen voor een perfect eindresultaat. En het eerste bedrijf dat een bloemetje brengt als dank voor het vertrouwen en de opdracht. Dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt. Daar wordt je toch vrolijk van.

Gewoon zo doorgaan mannen

Pluspunten

Door het deskundig advies en de professionele montage van de panorama schuifwanden genieten wij dagelijks van onze veranda. We hebben een fijne klik met de broers die er werkelijk alles aan gedaan hebben ondanks onze complexe situatie toch een prachtig resultaat te bewerkstelligen. Het heeft onze verwachtingen overtroffen.

geen

Kosmonaut 18 3824MK Amersfoort