Pluspunten

Hendri en Marinus kwamen op zaterdagmorgen om 08:00 uur, terwijl Marinus nog vakantie had, in hun vrije tijd bij ons de Pergolina repareren omdat ze wisten dat wij s'middags een feest hadden. Zaten we toch nog droog! Tevens werd gelijk het windscherm opgehangen die een dag eerder was aangekomen. Super bedrijf waar vind je dit nog? Hendri en Marinus heel hartelijk bedankt!

Pluspunten

De persoonlijke aandacht en meedenken in het project maakt dat wij zeer tevreden zijn met het resultaat. Mensen die hun vak verstaan en met passie uitvoeren en daarnaast een geweldige service leveren.

Pluspunten

Er wordt netjes gewerkt en goed meegedacht. Ze zijn heel vriendelijk.

Pluspunten

Top project opgeleverd, kwalitatief prachtige veranda waarbij we open hebben gestaan voor de ideeën en input van hen, waarbij we achteraf super bevestigend kunnen zeggen dat dit een juiste keuze is geweest.

Pluspunten

Van begin af aan dat we contact kregen met 4 LifeComfort was het duidelijk door wie we ons tuinhuis gebouwd zou worden. Dit was na lang zoeken overigens. Marinus en Hendri hebben zich optimaal ingezet om tot een goed ontwerp te komen en stopten niet totdat we tevreden waren. Alle afspraken zijn voor meer dan 100% nagekomen en we zijn uiterst tevreden over het resultaat wat Marinus en Dean hebben neergezet in onze tuin. 4 LifeComfort valt niet onder de goedkoopste aanbieders maar het is zeker de beste kwaliteit voor het geld. Een prachtig resultaat.

Pluspunten

Vanaf het eerste moment van oriënteren tot aan de oplevering blinkt 4LC uit in heldere communicatie en afspraken. In het offertetraject hebben ze zich flexibel opgesteld (in de avonduren langsgekomen) en in de bouwfase was het ook prettig communiceren (puntjes op i afstemmen). Daarnaast werken de heren keihard (in ons geval Marinus, Dean en de jongens van Boeve) en is het resultaat verbluffend! Resultaat: verhoogde vlonder van composiet (8 bij 5) met daarop een veranda van douglas hout met heaters en verlichting (5 bij 3). Veranda / vlonder staan los van de woning. We zijn hier ontzettend blij mee. We gaan de komende jaren veel plezier beleven aan onze veranda.

Geen.

Pluspunten

ben zeer tevreden over dit bedrijf

Pluspunten

4life comfort boers Marius en Henri . Perfect tuinkamer afgeleverd , Echt een vakmensen ,zeer actief meedenken , goed werk en mooi . Meer kunnen we niet zeggen . Wij zijn tevreden met ons tuinkamer .

Geen een

Pluspunten

Houdt zich keurig aan de afspraken. Prima samenwerking. Mooie materialen. Goede probleem oplossingen.

Geen.Ga zo door

Pluspunten

Professioneel Vriendelijk Klantgericht Goede prijs/kwaliteitverhouding

Pluspunten

Zeer actief meedenken bij het ontwerp van de tuinkamer, goede suggesties. Helder en eerlijk advies, duidelijke communicatie. Zeer vlotte uitvoering en ook een zeer zorgvuldige uitvoering. Geen verrassingen en ook geen probleem om op het laatste moment nog wijzigingen aan te geven. Goede prijsstelling. Heerlijk om met zulke vaklui te mogen werken.

Pluspunten

vroege aanvang, snelle levering, goede kwaliteit, aardig en correct personeel harde werkers, eerlijke prijs.

Pluspunten

Ze komen hun afspraken na. Leveren perfect werk. Denken met de klant mee, overleggen en geven goede adviezen. Een geweldig bedrijf.

Geen

Pluspunten

Goed werk afgeleverd. Netjes volgens afspraak. Gedreven persoon, die een tevreden klant hoog in het vaandel heeft. Goede samenwerking bij het plaatsen en alle ideeen in goed overleg uitgevoerd.

Geen verbeterpunten, was gewoon perfect.

Pluspunten

Klantvriendelijk, betrouwbaar, stipt, deskundig, kwaliteit geleverd met een prachtig resultaat, alles keurig achter gelaten, wij zijn zeer tevreden

Zou ik niet weten

Pluspunten

Uitstekend bedrijf bestaande uit 2 broers en prima vaklieden

Moest ik erg lang over nadenken nog niets kunnen bedenken

Pluspunten

Afspraak is afspraak: je weet waar je aan toe bent en ,men komt ter plaatse om op te meten en pas dan een offerte uit te brengen,zodat je geen tegenvallers hebt.Vriendelijkheid is de basis

eigenlijk geen

Pluspunten

Na een gebruikt Stobag zonnescherm gekocht te hebben ben ik via-via in contact gekomen met 4 Life Comfort. Dit systeem was onjuist gedemonteerd met als gevolg dat een van de spanveer defect was. Ik had dus een probleem! Wat nu! Wat me aansprak is de mentaliteit van deze firma, we lossen dit op! Met Marinus heb ik een dag super samen gewerkt om alles te monteren. We waren een team met als resultaat dat alles weer loopt als een zonnetje. Laat nu de zomer maar komen. Oh ja, Marinus houdt van koffie. Liefst bonen met een beetje suiker. 4 life Comfort is een top firma die ik een ieder kan aanbevelen.

Pluspunten

Als wij 4lifecomfort zeggen dan komen de volgende bij ons op: SERVICE,KWALITEIT,PERFECTIOMISME!!!! Alle afspraken die gemaakt zijn worden meer dan waar gemaakt!! Niks is te veel, wat uiteindelijk heeft geleid tot een prachtige glazen achter pui in onze veranda nu serre!! Klasse & Kwaliteit!! Alvast vanuit Tilburg mooie kerstdagen toegewenst en een succesvol en mooi 2017!!!

VOORAL ZO DOOR GAAN!! GROTE KLASSE!!

4 stars: good service, well treated

Positive

A colleague recommended 4LifeComfort and boy are we happy or what? Marinus, Hendri and their good acquaintance Wim are truly professional, they really take care that all your i's are dotted and t's are stroke in the most perfect way possible. If we are talking about the last i's and t's one can imagine how the actual work went :). They stuck precisely to their schedule and interactions with them were always positively energizing. Next veranda/tuinkamer/serre we wouldn't blink an eye to go back to them and so must the person reading this :)... Marinus, Hendri and Wim are proud of what they are doing and rightfully so :)...Good luck gentlemen with everything - always wishing you the best...

Pluspunten

De afspraken worden altijd stipt nagekomen. Plezierig contact. Service gericht.

Pluspunten

Pluspunten

Veranda tot in de puntjes afgemonteerd. Waar andere bedrijven een standaard "recht toe recht aan" veranda komen plaatsen, plaatst de VerandaStore een veranda welke exact bij de situatie van de klant past. Daardoor ziet het er allemaal superstrak en netjes uit. Service staat bij de VerandaStore voorop, de klant staat centraal en er wordt continu meegedacht met de wensen van de klant. Alles is maatwerk en daarmee vakwerk. Super tevreden over het eindresultaat!

Pluspunten

Punctueel

Kosmonaut 18

3824MK Amersfoort