Fijne webshop en snelle verzending!

Mijn favoriete slippers gingen helaas kapot. Bij veel webshops niet meer leverbaar, maar Theo Tol nog wel! Top! Snelle verzending!

Top en snel geregeld

Goed en snel geregeld

Uitstekend!

We hadden vorig jaar ook shirtjes via Intersport Theo Tol besteld en dat ging goed. Dit jaar weer gedaan en alles keurig geleverd. Dus wij zijn tevreden!

Prima snelle levering, voor een scherpe prijs

Op maandag besteld en op woensdag keurig geleverd. Netjes voorzien van Track & Tracé.

Goed contact

Goed en vlgs afspraak

Snelle service product zoals verwacht

Netje verpakt en goed aangekomen sneller al berwacht

Perfect snel en correct

Bestelling is snel afgehandeld en geleverd. Bij vragen zeer snel reactie van de klantendienst

Goed geholpen!!

Per chat om beschikbaarheid gevraagd en meteen en goed geholpen!

Het product voldeed niet aan mijn wensen. Ik wilde het terug sturen maar er zat geen formulier bij dus moest ik naar de winkel dat was vervelend.

Handelen snel en netjes

Prima service.

Snel en goed geleverd. Communicatie ging prima.

Verkeerde kleur ontvangen

Gebeld en kon ze terug sturen. Ik zou bericht krijgen of de goede kleur er was. Tot op heden nog geen bericht ontvangen, week geleden al.

Snelle bezorging en produkt is zoals het online staat.

Uitstekende en snelle service

Uitstekende en snelle service

Vanwege te kleine maat schoen, deze retour verzonden. Afhandeling en terug betaling goed verlopen. Tevens maat groter besteld en volgende dag geleverd.

Het is allemaal goed gegaan en toen de korte broek niet meegeleverd bleek te zijn is dat meteen nav mijn mail opgestuurd. Ze zijn goed bereikbaar. Goede kwaliteit sportkleding.

Geweldige service

Had twee kinderbikini's besteld, waarvan er een is gekomen. Maar wel voor twee bikini's betaald . Ze hebben de bikini gevonden en hebben het keurig opgelost. Dit noem ik vertrouwen van de klant . Vooral Loise. Met vriendelijke groet, Joke nijssen.

zeer goede service

Website zeer goed , alleen komen er verzendkosten bij als je een afgeprijst artikel koopt ook al is dan de rekening meer dan €100 ?

De zolen die ik besteld hebt bevallen prima.

zeer positief

Artikel was supersnel verzonden en ontvangen en je wordt keurig geïnformeerd over de voortgang,

Vriendelijk en snel

Snelle verzending, vriendelijk contact, uitstekend product.

Zeer efficiënt en snel

Zeer efficiënt en snel

Snelle levering. Snelle afhandeling retour.

X