Vandaag besteld morgen in huis . Hier word ik altijd blij van.

Prima prijs en goed assortiment

Ik heb hier twee trainingsbroeken besteld. Die waren super voor een goede prijs. Helaas was de levertijd niet OK. Bij het bestellen stond er 1 tot 2 werkdagen. In de bevestiging 1 - 3 werkdagen. Toen ik na 3 werkdagen belde werd er gegoocheld met de dagen. En bleek dat er aan hun kant iets was mis gegaan waardoor het langer duurde. Prima. Maar enige empatie was afwezig. Hierdoor is mijn zoon zonder de 2 nieuwe broeken op survival in de Ardennen gegaan. Top.

Helder website en goede afhandeling

Zie boven

Top, snelle service!!

Goed eenvoudig besteld, sneller dan we hadden verwacht was bestelling al binnen, en mooi bedrukt met eigen naam. Top service!!

Snelle levering en de prijs was de laagste

Helemaal top

Product voldoet aan specificaites.

Gemakkelijke en vlotte afwikkeling

Gemakkelijke en vlotte afwikkeling

Toppers

Hele fijne ervaring met deze sportzaak. Hebben mij prima geholpen aan kledij voor de voetbalclub van mijnn zoon. En ben zowaar zelfs langs geweest om hun zaak te zien en een praatje te maken met de mensen.

Snelle afwikkeling en snelle levering.

Zeer snel en goed geregeld

Netjes en snel gehandeld. Top

Geweldige service

Goede en snelle service

Prima.

Prima en snelle retourafhandeling

Gekochte schoenen kwamen snel, maar vielen helaas iets te klein uit. Direct teruggestuurd en binnen een paar dagen stond het geld weer op mijn rekening. Prima service van Intersport Theo Tol!

goede prijs en snelle levering van mijn cruijff schoenen

ik bestel al enkele jaren mijn cruijff schoenen bij mijn vaste adres Theo Tol

prima uitgebreid assortiment en relatief snelle levering

Snel masr hoge retourkosten

De maat, 42, viel klein, bij retour en opnieuw bestellen was ik 2c 7 kwijt. Duur badpak geworden.

Goede en snelle service!

Tassen waren heel snel bedrukt en bezorgd. Blije zoontjes hier!

Mooie aanbieding maar geen kat in de zak. Fijne hardloopschoenen die écht flink afgeprijsd waren. En de volgende dag al bezorgd waren, netjes verpakt

Snel juiste artikelen geleverd.

Trainingsoutfit tennis snel geleverd in stevige plastic zak. Wel verzendkosten (ca. 7 euro) betaald bij een bedrag van 94 euro. Door korting toch zeker nog 20% goedkoper dan elders.

Theo Tol is TOP!

Uitstekende site en uitstekende service!

2 artikelen besteld, maar kreeg kort erna een email dat er eentje toch niet op voorraad was, terwijl je deze op site wel kon bestellen, heel jammer. Misschien kan de winkel hier allerter op zijn om teleurstellingen te voorkomen Voor 1 artikel en daarbij de verzendkosten van bijna 7€ toch best duur, dan liever langs de winkel geweest. Wel netjes het bedrag van het niet op voorraad artikel terug gekregen overigens. Of ik hier nogmaals ga bestellen, zeker wel. :-)

Top. Padelracket besteld en de volgende dag in huis.

Keurige service

Prima retour

Mooie schoenen besteld, waren te groot. Keurig verwerkte retour!