Veel tips en ondanks de drukte in de winkel alle tijd voor ons.

Zie bovenstaande

Klantenservice waar je blij van wordt.

Een winkel die je te woord staat, ook bij het ophalen bij een internetbestelling. Dochtertje voelde zich al kampioen met haar nieuwe tenue.

Snelle levering.

Goede service, snelle levering

Snelle levering, juiste product ontvangen.

Betrouwbare webwinkel

Redelijke prijs, goede kwaliteit. Levering op tijd, prima informatie tijdens het bestel en afleveringsproces.

Top kwaliteit en snel geleverd

Fast delivery

Good quality, fast delivery. Thanks

Tevreden, Goede en Snelle levering van mijn loopshirt!

Tevreden, Goede en Snelle levering van mijn loopshirt!

Een hele fijne sportzaak om te winkelen.

Ik had asics hardloopschoenen besteld ik kreeg de verkeerde. Ik belde naar de zaak en zonder probleem werd het door de eigenaar perfect meteen opgelost. Hele goede service!! De vlgde keer bestel ik hier weer want de collecties zijn erg goed en goede acties. Afz: Jetty van Heeswijk

Geen commentaar

Goede, snelle service. Verzorgd verpakt.

Orderverwerking werd snel en goed verwerkt, berichtgeving van levering netjes. Snelle en goede service bij verzending.

Bestelling vergeten op te sturen.

Bestelling kwam 1,5 week later na gebeld te hebben. Producten zijn dan natuurlijk wel goed

Uitstekende levering en goede service

Vlotte bezorging, goede communicatie via mail

Ik heb een fijne ervaring, ik heb besteld en kreeg het netjes opgestuurd. Contact is ook goed krijg netjes antwoord. Retour ook helemaal top,shirt terug gestuurd en volgende dag een mail met bevestiging dat ze het ontvangen hebben en binne 2 werkdag geld terug storten. Als u iets wil kopen online raad ik het u aan.

Snel geleverd en product zoals verwacht

Makkelijke webshop en snel geleverd, product is uitstekend.

Snelle bezorging en goede services

Snelle service en bezorging

Goede en snelle service bij Theo Tol

Ik heb een bestelling geplaatst bij Theo Tol en ik kreeg deze heel snel thuis, omdat het product niet beviel heb ik het retour gestuurd. Het bedrag stond vrijwel meteen weer op mijn rekening. Heel keurig, echt goede service! Ik heb inmiddels alweer een nieuw product besteld.

Precies zoals beloofd

Bestelde keurig ontvangen

Vriendelijk personeel

Gezellig gesprek gehad met eigenaren, gewoon spontaan…

Goed mee denken!

Opmerkzaam medewerker constateerde dat ik n zwart jack had besteld met een blauwe broek; of dat de bedoeling was? Nee, alles zwart. Dank!

Mijn eerste gedachte was als dat maar goed gaat. Deze gedachte was nergens voor nodig. Alles verliep vlekkeloos, dank je wel theo tol. Geweldig, zo hoort het

Snelle levering, goede kwaliteit

Snel de juiste Cruijff kunstgras voetbalschoenen geleverd voor een goede prijs. De schoenen waren gelukkig nog te koop in mijn maat, ik heb de schoenen eerder gehad.

Aankoop

Na mijn retour zending heb ik binnen 3 dagen mijn geld op de rekening gestort gekregen.

Goede service en snelle levering

Goede kwaliteit van de broek

De Stient 20 1132 BE Volendam