Prima en vlot geregeld

Twee paar schoenen via webshop besteld, deze werden dezelfde dag nog geleverd, dat zijn pluspunten! Één paar retour gestuurd mbv formulier (verkeerde maat) en m’n geld binnen 2 dagen retour op de rekening, das pas echte service.

Geweldig service.

Binnen 15 minuten hadden we de schoenen in huis.

Goed geregeld

Goed. De schoenen werden door een medewerker aan de deur gebracht. Daarna kreeg ik bericht van post nl dat mijn pakketje er aan kwam. Ik heb dat bij jullie gemeld omdat ik dacht per ongeluk 2 paar schoenen te krijgen, maar nooit antwoord terug gekregen

Schoenen gelijk aan de deur afgeleverd. Retourneren ging ook heel makkelijk.

De service is top!!!!

Ik bestelde 's middags schoenen voor mijn zoon en de zelfde avond werden ze al bij mij aan de deur gebracht. Wat een top service!!!!

Top⁸

Supervlot

Puik

Ik heb nooit eerder schoenen online gekocht, beetje huiverig maar ik ben "om" Keurig verpakt, buiten de gemeente en ondanks de drukte snel geleverd. Compliment!

Goeie kwaliteit en zeer snelle bezorging

Schoenen op zaterdag besteld en gelijk 's middags al bezorgd. Tevens hele goeie kwaliteit schoenen. Kortom zeer tevreden ☺️

Snel geregeld Zeer klantvriendelijk

Snelle levering en altijd vriendelijk

In de ochtend om 10:00 besteld en om 12:00 al een nieuw paar schoenen voor mijn zoon in huis

Bestelling werd s’avonds Nog aan de deur gebracht door eigen personeel.

Heel positief

Jack Bont krijgt van mij een 10!! Hij kwam persoonlijk de sloffen ruilen

Ik vind het wel een beetje een gedoe dat als de schoenen niet mooi zijn of niet passen, je ze wel moet betalen en dan ook zelf naar TPS brengen en weer andere op de site moet bestellen maar Jack heeft zich extra ingezet en iedereen was tevreden

Dennis aan de deur, top. ;)

Een goede schoen

Vanwege hernia ben ik afhankelijk van goede schoenen. De pasvorm is ok en get loopt goed

Super service!

Schoenen werden de dag erna persoonlijk afgeleverd!

Heel tevreden

Heel goede service.

Snelle levering. Retour ging ook gesmeerd.

Geweldige ervaring, zeer klant vriendelijk!

Snelle levering, goeie service!!

Vandaag bestelt, zelfde dag in huis! Das nou eens handig!

Duidelijke webshop correcte afhandeling en gratis bezorgt aan de deur.

Pluspunten

Duidelijke site en snelle levering ziet er allemaal netjes uit.

Zou zo niks kunnen bedenken ben zeer tevreden.