Opdruk niet gekeverd en zonder enig probleel gelden teruggekregen

Alles netjes ontvangen, wel later dan gedacht

Goede ervaring met de kortingsactie op trainingsbroeken

Goede ervaring met de kortingsactie op trainingsbroeken

Mooie kleding

Goede levering

Optijd geleverd en netjes verpakt

Spullen optijd geleverd en netjes verpakt.

Te late levering verwoording niet netjes

Na mijn bestelling bleek dat ik geen heel trainingspak had besteld maar alleen het jasje. Na een chat met de klantenservice was dit super opgelost ik betaalde de broek online en het ging verstuurd worden. Jasje werd geleverd. Contact opgenomen met klantenservice dat ik de broek miste. En dat ik het systeem op de website niet heel duidelijk vond. Ik kreeg een mail. Daar stond in dat de broek spoedig werd opgestuurd maar ik werd als KLANT wel even terecht gewezen op mijn woordgebruik. Is had het woord misleidend gebruikt en dat was volgens de klantenservice een woord dat niet door de beugel kon. Ik heb het daarbij gelaten. Maar een aantal dagen laten nog geen broek ontvangen. Weer naar de klantenservice gemaild. De broek was niet verzonden en zou spoedig mogelijk verzonden worden. Ik hoop mijn broek snel binnen te hebben. Er is wel altijd terugkoppeling geweest van de klantenservice.

Wij bieden de klant de service dat je bij een trainingspak de maat van het jack en de broek afzonderlijk van elkaar kunt bestellen. Marlieke heeft toen in eerste instantie alleen de maat van het jack ingegeven. Dit had ze niet goed begrepen en gaf in een reactie aan dit 'misleidend' te vinden. Omdat wij de term 'misleidend' en nogal vervelende en beschuldigende toon vinden hebben, hebben we in onze reactie aangegeven dat dit niet misleidend was, maar dat het voor Marlieke misschien verwarrend was. Kennelijk vindt Marlieke dat ze als KLANT alles mag zeggen en iemand onterecht mag beschuldigen. Dat in haar wereld misschien normaal, maar in die van ons is een valse beschuldiging geen normale manier van communiceren. Dennis Tol Team Jakoteamkleding.nl

Snelle levering.

Mooie Jas, snelle levering.

Alles perfect in orde snelle levering

Snelle en correcte levering en afhandeling retour

Binnen een paar dagen had ik de bestelling ontvangen. Het artikel dat retour gestuurd is, was binnen een paar dagen verwerkt en het geld teruggeboekt.

Goede ervaringen onsdanks tragere leveringen

Site werkt goed, mensen vriendelijk en goed bereikbaar zowel per mail als telefoon. De leveringen zijn niet al te snel.

Raar

Ik heb een aantal jaar geleden een short gekocht. De beste short ooit. Afgelopen week bestelde ik nog 2 van die shorten met het zelfde artikelnummer maar die bleken helemaal anders te zijn.

Ha Dries, Vervelend dat je dit moet ervaren. Ik heb even in de bestelgeschiedenis gekeken, maar ik zie maar 1 bestelling bij jouw klantgegevens staan. Dat is 2 maal een 8595-08 in maat M. Het kan natuurlijk zijn dat je de bestelling van een aantal jaar geleden onder een ander account hebt geplaatst. Overigens zijn de shorts van JAKO na een aantal jaar toe aan een nieuwe lijn. Oude collecties gaan dan uit de verkoop. De kans is natuurlijk groot dat jij een short hebt die inmiddels niet meer leverbaar is, waardoor je een lijkende vervanger hebt besteld. Mocht je nu écht niet tevreden zijn over de shorts, kan je ze kosteloos terugsturen en zoeken we voor jou een short die wél naar wens is. Met vriendelijke groet, Stefan JAKOTeamkleding.nl

Top!!

Top ervaring

Oké

Levering en product oké. Communicatie kon beter

Prima sportkleding

Prima sportkleding, snel geleverd, de maatvoering klopt. En bovenal: niet onnodig duur.

levering te traag en geen terugbetaling

levering te traag en geen terugbetaling gekregen

Kwaliteit perfect duurde wel lang

Het keepers setje dat ik heb gekocht is perfect, zit lekker, de bescherming op de ellebogen is van hoge kwaliteit. Het duurde alleen wel veel langer als bij andere webshops voor de bestelling klaar was voor verzending. Nu werd hierin als rede gegeven dat het ivm corona allemaal wat langer duurt.. Maar de corona dip merk je bij andere online diensten niks meer van. Dus de kwaliteit van het product is perfect! Zeker aan te raden, de maten komen overheen. Allemaal top. De service van de verzending mag zeker verbeteren.. Als er staat 2 tot 5 werkdagen hoop je vaak op 2. Het is dan jammer dat er de volle 5 dagen word gepakt tot verwerken en opsturen. Terwijl je de bevestiging binnen 24 uur binnen hebt.. Met vriendelijke groet. Remy

Toplevering

Doen wat ze beloven

Heel goede kousen, goede kwaliteit

Snelle en keurige verzending

Mooie kwalitatieve broek

snelle correcte afhandeling

snelle correcte afhandeling

Vlotte goede service

De service was goed en snel. Maat was perfect alsook de bedrukking.

Altijd correcte leveringen

Altijd goede ervaring met mijn bestellingen

Slecht

Geen bedrukking op mijn shirt , die was echter wel aangerekend. Ik heb gevraagd achter terugbetaling van de bedrukking . Deze heb ik nooit gekregen.

Het duurde best wel lang tot mijn bestelling binnnen kwam en ik weet niet of het aan mij lag maar meschien is het handing om ook track and trace te doen

Duurde door de bezorging wat langer voordat wij de ehadden

Broek is goed van kwaliteit