Levering duurt te lang

Mooi spul maar levering mag sneller mijn inziens

Oke

Al mijn bestellingen zijn altijd goed geweest

Kwaliteit kleding

Mooie kwaliteit en snelle levering

Bestellingen altijd keurig verzorgd en op tijd bezorgd

Prima geholpen en snel!

Prima geholpen en snel!

Gebeld met Helpdesk, daar ook netjes en duidelijk geholpen.

Alles keurig netjes afgeleverd en goed kwaliteit. Wat ik wel mis, persoonlijk valt het allemaal wat klein. Ondertussen andere maten besteld, mijn zoon vond het fantastisch en heeft de te kleine maat van mij overgenomen. Voor de rest geen problemen.

gekregen wat ik besteld heb.

prijs kwaliteit top!

Snel en goede service, prijs kwaliteit is top!

Goede kwaliteit

Afgelopen week thermo kleding van jako gekocht nadat ik al erg tevreden was over andere producten van jako. Goede kwaliteit voor een prima prijs. Enkel duurde het wel relatief lang voordat het pakket werd verzonden, wel tijdens Black Friday.

Op tijd geleverd en super blij met mijn gekochte item

Mooie kwaliteit

Mooie persoonlijke sporttas

Voor 5 december een sporttas met naam erop gekocht voor mijn dochter. Snelle levering en mooie kwaliteit!

Tevreden over het artikel

Nvt

Snelle verzending en prima kwaliteit

Prima geregeld! Snel en goede kwaliteit

Alles in orde

product OK, maar levering is te verbeteren

Indien de levering wordt voorzien tussen 13h30 en 17h30 en uiteindelijk pas gebeurt om 17h35, heb ik eigenlijk 4h veldwerk moeten laten schieten aan 50 à 75€/uur voor een laattijdige levering.

Bestel service kan nog beter

Ik heb helaas een item moeten terugsturen wegens foute maat. De matentabel is zeer onduidelijk. Misschien is dit enkel op de mobile maar dit is meer en meer de device om te bestellen. Nu heb ik een nieuwe maat besteld maar krijg na 4 dagen nog steeds geen feedback over de leveringsstatus. Dus dat kan beter.

Snelle levering, aantrekkelijke prijs, prettige contacten

Voor onze club betrekken wij onze clubkleding al via dit bedrijf. Het zaken doen met de gebroeders Tol is heel prettig en meedenkend. Nu privé iets besteld, een tas met bedrukking. Snel geleverd, leuke prijs. Ben er blij mee

Topservice

Snel goed en duidelijk

Per abuis een andere kleur voetbalbroek besteld. Nieuwe order geplaatst, de dag erna heb ik de goede kleur ontvangen. Ook de verwerking van de retour was zeer snel (vrijdag teruggestuurd en maandag al mijn geld terug) Hiervan kunnen andere webwinkels veel van leren!!

Goed en snel geleverd

Snelle levering, goed verpakt, goede retourvoorwaarden.

snel en degelijk

degelijke sportkledij , scherp geprijsd en vlot geleverd

super!!!

Bestelling kwam goed binnen!

Correcte levering

Binnen 3 dagen ontvangen

Snelle levering voor goede prijzen

Snelle levering voor goede prijzen

Gemakkelijk snel en correcte levering