Weinig op aan te merken.

Twee jacks besteld. Een jack gewisseld tegen een maat groter. Alles werd netjes afgehandeld en ik werd goed via de mail geinformeerd. Ook op vragen wordt snel een antwoord gegeven. Kwaliteit van de jacks dik voor elkaar. Zeer tevreden.

Prima afhandeling

Goede kwaliteit en een juiste pasvorm

Op tijd geleverd en juiste pasvorm

goeie service Traingspak besteld 2 stuks broeken te groot jas was ok klantenservice gebeld en me onmiddellijk geholpen met nieuwe bestelling maar wel benieuwd hielang het zal duren voor ik me geld zal terug krijgen van het terug gesturde trainingen. mvg

Prima kwaliteit.

Prima kwaliteit. Wel jammer dat tijd tussen bestelling/betaling en ontvangst pakket zo lang is.

Duurde lang

Vrijdag besteld en pas woensdag erop in huis

Prima service.

Prima service.

De kwaliteit van de trainingsbroek gaat na 1 jaar duidelijk zichtbaar achteruit

zeer goed

perfect in alles past heel goed en ook aangenaam om deze trainingsbroek te dragen

Goed geholpen

Goede ervaring! Fijn trainingspak.

Mooie kwaliteit

Een betrouwbare winkel,met goede kwaliteit aan spullen,oa trainings pakken,schoenen enz enz

correct

correct en goed

Snelle levering met het juiste product.

Veel keuze, traag in levering

Respons goed, veel keus, trage levering hier is wel winst in te behalen. Dit is feedback doe er u voordeel mee.

Goeie levering en goede kwaliteit

Makkelijk te bestellen, snel geleverd

Regelmatig leuke aanbiedingen

Top geleverd en erg tevreden

De levering was top en kwaliteit is is goed. In het vervolg ga ik zeker weer wat bestellen en raad het zeker ook aan!

Mijn man vinden de broeken heerlijk zitten en ze blijven ook zo mooi

Snelle levering en snel antwoord bij vragen

Mooi trainingspak

Trainingspak besteld en snel geleverd. Mooie kwaliteit!!

Kleren zitten heel goed

Top 10/10

Alles in orde Ik gebruik niets anders dan het merk jako Gr roel

Grote klasse

Er was iets fout gelopen in de levering en jullie hebben op jullie kosten dit rechtgetrokken. Top!!!

Uitzondelijke goede service

Mijn bestelling had wat vertraging door de vervoerder, daarom contact gezocht met jakoteamkleding. Het was al avond maar er werd direct gereageerd op mijn mail. Gelijk gerustgesteld en volgende dag ontving ik direct een track and trace van ze. Pakket is gelukkig goed aangekomen en sportkleding was perfect wat maat betreft.