prima mutsen passen goed bedankt.

Snel en correct

Ik had een hoodie besteld en is correct afgeleverd.

Prima kwaliteit, maar levering kan sneller.

De tijd tussen betaling en levering kan sneller. Ik heb betaald bij de bestelling en dan staat het geld via Ideal meteen op jullie rekening. Waarom dan nog zo lang wachten met de bezorging?

goed product

goed product, juiste prijs,

Snelle verzending, keurige prijs kwaliteit verhouding

Goede kwaliteit qua kleding,zeer tevreden hierover en op tijd bezorgd .

Zeer goede service!

Ik had eerst een tas gekocht die naar mijn mening toch te groot was na het eerste gebruik. Ondanks dat niet al het verpakkingsmateriaal er meer om zat als toen hij binnen kwam kon ik hem zonder problemen retourneren. Geld werd snel teruggestort. Hierna heb ik dezelfde tas een maat kleiner gekocht en het is echt een topding! Al met al super producten en fantastische service!

Tevreden!

Snelle levering en de trainingsbroeken passen/zitten goed!

Heerlijke pak prima prijs

Jako trainingspak in maat M - maten vallen goed uit en zitten erg lekker! Zacht prijsje voor een mooi voetbalpak. Top

snelle service en mooie kleding. Echt een aanrader om je teamkleding te regelen.

Slechte service

Zit al paar weken op men bestelling te wachten mailtje gestuurd naar de klantenservice maar geen antwoord gekregen bij deze nooit meer bestel ik hier iets

Uitermate Tevreden

Nadat in overleg mijn bestelling op zaterdag bezorgd zou worden bleek dat het voor mij makkelijker was dat mijn bestelling thuis bezorgd zou worden , na kort mailcontact heeft Dennis Tol het adres aangepast en kreeg ik de bezorging keurig netjes op zaterdagmorgen bezorgd. TOP!!

Verkeerde maat besteld, mail gestuurd binnen 5 min antwoord en aangepast. Top service Dennis Tol. Gr Clyde

Goed maar leveringtijd klopt niet altijd

Ruim assortiment en maten en betaalbaar. Alleen nooit een mail gekregen track en trace, dus weet niet wanneer die zal komen. Heb een artikel gekocht op 22 augustus, email om het pakketje te tracen staat ook niet in spam.

Topservice!

Hele team aangekleed inclusief bedrukkingen. Ziet er allemaal super uit.

Pluspunten

Sneller geleverd dan aangegeven op website. 1 artikel pastte niet. Dag na retour zending stond dat geld alweer op mijn rekening. Super service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

3 x is scheepsrecht, helaas niet voor Theo Tol, zij zijn in staat om keer op keer dezelfde belofte niet waar te maken. Ik hoop dat het terugbetalen sneller gaat dan de levering,...

-klantenservice opheffen, werkt toch niet - teksten website aanpassen, er is geen gegarandeerde snelle levertjjd - gewoon doen wat je beloofd zo simpel kan het zijn

Pluspunten

Snelle services, fijne communicatie en heldere afspraken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Te Laat geleverd. Besteld op 15/9 geleverd op 23/9. Misleidende info op hun website. Reversible basketbalshirt besteld. Op hun site staan alle rsversible shirten afgebeld met bijbehorende broekje. Echte worden de shirten zonder de broekjes geleverd.

Pluspunten

Snelle service Duidelijke instructies Kwalitatief goede producten

Meer keuzemogelijkheid, dus meer artikelen in de bestaande categorieën.

Pluspunten

Snelheid van levering

geen

Pluspunten

prima kwaliteit