Heerlijke pak prima prijs

Jako trainingspak in maat M - maten vallen goed uit en zitten erg lekker! Zacht prijsje voor een mooi voetbalpak. Top

snelle service en mooie kleding. Echt een aanrader om je teamkleding te regelen.

Slechte service

Zit al paar weken op men bestelling te wachten mailtje gestuurd naar de klantenservice maar geen antwoord gekregen bij deze nooit meer bestel ik hier iets

Uitermate Tevreden

Nadat in overleg mijn bestelling op zaterdag bezorgd zou worden bleek dat het voor mij makkelijker was dat mijn bestelling thuis bezorgd zou worden , na kort mailcontact heeft Dennis Tol het adres aangepast en kreeg ik de bezorging keurig netjes op zaterdagmorgen bezorgd. TOP!!

Verkeerde maat besteld, mail gestuurd binnen 5 min antwoord en aangepast. Top service Dennis Tol. Gr Clyde

Goed maar leveringtijd klopt niet altijd

Ruim assortiment en maten en betaalbaar. Alleen nooit een mail gekregen track en trace, dus weet niet wanneer die zal komen. Heb een artikel gekocht op 22 augustus, email om het pakketje te tracen staat ook niet in spam.

Topservice!

Hele team aangekleed inclusief bedrukkingen. Ziet er allemaal super uit.

Pluspunten

Sneller geleverd dan aangegeven op website. 1 artikel pastte niet. Dag na retour zending stond dat geld alweer op mijn rekening. Super service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

3 x is scheepsrecht, helaas niet voor Theo Tol, zij zijn in staat om keer op keer dezelfde belofte niet waar te maken. Ik hoop dat het terugbetalen sneller gaat dan de levering,...

-klantenservice opheffen, werkt toch niet - teksten website aanpassen, er is geen gegarandeerde snelle levertjjd - gewoon doen wat je beloofd zo simpel kan het zijn

Pluspunten

Snelle services, fijne communicatie en heldere afspraken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Te Laat geleverd. Besteld op 15/9 geleverd op 23/9. Misleidende info op hun website. Reversible basketbalshirt besteld. Op hun site staan alle rsversible shirten afgebeld met bijbehorende broekje. Echte worden de shirten zonder de broekjes geleverd.

Pluspunten

Snelle service Duidelijke instructies Kwalitatief goede producten

Meer keuzemogelijkheid, dus meer artikelen in de bestaande categorieën.

Pluspunten

Snelheid van levering

geen

Pluspunten

prima kwaliteit

Pluspunten

hele sterke klantenservice

misschien korter op de leverancier zitten, want bezorging duurde langer dan beloofd

Pluspunten

ALLES IS ZEER GOED AANGEKOMEN EN DIK IN ORDE PROFICIAT

Pluspunten

Ruim assortiment, ook grotere maten

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering en goed advies!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle reactie bij vragen

Traject and tracce nooit gekregen ook niet na email contact.

Hartelijk dank voor je review Stephanie. Zoals je in de mail al aangaf, was de track en trace mail in je spambox beland. Wij hebben inmiddels wat instellingen gewijzigd zodat deze mails niet meer als spam of ongewenst worden beoordeeld.

Pluspunten

Goede en betaalbare kleding

Tussenmaten zouden wel handig zijn.

Pluspunten

Je krijgt wat er beloofd wordt.

Levering duurt wat langer dan nodig.