2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

bestellen en betalen ging prima, maar er is nog steeds niets geleverd na 10 dagen! Jammer, bij de meeste bedrijven zijn de spullen binnen 1 tot 4 werkdagen in huis.

Levering en communicatie daarover

Waarschijnlijk heeft u onze mails over de levering van uw bestelling over het hoofd gezien. (spambox?) De zending is op de 3e werkdag na uw bestelling verstuurd, en er is op de 4e werkdag getekend voor ontvangst op het door u aangegeven adres, 6 dagen voordat u bovenstaande recensie schreef... Wij wensen u nogmaals veel plezier met uw aankoop.

Pluspunten

Correcte afhandeling

Geen is goed

Pluspunten

Fantastische kleding. Zit mooi

Vermeld bij de bestelling hoe lang het duurt voordat je de bestelling binnen krijgt. Heb bijna een week moeten wachten.

Pluspunten

Positief over ganse lijn

Pluspunten

Snelle reactie op mail. Behulpzaam aan de telefoon.

Pluspunten

Snel en vakkundig geholpen

blijf zo doorgaan

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede verwerking order

Sneller leveren

Pluspunten

Alternatief voor broek welke niet leverbaar bleek voor dezelfde prijs (snel) ontvangen.

Op site staat (wellicht al aangepast) dat verzenden naar een DHLpunt gratis is; blijkt niet zo te zijn. Wanneer dit wel gemeld wordt was het wellicht klantgericht geweest artikel toch zonder kosten te verzenden. Mail dat artikel niet leverbaar was is niet aangekomen, tip; klant even bellen of nogmaals mailen bij geen reactie ipv (bijna) week op reactie wachten. Artikel is immers al betaald.

Pluspunten

Snel contact! Vriendelijk en keurig te woord gestaan met de vele mailtjes die ik stuurde. Prima sportkleding.

Levertijd bij artikelen die niet op voorraad zijn vermelden. Desondanks werd ik daarvan keurig op de hoogte gebracht met wanneer de levering zou plaatsvinden wat ook daadwerkelijk gebeurde.

Pluspunten

Snelle reactie en goed op de hoogte gehouden

Geef net iets sneller aan de klant aan of een product wel of niet geleverd kan worden

Pluspunten

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Evt. snellere levering

Pluspunten

Korte lijntjes

Pluspunten

Prima webshop. Goede prijzen. Snelle afhandeling.

Levertijden c.q. voorraad vermelden bij artikelen. Nu is pas na bestelling duidelijk dat iets in back-order komt.

Pluspunten

Zeer vriendelijk, altijd zeer behulpzaam en goede communicatie Zeer snelle levering: 's middags officieel gezegd dat ze mochten starten met bedrukken, de volgende ochtend had ik mijn bestelling van 25 stuks in huis! Mooie prijs, zeker waar voor zijn geld

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- klanten laten weten wanneer iets langer duurt - als je een chat begint zorg dan ook dat je de klant meteen helpt en niet vervolgens 20 minuten geen antwoord geven - geen belofte doen van levertijd als je die niet waar kan maken

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snellere levering

Setjes aanbieden op de site ipv apart

Pluspunten

-Goede Communicatie -Snelle Afhandeling -Snelle Levering -Mee denkend

Pluspunten

snelle reactie terug op je vragen over je bestelling.

Pluspunten

Snelle levering. Goed en net verpakt.

Vooralsnog geen.

Pluspunten

Snel en goedkoop

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snellere levertijd, wacht nu al dagen op een mail over mijn retour. ze reagereen gewoon niet. Ook al gaat het om 53 euro dit hoort niet

Pluspunten

goed niks op aan te merken ,

Pluspunten

Goede service! Ik had een fout gemaakt bij de bestelling, maar dit werd heel snel opgelost door de nazending dezelfde middag nog te bezorgen, super!!

Duidelijk op de website aangeven dat de bidonhouder zonder bidons is, dus dat je die 12 bidons er nog los bij moet bestellen

Pluspunten

Goede service voor het afleveren van de spullen dat ze toch nog op tijd waren voor de kampioensreceptie