Pluspunten

- Goed functionerende & overzichtelijke webshop - Uitgebreid Jako assortiment - Nieuwe artikelen worden snel in de webshop bijgeplaatst - Klantvriendelijk & goede communicatie - Scherp geprijsde artikelen

Mogelijkheid om bestelling bij afhaalpunt te laten bezorgen tijdens het bestelproces.

Pluspunten

- Snelle reactie - Korte levertijd - Goede prijs/kwaliteit verhouding - Meedenken

Pluspunten

Afgelopen vrijdag contact opgenomen met intersport Theo Tol. Binnen 6 dagen, waar nog een weekend en Koningsdag tussen zat, had ik voetbaltenues nodig voor een horecatoernooi. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd goed meegedacht over mijn bestelling. Er is snel een offerte opgemaakt naar aanleiding van mijn voorkeuren en diezelfde dag is de bestelling geplaatst. Begin deze middag heb ik de hele bestelling in goede orde ontvangen. Ik ben uitermate tevreden over de snelle service en professionele houding van Intersport Theo Tol. Dennis, bedankt! - Snelle service - Meedenkend - Professionele houding tegenover klant - Kwalitatief goede producten

N.v.t.