Snel geleverd, goed advies.

Eindelijk een lange sportbroek

Eindelijk een lange sportbroek gevonden voor onze zoon die zeer lange benen heeft. Deze broek valt precies goed.

Goede producten en snelle levering!

Top kwaliteit

Ik heb reeds meerdere malen basic joggingbroeken besteld bij Jakoteamkleding.nl en steeds was alles tip top in orde. Top kwaliteit, zelfs na veelvuldig wassen. Één minpuntje: vanuit België is het niet mogelijk om een afleveringspunt te selecteren. Het is een beetje gedoe om het afleveradres correct aan te passen met een leveringspuntadres.

Goede en snelle levering ne het zit perfect

Goede en snelle levering ne het zit perfect

Gewoon super

Besteld en netjes het goede product binnen gekregen.

Snel geleverd. Retour ook snel afgehandeld

Snelle levering. Goede kwaliteit kleding. Retour gestuurde kleding werd ook gelijk terugbetaald.

Zelfde jas gekocht als vorige keer, want bevalt prima. Goede kleuren, ook. Lekker helder.

Mooie prijs-kwaliteitsverhouding

Ik kreeg een mailtje van zodra de jas weer binnen was in de gewenste maat. Besteld en snel ontvangen. Zoon helemaal in de wolken want deze stond al lang op zijn verlanglijstje. Zeer warme, degelijke winter-/voetbaljas. Wordt hier ook naar school gedragen omdat hij zo goed zit.

Goede en snelle service

Word zeker aangeraden aan familie en vrienden.

Comfortabel !

Zeer bruikbaar.

Vlotte verzorgde producten en snelle verzending

Mooie thermoshirts. Snelle levering. Uitstekend

Prima kleding

Makkelijk te bestellen En snel in huis

Snelle en eerlijke service

Vlotte afhandeling

Snelle levering maar, de xl maat is al heel lang niet te verkrijgen. Daarom heb ik de xxl besteld. Maar heel tevreden.

Hele vlotte levering, alles correct en bij retour de dag nadien al bevestiging

Heel vlotte werking!

Voetbalkledij voor mijn zoon gekocht, Is er super tevreden mee ,kledij is ook lekker warm .

Niks mis mee.

Bestellen, betalen en alles netjes ontvangen. Gaat altijd goed.

Goede en snel service

Top en snelle service. Ben zeer tevreden

Het moeilijk om de juiste site vinden

Voor :met bestelling te plaatsen heb ik ook een tijd bezig geweest! Maar het product is zoals ik had verwacht. Ook de maat is correct. En over de levering valt er ook niets negatief te melden!

Goede kwaliteit en binnen 24 uur geleverd

Goed, was er snel en kwaliteit is prima. Mijn zoon (keeper) heeft meer van dit merk.

Prima kwaliteit

Goede service en goede communicatie

Nvt