Super fijn vest

Ik heb het wellness wikkelvest gekozen en hij zit erg lekker. Goede, fijne stof. Het vestje sluit mooi aan en blijft tijdens yoga goed zitten. Een aanrader!

perfect kado , mooie kwaliteit

perfect kado , mooie kwaliteit

Mooie badjas

Qua maat prima. Badjas is mooi afgewerkt en sjaal/ capuchon is ook leuk en handig. Maattabel heb ik gebruikt voor het kiezen van de maat. Ik ben 1.64 lang, 60 kilo, 80C maat 40 voor badjas is prima, iets langer dan ik gewend ben maar prima. Kleur olijfgroen is wel stuk lichter dan ik op site had gezien. Echt vrij licht groen, gezien prijs badjas tegenvaller qua kleur. Maar ik had per abuis verpakkings materiaal al weggegooid dus ik kan hem niet terugsturen en omruilen voor andere kleur.

Mooie kwaliteit en past perfect

Mooie kleding die lang goed blijft! Vrouwelijk en ik kan het privé dragen maar ook als ik werk

Fantastisch!!!

Mijn 1e ervaring was meteen 100% goed.

Super snelle levering

Snel geleverd en mooi verpakt ❤ super blij met mn badjas/jurk

Duidelijke website, netjes te woord gestaan toen ik een vraag had en na 2 dagen bestelling binnen. Ben zeer tevreden over de wellness badjas. Briefje erbij hoe deze badjas gewikkeld moest worden.

Snelle service en Mooie materialen

De wikkelwelnessdress zit lekker, heerlijk warm. Ondanks het feit dat de stof relatief dun is, maar wel heel erg aaibaar. Tip: kan de nu los geleverde capuchon misschien met een mooie rits aan de welnessdress gemaakt worden? Dat zou echt een super toevoeging zijn.

Mooie kleding

enorm snelle en goede service

Ik werd heel snel geholpen. De badjas maat S/M is voor mij (normaal maatje XS/S en 1.65 lang) eigenlijk wel iets te groot dus valt minder glad omdat ik bij de knoop aan de zijkant ook een stuk stof moet meenemen. En de binnen"flap"is eigenlijk ook iets te breed waardoor die ook wat bolt bij de buik. Misschien laat ik hem bij de kleermaker nog wat kleiner maken. Maar hij is prachtig en heerlijk zacht en warm, mooie lengte.

Keurig geregeld

Een aantal jaren ben ik al in het bezit van een heel fijne wellness jas. Door het vele gebruik was ik aan vervanging toe. Deze keer online bestelling geplaatst. Proces is duidelijk en goed. Helaas wat PostNL een spelbreker met een fout in de bezorging en kwam pakketje niet bij mij aan. Na onderzoek of het inderdaad fout van PostNL kwam is het naar een bezorgpunt gegaan en kan ik nu genieten van mijn nieuwe wellness jas. Dank voor de goede service en oplossing.

Ik heb mijn zwarte jurk ontvangen en hij is geweldig. Mooie stof en perfect gesneden.

Unieke wikkelkleding van hele goede kwaliteit. Kleding is vrouwelijk, draagt heerlijk en blijft mooi.

Een Feestje!

De wikkelbadjas en het wikkelvest zijn comfortabel, warm en zeer zacht. Een feestje om aan te hebben.

De jurk is prachtig en op maat. Ik ben er superblij mee! Bedankt!

Snelle service en heel behulpzaam

Saunajurk is top, heel vrouwelijk en goeie kwaliteit!

bedrijf met prima service

Goede artikelen goede kwaliteit prijs verhouding en service. Pasvorm is ook goed en de mogelijkheid om op maat te laten maken is ook prettig. Er wordt zelfs nog gemaild over e.v. aanpassingen wat de maat betreft.

Goede communicatie. Op maat gemaakte top. Ik ben er erg blij mee.

Wat fijn dat je op jouw maat een jurk kan bestellen en het nog goed is ook! Super, ik bestel van de winter weer een jurk.

Prachtige kleding

Ik heb mijn vriendin zooooooooooow blij gemaakt!

Waanzinnig mooie en kwalitatief hoogwaardige producten.

Waarom ik nu pas een review schrijf geen idee. Zojuist het 10de item bij Monique gekocht. Inmiddels 6 jurken, een rok, een blouse, een vest en een welness jurk. De stof is geweldig, de pasvorm ook en mijn jurken van jaren geleden zijn nog steeds even mooi. Op maat gemaakt, Monique staat altijd voor mij klaar. En ook al verhuis ik deze week naar Frankrijk, ik kan gelukkig online bestellen. In Frankrijk zijn ze wat formeler en kan ik altijd een jurk van Monique aan. Dank je voor alle jaren dat je mij zeer klantvriendelijk geholpen hebt.

Leuke kleding en snelle levering

Excellente service en perfect product!

Monique nam na mijn bestelling contact met mij op via e-mail, daarna ook nog telefonisch contact gehad. Hierdoor een persoonlijke benadering ervaren. En ook goed advies gekregen. De jurk is echt helemaal perfect..op maat gemaakt..perfecte kleur..perfecte model...perfecte stof..perfecte afwerking. Zit mooi...staat mooi...kan ik zomer en winter aan. Krimpt niet. Verkleurt niet. Kreukt niet. Kortom de perfecte aankoop bij een superleuk bedrijf!

Zeer snelle levering, supermooie ontwerpen, en het zit als gegoten. Fijne stoffen in mooie kleuren. Kortom ik word hier heel blij van!

Mooi product en stipte levering

Nadat ik bij diverse wellness complexen de wikkeljurk van Nicky had gezien heb ik er recent één besteld. De levering was heel snel en het pakketje was mooi ingepakt. Een paar dagen later kreeg ik nog een pakketje. Er was iets fout gegaan waardoor mijn bestelling dubbel geleverd is. Uiteraard heb ik één jurk netjes teruggestuurd! De wikkeljurk is heel mooi afgewerkt en zit heerlijk.

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.