Heel erg klantvriendelijk !

Ik had telefonisch contact met Monique in verband met eventuele omruiling voor kerstcadeau, en werd heel (klant-)vriendelijk geholpen. De aankoop online net daarna lukte niet door een bug op de website. Ik belde terug, en dat was binnen de minuut verholpen. Wat een TOP-service ! De badjas was enkele dagen later geleverd en is prachtig !

Prachtige kreukloze kleding

De wikkelkleding van Nicky Iris draagt prettig en kreukt niet. De website geeft een goed beeld van jurken, tops, etc: je krijgt wat je verwacht. Levering is conform verwachting met een ‘personal touch’. Het enige wat mij opviel is dat ik echt heel veel mail ontving nav de bestelling. Ik vermoed een foutje in het systeem achter de nieuwe website

Superdelux

Prachtige wikkel badjas, feestelijk verpakt en supersnelle levering!

Prachtige kleding, snelle levering

Ik koop hier al jaren, ben gek op de kleding van Monique. De op maat gemaakte wikkel kleding zit als gegoten en wordt snel geleverd. De kleding blijft ook heel erg mooi!

Ik ben groot fan van deze wellness jurk/badjas. Prachtige kleur, pasvorm en heerlijk materiaal. Ik voel me er heel vrouwelijk en zelfverzekerd in. Ook de capuchon vind ik geweldig! Kleine kanttekening is dat ik het lastig vind om de capuchon goed te bevestigen aan de wellness jurk, waardoor ik 'm steeds los mee draag. Ik zou liever gehad hebben dat deze eraan vast genaaid was. Mijn moeder is ook zeer tevreden, maar heeft hetzelfde "probleempje" met de capuchon. Ook had zij er graag zakken in gehad, zodat ze er wat in kwijt kan. Ik zou dat ook wel makkelijk hebben gevonden, maar wellicht zou dat ten koste gaan van de vrouwelijke pasvorm. Vriendelijke groet, Stefanie Landsaat

Mooi en goede kwaliteit.

Mooi en goede kwaliteit. Bezorging volgens afspraak.

Snelle reactie op vragen, goed advies, en alles is mogelijk! Als allerbelangrijkste, de wikkeljurk draagt heerlijk, valt mooi en is lekker warm!

Heerlijk zacht

De wellnessjurk is heerlijk zacht en heeft een perfect passend model. Ook werd hij snel bezorgd. Een echte aanrader.

Nicky rocks it!

I spent an hour trying on different variations of the infamous Nikki Iris collection. Again, I found yet another, perfect wrap top! This will look feminine yet “stoer” with my bootcut jeans and a pair of heels or my Texas cowboy boots. I love the material and how it accentuates my figure and minimizes the imperfections. Love it! Nikki Iris, you rocked it again! Thanks.

super service en mooie kwaliteit!

Snel, goede service en mooie kwaliteit. Ik ben blij met mijn aankopen. Dankjewel.

Prachtige stof.

Prachtige stof, goede pasvorm, snelle service. Topproduct. Ik heb getwijfeld maar ben zo blij dat ik de wikkeltop besteld heb!

The perfect wardrobe items for every woman!

Less is more. The beautiful lines of the tops and dresses by Nikki Iris are flattering for every body type. From beautiful basics to seasonal possibilities, Nikki has something for everyone. I have bought several tops and dresses from this line and couldnt be happier! My wardrobe is an collection of classic pieces and these items make it complete. Thank you Nikki Iris!

mooie stof, lekker warm en zacht

De kleur van de kraag van het vest wordt cognac genoemd. Het was voor mij een flinke teleurstelling om te zien dat die gewoon bruin is. Ik verwachtte bij cognac een warme kleur met een beetje oranje erin. Als het vest verder niet zo fijn zat zou ik het hebben teruggestuurd. Nu behelp ik me met een kleurige sjaal. De blouse is prachtig en bevalt goed. Enige opmerking is dat hij wel iets langer had kunnen zijn, hij past niet helemaal bij iedere broek, maar met een hemdje eronder gaat het prima.

Super 1e ervaring

Voordat ik bestelde heb ik even mail contact kreeg heel snel reactie En was gister zooo blij met de prachtige wellness wikkel jurk

Leuk en mooi vest

Goed en snel geleverd

Prachtige wellness wikkelvest met mooie vrouwelijke pasvorm.

De petrol kleur zou ik meer omschrijven als grijsblauw, maar wel de kleur die ik heel mooi vind. Misschien ook fijn om maat 42/44 als standaard maat in de collectie op te nemen.

Een prachtige welnessjurk als cadeautje verpakt

Past perfect , voelt heel comfortabel aan en geleverd op het afgesproken tijdstip

Fijne mensen

Supermooie kleding

De kleding is mooi en van goede kwaliteit. Snelle service en mooi ingepakt. Aanrader!

Geweldig en snel in huis

Leuke kleding met goede pasvorm. Snelle reactie bij vragen en onduidelijkheden. Vlotte levering en kleding is zoals je het verwacht. Inmiddels al meerdere bestellingen gedaan en iedere keer top geleverd.

Een heerlijke wellnessjurk met perfecte pasvorm

Eindelijk een vrouwelijker alternatief voor de badjas! Zij is heerlijk zacht en comfortabel, zit erg lekker, knelt nergens en valt echt mooi. Fijn die katoenen binnenkant. Snel thuis bezorgd in een leuke cadeaudoos.

Mooie warme zachte badjas

Goede snelle afhandeling

Vriendelijk

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.