De kleding past perfect. Zo knap gemaakt. Het concept van duurzame kleding, goede service, keuze uit diverse prachtige kleuren, tijdloze en stijlvolle ontwerpen en stoffen die heerlijk zitten vindt ik fantastisch!

Vriendelijk bij contact en doen wat ze beloven

Jurkje op maat laten maken en op zich prima, maar op de schouders iets te krap. Hoewel de stof stretch is is dit jammer. Verder een heerlijk jurkje en snelle levering

Zeer tevreden over de bestelling ende bezorging.

TOP

Nadat ik een tijdje geleden een jurkje in de sale had gekocht en dit zo heerlijk zat heb ik er nu nog 2 besteld, Zeker met dit prachtige weer is het heerlijk om ze e dragen en ze staan heel mooi. Voor vakantie is het helemaal top omdat je ze zo in je koffer stopt, niet heeft te strijken en ze zo droog zijn na de was, ik ga nog even kijken of ik er nog een kan scoren op de website

Allemaal netjes geregeld en een prachtig product

X

Kwaliteit gegarandeerd

De jurkjes van Nicky Iris koop ik blind, want de kwaliteit is zonder uitzondering ontzettend goed. Ze zitten heerlijk, zien er prachtig uit en blijven mooi na het wassen.

Proffesioneel

Nicky Iris laat zich het beste omschrijven door: vrouwelijk, kleur, maatwerk, creatief, Echt geweldig na al die jaren dat ik bij Nicky Iris kom blijft ze verassend.. steeds weer alsof je een cadeautje uitpakt thuis. Zeer professioneel

Vriendelijkheid en er werd meegedacht. Met het jurkje ben ik erg blij!

Mooie wikkeljurk, goede communicatie, snel geleverd.

Wikkeljurk besteld, werd gemaild met de vraag naar mijn lengte en of ze de jurk als service korter moesten maken, was niet nodig maar wel fijn dat ze zo meedenken. Leuk verpakt als kadootje, prachtige jurk, hele blij mee en een hele fijne ervaring dus.

Ik ben heel blij met mijn aankoop!

Mijn welnessjas zit super, sluit mooi aan, blijft goed op zijn plek zitten en voelt heel comfortabel aan. Heerlijk!

Mindere kwaliteit dan verwacht

Eerder een heel mooi, lekker zittend badjasje besteld. Nu een jumpsuit. Pasvorm is minder, door gladde stof schuift wikkellint steeds omhoog boven mn buik waardoor mn buikje geaccentueerd word. Maar wat vooral tegenvalt is dat de naden grof gestikt zijn en 1 naadje komt al los ( ik heb hem nu 2x gedragen). Dat zou is echt niet goed, zeker niet bij deze prijs! Jammer dus.

Top, net als voorgaande bestellingen

Volgens verwachting, goede communicatie en snelle levering van een prachtige jurk.

de wikkelwellnessjas voelt heerlijk zacht aan en zit goed

ik dacht alleen dat de (onder)mouwen strak & van gladde stof zouden zijn, dus dat vond ik wel jammer...

Snel geleverd en mooi ingepakt, maar vooral een prachtige wikkelwellness-jas die heerlijk zacht aanvoelt.

Als een omhelzing!

Wie had gedacht dat een badjas ook nog een elegant kan staan. Zeer comfortabel en als een omhelzing om je lijf!

Helemaal super!

Op vrijdag telefonisch contact gehad of de betreffende jurk en kleur aanwezig was. Wou graag de olijfgroene en had mazzel. Had hem de maandag erop nodig en hoopte hem dan te ontvangen. Gingen direct hun best doen en was nog een gezellig gesprek ook, leuke meid. Pakje kwam helaas op maandag maar was de schuld van Post-nl. Toen ik thuiskwam van sauna stond er een leuk ingepakt cadeautje voor me klaar. Wat een leuk idee! Jas is prachtig en zacht en voelt erg goed aan. Goede maat, heb een s maar s/m past prima. Jurk geeft een mooi silhouet en ben er super blij mee!

Snelle levering, prachtig product

Online besteld, de volgende dag in huis. Wat een prachtig materiaal heeft de bestelde winkelwerk. Pasvorm is fantastisch en zit als gegoten .

Fantastische service

Verkeerd verzendadres doorgegeven.... kwam allemaal goed. Kado feestelijk verpakt.

Door de telefoon iets besproken hoe de jurk moet zijn en hij is nog mooier dan ver wacht. Heel blij mee!

De badjas is ontzettend zacht en zit heerlijk!!

De badjas is ontzettend zacht en zit heerlijk!!

Super geregeld

Prachtige welness badjas/jurk. Zit heerlijk

Een kadootje om te ontvangen !

De wikkeljurken zijn al zo mooi, pasvorm en materiaal maar ook hoe het is ingepakt. Ik dacht echt dat ik een kado binnen kreeg. Mooi ingepakt in paars inpakpapier. Heel leuk.!

Goed geregeld

Service is prima , binnen 1 dag binnen in een leuke verpakking .. heb ook voof mijn dochters een welness wikkeljurkje besteld.. ze vinden het helemaal top.

Slechte service, kwaliteit/prijs niet in verhouding

Badjas besteld voor de verjaardag van een goede vriendin. Ze wilde heel graag een muisgrijze. Toen ik bestelde viel mij op dat een grotere maat duurder is. Dat vind ik echt heel raar, verwerk dat dan in de prijs van alle maten. Daarnaast worden er verzendkosten gevraagd voor een badjas van 100 euro. Totaal niet service gericht, ook hier; verwerk het in de prijs van je badjas en de koper heeft een beter koperverbinding. Ik had de badjas al beloofd en kocht dus maar. (Anders niet gedaan) Ik ontving een olijfgroene badjas ipv een muisgrijze. De muisgrijze werd niet gelijk verstuurd, nee eerst moest de verkeerd geleverde badjas retour zijn. Waarom moeten wij wachten op herstellen van een fout? Wat een wantrouwen naar je cliënt. Leuke badjas, maar laatste keer dat ik hier een badjas koop.

Kleding is zo comfortabel

Prima communicatie via de mail. Prima levertijd

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.