Prachtige wikkelrok echt klasse, super mooi ingepakt je krijgt echt een cadeau.

Super geholpen en eindelijk op maat

Wat een vakbedrijf super geholpen en kijk uit naar een nieuwe bestelling zo fijne kwaliteit en precies wat ik al jaren wilde. Super vrouwelijk mensen die het vak snappen!!!

Ik vind de service echt een dikke 10. Mijn bestelde item was niet meer van de huidige collectie. Ondanks dat is mijn wikkelvest binnen 1 week voor mij gemaakt en ontvangen. Dit verdiend echt een 10 voor klantvriendelijkheid en service. Ik ga zeker vaker wat bestellen.

Mooie jassen

Zo blij mee

Het kwam aan.... en leuke is dat als kado aan kwam! Dat was zoooo verassend. Heerlijk materiaal en voelt zo zacht en het zit Super. Thnx

Prachtige jurk, goede communicatie

Prettige communicatie, snit en stof jurk en badjas heel mooi. Zit lekker

Zoals altijd!

Hele fijne ervaring met de producten van Nicky Iris! Mooie pasvorm, mooie stoffen. Ik ben happy!!

Een cadeautje!

Wat geweldig er lag een cadeautje op de stoep! Ik pakte het uit en trok het wikkelvest aan .... Het zat als gegoten! En voelde als een warme jas(vest)! Wat een liefde is er in dit kledingstuk gestoken Dat zag ik en voel ik als ik het draag! Liefs

Fijne service en maatwerk

Fijne service en mooi maatwerk

Heerlijke wellnessjurk

Fantastisch draag comfort

Erg goed ook zo leuk dat het ingepakt was

Mobiel bestellen lukte niet, geen fijne website wel snelle levering!

Na slechte ervaring op de mobiele website overgestapt naar desktop. Daar wel gelukt! Wel hoge verzendkosten trouwens.

Heel fijne kleding en er wordt echt, op maat, meegedacht.

Er is superfijn meegedacht. Meteen een reactie op mijn bestelling en er is goed advies gegeven over de maat en lengte. Heeft goed uitgepakt, blij met de jurkjes en het topje. Snelle levering en weer fijn verpakt.

Goede kwaliteit en mooi ontwerp

Bij het bestellen van de wikkeljas voor mijn man heel vriendelijk te woord gestaan door Monique. Vlg weekend krijgt hij 'm. Benieuwd hoe het staat.

Prima pasvorm en service. Stof wel statisch

Maten werden via vriendelijke mail gecontroleerd. Cadeauverpakking van bestelling ontvangen. Keurig binnen gestelde tijd en met beloofde promokorting. Om deze in te voeren op de website was me aanvankelijk niet helemaal duidelijk. Mooie kleur jurk. Bijzonder zo gesneden en zonder naden. Goede pasvorm. Mijn enige “negatieve” ervaring is dat de zeer soepele lekkere stof heel statisch blijkt te zijn en dus aan mijn panty “kleeft” en daardoor niet mooi valt om de dijbenen.

Super snel en super goed

Top product, goede kwaliteit en snelle levering! Heerlijke stof!

Verrassend positief

Ik vond het online bestellen en maten doorgeven best spannend, maar ben heel verrast hoe het wikkelshirt zit. Het past geweldig, wordt mooi ingepakt geleverd. Net een echt cadeautje. Het enige jammere vind ik dat de onderkant niet een mooi zoompje heeft. Maar desalniettemin ben ik heel enthousiast.

Altijd uitstekende service

De jurkjes draag ik al jaren , perfect in de zomer en in de winter met stoer leren jasje of warm vest . En de wellnes jurk, dat is mijn meest gedragen kleding stuk ( ik gebruik het als duster/badjas ) Ik sta ermee op in de ochtend voor de douche en na het douchen in de avond gaat het weer aan . Ideale bijkomstigheid is wassen even in de droger en het is weer klaar voor gebruik. Nu 1 voor manlief aangeschaft, ben benieuwd wat hij er van vind .

Perfect passende, zittende kleding, van natuurlijk voelende stoffen. Kleding die voelt als 'eigen' en er prachtig uitziet, ik ben fan.

Weer een Supermooi product !

De wellnesjas is prachtig, ben er superblij mee

Fantastische badjas en snelle levering. Top.

Een cadeautje deze wellness badjas. Heerlijk, heerlijk. Supersnel in huis en mooi verpakt.

perfecte levering en contact.

Voor dat ik de bestelling plaatste, telefonisch contact gehad. IVM later retour sturen. Duidelijk en zeer vriendelijk geholpen.!!!

Mooiste en lekkerste wellness-badjas ooit!!!

Super mooie crème kleurige wellness badjas cadeau gedaan aan mijn zusje Heb hem vorig jaar in het oudroze cadeau gedaan aan mezelf Geniet er dagelijks van voelt als een “streling” op je lichaam Klinkt als pr maar is een echte ervaring Is de prijs dubbel en dwars waard!

Meedenkend

Prima service en meedenkend

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.