perfecte levering en contact.

Voor dat ik de bestelling plaatste, telefonisch contact gehad. IVM later retour sturen. Duidelijk en zeer vriendelijk geholpen.!!!

Mooiste en lekkerste wellness-badjas ooit!!!

Super mooie crème kleurige wellness badjas cadeau gedaan aan mijn zusje Heb hem vorig jaar in het oudroze cadeau gedaan aan mezelf Geniet er dagelijks van voelt als een “streling” op je lichaam Klinkt als pr maar is een echte ervaring Is de prijs dubbel en dwars waard!

Meedenkend

Prima service en meedenkend

Prachtige wikkelwellnes jurk

Prachtige jurk - hele zachte stof. Op tijd geleverd ondanks alle drukte rondom Kerst & Oud & Nieuw Prachtig ingepakt - een heel leuk cadeau om te geven of te krijgen :-)

Badjas. Prachtige kleur, perfecte maat.

Badjas. Petrol: prachtige kleur. Perfecte maat. Heerlijk zacht materiaal.

Mooie badjas en snelle service

Maat klopt met eigen maat. Mooie kleur en leuk ingepakt. Echt een mooi cadeau om (in dit geval) jezelf mee te verwennen.

Prachtig product en prima verzending

Ik verheug me op de momenten dat ik mijn Wikkeljurk mag dragen. Ik stap er zelfs eerder door uit mijn bed of kleed me eerder op de avond om. Ook voel ik mij verzorgd als ik in de wikkeljurk loop. Het pakje was mooi verpakt in kerstpapier met een mooi briefje er bij. Ik raad m bij al mijn vriendinnen aan.

PRACHTIG:)

Kleur is overweldigend mooi/warm/soepel/super model/luxe/hoge kwaliteit..... Een mooi cadeau aan mezelf geven..

Helemaal goed

Zo fijn dat er gebeld is omdat de kleur die ik uitzocht doorschijnend. Met een donkerdere kleur geen zorgen. Dank!!!!!!

Super snelle service. De dames doen echt moeite voor de klant. Communicatie is goed. Bedankt nogmaals dames.

Mooie producten, top service en aanstekelijk enthousiasme!

Mooie producten, top service en aanstekelijk enthousiasme!

Heerlijk en mooi huispak

Direct aangetrokken toen het pak binnenkwam met de post, ik ben bang dat het het pak 5 weken met de lock down aan heb.

Snelle levering, keurig ingepakt en een mooi product.

Was al jaren op zoek naar een badjas maar bij de meeste badjassen zijn de mouwen heel wijd. Deze wellness badjas sluit heel mooi aan en is daardoor ook lekker warm.

Fijne kleding zit goed en goede pasvorm

Heb verschillende dingen, zitten allemaal even goed en zijn gemakkelijk te wassen.

Verpakt als een cadeautje en fijne persoonlijke service

Mooie producten en duidelijke website.

Fantastische badjas heerlijk zacht en goed verzorgd verpakt! Love it

Product is een cadeau voor kerst. Nog niet uitgepakt.

mooi zittende kleding

mijn wellnessjurk M/L zit perfect mijn onlangs bestelde jurk M/L in donkergroen is heel mooi , alleen vind ik het jammer dat er een naad in de taille zit en dat het niet een heel voorpand is zoals bij de wellnessjurk (die valt nl.mooier)

Super elegante en comfortabele badjas

Super elegante en comfortabele badjas, zeker een aanrader

Super fijn vest

Ik heb het wellness wikkelvest gekozen en hij zit erg lekker. Goede, fijne stof. Het vestje sluit mooi aan en blijft tijdens yoga goed zitten. Een aanrader!

perfect kado , mooie kwaliteit

perfect kado , mooie kwaliteit

Mooie badjas

Qua maat prima. Badjas is mooi afgewerkt en sjaal/ capuchon is ook leuk en handig. Maattabel heb ik gebruikt voor het kiezen van de maat. Ik ben 1.64 lang, 60 kilo, 80C maat 40 voor badjas is prima, iets langer dan ik gewend ben maar prima. Kleur olijfgroen is wel stuk lichter dan ik op site had gezien. Echt vrij licht groen, gezien prijs badjas tegenvaller qua kleur. Maar ik had per abuis verpakkings materiaal al weggegooid dus ik kan hem niet terugsturen en omruilen voor andere kleur.

Mooie kwaliteit en past perfect

Mooie kleding die lang goed blijft! Vrouwelijk en ik kan het privé dragen maar ook als ik werk

Fantastisch!!!

Mijn 1e ervaring was meteen 100% goed.

Super snelle levering

Snel geleverd en mooi verpakt ❤ super blij met mn badjas/jurk

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.