Supermooie en prettige heren wellness jas

Ik werd vooraf heel prettig geadviseerd over maten en toepassing. Snelle verzending in mooie verpakking. Alles met zorg en aandacht gedaan.

Zeer fijne en elegante wellness badjas

De wellness wikkeljurk/badjas is erg fijn en elegant. Enige wat ik zou aanbevelen aan de makers is om de koorden iets langer te maken.

Snel geleverd, goed meegedacht en erg mooi

Snel geleverd, goed meegedacht en erg mooi

Snelle levering in cadeauverpakking en zit als gegoten👍🏻

Snelle levering in cadeauverpakking en zit als gegoten👍🏻

Wauw!

Snelle levering super kwaliteit en goede pasvorm. Ga zeker van de badjas genieten

Mooie producten, snelle levering

Bestelling voldoet aan verwachting (goede pasvorm, mooi materiaal). Bestelling was binnen 2 dagen binnen. Leuk dat bestelling in cadeaupapier was verpakt.

Mooie kwaliteit, op tijd geleverd erg mooi

Gezien in sauna op paspop en direct online besteld. Is op tijd geleverd verpakt als cadeau. Tot in de puntjes verzorgd. Erg mooie kwaliteit. Bedankt Nicky Iris!

Wat een mooie kleding!

Precies zo als ik gehoopt had!

vrouwelijke kleding

Heerlijke wellnesswikkelbadjas gekocht en vandaag al aangehad in de sauna. Zalig!! Zacht, comfortabel, vrouwelijk, warm. Zeer snelle levering!

Comfortabel

Heb wikkelvest voor yoga gekocht. De levering is een feestje. Pakketje als cadeau ingepakt. Daar wordt je vrolijk van. Het vest zit comfortabel en kon ik meteen ‘s avonds met de yogales uitproberen. Gebruik ook een badjas voor de sauna. Deze bevalt me ook prima. Heerlijke stof en vrouwelijke uitstraling.

Past inderdaad altijd! Mooie stof blijft ook echt mooi. Wikkelvest met kabelpatroon is heerlijk warm. Alles wordt op jouw verzoek aangepast. Een investering voor je kledingkast.

mooie kwaliteit!

Goede service en klantvriendelijk en persoonlijke benadering via telefoon en email

Supercomfortabel en vrouwelijk

Goeie service, leuk verpakt en wellnessbadjas is superzacht en zit mooi. Voel me er heel vrouwelijk in, draag hem veel thuis!

Erg blij met de badjas/wikkeljurk. Mooie pasvorm en keurig verpakt opgestuurd gekregen.

Fantastisch!

Erg blij met mijn badjas, wikkeljurk. Heerlijk voor in de sauna. Snelle levering!

Ervaring is supergoed en de wellness wikkeljurk supermooi!

Mijn ervaring met Nicky Iris is erg goed. De doos waar de wellness wikkeljurk in zat was verpakt als cadeautje, erg leuk gedaan. De wikkeljurk is echt supermooi, de kleur (lichtblauw) is prachtig! De jurk voelt heel zacht aan. Kortom, het is echt de moeite waard om daar iets te bestellen.

Goede service en prachtig in cadeauverpakking verstuurd.

Hij zit warm en comfortabel om m'n huid

Badjas, wikkeltrui en jurkje gekocht

Als eerste kocht ik een badjas die ik al lange tijd graag wilde hebben vooral voor de sauna. Nu draag ik hem bijna dagelijks thuis. Wat een heerlijke badjas, ik hikte aan tegen de prijs maar hij is het meer dan waard. Nu heb ik ook een gebreide trui besteld en die bevalt me ook heel goed. Verder een jurkje in de uitverkoop maar die ga ik pas in juni uitproberen.

Heel goed en mooi

Alles is oké

Erg goede service! Oplossingsgericht en vriendelijk.

De wellness kleding/ badjas die ik bestelde voor mijn man viel wat aan de grote kant uit. Monique van NickyIris dacht met me mee en communiceert snel en duidelijk. Al eerder dingen besteld naar grote tevredenheid.

Product is volledig naar wens, kleur is exact als op de website

Product is volledig naar wens, kleur is exact als op de website

zeer tevreden!

Ik had een speciaal verzoek neergelegd om de stof van één model te combineren met het model van een ander model, dit werd speciaal gemaakt, binnen enkele dagen ontving ik het vest, zeer netjes verpakt! Ik ben ontzettend blij met deze service en de kwaliteit van het vest, ik weet nu al dat ik het veel en graag zal dragen!

Omdat ik een maat tussen de korte en de lange versie wilde is de jurk op maat gemaakt. Het past perfect! Precies zoals ik het in gedachte had. De jurk kwam In cadeauverpakking en als extra heeft Monique van het stof wat over was een sjaal ervan gemaakt. Heel erg leuk. Bedankt !

Doen!

Na mijn geplaatste bestelling kreeg ik netjes een berichtje dat ze tijdens de feestdagen afwezig waren en dat mijn bestelling in januari zou komen. Ik kon het nog annuleren als ik wilde, keurig! Maar ik wilde niet annuleren, en mijn bestelling kwam al in de tweede week januari. Wat een heerlijke (bad, ochtend, welness) jas! En als een kadootje verpakt, echt een feestje om open te maken. Mijn enige puntje van kriktiek zou zijn om een steviger ophang lusje er aan te maken. Ik vind het lint wat te fragiel voor de best wel zware jas en het etiket is niet echt geschikt om aan op te hangen. Verder ben ik zeer blij en ook hoe hij zit, staat en voelt.

Super goed en persoonlijk

Snelle levering, maar helaas de inhoud verwisseld. Dit is super snel opgelost!!

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.