Fijne klantenservice snel reageren

Het standaardvest was voor mij te kort. Hele snelle reactie kon het terugsturen en ze gingen het gewoon op maat maken zonder extra kosten. Moest wel zelf het terugsturen betalen en weer betalen voor het nieuwe vest. Dus ik heb 3x verzendkosten betaald. Ik zou denken stuur dan kosteloos terug omdat ik een nieuw vest bestelde in de juiste maat. Maar goed zo hun policy. Voor het op maat maken rekenen ze dan weer niets extra's.

Een toppertje onder de badjassen ♥️

Een badjas die je figuur goed doet uitkomen en heerlijk zacht aanvoelt. Snelle verzending, duidelijke communicatie en met zorg verpakt (als een cadeautje)

Wat een positieve lieve reactie toen ik twijfelde of ik wel het juiste artikel had besteld

Vond de bestelling wat lastig te volgen maar werd telefonisch uitstekend en erg vriendelijk geholpen

Inmiddels al aardig wat wellness wikkel jurken

Fijn is ook de persoonlijke benadering Ik laat ze altijd op maat maken, korte en lange. Draag ze ook veel in huis (en ziekenhuis) Kortom, heel fijn, net als de service

Prachtige badjas

Prachtige badjas. Nicky Iris is telefonisch heel goed bereikbaar voor overleg of vragen. Snelle en correcte bezorging in mooi ingepakte doos.

Heel fijn contact gehad via de app. Snelle en vriendelijke reactie ontvangen. Persoonlijke informatie over de bestelde kleding, in een mooi ingepakte doos. De bestelde jurken zijn van hele mooie kwaliteit en zitten heerlijk.

Een aanrader!

Ik heb al een aantal keren kleding besteld bij Nicky Iris. Jurken, vestjes, rokken en broekjes. Telkens maatwerk met een super pasvorm en kwalitatieve afwerking. Zeer vlotte communicatie en bij vragen over kleuren/stoffen/accessoires wordt er snel en uitgebreid geholpen. Een aanrader!

Fantastische service

Ben heel erg blij met mijn superluxe wellnessjas. Snel gereageerd op mijn vragen, meedenken met mijn specifieke situatie en wensen, en super snelle levering van een op maat gemaakte jas.

Prachtig product en snel geleverd.

Zie opm

Top !

Ik had al 2 lange welnessjurken in gebruik, heb nu voor de zomer ook een korte aangeschaft en ga daar vast net zo veel plezier aan beleven. Superfijne badjassen !

Het is prachtig en van mooie kwaliteit!

Ik ben al jaren fan :) en dit deel ik ook graag met iedereen. Complimenten all over als je iets moois aan hebt van Nicky Iris. De badjassen zijn ook top, thuis draagt de man het en ik heb de winter en zomer variant. Heerlijk!

goed advies en fijne stof

een goed advies bij vragen , leuk als kadootje verpakt en mooie stof

Zó mooi...

Wat een prachtige welnessjurk/badjas... perfect op maat, mooi aansluitend, de kleur is prachtig, zacht, warm... deze gaat niet meer uit. Zó blij mee.

Prachtige wikkeljurk

Mooie kwaliteit

geweldig

goede service , mooie stoffen en uitstekende pasvorm

Tevreden over het product, de bezorging, communicatie en verpakking van het product

Prachtige jurken

Erg aardig aan de telefoon, prachtige jurken, mooie stof. Ik ga zeker meer bestellen in de toekomst.

Fijn en duidelijk contact via whatsapp

En een hele fijne wellness wikkeljurk ontvangen. Hier zou je in kunnen wonen. Een minpuntje is dat als je dezelfde dag een bevestiging krijgt dat de jurk verstuurd is, dan krijg je tot aan het moment van ontvangst nog zeker 5 mails dat de jurk verstuurd is. Maar die hele fijne jurk maakt alles goed!

Klantvriendelijke kundigheid in een warm en liefdevol jasje.

Heel fijn, prettig geholpen. Verliefd op alle mooie wikkelkleding! Ben fan en kom zeker terug.

Goede uitleg Meedenkend

Super mooi

Snelle levering , mooi verpakt , perfecte pasform.

Fantastische service, mooie producten en zó fijn meedenkend

Dat er letterlijk én figuurlijk maatwerk geleverd wordt bij Nicky Iris is wel écht een compliment waard. Nadat ik een wellnessjurk bestelde waarvan de stof anders was dan ik verwachtte, werd er meegedacht en aangeboden om dat model in een andere stof te maken dan de standaard stof. Op ieder mailtje om te overleggen werd snel en vriendelijk gereageerd. Ben zó benieuwd naar mijn op-maat-badjas/ wellnessjurk. De overslagtop zit ook als gegoten. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Alles in top top in orde

Alles ok

Super service en mooie kleding

Ik heb een complete zomergarderobe besteld in 1x omdat alles wat ik nog had te groot geworden was. Ik ben super goed geholpen en met de verschillende jurkjes en jumpsuits ben ik weer helemaal up to date. Mooie kwaliteit en stijlvolle kleding. Ik ben fan!

Wat een fijne badjas/wikkeljurk!

Eindelijk een lange en niet zware badjas. Zelfs op maat gemaakt. Heel zacht en warm. Ik ben er erg blij mee!!

Noordeinde 61 A

1658 cc Lambertschaag

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.