Prachtige wellness wikkelvest met mooie vrouwelijke pasvorm.

De petrol kleur zou ik meer omschrijven als grijsblauw, maar wel de kleur die ik heel mooi vind. Misschien ook fijn om maat 42/44 als standaard maat in de collectie op te nemen.

Een prachtige welnessjurk als cadeautje verpakt

Past perfect , voelt heel comfortabel aan en geleverd op het afgesproken tijdstip

Fijne mensen

Supermooie kleding

De kleding is mooi en van goede kwaliteit. Snelle service en mooi ingepakt. Aanrader!

Geweldig en snel in huis

Leuke kleding met goede pasvorm. Snelle reactie bij vragen en onduidelijkheden. Vlotte levering en kleding is zoals je het verwacht. Inmiddels al meerdere bestellingen gedaan en iedere keer top geleverd.

Een heerlijke wellnessjurk met perfecte pasvorm

Eindelijk een vrouwelijker alternatief voor de badjas! Zij is heerlijk zacht en comfortabel, zit erg lekker, knelt nergens en valt echt mooi. Fijn die katoenen binnenkant. Snel thuis bezorgd in een leuke cadeaudoos.

Mooie warme zachte badjas

Goede snelle afhandeling

Vriendelijk

Mooie producten blijft ook mooi

Er word met je meegedacht waar nodig en de producten zijn echt prachtig zowel qua stof als pasvorm en zooooo gemakkelijk qua onderhoud.

Geweldig kleding, SUPER kwaliteit!!

Zo uit mijn hoofd heb ik item 13 en 14 besteld. Geen jurken deze keer maar twee broeken. Zoals altijd past het perfect, is de kwaliteit SUPER en draagt het fantastisch. Ja ik heb niet voor niets een 1/2 kast vol met Nicky Iris mijn favoriete kleding ontwerpster.

Super mooi product! Erg goede service!

Ik heb een op maat gemaakte badjas besteld. Erg vriendelijke en snelle service.

blij

Hele fijn, zachte en warme badjas! ik was heel blij van tevoren wat stukjes stof te mogen ontvangen, zodat ik de kleur goed kon kiezen.

Alles perfect!

Prachtige badjas, de volgende dag bezorgd. Alles zeer verzorgd en van goede kwaliteit. Heel blij mee. Ik moet wel zeggen dat als ik de badjas niet live in een sauna had gezien ik hem via de website zou hebben gekocht: op de kleine fototjes kan je het niet goed zien en ziet het product er mijns inziens niet zo aantrekkelijk uit als in het echt. Dus dat zou nog een tip zijn: betere foto's!

Snel geleverd en mega zacht!

Heerlijke badjas. Binnen 1 dag geleverd

Heerlijke wikkel badjas voor de zomer. Goede stof, sluit mooi af, niet te kort. Ik voel me mooi en vrouwelijk. Op een werkdag besteld, volgende werkdag in huis! Super leuk ingepakt, gewoon een klein cadeautje voor jezelf! Nu deze zomer badjas zo bevalt denk ik erover die langere versie met lange mouwen voor de winter aan te schaffen, heerlijk! Duidelijk bestel proces en goede informatie over de verzending etc.

Een heerlijk warm vest

Ik denk dat het alleen nog wel een beetje moet gaan 'voegen' naar mijn lijf, het voelt nu nog een beetje 'stroef'. Maar ik heb goede hoop dat dat helemaal gaat lukken. Dank je wel! Met vriendelijke groet, Margriet Buijs

Geweldige wikkel wellness jurk voor sauna of thuis!

Ik had al een wikkel wellness jurk maar heb er nog een gekocht. Zit echt super lekker en comfortabel.

Een heeeeeeerlijke wellness wikkelbadjas! Ik ben ook heel benieuwd naar de andere producten! Ik kom zeker terug in deze webshop!

Snelle service, goede kwaliteit, mooi verpakt werd het pakket bezorgd

Een wellness wikkeljurk met korte mouw aangeschaft. Heel fijn materiaal, zit perfect en staat ook nog eens leuk! Absolute aanrader voor sauna liefhebbers die ook zomers graag naar de sauna gaan!

Heel goed!!

De bestelling is snel verwerkt en snel afgeleverd in een heel mooi verpakt "cadeautje". Als verbeterpunt wil ik jullie adviseren om de foto's op de website grote af te beelden en dat je ook kan inzoomen op de stof. Dan kom je als koper niet voor een verrassing te staan.

Hele mooie wellness jurken!

Ik heb zowel een zomer en winter wellness jurk. Een hele mooie kwaliteit stof en een heerlijk draag comfort. Ook de service is top!

Snelle en leuke levering

Goede ervaring. Snelle levering van een cadeautje

Mooi product/snelle levering

Vragen over een product worden vrij snel met duidelijke uitleg beantwoord. Zeer prettige ervaring.

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.