mooie kwaliteit!

Goede service en klantvriendelijk en persoonlijke benadering via telefoon en email

Supercomfortabel en vrouwelijk

Goeie service, leuk verpakt en wellnessbadjas is superzacht en zit mooi. Voel me er heel vrouwelijk in, draag hem veel thuis!

Erg blij met de badjas/wikkeljurk. Mooie pasvorm en keurig verpakt opgestuurd gekregen.

Fantastisch!

Erg blij met mijn badjas, wikkeljurk. Heerlijk voor in de sauna. Snelle levering!

Ervaring is supergoed en de wellness wikkeljurk supermooi!

Mijn ervaring met Nicky Iris is erg goed. De doos waar de wellness wikkeljurk in zat was verpakt als cadeautje, erg leuk gedaan. De wikkeljurk is echt supermooi, de kleur (lichtblauw) is prachtig! De jurk voelt heel zacht aan. Kortom, het is echt de moeite waard om daar iets te bestellen.

Goede service en prachtig in cadeauverpakking verstuurd.

Hij zit warm en comfortabel om m'n huid

Badjas, wikkeltrui en jurkje gekocht

Als eerste kocht ik een badjas die ik al lange tijd graag wilde hebben vooral voor de sauna. Nu draag ik hem bijna dagelijks thuis. Wat een heerlijke badjas, ik hikte aan tegen de prijs maar hij is het meer dan waard. Nu heb ik ook een gebreide trui besteld en die bevalt me ook heel goed. Verder een jurkje in de uitverkoop maar die ga ik pas in juni uitproberen.

Heel goed en mooi

Alles is oké

Erg goede service! Oplossingsgericht en vriendelijk.

De wellness kleding/ badjas die ik bestelde voor mijn man viel wat aan de grote kant uit. Monique van NickyIris dacht met me mee en communiceert snel en duidelijk. Al eerder dingen besteld naar grote tevredenheid.

Product is volledig naar wens, kleur is exact als op de website

Product is volledig naar wens, kleur is exact als op de website

zeer tevreden!

Ik had een speciaal verzoek neergelegd om de stof van één model te combineren met het model van een ander model, dit werd speciaal gemaakt, binnen enkele dagen ontving ik het vest, zeer netjes verpakt! Ik ben ontzettend blij met deze service en de kwaliteit van het vest, ik weet nu al dat ik het veel en graag zal dragen!

Omdat ik een maat tussen de korte en de lange versie wilde is de jurk op maat gemaakt. Het past perfect! Precies zoals ik het in gedachte had. De jurk kwam In cadeauverpakking en als extra heeft Monique van het stof wat over was een sjaal ervan gemaakt. Heel erg leuk. Bedankt !

Doen!

Na mijn geplaatste bestelling kreeg ik netjes een berichtje dat ze tijdens de feestdagen afwezig waren en dat mijn bestelling in januari zou komen. Ik kon het nog annuleren als ik wilde, keurig! Maar ik wilde niet annuleren, en mijn bestelling kwam al in de tweede week januari. Wat een heerlijke (bad, ochtend, welness) jas! En als een kadootje verpakt, echt een feestje om open te maken. Mijn enige puntje van kriktiek zou zijn om een steviger ophang lusje er aan te maken. Ik vind het lint wat te fragiel voor de best wel zware jas en het etiket is niet echt geschikt om aan op te hangen. Verder ben ik zeer blij en ook hoe hij zit, staat en voelt.

Super goed en persoonlijk

Snelle levering, maar helaas de inhoud verwisseld. Dit is super snel opgelost!!

Prachtige kleding en snelle verzending

Al vaker hier kleding besteld. Altijd tevreden!

Mooie en unieke kleding

Al vaker kleding besteld, goede kwaliteit en vooral mooi! Heel blij met mijn nieuwe wikkeljurk!!

Héérlijk

Wat zit deze wellness badjas heerlijk! Zo zacht en comfortabel, super blij mee!

Geweldige service!

Super geholpen door Monique telefonisch fijn contact! Prachtige wellness wikkel gekocht, heel blij mee. Zeker een aanrader dit bedrijf. Prachtige wikkel jurken ook! Volgende op mijn wish list.

Blij

Super snelle levering, heerlijk materiaal, heel blij met mijn wikkeljurk die ik gebruik als ochtendjas, lekker warm in de winter!

super

makkelijk bestellen, snel geleverd en mooie, passende jurk geleverd gekregen. Aangeleverd in kadopapier wat erg prettig was.

Super blij!

Voor de eerste keer besteld bij Nicky Iris! Ik ben super blij met mijn wikkeljurk en wikkelvest, zit heerlijk, past perfect, mooie materialen. Kortom, ik een perfecte site om mijn garderobe uit te breiden :). Verder is het hele proces een fantastische ervaring …. van bestelling t/m levering met persoonlijke touch.

Prachtig product en goede service

Ik vind de wikkeljurk (in mijn termen: badjas) in één woord prachtig. Mooi model en kleur en prachtige stof. Zit heerlijk en is echt anders dan wat je verder in de sauna ziet. Charmant de sauna in. Ik had een verzoek omdat ik veel langer ben dan de gemiddelde vrouw. Daarop heeft Nicky Iris heel snel en heel positief gereageerd!

Mooi vest, zit heel goed en met zorg verpakt en verstuurd. Verassend!

Geld terug gestort

Ik was niet tevreden over de wikkel riem die naar mij was opgestuurd. Monique heeft direct contact met mij gezocht en heeft het geld geretourneerd. Ik mocht de riem evenwel houden. Jammer dat de riem niet naar wens was en er geen andere voor me was.

Heel klantgericht!

Monique reageert heel snel en ze stuurde een aantal (stof)stalen op om de kleur te kunnen beoordelen. Zeer correct en klantgericht! Het pakket is leuk ingepakt met mooi papier en er zit een geschreven berichtje bij; het is echt een cadeautje (voor jezelf)!

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.