Als een omhelzing!

Wie had gedacht dat een badjas ook nog een elegant kan staan. Zeer comfortabel en als een omhelzing om je lijf!

Helemaal super!

Op vrijdag telefonisch contact gehad of de betreffende jurk en kleur aanwezig was. Wou graag de olijfgroene en had mazzel. Had hem de maandag erop nodig en hoopte hem dan te ontvangen. Gingen direct hun best doen en was nog een gezellig gesprek ook, leuke meid. Pakje kwam helaas op maandag maar was de schuld van Post-nl. Toen ik thuiskwam van sauna stond er een leuk ingepakt cadeautje voor me klaar. Wat een leuk idee! Jas is prachtig en zacht en voelt erg goed aan. Goede maat, heb een s maar s/m past prima. Jurk geeft een mooi silhouet en ben er super blij mee!

Snelle levering, prachtig product

Online besteld, de volgende dag in huis. Wat een prachtig materiaal heeft de bestelde winkelwerk. Pasvorm is fantastisch en zit als gegoten .

Fantastische service

Verkeerd verzendadres doorgegeven.... kwam allemaal goed. Kado feestelijk verpakt.

Door de telefoon iets besproken hoe de jurk moet zijn en hij is nog mooier dan ver wacht. Heel blij mee!

De badjas is ontzettend zacht en zit heerlijk!!

De badjas is ontzettend zacht en zit heerlijk!!

Super geregeld

Prachtige welness badjas/jurk. Zit heerlijk

Een kadootje om te ontvangen !

De wikkeljurken zijn al zo mooi, pasvorm en materiaal maar ook hoe het is ingepakt. Ik dacht echt dat ik een kado binnen kreeg. Mooi ingepakt in paars inpakpapier. Heel leuk.!

Goed geregeld

Service is prima , binnen 1 dag binnen in een leuke verpakking .. heb ook voof mijn dochters een welness wikkeljurkje besteld.. ze vinden het helemaal top.

Slechte service, kwaliteit/prijs niet in verhouding

Badjas besteld voor de verjaardag van een goede vriendin. Ze wilde heel graag een muisgrijze. Toen ik bestelde viel mij op dat een grotere maat duurder is. Dat vind ik echt heel raar, verwerk dat dan in de prijs van alle maten. Daarnaast worden er verzendkosten gevraagd voor een badjas van 100 euro. Totaal niet service gericht, ook hier; verwerk het in de prijs van je badjas en de koper heeft een beter koperverbinding. Ik had de badjas al beloofd en kocht dus maar. (Anders niet gedaan) Ik ontving een olijfgroene badjas ipv een muisgrijze. De muisgrijze werd niet gelijk verstuurd, nee eerst moest de verkeerd geleverde badjas retour zijn. Waarom moeten wij wachten op herstellen van een fout? Wat een wantrouwen naar je cliënt. Leuke badjas, maar laatste keer dat ik hier een badjas koop.

Kleding is zo comfortabel

Prima communicatie via de mail. Prima levertijd

Super snelle en nette service

De volgende dag al in huis. Verpakt als een kadootje en een extra beschrijving erbij. Super netjes!

Goede service en fijn product

Het was een feest om dit pakket te ontvangen. Goede communicatie. Een persoonlijke boodschap en, natuurlijk het belangrijkste, een heel mooi product. Perfecte pasvorm en comfortabel. ik gun iedereen een welnessjurk van Nicky Iris :-)

Prima service!!

Prima service mede door persoonlijk contact via mail.

Oprecht een cadeautje!

Prima levering en in ontvangst nemen van het pakket is een feestje.. leuk ingepakt waardoor het als een cadeautje voelt. Prachtige stof, heerlijke fitting. Dochter(14): mam heb je een nieuwe jurk? Nope een heerlijke badjas!

Super tevreden

Goed advies, snelle levering en top kwaliteit wellness jurk/ jas. Draagt zeer comfortabel.

Een tevreden klant!

Snelle levering en goed en leuk ingepakt. Ook heel blij met het product, echt een aanrader!

Tóp!!

De jurken zijn prachtig en precies op maat gemaakt. Ze zaten keurig verpakt in een doos, een hele tevreden klant!!

Mijn welnessjurk draag ik bijna dagelijks, daar woon ik dus in

De stof van de welnessjurk (lang) is heerlijk zacht en de overslag blijft fantastisch zitten. Ik twijfelde over de aanschaf vanwege de prijs maar het is het meer dan waard. Ik heb daarna ook nog een korte gekocht.

Ik heb al eerder een wellness /ochtendjas gekocht . Deze keer in ijsblauw! Wat een mooie kleur, materiaal, rekbaar het draagt zeer fijn! Ik heb maat 40 en heb S/M besteld!

Mooie wellnessjurk, goede kwaliteit!

Mooie kwaliteit en snelle verzending!

Snelle service, prima product

Snel geleverd. Heerlijke zachte , super zittende ochtend/wellness jas. Heel erg blij mee…

Super aankoop!

Aanrader

Heel erg tevreden!

Service 10. Contact voelt persoonlijk ( dus geen nummertje).

Pasvorm is geweldig, mooie stof. Leuke kleuren.

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.