Mooi wikkelshirt, heel erg tevreden!

Precies wat ik had verwacht, op tijd geleverd, netjes verpakt, zeer tevreden en blij mens. Dank!

Goede service en mooie en elegante wikkeljurk. Monique denkt goed met je mee en mijn bestelling was heel leuk ingepakt.

Prachtig verpakt een ultiem genot om uit te mogen pakken ❤️

Ik heb een prachtige wellness wikkeljurk besteld en kreeg deze prachtig verpakt toegestuurd. Bij het uitpakken werd ik helemaal blij van het streelzachte materiaal waar de wikkeljurk van gemaakt is. En de kleur .... prachtig!

Alles optijd binnen. Maar nog belangrijker, van goede kwaliteit en heel mooi verpakt.

Super !!

Snelle levering, goed advies en zachte en elegante welnessbadjas. Boven verwachting. Super blij mee !!

Ik ken de welnee badjas omdat ik die zelf al enige tijd draag en nu een exemplaar voor mijn dochter besteld. Leuk mail contact gehad .

Zeer goede service

Mijn op maat gemaakte jurk zit netjes en is ook netjes afgewerkt. Een aanrader !

Heerlijke badjas, nu dagelijks aan, zacht en behagelijk en blijft mooi

Snelle levering, vriendelijk afhandeling, mooie kleding

Supermooie en prettige heren wellness jas

Ik werd vooraf heel prettig geadviseerd over maten en toepassing. Snelle verzending in mooie verpakking. Alles met zorg en aandacht gedaan.

Zeer fijne en elegante wellness badjas

De wellness wikkeljurk/badjas is erg fijn en elegant. Enige wat ik zou aanbevelen aan de makers is om de koorden iets langer te maken.

Snel geleverd, goed meegedacht en erg mooi

Snel geleverd, goed meegedacht en erg mooi

Snelle levering in cadeauverpakking en zit als gegoten👍🏻

Snelle levering in cadeauverpakking en zit als gegoten👍🏻

Wauw!

Snelle levering super kwaliteit en goede pasvorm. Ga zeker van de badjas genieten

Mooie producten, snelle levering

Bestelling voldoet aan verwachting (goede pasvorm, mooi materiaal). Bestelling was binnen 2 dagen binnen. Leuk dat bestelling in cadeaupapier was verpakt.

Mooie kwaliteit, op tijd geleverd erg mooi

Gezien in sauna op paspop en direct online besteld. Is op tijd geleverd verpakt als cadeau. Tot in de puntjes verzorgd. Erg mooie kwaliteit. Bedankt Nicky Iris!

Wat een mooie kleding!

Precies zo als ik gehoopt had!

vrouwelijke kleding

Heerlijke wellnesswikkelbadjas gekocht en vandaag al aangehad in de sauna. Zalig!! Zacht, comfortabel, vrouwelijk, warm. Zeer snelle levering!

Comfortabel

Heb wikkelvest voor yoga gekocht. De levering is een feestje. Pakketje als cadeau ingepakt. Daar wordt je vrolijk van. Het vest zit comfortabel en kon ik meteen ‘s avonds met de yogales uitproberen. Gebruik ook een badjas voor de sauna. Deze bevalt me ook prima. Heerlijke stof en vrouwelijke uitstraling.

Past inderdaad altijd! Mooie stof blijft ook echt mooi. Wikkelvest met kabelpatroon is heerlijk warm. Alles wordt op jouw verzoek aangepast. Een investering voor je kledingkast.

mooie kwaliteit!

Goede service en klantvriendelijk en persoonlijke benadering via telefoon en email

Supercomfortabel en vrouwelijk

Goeie service, leuk verpakt en wellnessbadjas is superzacht en zit mooi. Voel me er heel vrouwelijk in, draag hem veel thuis!

Erg blij met de badjas/wikkeljurk. Mooie pasvorm en keurig verpakt opgestuurd gekregen.

Fantastisch!

Erg blij met mijn badjas, wikkeljurk. Heerlijk voor in de sauna. Snelle levering!

Ervaring is supergoed en de wellness wikkeljurk supermooi!

Mijn ervaring met Nicky Iris is erg goed. De doos waar de wellness wikkeljurk in zat was verpakt als cadeautje, erg leuk gedaan. De wikkeljurk is echt supermooi, de kleur (lichtblauw) is prachtig! De jurk voelt heel zacht aan. Kortom, het is echt de moeite waard om daar iets te bestellen.

Goede service en prachtig in cadeauverpakking verstuurd.

Hij zit warm en comfortabel om m'n huid

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.