prachtig product en snelle levering

de site is heel duidelijk, mooie en duidelijke foto's van prachtige kleding in mooie kleuren. Bestellen is simpel en snel net zoals de levering. Heel blij mee

Super persoonlijke service

Ik heb een aantal jaar geleden lijn eerste jurk besteld bij Nicky Iris. Het was een beetje spannend want het is niet goedkoop, en het is afwachten wat je als resultaat ontvangt. Ik woon in België dus even langsgaan terplaatse is moeilijk. Maar de jurk paste als gegoten en de stof blijft mooi en is makkelijk te onderhouden. Ondertussen heb ik meerdere jurken, korte broekjes voor erbij en een vestje van Nicky Iris. Het contact is steeds vlot en leuk. Ze denken mee en mits overleg kan je steeds iets laten maken wat echt bij je past. Letterlijk en figuurlijk. Het is een investering, maar door de pasvorm/comfort/gemak is het die echt wel waard.

Mooi wikkelvest

Zeer tevreden met mijn nieuwe wikkelvest. Kleur cf. afbeelding en goed op maat gesneden. Ideaal voor de herfst. Leuk ingepakt en conform tijdvak afgeleverd.

Prachtig item en binnen een dag ontvangen

Een vlekkeloze bestelling, snel verstuurd en super blij met de losse capuchon. Deze ga ik gebruiken op alle jassen die er geen hebben, laat de herfst maar komen dan kan ik ‘m gaan gebruiken!!

Fijne jurk en goede service

Snelle levering inclusief uitgebreide beschrijving over hoe te dragen en te wassen etc. Prijs/kwaliteit verhouding is top! Fijne stof en zit goed. Heel blij mee!

Mooi product super snel bezorgd.

Na het bestellen kreeg ik het pakket super snel binnen. Het was leuk verpakt. Omdat het een cadeau was heb ik alleen het adreslabel voorzichtig eraf gehaald en kon ik het zo cadeau geven.

Prachtige badjas!

Ik ben een echte badjas freak. Mijn vorige badjas was tot op de draad versleten. De meeste badjassen vind ik te glad te dun, te vormloos, te kort, te korte mouwen. Op zoek naar een badjas stuitte ik op de webshop van iris en Nicky. Na veel wikken en wegen de welnessjurk besteld. Ik heb er geen moment spijt van! De pasvorm is prachtig, hele goede kwaliteit en de stof is heerlijk zacht. Het is de investering dubbel en dwars waard. Ik ben zo wijs met deze aankoop!

Super vriendelijk

Erg blij met mijn sauna badjas, kreeg complimenten en de vraag waar ik hem vandaan had.

Fantastische communicatie en producten

Zeer betrokken , helder in communicatie byzonder klantvriendelijk en super mooie produkten

Goed in alles!

Snel leverbaar , mail wordt snel beantwoord. En een goed advies geven is bij Nicky Iris geen enkel probleem, gewoon een super fijn bedrijf.

Heerlijke pasvorm op maat.

Fijne persoonlijke aandacht.

perfect niks op aan te merken

prachtig kledingstuk netjes verstuurd zelf in een leuk kado papiertje mijn verjaardagskado was zo helemaal in style

Prachtige kwaliteit

Ik ben super blij met mijn nieuwe badjas. Prachtige kwaliteit, ook na herhaald wassen en zo lekker warm. Om nooit meer uit te willen trekken

Snelle levering met extra informatie over het product

De bestelling was keurig verpakt en op tijd bezorgt. Prachtig! Extra informatie over hoe te dragen en te wassen. Keurig allemaal.

Service is super! Eindelijk een badjas die lang genoeg is en heerlijk zacht. Precies op maat gemaakt in goed overleg.

Het past en zit geweldig

Het zit heerlijk, past perfect.

Snel en netjes geregeld. Super

Goeie kwaliteit & prachtige pasvorm

De wellness badjas is prachtig, zit als gegoten en is van hele mooie kwaliteit.

snelle levering, mooi product

Perfecte en chique wikkeltop van prachtig soepel materiaal

De zwarte wiljeltop besteld en in Nederland, handgemaakt binnen 2 dagen thuis gestuurd! Waar vind je dat?! Ik voel me trots dat ik hiermee bijdraag aan een stukje werkgelegenheid in NL en dat mijn shirt niet van de andere kant van de wereld komt. Nu nog benieuwd waar de stoffen geproduceerd worden. Ik kom binnenkort langs om meer kleding te passen en kopen!

Heel hulpvaardig en bij op maat maken badjas werd van alle kanten meegedacht. Een vd meewerkers was op vakantie maar belde me evengoed. En superblij met eindresultaat. Kreeg meteen mooi compliment in sauna over de badjas.

In cadeau verpakking ontvangen

Mooi verzorgde levering

Top !

Snel en netjes geleverd. Superfijne welnessjurken!

Prachtig product!

Ik heb een wikkel wellnessjurk besteld en wat ie mooi en zacht. Hij staat prachtig! Ook werd ie snel geleverd in een leuke cadeauverpakking. Alles met zorg en liefde gemaakt en verpakt.

Netje geleverd

De communicatie na t bestellen was wat minder,

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.