In cadeau verpakking ontvangen

Mooi verzorgde levering

Top !

Snel en netjes geleverd. Superfijne welnessjurken!

Prachtig product!

Ik heb een wikkel wellnessjurk besteld en wat ie mooi en zacht. Hij staat prachtig! Ook werd ie snel geleverd in een leuke cadeauverpakking. Alles met zorg en liefde gemaakt en verpakt.

Netje geleverd

De communicatie na t bestellen was wat minder,

Maat is altijd ok! Stoffen zijn mooi.

Keurig!

Pakketje werd als een cadeautje bezorgd. En dat kwam goed uit want het was een verjaarscadeau. Ik heb er niets aan gedaan en het zo aan de jarige gegeven. Die was er heel erg blij mee en de jurk past als een handschoen!

Helemaal tevreden

Vlotte levering Verrassend mooi ingepakt. Super! Direct als cadeau te geven. Prachtige mooie badjas.

Hele snelle en goede service

Vriendelijke mensen en heel tevreden over de mooie badjas Wat een aanrader

Perfecte pasvorm

Een goede kwaliteit, keurig afgewerkt en de pasvorm….fantastisch mooi!

Ik wilde mijn aankoop als cadeau rechtstreeks laten versturen naar een jarige, inclusief een kaartje met boodschap. Dit werd meteen dezelfde dag geregeld en mooi verpakt dezelfde dag verzonden

Super comfortabele welness kleding

De badjas staat erg charmant en zit heerlijk. De stod is erg zacht. Leuk detail: de naam van degene die de badjas gemaakt heeft staat erop. Lekker persoonlijk!

Mooi en leuk om te zien!

Echt vrouwelijk, krijg regelmatig complimenten!

Kwaliteit is echt prachtig en snelle levering.

Prachtige kleding.

Ik kop al sinds een paar jaar kleding bij Nicky Iris. De kleding is uniek, zit prachtig en blijft mooi in de was. En duurzaam omdat het in Nederland is gemaakt. Ik krijg er altijd complimenten over!

Mooie welness jurk

Mooie welness jurk, op maat laten maken. Nu een kort jurkje in een mooie kleur! Snelle afhandeling. Top

Uitstekende service en leuke broeken

Broeken kunnen op lengtemaat worden gemaakt. Fijn contact gehad en goed advies.

Mooie wikkeltrui, welke perfect aansluit. Kan op maat worden gemaakt. Goede service en snelle levering. Kortom: zou ik zeker aanbevelen.

Snelle reactie op mijn vraag en supersnelle levering!

Fantastische wellnessjurk en helemfijne communicatie.

Heerlijke badjassen mooie stof en kleur en en prachtig vrouwelijk model! een aanrader!

Hele fijne badjassen in een prachtig vrouwelijk model! Mooie kleuren en fijne stof. Voor mijn moeder een prachtig extra lang model besteld. Op maat gemaakt en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden en kan het iedereen aanraden

Top product, snelle levering!

Wat een feestje om mijn bestelling als cadeautje te ontvangen. Dank voor de top service!

Prachtige producten en snelle levering

Aan de late kant twee badjassen besteld, maar met hulp van Monique is alles keurig de volgende dag geleverd. Prachtige modellen, zitten super lekker en gemaakt van heerlijk materiaal.

ik heb al een aantal kledingstukken van Nicky, zooooo blij mee!!

De mooiste ochtendjas die ik ooit heb gehad! En ik koop er gemiddeld 3 per jaar :-).

Goed bereikbaar en mee denkend

Snelle service van een perfect product In mijn geval de lange en korte wellness jurken

Superservice en fantastische wellnessjas!

De jas voor mijn man is echt heel mooi en fijne stof. Het werd snel bezorgd in mooie kadoverpakking.

Noordeinde 61 1658 cc Lambertschaag

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.