Goed bereikbaar en mee denkend

Snelle service van een perfect product In mijn geval de lange en korte wellness jurken

Superservice en fantastische wellnessjas!

De jas voor mijn man is echt heel mooi en fijne stof. Het werd snel bezorgd in mooie kadoverpakking.

Prachtige en heerlijk zittende badjas!

Het is een heerlijk zittende badjas die prachtig staat!

Snelle service en persoonlijke aandacht.

Je wordt persoonlijk en vlot geholpen en de wikkelkleding zit werkelijk als gegoten.

Hele snelle levering en goede kwaliteit

Tegenvallend

De wikkeljas bij sauna mill gezien , gepasten Maat 40/42 was goed Mijn man deze besteld maar bij levering op mijn verjaardag bleek het 36/38 te zijn Ok mocht retour 7.50 voor eigen rekening maar dat is begrijpelijk, alleen bij ruilen mocht ik nog een keer de verzendkosten a 8.50 betalen Vind dat niet echt klant vriendelijk dus zeker bij twijfel of niet bestellen of rekenen op 15 euro extra

mooi product

snelle vriendelijke hulp, ook toen ik vroeg of het artikel in een andere kleur gemaakt kon worden!

Mooie kleding. Valt goed

Snelle levering en prachtige badjas

Uitmuntend

Goede kwaluteit, snelle levering en netjes verstuurd. Een dikke 10 voor de gehele organisatie.

Superfijn product en goede service

Snelle levering, met liefde verpakt, wellnessjurk zit heerlijk

Heel goede service

Fantastisch hoe het pakket aangeleverd is. Echt een cadeautje. In mooi pakpapier. Het draagcomfort is heel prettig. Zachte stof en wellnessjurk past prima

Mooie kwaliteit, snelle levering, goede service

Ik heb een saunajurk met een losse capuchon en sjaal gekocht, Lekker zacht en zit heerlijk, ik kan nu comfortabel en sjiek naar de sauna. Ik draag de saunajurk ook regelmatig thuis. De capuchon met sjaal past ook goed op een jas/jack. Top

Prachtig mooi gemaakte fluffy badjas.

Handgemaakte badjas. Heerlijk warm en chique uitstraling ..

Heerlijk relaxen in een prachtige welness jurk

Super snelle service, lengte perfect ingenomen en echt hele mooie kwaliteit. Echt heel erg mooi en heerlijk zacht en comfortabel

Geweldig mooie spullen

Zeer sympathiek bedrijf, alles persoonlijk gemaakt, in overleg is alles mogelijk. Snel gemaakt en verzonden. Mijn hele kast hangt vol met nicky iris!

Vakkundig en zeer vriendelijk

Vakkundig en zeer vriendelijk, snelle levering

Heerlijke wellnessdress, supersnelle levering!

Heerlijke “badjas” snelle levering!

Snelle levering en top kwaliteit

Badjas kado gegeven aan m’n vriendin , mooi zacht en maar valt goed. Snelle levering! Goede kwaliteit

Uitstekende klantenservice, snelle levering, mooie website

Mijn wellnessjas werd heel snel geleverd en ja prachtig!

Opmerking op Bestelling genegeerd

Opmerking op mijn bestelling i.v.m. levering genegeerd .

Mooie producten en goede service. Door een vergissing van mijn kant had ik een verkeerde bestelling geplaatst. De reactie was zo vriendelijk en persoonlijk. Al snel had ik de juiste bestelling in huis.

Top !

De wikkel (bad) jas is super. Heerlijke stof en prima pasvorm. Ook mijn telefonisch contact was heel prettig en heb het juiste advies gekregen.

Noordeinde 61 A

1658 cc Lambertschaag

Over Nicky Iris

Wikkelkleding by Nicky Iris is een super vrouwelijk kleding label dat zich helemaal gespecialiseerd heeft in wikkelkleding: Wikkeljurken Wikkeltops, -tunieks en -blouses Wikkelvesten Wikkelrokken Wikkelwellness (wellnessjurken en -jassen) Al onze wikkelkleding worden ontworpen, gesneden en gemaakt in Lambertschaag (Noord-Holland) en zijn zo simpel en vernuftig ontworpen dat het model altijd fantastisch aangesloten blijft en je daardoor alle bewegingsvrijheid en comfort hebt. Op onze site kunnen je alle items in de confectie maten 36 tot en met 42 bestellen. Mocht je een ander maat of combinatie van maten hebben dan snijden wij graag alles op maat voor je.