Top geregeld

Snel de foto’s binnen gekregen, erg blij met de goede service!

Helemaal naar wens.

Cameratas werd snel geleverd en voldoet helemaal aan de verwachting.

Top service en kwaliteit!

Snelle service bij het ontwikkelen en scannen van analoge foto’s. Daarnaast is de kwaliteit evan perfect!

Camera besteld, volgende dag al in huis.

Super snelle levering

Levering was erg snel.

Super goed

Delivered as promised

De door mij bestelde Canon flitser was exact zoals de advertentie beloofde. Keep up the good work.

Goede voorraad en snelle levering.

Goede voorraad en snelle levering.

Efficiënt

Altijd snelle service

Zeer aan te raden! De scans ontvang ik altijd direct de dag na het opsturen van de film, en de dag daarop ligt de ontwikkelde film alweer in de brievenbus. Ook bij grotere bestellingen is blijft dit het geval. De kwaliteit van de scans is heel goed. Als ik vragen heb over hun services krijg ik altijd snel en duidelijk antwoord. Heel fijn!

Zeer snelle levering na 1 dag.

Nadat ik mijn camera had teruggestuurd, snel geld teruggestort.

Prima service en betrouwbaar

Prima ervaring en netjes geholpen.

Goed, snel en netjes de medium format film ontwikkeld en gescand

De 2 Kodak Portra 400 medium format filmrolletjes heb ik opgestuurd nadat ik het stappenplan volgde voor het afrekenen van ontwikkelen en scannen; erg eenvoudig uit te voeren. Na enkele dagen kreeg ik netjes per WeTransfer de file met de gescande negatieven en een dag later de negatieven per post. Prima! De negatieven zijn stof- en krasvrij, geen kalkresten. Verbeterpunt: de informatie over het scannen kan uitgebreider bv er niet automatisch vanuit gaan dat jpeg files voldoende zijn (bv keuze tif), melden van de scan resolutie (wellicht daar ook keuze kunnen maken).

Excellent service at high shutter speed and open aperture!

Excellent service at high shutter speed and open aperture!

Zelfde dag verzonden, heel tevreden

De camera die ik op het oog had, had ik in eerste instantie ergens anders besteld (die hem op voorraad zou hebben). De dag erna kreeg ik een mailtje dat het 14 dagen zou duren ... Foto Verweij gebeld, deze heeft hem in de winkel gecontroleerd en apart gezet. De dag erna kreeg ik mijn pakketje binnen. Ik ben er ongelooflijk blij mee!

Goed en snel mijn camera mogen ontvangen.

Gelukkig goede en mooie camera ontvangen . Nadat ik eerst bij een ander had besteld bij een nep account en mijn geld kwijt ben. Was ik wel huiverig geworden. Maar alles is goed mooie nette camera ontvangen , hoop er lang en veel plezier van te hebben. Dank je wel.

prima site, prima tas, geleverd zoals afgesproken

Ik heb een fototas gekocht. Duidelijke foto's, goede prijs (vergelijkbaar met collega's) en geleverd zoals afgesproken.

Vriendelijk, snel en uitstekende prijs

Telefonisch een vraag gesteld, waarbij ik vriendelijk en duidelijk antwoord kreeg. Product besteld, vooral gezien de zeer concurrerende prijs. Geleverd binnen de beloofde termijn.

Prima adres voor de analoge fotograaf

Wederom mijn films laten ontwikkelen en scannen. Prima kwaliteit en snel via WeTransfer. En ook voor een redelijke prijs.

Besteld, volgende dag in huis

Ik heb een 2e hands lens gekocht maar hij ziet eruit als nieuw en werkt fantastisch!

perfecte service

fotorolletjes fuji besteld ( die nergens te krijgen zijn ) binnen 1 dag 6 rolletjes in huis helemaal TOP

Verassend uitgebreid!

Ik was opzoek naar een lensdop en een zonnekap voor mijn Sony en deze vond ik via internet vrijwel alleen bij Foto Verweij Nijmegen. Besteld en enkele dagen later in huis!

Canon powerzoom sx50

Gebruikte camera gekocht bij verweijy Voldoet aan alle verwachtingen, super blij mee

Mooie analoge afdrukken

Dit is een prima zaak om analoge foto's te laten ontwikkelen. Prima scans en mooie afdrukken.

Zeer vriendelijk en klantgericht bedrijf. Snelle levering van produkten.

Online bestelling gedaan, telefonisch contact gehad. Vriendelijke medewerker/eigenaar. Zeer vlotte leveringen. Uitstekende ervaring.