Op maandag de rollen 120 spoel ingestuurd om te ontwikkelen, op dinsdag klaar en donderdag in huis! Top..

Topadvies van Mark!

Bij Foto Verweij geweest voor advies over een nieuwe lens voor mijn spiegelreflex camera. Mark dacht supergoed mee aan de hand van mijn wensen en gaf eerlijk en goed advies over de verschillende mogelijkheden. Hij wist veel te vertellen over de verschillende lenzen en de daarbij behorende voor en nadelen. De supergoede persoonlijke service & laagste prijsgarantie maken het voor mij een topwinkel die ik iedereen aan zou raden, zeker beter dan online shoppen!

Geweldige service en advies van Aaron

Ik ben weer begonnen met fotografie en dus ook de digitale wereld daarvan. Dat was wel spannend om die stap te maken. Maar dankzij het geweldig advies, de service en het geduld van Aaron ben ik geslaagd in het kopen van een volledige systeemcamera. De fuji X-T3 is het geworden en ik ben er erg blij mee. Met vriendelijke groet, Karl Essers

Goede service en klantvriendelijk

Foto Verweij heeft mij uitstekend geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van een fototoestel en kan ik zeer zeker aanbevelen.

Fijn te horen dat je goed geholpen bent. Veel plezier met het nieuwe fototoestel :)

zeer goed geholpen

zeer goed geholpen met de koop van mijn objectief

Beste Jan, Fijn te horen dat je goed geholpen bent. Veel plezier met het nieuwe objectief! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Grandioos

Waarom geef ik foto Verweij een tien....vanwege de kwaliteit en service! Ik heb op een maandag 2 filmrolletjes opgestuurd en de volgende dag waren de digitale bestanden bij mij binnen en 2 dagen later de negatieven en a4 proefdruk. Super!

Beste Peter, Wat fijn dat je ondanks al die negatieven toch zo positief bent :) :) Veel plezier met de foto's! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Goede service in het ontwikkelen van analoge foto's

Goede en snelle service in het ontwikkelen van anoloog beeld. Het was binnen een uurtje ontwikkeld! Voortaan hier alles ontwikkelen ;).

Beste Joey, Fijn dat je tevreden bent over de snelle ontwikkelservice. Veel plezier met de foto's. Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

uitstekend advies

Precies gevonden wat ik zocht, een praktische compact camera. Rose van kleur met een etui ook in rosé. Bijna over de top, heerlijk.

Beste Henny, Fijn dat je een mooie camera gevonden hebt. Bijna over de top is ook lekker origineel ;) Veel plezier met deze over-de-topper! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Zeer goed geholpen door een ervaren medewerkers

Zeer prettig voorgelicht en uitleg gekregen. Prima deal gemaakt met mijn aankoop van de Canon EOS 250D.

Bedankt voor je reactie. Fijn te horen dat je goed voorgelicht bent en dat je fijne uitleg gekregen hebt. Veel plezier met de nieuwe camera! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Goed product, snelle levering

Gistermiddag een occasion lens gekocht via de marktplaatspagina. Vanmorgen al geleverd voor een prima prijs en zag er als nieuw uit. Helaas geen originele doos maar goed verpakt opgestuurd dus verder geen probleem. Contact via marktplaats ging vlot en netjes. Betaling via toegestuurde link werkte prima waar verschillende betaalmogelijkheden worden geboden. Dank jullie wel.

Beste Guido, Fijn te horen dat de bestelling via marktplaats goed verlopen is. Veel plezier met de nieuwe lens! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Persoonlijk en dus uitstekend

Op maandag via de webshop een waterproof wegwerpcamera besteld. Deze was niet op voorraad maar kon ieder moment binnenkomen. Omdat wij donderdag op vakantie zouden gaan, werd ik telefonisch op de hoogte gehouden of de camera bij hen binnen was en deze tijdig verstuurd kon worden. Zo niet, zou de orde kosteloos geannuleerd worden en zou ik de mogelijkheid hebben om de camera elders nog op tijd te kunnen bestellen. Uiteindelijk was dit niet nodig, dinsdag werd ik gebeld en woensdag werd de camera geleverd. Vriendelijk en uitstekende service. Dank!

Beste Ellen, Fijn te horen dat het goed gekomen is met de waterproof wegwerpcamera. Veel plezier ermee en fijne vakantie! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Altijd prima service en ook nog de laagste prijs!

Ik ben een geboren Nijmeegse en weet dat Foto Verweij al jaren en jaren goede service verleent en met kennis van zaken adviseert. Toen ik eenmaal de keus had gemaakt voor mijn nieuwe camera en op Tweakers zag dat ze ook nog de beste prijs vroegen, was de keuze snel gemaakt, want ik weet dat wanneer er problemen zouden zijn met de camera ik goed en snel zou worden geholpen. Fijn dat er nog steeds "ouderwets" goede fotovakhandels zijn!

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je ons ouderwets goed vindt : ) Veel plezier met de nieuwe camera! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Geweldige service tegen webprijzen

Vandaag een camera gehaald bij Foto Verweij. Ik was er al een paar weken terug om wat informatie te vragen en ben door een medewerker gewezen op de voor mij ideale camera. Was dus niet mijn eerste keus. Om mezelf ervan te overtuigen, kreeg ik de opdracht mee wat vergelijkingssites en filmpjes te bekijken. Vandaag was het dus zover en heb ik de camera en toebehoren gekocht. Ik ben geweldig geholpen door Rutger; mij behoed voor onnodige kosten en mij van de juiste accessoires voorzien. Bedankt!!

Fijn te horen dat je goed geholpen bent! Veel plezier met de camera :) Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Fijne service

Via de webshop twee objectieven besteld: Nikkor Z 50mm f/1.8 en 14-30 f/4. Een uur later stond ik aan de balie, maar hadden ze de lenzen nog niet bij elkaar gezocht... Uurtje later gelukkig wel. De prijs in de winkel was wat hoger dan de prijs die de webshop aangaf, maar dat was binnen no-time geregeld. Toplenzen. Prima goede en vriendelijke service.

Beste Rein, Fijn te horen dat je te spreken bent over de goede en vriendelijke service! We zijn op het moment druk bezig met een koppeling om te zorgen dat de winkelprijzen en webshopprijzen synchroon lopen. Graag tot een volgende keer en veel plezier van de mooie lenzen! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Hele goede service

Ik had online een SDHC kaart gekocht. Helaas was die niet in voorraad. Ik werd netjes gebeld en ze boden me meteen een oplossing aan. Heel erg fijn, zodat ik nog op tijd de kaarten heb voor de vakantie!

Beste Heidi, Bedankt voor je review. Fijn te horen dat we je goed hebben kunnen helpen aan een geheugenkaart voor je vakantie. Veel plezier en hopelijk kun je er veel mooie foto's mee maken! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Mooie aanbieding

Ik was op zoek naar een vervangende fotocamera voor de Sony HX90. De Sony had ik laten vallen met de vakantie en was niet meer te herstellen. Na een uitvoerige vergelijking tussen diverse camera's was mijn oog gevallen op de Panasonic TZ90. De camera was bij elke webwinkel/ fotozaak hetzelfde geprijst. Verweij sprong er boven uit met een gratis fototasje en 5 jaar garantie. Tevens was de extra bestelde batterij verdeliger dan bij de concurenten. Donderdag besteld en zaterdag in huis, keurig geregeld. Ik heb geen persoonlijk contact gehad dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Beste Cees, Bedankt voor je bericht! Fijn dat je tevreden bent over het aankopen van de camera. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Personeel heeft een uitstekende kennis van zaken, is vriendelijk en denkt voortreffelijk mee n

Voor de aanschaf van een Fullframe lens voor mijn camera met een kleinere sensor werd ik op een voortreffelijke manier te woord gestaan. Alle antwoorden strookten met hetgeen ik al had uitgezocht. Waar onduidelijkheid was, werd uitgezocht. Na een paar dagen overleg kon ik met een gerust hard tot aanschaf overgaan. Dank jullie, voor je goede begeleiding in het kopproces en het goede advies !!!

Bedankt voor je review! Veel plezier met de nieuwe lens :) Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Goede service en vriendelijk personeel!

We werden goed geholpen tijdens onze zoektocht naar een nieuwe systeemcamera.

Beste Brent, Fijn te horen dat jullie goed geholpen zijn. Veel plezier met de camera en als jullie nog verdere vragen hebben horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Zeer goede klantservice

Heb er een 2hands camera gekocht. Helaas zat er geen lader bij. Na contact erover kon ik een nieuwe ophalen en kreeg er voor ongemak een extra accu bij, geheel vanuit hunzelf. Wel een teken van erg goede klantvriendelijkheid die je nog zelden ergens ziet. Verder een fotografie zaak met echte kennis en vakmanschap zoals je zelden op dat gebied nog ziet. Nemen ook ruim de tijd voor advies. Raad deze zaak ook zeer zeker aan bij iedereen.

Beste Maikel, Fijn te horen dat je onze klantenservice waardeert! We blivjen ons best doen iedereen zo goed mogelijk te helpen :) Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Zeer klantvriendelijk en vakkundig!

Ik kom sinds 2 jaar bij Foto Verweij. Medewerkers zijn altijd vriendelijk en proberen je zo goed mogelijk te helpen. Ook voor advies of vragen kan je altijd bij hen terecht. Daarnaast zijn de fotografiecursussen een echte aanrader! Een gezellige sfeer, veel kennis en een hoop plezier!

Beste Roos, Bedankt voor je bericht. Fijn dat je tevreden bent met onze service, dat moedigt ons aan om daarmee door te gaan! Groeten, Team Foto Verweij

Top service en goede prijzen ook voor inruil.

Na wat gegoogled voor een nieuwe camera, bij deze winkel terecht gekomen om een nieuwe Sony a7 II met lens aan te schaffen .Nadat ik via de email een goede inruilprijs had gekregen loonde het zelfs de moeite om vanuit Rotterdam mijn nieuwe camera en lens op te halen .In de winkel ook zeer prettig en vakkundig geholpen .

Hoi Ruud, Fijn te horen dat je goed geholpen bent! Veel plezier met de nieuwe camera Groet, Team Foto Verweij

Snel geleverd, scherp geprijsd

Gevraagde artikel was binnen een dag geleverd.

Hoi Noud, Fijn te horen dat je goed geholpen bent! Veel plezier met de aankoop. Groet, Team Foto Verweij

Goede voorlichting terwijl er ook goed naa mijn wensen is geluisterd!

Twee keer bij foto Verweij geweest, Ik had een camera gezien op internet en ben me daar beter gaan oriënteren. Goed uitleg gehad over camera's en er zijn alternatieven besproken, de camera van mijn voorkeur was op dat moment uitverkocht. Maar geen probleem er werd er 1 voor mij gereserveerd die ik kon komen bekijken als die er was. Paar dagen later een mail en ik ben gaan kijken, wederom goede voorlichting en veel kennis van het product (mis ik tegenwoordig bij veel winkels) De keuze voor mijn nieuwe Panasonic bleek voor mij de juiste keus ook in prijs kwaliteit verhouding en mijn persoonlijke wensen. Mannen bedankt voor jullie goede hulp en het meedenken! De camera bevalt goed!

Beste Adrie, Bedankt voor je feedback. Fijn te horen dat je goed geholpen bent! Veel plezier met de nieuwe camera. Groet, Team Foto Verweij

Top service!

Super goede service in alle opzichten. Gemaakte beloftes worden waargemaakt! Op mail wordt snel gereageerd en telefonisch contact is ook prettig.

Hoi Evelyn, fijn te horen dat onze service je goed is bevallen. Bedankt voor je review!

Snel en goed verpakt.

Overzichtelijke website en snelle levering!

Hoi Jeffrey, bedankt voor je review. Fijn dat onze service je goed bevallen is!