Top service!

Super goede service in alle opzichten. Gemaakte beloftes worden waargemaakt! Op mail wordt snel gereageerd en telefonisch contact is ook prettig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Evelyn, fijn te horen dat onze service je goed is bevallen. Bedankt voor je review!

Snel en goed verpakt.

Overzichtelijke website en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Jeffrey, bedankt voor je review. Fijn dat onze service je goed bevallen is!

Pluspunten

Goede uitleg/werkwijze en snelle service. Mijn adres voor analoog ontwikkelen. Super om alles netjes en snel via de post te ontvangen.

Tot nu toe alleen maar positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bij fotoverweij wordt je altijd uitgebreid geholpen tot al je vragen gesteld zijn. Er wordt gericht advies gegeven en zo weet je zeker dat je de informatie en kennis verkrijgt die je nodig hebt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn te horen dat je onze service als zo positief hebt ervaren. Bedankt voor je review!

Pluspunten

Wij werden heel vriendelijk en deskundig geholpen. Zowel Mark als de verkoopster (naam helaas vergeten) wisten precies welke camera wij als tweede camera wilden kopen. Er werd vooral goed naar onze wensen geluisterd. Er is ruimschoots de tijd genomen voor de uitleg van verschillende camera's. Service staat hier voorop!!!!!!! Bovendien is daarom de prijs/kwaliteitsverhouding + service een 10 Deze fotozaak is een aanrader voor iedere serieuze foto/film liefhebber

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Camera goed verpakt. Bestelservice prima.

Addertje onder het gras? Als je snel leest op de site dan zie je 5 jaar garantie. Maar bij het uitpakken van de camera zat er een pasje voor 3 jaar garantie van Ringfoto in. Er stond een sterretje bij 5 jaar garantie op de site en die 5 jaar krijg je alleen als je je registreert bij ringfoto en een review schrijft via Kiyoh.nl. Dat heb ik dus maar snel gedaan. Misschien iets duidelijker aangeven dat je of 3 jaar garantie krijgt of 5 jaar na het registreren van je aankoop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Nemen de tijd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik heb een drone gekocht en deze moest terug voor reparatie. Dit heeft 3 maanden geduurd en in deze periode is er géén enkele keer door henzelf contact met mij opgenomen over de status. Er werd alleen gereageerd als ik zelf contact op nam. Na 3 maanden toch maar een nieuwe drone gekregen en daar moest ik dan heel blij mee zijn! Ik heb de hele herstperiode geen opnames kunnen maken maar ik moet blij zijn met mijn nieuwe drone! Nou ik had van dit bedrijf toch iets meer verwacht als dit met een klant gebeurd. Gezien de andere reviews zal het best een goed bedrijf zijn, maar dat is in ieder geval niet hoe ik het ervaar. Zolang je iets koopt zijn ze er, maar hoeveel mensen die een review schrijven doen dit ook nadat ze na een periode gebruik moeten maken van de echte service, nl. als er iets mis is. Ikzelf ga de volgende keer wel voor de service van Kamera Express of Cameranu.nl daar heb ik tot nu toe echt veel betere ervaring mee.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Zeer deskundig personeel vriendelijk behulpzaam en nemen de tijd voor je ook met uitleg over de camera en/of lens

Totaal geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi winkel, vriendelijk personeel en veel verschillende camera's op voorraad

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima zaak, snelle levering en ik zal zeker bij deze winkel terugkomen bij de volgende aankoop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed geholpen met mijn vragen en info gekregen over gekochte producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel aandacht voor de wens en behoefte van de klant. Er werd uitgebreid de tijd genomen voor advies en uitleg van het toestel. Enthousiast, behulpzaam personeel met passie voor fotografie, weten waar ze over praten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bestelling snel en accuraat afgewerkt Uitgebreid assortiment

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijk bestellen en zeer snelle verzending en goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima en deskundige mensen

Online bestellingen mogen er wel eerder zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke werknemers en groot assortiment.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

doorgaan zo

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke web-site. Scherpe prijzen. Snelle levering. Zeer tevreden met het bestelde item. Kom heel graag weer terug.

Geen enkele.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk website en snelle bezorging.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en keurige levering en prima telefonische hulp.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Occasion gekocht bij Foto Verweij, email updates waren prettig en pakket is snel verzonden! Heel tevreden, lens is prachtig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Foto Verweij Nijmegen

Filter op Taal