Snelle service en binnen 2 dagen geleverd

Fotocamera gekocht, besteld en binnen 2 dagen in huis.... Goed op de hoogte gehouden via mail..... Zeker een aanrader....

Goede en snelle levering

Helemaal top

Snelle en zorgvuldige levering

Last minute nog even snel wat moeten kopen, maar door de snelle levering was dat geen probleem. Alles netjes verpakt! Heel blij mee en zeker voor herhaling vatbaar!

Vlotte levering, goede kwaliteit

Ik was op zoek naar een wetting agent en heb deze bij Foto Verweij gevonden. Naast een aantrekkelijke prijs was de fles ook snel in huis.

Goed advies gehad en snelle levering

Nadat mijn bestelde artikel niet leverbaar bleek, kreeg ik goed advies voor een vervangend en soortgelijk artikel. Dit bleek na gebruik inderdaad zo te zijn! Tevreden klant.

Ik had een nd8 filter besteld en werdt goed verpakt geleverd.

Super snel!

Ik heb een fotorolletje laten ontwikkelen en dat was al in korter dan een uur klaar! Super snelle service!

Prima voor elkaar.

Ik ben content met de aankoop en ook de levering. Snel en adequaat geregeld. waarvoor dank. Ik hoop dat ik veel mooie beelden kan maken.

Goed en vriendelijk geholpen

Goede service, snelle levering en persoonlijke aandacht

Ik heb hier voor het eerste keer een lens besteld. Op de site stond een juiste uitgebreide omschrijving en specificatie van de lens. Deze was netjes en snel de volgende dag bezorgd. Hierbij werd ook een folder bezorgd, waarin verschillende kortingen werden gegeven. Hierdoor krijg je als klant echt het gevoel dat Foto Verweij ook om uw als klant geeft. Ik zie er naar uit om bij de volgende bestelling weer van de service gebruik te maken.

Product snel en goed verpakt ontvangen. Geen klachten

Prima ervaring met foto Verwey!

prima ervaring. Ik kreeg even een mailtje om te vragen of de lens die ik wilde hebben wel goed was, in verband met eerdere ervaringen van forto verwey. Ik vond d it erg attent, ondanks dat mijn keuze wel klopte bij wat ik wilde. Altijd fijn als er wordt meegedacht!

makkelijk

makkelijk snel en geen gedoe

Tegenvallende scans, maar wellicht lag dit aan de film

Scans vielen tegen, waren erg korrelig. In eerste instantie geen reactie op email hierover. Na achterlaten beoordeling wel, en ook nog gebeld met een uitgebreide toelichting.

Beste Joris, De eerste e-mail was inderdaad helaas aan onze aandacht ontsnapt. Ons excuus hiervoor. We hebben inmiddels contact gehad en ook de foto's nader bekeken. Zoals we aangaven is de korreligheid een eigenschap van analoge film, zeker bij ISO 400. Als je dat niet mooi vindt, kun je voortaan een film met een lagere ISO-waarde overwegen. Als je nog verdere vragen hebt, horen we het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

snelle verzending, goed geholpen. Komen afspraken prima na!!

heel goed

heel goed

Snelle, vriendelijke afhandeling van mijn bestelling!

De click & collect was prima!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Prima kwaliteit van gescande foto's

Persoonlijke service, ook in Corona tijd.

Prima inruilprijs gekregen voor mijn objectief en get nieuwe objectief was er 2 dagen later al in huis.

Totaal niet verwacht en toch zo snel gevonden........!

Mijn man was opzoek naar een camera. Hij kwam uit op jullie site en ja hoor, daar zag hij hem staan. Dus hij de bijbehorende informatie goed doorgelezen en natuurlijk gelijk bestellen! En toen moest hij wachten, wachten, wachten,.............! Complimenten hoor voor de snelle levering. Mijn man is erg blij met zijn aankoop!

Super behulpzame website, veel aanbod en snelle verzending. Heel erg bedankt!

Excellent service!

I realized I was out of colour film, and that just wouldn't do with all of the flowers this time of year! Delivery was quick, and the product quality is excellent.

Goede, snelle service.

Ik verstuur mijn fotorolletjes per post naar de ontwikkelservice en op de dag dat ze aankomen worden mijn kleurenfoto's al ontwikkeld en mocht er een foutje zijn dan word dit zeer snel weer opgelost. Goede kwaliteit, grote scans en snelle service.

Redelijke prijzen en snelle levering.

Na wat problemen is alles toch naar tevredenheid opgelost.

Door onoplettendheid een verkeerd product gekocht . Toch het aankoopbedrag volledig terug gekregen. Goede service vind ik.