Uitstekende service en advies

Op zoek naar een passende allround lens voor mijn sony, heeft foto Verweij een prima advies gegeven. Ben erg blij met de keuze.

Snelle levering.

De flitser werkt prima en is snel geleverd.

Snel geleverd en goed ingepakt

Snel geleverd en goed ingepakt

Snelle verzending en mooi product.

Snelle, goed verpakte verzending en een mooi product. Ik ben een tevreden klant :-)

Goede staat en heldere website

De gekochte lens was in goede staat en de bezorging ervan was snel genoeg - nog net voor onze vakantie.

Zeer goed, alleen verzending traag

Mijn aankoop bij Foto Verweij is goed bevallen. Alleen was de verzending traag via DHL. In totaal is mijn pakket 3 dagen onderweg geweest met DHL. Als verzending sneller zou zijn, had ik een 5 ster rating gegeven.

Kan niet beter. Snel. Betrouwbaar.

Voor het eerst bij Foto Verweij besteld. Ze hadden katoenen handschoentjes voor filmnegatieven die als laagst geprijst waren. Dus meteen nog wat fotorolletjes meebesteld. Goede service en ook nog een een gratis leuke herbruikbare tas erbij gekregen. Wat wil je nog meer…Boven de 50€ is het gratis leveren.

Fijn contact, goed verpakt

Fijn dat er contact met mij werd opgenomen voor overleg. Snelle bezorging en heel keurig verpakt. Groot pluspunt is ook de overzichtelijke website.

Heel deskundig en vriendelijk

Ik zocht een scanner voor negatieven en dia's. Natuurlijk geen product waar er dagelijks veel van worden verkocht. Bij andere winkels kreeg ik te horen wat op de site te vinden was, en hoe snel het geleverd kon worden. Bij Verweij kreeg ik veel meer details te horen. En mijn vervolgvragen werden aan de fabrikant voorgelegd, en vrij snel kreeg ik gedetailleerde antwoorden. Klasse!

Erg goed

Snelle levering, goed verpakt, uitstekende klantenservice. Zal ik zeker in de toekomst vaker gebruiken

Bestelproces en bezorging prima

Makkelijk bestelproces. Duidelijk en overzichtelijk. Meteen via e-mail bevestiging inclusief Track & trace. Goed te volgen. Bestelling met goede bescherming geleverd.

Zorgeloos voor een uitstekende prijs

Wat een zorgeloze bestelling was dit! Na vergelijking was de prijs voor de lens die ik op het oog had bij Verweij erg gunstig. Tevens zat er ook een zeer vlotte levertijd op de bestelling waardoor deze ruim op tijd binnen was voor de vakantie. Keurig verpakt binnen gekomen. Geen stress dus en gauw genieten van de lens!

Niet alle goederen op voorraad. Direct contact gehad en geld retour. Directe goeie communicatie en oplossing geregeld. Hartelijk ontvangen

prima zoals gewoonlijk

Redelijke prijzen en snelle levering, prima dus

Doet wat het belooft

Goedkoper dan andere, levertijd iets langer maar weegt ruimschoots op tegen prijsverschil

Snelle bezorging en de producten op voorraad.

Goed verpakt en snel geleverd

Zoals omschreven op de website, goed verpakt en snel geleverd. Kortom: niets op aan te merken!

Prima .

besteld en de dag daarna keurig bezorgt. Top.

Heel positief

Snelle en fijne levering. Chat snel opgestart en meteen een antwoord op mijn vraag waardoor ik snel een keuze kon maken qua lens. In de toekomst zal ik nog meer lenzen nodig hebben. Deze lens is prima voor de start.

Correcte terugkoppeling over bestelling en hele snelle levering.

Geen antwoord ontvangen op mijn vraag over het product. Occasion besteld o.b.v. antwoord derden en de interessante prijs. Correcte levering.

Goede uitleg op de website over het product en bestelling snel verzonden en ontvangen.

Snel geleverd, prima service

Het (occasion) objectief werd snel geleverd en verkeerde in uitstekende staat, precies zoals aangegeven door Foto Verweij. Het Fuji 15-56 objectief is superscherp en levert prachtige beelden op.

Voldoende

Verzending niet heel snel, verder prima!

Goede prijs en snel geleverd

Filmrolletjes tegen een goede prijs kunnen bestellen en binnen no-time thuisbezorgd. Aanrader