Helemaal prima

Heb zwart/wit 120 filmpje laten ontwikkelen en scannen. Netjes geleverd. Het telefoontje over de bestelling werd heel netjes afgehandeld en opgelost.

Prettig telefonisch contact met personeel die vakkennis bezitten.

Foto Verweij heeft een overzichtelijke website waarbij je snel het gezochte artikel kunt vinden. Telefonisch overleg is prettig omdat men veel kennis heeft van fotografie producten. Voor iedere fotograaf is deze zaak een aanrader.

Altijd top

De service van Foto Verweij is altijd top, of dat nou online of face to face in de winkel is. Ze maken altijd tijd voor je, leveren snel (als PostNL ook meewerkt tenminste) en geven ook fijn advies. Mijn go to winkel als het gaat om fotorolletjes, ontwikkelen, camera vragen etc. Ik maak er graag een ritje voor van Arnhem naar Nijmegen.

Topkwaliteit

Goede prijs en uitstekende kwaliteit voor het ontwikkelen van kleurenfilms.

Mega snel!

Fotorol opgestuurd om te laten ontwikkelen. Ondanks de Vierdaagse kreeg ik de foto’s de volgende dag al toegestuurd! Zeer tevreden!

Fijne ervaring, snelle levering, goeie communicatie

Snel en correct uitgevoerde online aankoop

Alvorens online bestelling te plaatsen heb ik telefonisch contact opgenomen met Foto Verweij. Dit telefonisch contact verliep prettig, mijn vragen duidelijk beantwoord. Online bestelling verliep ook eenvoudig via de website. Bestelde product was de volgende dag in huis. Kortom een keurig uitgevoerde transactie

Goede service!

Pakketje met filmrolletjes besteld. Alles ging vlug, ook het versturen! Ik heb alles 2 dagen later ontvangen (op zondag besteld).

Voldoende

De eerste bestelling werd na 2 dagen vertraging geleverd, maar op het op 16-7 bestelde filmrolletje is nog steeds ergens, maar niet hier.

Snel verstuurd en goed verpakt

Tweedehands lens voor mijn Sony camera online gekocht. Ik ben meer dan tevreden. De lens is top en heb al mooie foto's hiermee gemaakt.

Snelle en goede service

Vlotte bezorging veel aanbod. Voor het ontwikkelen van de rolletjes weet ik waar ik moet zijn.

Duidelijk ,snel geholpen.

Product klopt ,prijs ook .goefe communicatie..

De camera die ik gekocht heb is uitstekend.

De camera die ik bij jullie gekocht heb is nog beter dan beschreven stond. Hij is namelijk in uistekende conditie, netjes geleverd en geheel zonder enige beschadiging. Lijkt dus als nieuw, ik ben er dus geheel tevreden over. Met vriendelijke groet Herman van Teijlingen.

Snelle zending, scherpe prijzen voor analoge rolletjes.

Als je veel rolletjes schiet, is het toch fijn als ze scherp geprijsd zijn! Daarom bestel ik ze altijd hier!

top

Waarom elders kopen terwijl Nijmegen een top fotozaak heeft die qua prijs niet onderdoet dan de goedkoopste webwinkel. Daarbij de service meegerekend lijkt het me een uitgemaakte zaak. Topwinkel!!

Mensen met kennis en aandacht!

In verband met de inruil/aanschaf van een nieuwe camera en objectief, ben ik naar de winkel gegaan. Het contact per mail vooraf was al heel plezierig. Toen ik de camera op kwam halen werd alle tijd genomen, heel fijn! Ik weet waar ik mijn toekomstige camera benodigdheden zal halen :-).

HP5 rolfilm besteld, nette prijs en snelle levering

Zoals mijn titel! Top. Film voor een nette prijs vinden is voor mij als redelijk gebruiker erg belangrijk. En als de afwikkeling dan netjes, goed en snel is….dikke top!

Goed persoonlijk advies en prima service

Ze hebben mij goed geholpen bij het maken van een juiste keuze betreffende een nieuwe lens voor mijn camera. Door goed te luisteren naar mijn wensen hebben ze mij de juiste lens kunnen adviseren.

Super snel en goede prijs

Ontwikkelaar voor een prima prijs gekocht, deze was dezelfde dag nog verstuurd en volgende dag al thuis afgeleverd. Top!

Laat hier je filmrolletjes ontwikkelen!

Bij Foto Verweij bestel ik mijn analoge filmrolletjes en deze laat ik hier ook ontwikkelen. Na het proberen van verschillende aanbieders voor deze service, vind ik Foto Verweij veruit de beste. Waar je bij sommige ontwikkelaars tot 14 dagen wacht op de scans van je foto's, worden deze bij Foto Verweij op de dag van binnenkomen vrijwel direct ontwikkeld. Daarnaast wordt er netjes aangegeven wat er eventueel niet goed was aan de film, en hebben ze een erg vriendelijke klantenservice. Kortom, Foto Verweij is dé plek voor het laten ontwikkelen van je filmrolletjes!

Snel en accuraat

Snel en accuraat

Product niet ontvangen

Ik heb mijn product niet ontvangen. Na het geplande levermoment kreeg ik de melding 'levering vertraagd', maar een week later is er nog niet eens een datum gevonden waarop het product wel geleverd kan worden. Er staat steeds 'bezorgtijd wordt berekend' en ik kan nergens meer informatie vinden en krijg vanuit de verkoper ook geen informatie.

Beste Jesper, Bedankt voor je bericht. We zien dat er inderdaad een flinke vertraging bij postnl is. We hebben hier melding van gemaakt en hopen dat het alsnog spoedig bezorgd wordt. Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Bestelt, gekregen en op naar onze bruiloft. Om deze camera's te gaan gebruiken is toch super leuk voor zo'n dag.

Grote zorg voor een kleine bestelling

Complimenten aan het adres van Foto Verweij. Het was een kleine bestelling van een ultiem klein onderdeel. Toch op voorraad en binnen 24 uur in huis.

Great

Great contact, good service and a very good selection of products. I recommend!

Plein 1944 145

6511JH Nijmegen