Alles netjes en snel geleverd. Een goede en duidelijke uitleg over de artikelen. Je kunt goed zien dat er zorg aan wordt besteed. Dit is de reden dat jullie een goed cijfer krijgen. Ga zo door.

Prima advies voor aankoop camera

Nav onze vraag aan Rutger om advies voor de aankoop van een goede camera om video opnames te maken, hebben mijn zoon en ik prima en duidelijk advies gekregen over de mogelijkheden. Dit resulteerde in de aankoop van een Sony ZV-1. Wederom weer prima geholpen door Verweij.

Goede en snelle communicatie en afhandeling

Zag een lens die ik wilde kopen, wilde daarop een ander lensje inruilen. Het hele proces duurde 2,5 dag toen zat mijn aankoop in de post naar Zeeland. Prima Bedankt

Snelle correcte service

De bestelling snel en keurig verpakt ontvangen. En tegen de laatste prijs van Nederland.

Ouderwets goede "Real Life" winkelervaring en service

Ik was op zoek naar een systeemcamera en dat is veel geld. Dan wil je wel wat varianten in je handen hebben voordat je een beslissing neemt. Uitstekend geholpen, diverse camera's in handen gehad met goede uitleg over de diverse modellen. Van te voren via de site vragen formulier ingevuld daar werd al vlot en helder op gereageerd. Inruil van oude camera ook netjes geregeld.

Ook voor ontwikkelen van 120 film een prima adres

Nadat ik eerst 35mm zwartwit bij Verweij heb laten ontwikkelen, nu ook 120 film . Ook deze zwartwit Ilford FP4 film is weer prima verwerkt en de scans waren snel via Wetransfer verstuurd. Uitstekende service van Verweij, zodat ook analoge fotografen hun films nog kunnen laten ontwikkelen.

Scherpe prijs en snelle aanlevering

Snelle reactie gehad per mail op mijn vragen. Een Olympus 45mm f1.8 objectief gekocht tegen een prijs waarvoor niemand anders deze kan aanbieden. Daarnaast werd het objectief geleverd inclusief gratis Hoya filter. Objectief is snel geleverd. Al met al zeer tevreden!

Telefonisch een goed contact.

Na lang speuren op het internet naar de Metz mecablitz 64 AF-1 voor Nikon kwam ik terecht bij Foto Verweij te Nijmegen. Deze zaak had de flitser wel op voorraad, na de flitser besteld te hebben werd deze 2 dagen later inclusief gratis kabeltje keurig verpakt afgeleverd. kortom een prima service.

Gewoon keurig

Ik heb vrijdag 24-04-2020 een 5 pak Kodak Portra 400 135-36 bij foto Verweij gekocht omdat ze het goedkoopste zijn met de snelste levering. Ik had de film maandag of dinsdag verwacht maar ik had het de 25ste al in huis, de volgende dag! En dat in deze Corona tijd, gewoon perfect. De verpakking was netjes en er zat een ouderwetse factuur bij, wat ik heel erg waardeer omdat je bij de meeste je factuur zelf moet uitdraaien. Kort gezegt een geweldig goede service! Dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik bij foto Verweij besteld heb. Dennis Schenning

Netjes en behulpzaam!

Mijn “oude” lens ingeruild voor een nieuwe, voor mij een hele stap! Loslaten wat je bevalt en het nieuwe maar gaan ontdekken! Ik had mijn body meegenomen en mocht de nieuwe lens ook even ervaren en foto’s mee maken. Vond dit erg fijn! Inmiddels de Lens met zonsondergang al uitgeprobeerd en oh wat ben ik er blij mee! Weegt wat, maar dan heb je ook wat! Arm/hand fitness in Corona tijd! Super service! Dankjewel!

Ongelofelijk en gewoon een Dikke 10

Beste mensen, Aaron, Mark bedankt dat jullie mij zo goed geholpen hebben en Peter voor het opmaken van de factuur.😁 Ik ben sinds donderdag 16 april de trotse eigenaar van de Fujinon XF80mm F2.8 R LM OIS WR Marco en samen met mijn Fujifilm X-T3 is dat een geweldige combinatie. Ik houdt van kleine dingen, portretten van dieren fotograferen en ben helemaal flabbergastet over wat er nu nog meer te zien is in de kleine wereld. Wat een ongelofelijke foto’s en zo scherp dat ikzelf dacht bij het fotograferen van een Gerbia er zit stof in de lens. Echt niet dat waren stuifmeelkorrels en die had ik nog niet zo groot op mijn foto’s gezien. Ik heb eerst macro- en close-up foto’s gemaakt met mijn X-T3 en de fuijinon XF 18-55 mm F2,8-4.0 LM OIS. Daarbij gebruikte ik van Hoya de close-up lens set II (+1, +2, en +4) en was daar ook tevreden mee. De nieuwe lens is echt snel en je kunt ondanks zijn gewicht zo uit de hand werken. Het kost een paar centen, dat vergeet je tijdens en nadat je de 1ste foto’s gemaakt hebt. Dat voelde bij mij helemaal WOW. Volgens mijn vrouw ben ik sinds donderdag constant aan het glimlachen en zeg tijdens het fotograferen/bekijken regelmatig ongelofelijk. Hartstikke bedankt voor jullie goede Service en blijf gezond, Karl Essers

Fijne vertrouwde service

120 mm rolfilm laten ontwikkelen, scannen en prints maken, bij welk bedrijf kun je dat nog. Bij Verwey in Nijmegen natuurlijk. Kreeg vandaag de negatieven en prints thuis, keurig per NLPost bezorgd, inclusief een kleine attentie, super leuk en belangrijk professioneel. Ik heb dit bedrijf ook pas onlangs ontdekt, maar het stelt geenszins teleur.

geweldige, snelle en zeer goede ontwikkel en scan service

Op 6 april mijn Ilford XP2 kb film opgestuurd en een dag later al de scans ontvangen. Super snel en goed. Kan ik gelijk bewerking gaan doen nu we zoveel mogelijk aan huis gebonden zijn. Ik ga zo nu en dan met de auto naar rustige plekken om te fotograferen. Zo kan ik mijn hobby toch blijven doen, dit mede dankzij de prima service van Verweij.

Zeer goede ervaring

Canon 50mm lens met gratis filter besteld. Zou de volgende dag geleverd worden maar hij was er nog niet. Moest hem echter uiterlijk de dag daarna wel hebben. Ik heb vervolgens contact opgenomen en de lens inclusief gratis filter werd de dag daarna netjes geleverd. Er zat een foutje in het voorraadsysteem. Kan gebeuren.

geweldig goede service

In de doos van de Weebill zat 1 kabeltje er niet bij die best wel belangrijk was! Geen moeite was ze teveel, telkens kwamen ze met weer een nieuwe oplossing net zolang het goede kabeltje gevonden was! En dan ook nog eens kosteloos toegestuurd!

Beste Ton, Fijn te horen dat het uiteindelijk allemaal goedgekomen is. Veel stabiliteit toegewenst :) Groeten, Team Foto Verweij

Geweldige service!

Na gezoek op internet en virtueel kijken in verschillende winkels, bij foto Verweij uitgekomen. Vandaag kwam de lens al binnen mét een gratis UV filter bijgeleverd. De vriendelijke mails, de snelle service! Toppers!

Beste Ineke, Fijn te horen! Veel plezier van de nieuwe lens Groet, Team Foto Verweij

Zeer tevreden, foutje wordt prima opgelost!

Na oriënteren op internet bij Foto Verweij uitgekomen, voor de aanschaf van een Sigma lens. Hoge klantwaardering en goede prijzen. Het bleek dat er zelfs een gratis filter bij de lens werd geleverd. De lens kwam snel en goed verpakt binnen, echter zonder het filter. Mailtje gestuurd en een dag later was het filter er ook, met excuses. Voor mij maken ze de hoge waardering waar!

Beste Anton, Oeps, foutje. Fijn te horen dat het goed opgelost is. Veel plezier met de lens! Groet, Team Foto Verweij

Snelle bezorging en klantvriendelijk

Telefonisch netjes te woord gestaan en zeer hulpvaardig! De bestelling was de volgende dag al in huis.

Beste de Vries, Fijn te horen dat het allemaal goed is gegaan! Veel plezier met de bestelling. Groet, Team Foto Verweij

Prima geregeld

Zwartfilm kleinbeeld laten ontwikkelen. Negatieven laten scannen en retour gezonden. Alles keurig op tijd zoals op de site aangegeven. Uitstekende service en prima kwaliteit.

Beste Ron, Positief om te horen dat je negatieven goed ontwikkeld en gescand zijn. Groet, Team Foto Verweij

Goede service!

Viltrox 85mm voor mijn Fuji X-T10 online besteld bij Verweij. Objectief bleek fabrieksfout te hebben en deed het niet. Telefonisch contact gehad met Verweij, waarbij ze me direct goed op weg hielpen. Objectief geretourneerd en binnen 2 dagen nieuw, wél werkend objectief ontvangen.

Beste Erik, Goed te horen dat het nieuwe objectief wel goed werkt. We hopen dat je er veel mooie foto's mee kunt maken. Groet, Team Foto Verweij

Vlotte levering zoals aangekondigd

Half puntje minder omdat er geen handtekening door PostNL werd gevraagd. Ik was toevallig thuis maar anders had het pakje in mijn (vrij toegankelijke) brievenbus gelegen.

Beste Hermien, We gaan eranar kijken. Bedankt voor het doorgeven. Groet, Team Foto Verweij

van niks naar een camera....

op zoek naar een nieuwe hobby, fotografie misschien? ik had nog nooit een fatsoenlijke fotocamera in mijn handen gehad en wilde voor onze vakantie er een hebben. maar welke camera past bij mij, wat ga ik op de gevoelige plaat zetten? men nam ruim de tijd, vertelde mij wat deze camera wel en niet kon, wat ik er evt. bij kon kopen zonder opdringerig te zijn. een duidelijke uitleg, gewoon weg prima geholpen. en ik bezit nu een Panasonic Lumix DC-FZ82. Bedankt MVG, Theo

Beste Theo, Goed te horen dat je het winkelen als prettig hebt ervaren. We hopen dat je veel mooie foto's gaat maken met deze mooie camera. Groet, Team Foto Verweij

Plezierig, goed advies en snelle service

Wij hebben een canon lens gekocht, deze werd snel en tegen een goede Prijs geleverd. Toen wij daarna een andere wilde was dit geen probleem en kregen ons geld terug.

Beste Gerrit, Ja, soms verander je van gedachten. Moet kunnen, vinden wij ;). Groet, Team Foto Verweij

Snelle levering en je krijgt wat je hebt besteld

Na veel wikken en wegen een Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM aangeschaft. Twijfelde eerst nog tussen deze lens en de f/2.8L , maar uiteindelijk toch voor de f/4 IS II gekozen. Belangrijke aspecten zijn natuurlijk de kwaliteit van de foto’s die je maakt, maar voor mij ook zeer zeker het gewicht. Dit daar ik regelmatig op pad ben en de camera een Canon EOS 5D Mark IV welke ook al aan het gewicht is plus de daarbij komende lenzen, het al met al nogal eens een gesjouw is. De kwaliteit is perfect, zie ook vele recensies over deze lens. Over de lens kan ik alleen maar zeggen, dat deze aan alle verwachtingen voldoet. Zie hiervoor de vele recensies op internet zoals bijv. https://www.the-digital-picture.com Maar de reden, dat ik deze lens heb gekocht bij Foto Verweij in Nijmegen is A: de scherpe prijs. B: Foto Verweij levert, wat men omschrijft m.a.w. You get what you want. C: en ook niet onbelangrijk, het zeer prettige contact. Al met al, een zeer prettige fotowinkel, waar ik ongetwijfeld nog wel eens meer zal komen. Groet Alte

Beste Alte, Mooie lens en mooie review! Bedankt voor je bericht. Groet, Team Foto Verweij

zeer snelle en perfecte levering

Zowel de bestelling via de site als de levering daarvan gaat zeer gemakkelijk en snel. Binnen 1 à 2 dagen wordt alles perfect en goed verpakt geleverd. Meer dan tevreden over Foto Verweij. Chapeau!