Jammer

Bij levering verwacht je alles in orde. Helaas,…….was de draagband voor de camera niet in orde. Uitgedroogd, naam sony beschadigd. Jammer,…….

Beste Nico, Wat vervelend om te horen. Mijn collega heeft al contact opgenomen om dit op te lossen. We willen ook bij de tweedehands camera’s graag een nette riem leveren, dus het komt in orde! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Top service, speed and good quality

The order was sent and after 2 days I got my scan back. Amazing and speed service, thanks!

Voor het eerst bij Verweij mijn analoge rolletjes laten ontwikkelen en scannen. Super snelle service en fantastisch resultaat. Als je top kwaliteit wilt, moet je hier wezen!

Dit is de 2e keer dat ik gebruik kan maken van deze service. Heel goed

Snelle service en mooie kwaliteit!

Ik was erg verrast toen ik een dag na het opsturen van mijn fotorolletjes de digitale afdrukken al opgestuurd kreeg (en dat in het Paas weekend!). De geprinte foto’s volgden ook snel daarop. Heel tevreden over de snelle service en de afdrukken/het papier zijn van mooie kwaliteit! Een adres om aan vast te houden.

Heel erg blij met mijn aankoop

Aankoop was gemakkelijk en snel en ook zeer snel geleverd. Bedankt

Snel en netjes afgeleverd

Bestelling is snel en netjes afgeleverd.

Snelle service, duidelijke website

Heel tevreden met mijn aankoop.

Snel en vakkundig

Mijn anologe films laat ik bij Verweij ontwikkelen/scannen/negatieven verzenden. Snelle afhandeling en altijd vriendelijk advies bij telefonisch contact. Klantvriendelijkheid zoals het hoort.

Blij met kwaliteit en prijsverhouding en goed product.

Wilde oude dia's van mijn ouders digitaliseren. En kwam bij een door mij vergelijkingsonderzoek, bij Foto Verweij terecht en ben zeer blij van de vlotte levering.

Super service .

Had het in de middag besteld en werd binnen een uur of twee verzonden en volgende dag in huis. Top verpakt en product zoals beschreven. Ik raad ze zeker aan !!

top service

Telefonisch een camera gekocht. Fijn geholpen. Was een best dure camera. Durven kopen zonder hem in de hand te hebben gehad. Zou het zo weer doen

Een zeer goede ervaring!!!

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf snelle service en netjes verpakt ik ga hier zeker als ik weer wat nodig heb weer een bestelling doen. Met vriendelijke groet, Hein Kop

Goede en snelle levering

Levering was er binnen een dag, zoals aangegeven op de site

Was de afzender vergeten bij het insturen van mijn negatieven. Ik bellen en evenlater hadden ze mijn negatieven gevonden. Paar dagen later had ik mijn negatieven ontwikkeld en terug gekregen met daar bij de gescande exemplaren via we transfer gekregen. Thanks voor de service.

Snel en volgens afspraak geleverd

Ik heb een diascanner gekocht, deze heb ik na ontvangst direct geprobeerd. Ik moet me er nog wel in verdiepen maar het lijkt een goed apparaat. De snelheid van leveren en communicatie over levering was prima.

Goeie kwaliteit en Snelle levering

Ik was verbaasd hoe snel ik mijn gescande foto's kreeg. En ben heel blij ermee! Ik ga vaker mijn film rolletjes laten ontwikkelen hier!

Altijd prima

Duidelijke website eerlijke prijzen. Bestelling goed verpakt en snel verzonden. Fijne winkel waar je geen nummer bent.

Gewoon helemaal prima! Redelijke prijs, snelle en nette verzending.

Super goed

Duidelijk en snel

Goed verpakt en snel verzonden

Mijn bestelling werd snel verzonden en kwam goed verpakt aan.

Ruim assortiment en heel klantvriendelijk

Ze hebben hier een ruim assortiment analoge film. Ik heb er onlangs (goed geprijsde) 35mm filmrolletjes gekocht die helaas tijdens de verzending beschadigd waren geraakt. Toen ik daarover een mailtje stuurde kreeg ik binnen een half uur reactie en meteen nieuwe rolletjes toegestuurd. Super klantvriendelijk!

Prima fotozaak voor inruil en aankoop

Onlangs mijn camera ingeruild voor andel model, Zowel advies als de wijze waarop Mark mijn oude innam tegen zeer gunstige prijs waren weer uitstekend. Al enkele jaren tot volle tevredenheid klant bij Foto Verweij. Ondanks het feit dat in Rotterdam genoeg fotozaken zijn blijft mijn keuze toch Foto Verweij, voor zowel analoog als digitaal. Complimenten aan het hele team.

Beste Mourits, bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te horen dat je meerdere jaren klant bij ons bent, daar zijn we ontzettend blij mee! Als dank voor jouw mooie review, krijg jij van ons een waardebon t.w.v. €50. Deze is te besteden in onze winkel en via onze webshop. Neem je contact met ons op? Graag tot snel! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Uitstekende ervaring

Nu een aantal keren films laten ontwikkelen en scannen en met post toegezonden. Fijne service voor als je niet altijd in een stad bent om de rolletjes weg te brengen.

Had even laten weten dat het filter niet voorradig was

Ik zat maar te wachten op een bevestiging van verzenden van mijn lens! Bleek er een filter er niet te zijn, miss had ik daar zelf op moeten letten. Kleine moeite lijkt me om ff een standaard zinnetje op te nemen en dat te versturen toch?