Goed!

Snel geleverd,goed ingepakt

Film besteld volgende dag in huis@

Snelle service, goede kwaliteit

Ik heb 4 filmrolletjes opgestuurd, al eerder bij andere instanties laten ontwikkelen, maar dan was het vaak erg prijzig, duurde het lang en was de kwaliteit subpar. Instructie op de website was heel duidelijk, had binnen een week weer de negatieven thuis liggen, snelle service van goede kwaliteit en ook netjes weer thuis geleverd. Mijn vriend heeft voor het eerst in 15 jaar zijn jeugdfoto’s kunnen zien, dus een hele fijne ervaring voor ons dat ze zo vlot en mooi ontwikkeld zijn! Toppers, bedankt!

Foto Verweij levert keer op keer een uitstekende service. Ik laat mijn fotorolletjes ontwikkelen, scannen en de foto’s afdrukken. De foto’s komen met zeer goede kwaliteit terug. Ik beveel het zeker aan! Ik blijf terugkomen.

Lens in perfecte staat.

Nikon objectief gekocht. Zag er op de foto al mooi uit. Maar bij aankomst van pakketje bleek de lens als nieuw.

Vriendelijk contact, goede levering

Er was iets niet helemaal juist gegaan met het plaatsen van de bestelling, maar hierover ben ik goed geïnformeerd en het is netjes opgelost. De levering verliep verder soepel en het product is volledig in orde.

Doen wat ze beloven!

Een bedrijf wat gewoon doet wat ze moeten doen: klanten helpen door te doen wat ze beloven.

Perfecto

Altijd mijn wegwerp camera’s hier laten ontwikkelen in de afgelopen jaren en het is altijd goed gegaan. De kwaliteit is erg goed en het word erg snel ontwikkeld.

Geweldige occ. aankoop die supersnel is geleverd. 100% in orde

Geweldige occ. aankoop die supersnel is geleverd. Een mooie Tamron 35mm lens met een zeer scherpe prijs. Volgens DXOMark een nog beter scorende lens dan de Nikon regenhanger. Kortom: een scherpe lens, moderne opbouw MET vibratie-reductie !

Snelle correcte bezorging.

Snelle correcte verzending .

Aankoop was van A to Z te tracken. En eenmaal in ontvangst, solide en met zorg verpakt. Geweldig.

Zo ver zo goed en ik ga in de toekomst zeer zeker van jullie ontwikkel service enz. gebruik maken.

Rolletje ingestuurd en snel en keurig de bestanden ontvangen (via wetransfere). Prima prijs ook. Weinig communicatie. Netjes de opdrachtbevestiging en nota ontvangen via de mail. Geen ontvangstbevestiging van het rolletje ontvangen (altijd beetje spannend of het insturen goed gegaan is), maar de scans waren snel beschikbaar. Bestanden groot genoeg om mee te werken. Geen keuze in scan-resolutie mogelijk. Aanvullende mail van mij na het inzenden niet beantwoord. Overall: prima en goed.

Snelle en goede levering.

Artikel zoals omschreven verstrekte info betreffend product uitsteken. Post.nl zoals gewoonlijk een drama.

snelle goeie survice

heel snelle en goeie ontwikkel en scan service voor analoge film.

Keurige service

Er zat een klein foutje in mijn bestelling en dat werkt onmiddelijk en uitstekend opgelost :)

Heel goed!

De aankoop na bestelling in goede orde ontvangen. Fijne webshop!

Goed geholpen en snelle levering

Nadat ik online een product had gezien, had ik hier nog een aantal vragen over. Dus telefonisch contact opgenomen met de winkel en ik ben door de medewerker super goed geholpen. Ik heb antwoorden gekregen op al mijn vragen en na het bestellen is het product ook snel opgestuurd en geleverd.

Snelle service, vriendelijk en professionele medewerkers en een heel fijn retourbeleid wat er voor gezorgd heeft dat ik eigenlijk het liefst bij Foto Verweij fotoshop

Valt dat even tegen

In plaats van bij een grote webwinkel dacht ik dat ik bij Foto Verweij zou bestellen bij een zelfstandig ondernemer die nog tijd en zorg voor zijn klanten heeft. Maar helaas, ook Foto Verweij negeeert je gewoon wanneer je vraagt waar je bestelling blijft. Zou op maandag verstuurt zijn en op dinsdag bezorgt worden. Vervolgens spreekt PostNL dat tegen en belooft de bezorging op woensdag om vervolgens op woensdag het pakketje kwijt te zijn (bezorgtijd wordt zogenaamd opnieuw berekend). Nu weet ik dat PostNL heel slecht is, maar ik dacht, nu ga ik plezier hebben van dat zelfstandig ondernemerschap. Maar helaas. Wanneer je belt krijg je niet iemand die wat voor je kan doen, maar waarschijnlijk gewoon een callcenter medewerker die dan zegt dat hij het voor je gaat uitzoeken. En als je dan uren later zelf maar weer belt omdat je niets van ze hoort blijkt dat hij het ook alleen maar doorgegeven heeft en er zogenaamd niets aan kan doen dat hij ook niet weet wat er aan de hand is. Dus helaas, het is gewoon een webwinkel met de service van een webwinkel. Volgende keer maar weer een tientje meer betalen en naar een echte winkel.

zeer slechte service

zeer slechte service bij niet op tijd bezorgen bestelling houden je samen met post.nl aan 't lijntje de een wijst naar de ander terwijl Verweij verplicht is om onderzoek in te stellen maar niet doen !!! heb al verschillende keren hierover gemaild zowel naar hen als post.nl maar blijven in gebreke ......maar wel geld innen en verschuilen achter druk druk druk en systeem bla bla bla bij beide maar oplossen ho maar dus mensen bedenk voor je iets besteld ik wacht nu al 6 dagen !! op mijn bestelling waardeloze zooi

Ik ga altijd met plezier naar foto Verweij ondanks ik niet in Nijmegen woon. De analoge foto diensten zijn goed en snel en de rolletjes een normale prijs. Tevens zijn ze altijd bereid om advies te geven en vragen te beantwoorden.

Goede prijzen, snelle levering

Tot nu toe altijd een goede ervaring!

Alles naar wens verlopen.

Ik heb 3 fotorolletjes laten ontwikkelen. En dit alles naar volle tevredenheid. Ook het telefonisch contact verliep zeer prettig en service gericht.

Mijn verwachtingen zijn waargemaakt

Ik heb een zwart/wit rolletje en een kleurenfilm gestuurd en beide zijn door de professionals van Verwey verwerkt naar behoren. Helaas was mijn eigen camera niet helemaal in orde zodat mijn kleurenfilm mislukt was. Het z/w rolletje kwam uit een ander camera. Vreemd genoeg kwam deze scan wel in mijn spamfilter terecht en de kleurenfilm niet.

Plein 1944 145

6511JH Nijmegen