Snelle service, goede prijs kwaliteit

Door een camera die na hulp bij een verhuizing cadeau is gedaan zijn we weer terug in het analoge domein! Daar horen rolletjes bij, en Foto Verweij heeft ze op voorraad en snel geleverd. Kwaliteit van de fotos hangt nu nog alleen maar af van de kwaliteiten van de fotograaf!

Supernette scans & fijne service

Goede ervaringen met film laten ontwikkelen en goede, nette scans! Altijd vriendelijk op de mail en een snelle service. Vind de prijzen van films trouwens ook altijd redelijk!

Zondagavond een fotocamera besteld en dinsdags al geleverd!

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit

De eerste keer gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een rolletje op te sturen en te laten scannen en ontwikkelen. Dat gaan we vaker doen! Scans zijn beter dan mijn eigen kunsten en afdrukken zijn topkwaliteit.

Snel en duidelijk.

Het stond duidelijk op de website en er was keuze genoeg. Snel binnen.

Makkelijk bestellen en snel geleverd, top!

Het zoeken en bestellen van mijn films ging makkelijk en snel, ze waren verreweg de goedkoopste als ik wat meer films bestelde, logisch toch? Ik had ze de volgende dag al in huis, dus dat scheelde nogal: geen verzendkosten én parkeergeld bespaard, wanneer ik ze in de stad had gehaald.

Fantastic

I have placed multiple orders, great prices every time and speedy delivery. Great camera shop.

super tevreden

makkelijk te bestellen en snelle levering, heel blij

zoals het hoort

Ringflits besteld, en binnen een week netjes bezorgd. Doet het goed, mijn fotos's zijn weer prachtig, alsof ik een nieuwe camera heb!

Snel, simpel

Goed verzorgd en snel.

De resultaten van W Transfer waren heel flets. De prints van de levering waren wel goed.

Mijn fotorolletjes werden snel en goed ontwikkeld en er werd goede service geleverd door twee apart bestelde pakketten samen te voegen.

Snelle levering, goede prijs

Snel geleverd voor een goede prijs.

uitstekend

Rolfilm gekocht voor mijn Hasselblad. En gelijk twee keer ontwikkelen en digitaliseren erbij besteld. - Snelle levering, - Mooi ontwikkeld, - Goede digitale bestanden ontvangen via Wetransfer - Negatieven een paar dagen later thuis Kortom een hele goede ervaring en ik heb mijn volgende films alweer besteld.

Goed en snel

Product prima, levering nog sneller dan beloofd

Uitstekend!

Uitstekende service, goede producten. Fijne prijs kwaliteits verhouding. Wij komen hier zeker terug.

Snelle levering, goed assortiment en fijne klantenservice

Ze hadden alles wat ik zocht en het was snel in huis

Voor analoge fotografie ben ik altijd op zoek naar rolletjes. Bij Foto Verweij vind ik ze voor een zeer aantrekkelijke prijs en zijn ze snel in huis. Ik denk dat dit een van de goedkoopste winkels in NL is voor rolletjes.

Niks mis mee

Na uitgebreid rondkijken en de nodige reviews gelezen te hebben, heb ik besloten om de Nikon Z 28-400 f/4-8 bij foto Verweij te bestellen. Het bestelproces verliep vlotjes en 3 dagen na het plaatsen van de bestelling (vertraging bij Postnl) was het objectief binnen. Het objectief voldoet aan de verwachtingen, het is een scherp en snel objectief. Hier gaan we veel plezier mee beleven tijdens de vakantie.

Prima, dat wat je van een leverancier mag verwachten.

Ik bestelde een harddisk met een kleur. Die kleur bleek niet voorradig. Keurig een email ontvangen of het een andere leur mocht zijn. Prima, het gaat mij om de technische specs en niet zozeer om de kleur. Kuerige service en op tijd geleverd.

Bestelling geleverd zonder problemen.

Bestelling geleverd zonder problemen. Zeer tevreden.

Top service!

Ik bestel eigenlijk altijd al mijn foto spullen bij Verweij. Ik verbaas me elke keer weer hoe snel en goed alles binnen komt. Ik heb eigenlijk geen slecht woord te zeggen over dit bedrijf en ik ga zeker blijven bestellen bij ze!

Weer 100% tevreden!

Al jaren bestel ik bij Foto Verwey en steeds is mijn product in no time daar. Met duidelijke berichten via de mail word ik op de hoogte gehouden. Na 24 uur kan ik mijn films al in mijn camera laden. En dan praten we nog niet over de betaalbaarheid! Lof, team van Foto Verwey!

Snel geleverd en goed verpakt

Product had ik zo gevonden. Bestellen is dluitje van een cent en volgende dag geleverd.mooi verpakt

Goede ervaring ontwikkelen en scannen

Online betaald, filmrolletje opgestuurd. Op dezelfde dag van aankomst de scans online kunnen downloaden. Goede kwaliteit. Negatieven en prints ook goed verpakt ontvangen. Ook werd er binnen een dag duidelijk op mijn vraag gereageerd.

Plein 1944 145

6511JH Nijmegen