Perfect!

Eerste bestelling heb ik als zeer goed ervaren. Zeer snelle levering. Product was zeer goed verpakt.

Goed geholpen en top resultaat

Fijne samenwerking en netjes gecommuniceerd door foto Verweij!

Goed verpakt en bestelling prima in orde

Tijdig verstuurd, alles klopte.

Terugsturen geen probleem

Het product dat ik besteld had voldeed helaas niet. Maar gelukkig mocht ik het terugsturen en kreeg ik meteen mijn geld terug.

Goede snelle levering. De artikelen op de website over verschillende soorten zwartwit- en kleur-fotorolletjes waren erg nuttig!

Heel goede en snelle service

Heel goede en snelle service. Snelle levering van producten. Snelle en goede film rol ontwikkeling en scannen.

Dikke duim!

Nou, als jongere in deze moderne tijd met smartphones is het allemaal snel en veel. Daarom maak ik graag gebruik van cameras met rolletjes, boeken en 100 paar schoenen vind ik ook niet nodig. Ik vind dit heel fijn en de rolletjes heb ik op deze site gekocht. 3 stuks voor 25 euro, goede prijs vind ik. Al vind ik snel dingen duur, haha. Het pakketje kwam erg snel aan en nu kan dit weekend op een feestje als mijn eerste fotos maken! Daar ben ik blij mee. Ik hoop dat mijn review in smaak valt. Wie weet kan ik dan nog meer rolletjes kopen! Ik zal in ieder geval mijn volgende aankoop weer hier doen!

Snelle professionals

Bij Verweij werken vriendelijke professionals, erg blij met de goede en snelle service! Enkele keren foto's laten ontwikkelen, altijd zeer tevreden!

Goede en snelle service

Dit was de eerste keer voor een bestelling en deze heb ik goed ervaren.

Super goed

Heel gezellig en super kwaliteit

Snel, klantvriendelijk

Ik laat hier nu al 2 jaar mijn 35 mm film ontwikkelen en ik ben zeer tevreden. Ik stuur het altijd op en ontvang binnen 24 uur mijn beelden terug. Ook de afdrukken zijn van goede kwaliteit. Ook het aanbod van rolletjes etcetera is zeer uitgebreid. Al met al ben ik zeer tevreden.

Ik was op zoek naar een aantal specifieke 35mm rolletjes, die ik hier allemaal heb gevonden voor ook nog eens de laagste prijs vergeleken met andere online winkels. Super snel verzonden en keurig netjes met gratis verzenden boven de 50 euro. Helemaal top, ik ga hier vaker bestellen!

Voordelig in prijs en vlot en netjes geleverd!

Instax/Fuji film voordeliger dan elders verpakt met zorg en op tijd. Dit wordt zonder twijfel mijn go-to voor het bestellen van film.

Geweldige prijzen, snel verzonden, mooi aanbod! Aanrader.

Zoals ik hierboven noem :)

Nog steeds.

Al meerder kleine bestelling gedaan. Alles komt snel aan. En goed verpakt.

Good selection, fast delivery and personal customer service

Nice to order from foto Verweij, fast delivery and good selection of products. One of the films I ordered was out of stock and they replaced with a nice suprise.

Snelle en goede levering

Vakmensen met kennis van zaken

Toppers!

Ruim assortiment filmrolletjes voor goede prijzen

Na een tijdje afgewacht te hebben voordat ik tot de 50 euro kwam voor ‘gratis’ verzendkosten was het met de Kerst dan toch zo ver. Meteen voor 100+ euro aan 35mm filmrolletjes besteld. Bestelling ging soepel. Alles netjes op tijd (zelfs net voor Kerst) geleverd. Goed verpakt, rolletjes met houdbaarheidsdata tot in 2025, dus top. Je wordt netjes via e-mail op de hoogte gehouden van je bestelling. Doel in 2024 is om de winkel eens fysiek te bezoeken. En om hun ontwikkelservice te proberen.

Beste Rogier, wat een mooie review en fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel fotografie plezier en ontvangen je graag in onze winkel! Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Snelle levering precies volgens afspraak.

Ik bezoek normaal de winkel zelf (vriendelijke en deskundige medewerkers bij Foto Verweij), maar dat kon deze keer niet meer voor het einde van het jaar, dus online besteld. Netjes volgens afspraak geleverd. Heel tevreden.

Unieke fotografie zaak

Dankzij een zoektocht naar 135mm films kwam ik op internet Foto Verweij tegen. Deze firma is zeer goed gesorteerd en het aanbod is royaal te noemen. De prijsstelling is sympathiek en nog belangrijker... er is daadwerkelijk voorraad. De website is zeer informatief en de levering was naar behoren. Als voormalig beroeps fotograaf is deze onderneming een snoepwinkel voor liefhebbers van de fotografie. Wat mij vooral aansprak is het aanbod en de verwerking van analoge films. Nostalgie en kwaliteit is mij niet vreemd. Fijn dat ik bij deze onderneming terecht kan. Erg leuk was de uitnodiging om op Instagram wat van mijn werk te tonen, én de uitnodiging en vouchers voor de expositie van Eddo Hartmann bij Huis Marseille in mijn geboorteplaats Amsterdam. Mijn Leica kan niet wachten om de eerste films er doorheen te jassen. Foto Verweij? Maakt de beste deal voor mij!

Beste Ton, Hier doen wij het voor! Bedankt voor je positieve en uitgebreide review! Als bedankje voor je mooie woorden sturen we je graag een cadeaubon op t.w.v. €50. Deze is te besteden in onze winkel en webshop. Neem je contact met ons op? Met vriendelijke groet, Team Foto Verweij

Wederom een excellente service waarbij je een smile tovert. Los van de prachtige spulletjes is een service een ontastbare dienst die langer bij je blijft en daarmee de vreugde versterkt. Tot gauw, bij mijn volgende aankoop

Veel keus en snelle levering

Wat een top site, ze bieden enorm veel aan en hebben ook veel “blogs” over bijvoorbeeld welke filmrolletjes voor jou het beste zijn. Ook nog eens super levering! Al met al een top site met goede service.

Fantastische service

Ondanks dat ik een foutje in mijn gegevens had gemaakt arriveerde de bestelling binnen 1 werkdag! Dank, dank, dank!