Trage verzending/bezorging

Ontvangst artikel liet lang op zich wachten en voortgang trace & tracking werd slecht gecommuniceerd

Excelent service

FotoVerweij is now my go-to service to develop and scan my film negatives. Super fast service, good price and high quiality scans!

Snel!

Snelle levering en vaak voorraad van rolletjes waarbij die bij andere winkels uitverkocht zijn.

Snel verzonden en goede kwaliteit!

Het bestelproces verliep perfect en ik had het pakket snel in huis. Daarnaast is het aanbod op de webshop ook groot.

Snel en goede prijs

Onlangs enkele 120-films besteld. Dezelfde dag door Verweij naar post-nl verstuurd, jammer dat het daar dan vaak weer verkeerd loopt maar daar kan Verweij natuurlijk niets aan doen. De prijs was erg goed, soms wel de helft goedkoper dan andere on-line aanbieders. Kortom, snel en concurrerende prijzen..

Zeer vriendelijk contact, prachtige zwart-wit scans

Ik heb een heel oud zwart-wit rolletje laten ontwikkelen bij Foto Verweij. Ik werd telefonisch heel goed geadviseerd en ben onwijs blij met de scans. Ik zal voortaan nergens anders mijn rolletjes laten ontwikkelen!

Prima Fotografen winkel met veel keus

Foto Verweij is een uitstekende winkel met veel keus en concurrerende prijzen. Bestelproces is makkelijk en snel en keurig geleverd. Graag een andere keer weer!

Prijsstelling, kwaliteit, advies, levering en nazorg: kán niet beter!

Al vele jaren dolend door cameraverkoopland, recentelijk - veel te laat - Foto Verweij in Nijmegen ontdekt. En zeer aangenaam verrast. Het is dat ik in deze liefhebberij álles al heb wat ik me ooit heb gewenst - anders zou ik bij Foto Verweij opnieuw beginnen. Maar één keer moet het genoeg zijn, vermaant mijn omgeving - of toch maar niet?

Snelle perfecte fotoservice

Alles duidelijk uitgelegd op de website en in notime had ik de digitale fotobestanden ninnen gevolgd door het ontwikkelde filmrolletje

Zeer klantgericht

Alles functioneert probleemloos soepel ... goede website, uitvoerige produktbeschrijvingen, gemakkelijk bestellen, prompte verzending, keurig ingepakt.

Prima kwaliteit scans en afdrukken

Verwerking is snel en professionele kwaliteit. Zou wel leuk zijn als je de keuze hebt op hoogglans papier af te drukken.

Het pakketje was goed verpakt en netjes snel afgeleverd. Erg blij mee!

top!

Snel!

Prima service!

Vorige week hier een lens besteld. Was snel verzonden, maar de bezorgdienst liet het een paar dagen afweten... Ik werd snel en goed op de hoogte gehouden door Foto Verweij. Dus van mij krijgt deze zaak een dikke 10!!

Overzichtelijk en netjes

Online nooit problemen mee gehad , doen altijd netjes en snell alles op de post.

fijne service en goeie producten

Ik koop hier wel vaker spullen voor mijn analoge camera. Altijd fijne hulp via de telefoon en de spullen zijn van goeie kwaliteit

Zeer snelle toezending en uiterst soepele winkelervaring.

Gewoon goed

Makkelijk bestellen, snel verzonden. De rest moest PostNl doen en die maakt er weinig van. Ik ben dit tevreden over Foto Verweij.

Snelle levering en nette service.

Als eerste met een medewerker gebeld. Gevraagd of de camera er nog was. Deze was inderdaad nog aanwezig. Na online bestellen, was hij de zelfde dag nog verzonden.

Beste ontwikkellab in Nederland

Ik heb mijn foto's laten ontwikkelen vij Verweij. Ik heb ze vrijdagmiddag op de post gedaan, zaterdagmorgen had ik de scans al in de mail. De scankwaliteit is ook echt subliem. Ik had ook de foto's laten drukken, die waren ook snel in de brievenbus. Kwaliteit was heel goed tegen een ontzettend redelijke prijs. Mijn foto's waren half-frame, maar ze waren volledig gedrukt zonder meerprijs. 2x zo groot als bij elk ander lab dus. Verweij is de beste ontwikkelservice in Nederland, als ik eens in Nijmegen ben kom ik zeker langs.

Professionele en snelle service van het ontwikkelen van analoog

Fotoverweij is mijn vaste adres voor het ontwikkelen van analoge film. Hun professionele kwaliteit en nauwkeurigheid zorgen keer op keer voor prachtige resultaten. Of het nu gaat om kleur of zwart-wit, ik weet dat ik bij Fotoverweij altijd op topkwaliteit kan rekenen!

Topservice!!

Ik laat mijn film hier altijd ontwikkelen en inscannen, ze doen dit ontzettend snel en ik ben altijd erg tevreden met het resultaat. Bedankt!

Snelle levering van 1ste klas spullen

Zeer snelle levering van de bestelling. Goed en veilig verpakt. Fijn om zaken mee te doen.

Supersnelle service van hoge kwaliteit

Ik enorm blij met de snelheid en kwaliteit van Foto Verweij. Voor het eerst heb ik een fotorolletje per post verstuurd. Die wilde ik laten ontwikkelen, zodat ik de foto's digitaal en geprint kon krijgen. Tegelijkertijd had ik ook weer een nieuw rolletje besteld. Het rolletje verstuurde ik woensdagavond en zaterdagochtend kwamen de scans van de foto's al binnen per mail. Over de kwaliteit ben ik ook zeer te spreken. De scans en prints zijn vele malen beter dan die van de drogisten (of de fotolabs waarmee zij werken). Ook is het super leuk dat de webshop veel verschillende soorten film verkoopt. Leuk om mee te experimenteren :) Foto Verweij heeft er weer een nieuwe klant bij!

Een zeer positieve kennismaking met deze fotozaak waar de klant nog ouderwets centraal staat

Bij de aanschaf van een nieuwe camera betaalde ik, door een fout op de website, € 100,- teveel. Dit werd zeer snel en professioneel rechtgetrokken en teruggestort op mijn rekening.

Plein 1944 145

6511JH Nijmegen