Filters

9

Goede service.

Ik vond het heel belangrijk dat je goed op de hoogte werd gehouden van de gang van zaken. B.v dat mijn bestelling niet in de winkel was maar in het centrale magazijn zodat mijn bestelling 1 of 2 dagen later zou arriveren. Dat klopte precies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede uitleg met kennis van zaken.

Het is een professioneel bedrijf met gedegen ervaring. Ik heb een goede technische uitleg ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en simpel

Besteld, binnen een paar uur verzonden en de volgende dag thuis. En dan ook nog goedkoper dan elke andere webwinkel die ik kon vinden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fairly priced and fast delivery

The film I bought was fairly priced and was shipped fast. Also I appreciate the packaging and the options for developing available.

  • Aanbevelen? Ja
9

Na enkele telefoontjes..

Ik had al eerder een Sigma 30mm/2.8 voor Sony E, geen idee waarom ik deze uit elkaar had geschroefd? Gelukkig vond ik er toch nog eentje in Nijmegen. Lens is in goede orde ontvangen, happy!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering van een film/dia scanner

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en service

Onlangs foto's laten ontwikkelen. Ik ben erg blij met het resultaat, de kwaliteit en de prettige service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Met betrekking tot ontwikkelen analoog filmmateriaal: Snelle afhandeling, adequate verzending.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goede service.

Prima service geboden om een door mij gemaakte fout te herstellen en het apparaat is daardoor toch nog op de gewenste datum geleverd. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
10

Absolute topzaak! Ik word na 20 jaar nog steeds iedere keer positief verrast

Altijd goede service, vakkundig personeel, eerlijke inruilprijzen en reëele competitieve nieuwprijzen zowel voor koper als verkoper. Alles op het gebied van digitale fotografie, goede occasions, reparatieservice, maar ook een uitgebreid assortiment analoge film en doka attributen. Zo hou je je staande tussen alle geweld van webwinkels: vakmanschap, topservice én scherp geprijsd. Ik kom niet zo vaak in fysieke winkels maar word hier al 20 jaar iedere keer weer positief verrast en slaag altijd precies voor wat ik nodig heb.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goed verpakt

Gewoon niks mis mee, doet wat je wilt

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en vriendelijk

Aan de telefoon werd ik heel vriendelijk geholpen. En de bestelling werd vervolgens snel geleverd. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

De bestelprocedure is vlot afgehandeld.

Foto Verweij heeft een klantvriendelijke webshop. De bestelprocedure is transparant en soepel. Levering van het bestelde vond plaats op de afgesproken tijd en plaats. Kortom, zoals het hoort en zoals je het graag overal zou zien.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Goede en snelle service ook telefonisch

  • Aanbevelen? Ja
10

Winkel met kennis en service

Het bestelde product was niet op voorraad maar uiteindelijk toch snel geleverd. Ik had de keus om te wachten of te annuleren. Dat is toch fijn om keus te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Hele vlotte levering, en uitstekend verpakt

  • Aanbevelen? Ja
6

Na klacht 10% korting

De Kenko tussenringen waren wel in nieuwe staat en ik ben tevreden met de ringen, maar de verpakking was duidelijk al opengemaakt en er waren ook een paar lichte gebruikssporen op de ringen. Aanvankelijk werden deze als nieuw verkocht. Na het laten van een review hierover werd ik netjes teruggebeld door een vriendelijke medewerker die zei dat dit niet de bedoeling was, ze hadden geen andere op voorraad, en ik kreeg 10% korting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service filmontwikkeling

Een filmpje laten ontwikkelen, snel terug en netjes gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima, niks op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Redelijke prijzen en vakkundige medewerkers

Een prettige winkel. Sympathiek, vakkundig personeel en een ontspannen sfeer. Meer valt er niet te wensen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service voor de analoge fotograaf

Ondanks ontbreken van opgave om negatieven te scannen heeft men toch als service deze alsnog gestuurd. Zeker fijn vooral omdat de negatieven nog steeds niet door PostNL zijn bezorgd! Geweldige service van Foto Verweij. Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd super blij met mooie analog film ontwikkeling & scans!

Comparing Foto Verweij and other developing places in the Netherlands, this is really the best! Me and my friends always send our film here.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en goede kwaliteit foto ontwikkeling

Top foto service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Ik heb een Nikkor Z 50mm 1.8 gekocht. Werd zeer snel verzonden. Toen een dag later de prijs van het objectief werd verlaagd in een actie kreeg ik het verschil terug betaald. Zeer netjes. Objectief zat goed verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben honderd procent tevreden ;ook met de snelle afhandeling

Ik zoek nog naar meer advertenties ; naar cannonlens 8-200

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Plein 1944 145

6511JH Nijmegen

243226831

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.