Snelle verzending

Altijd netjes op tijd verzonden en bezorgd. Keuze tussen bezorgservice post.nl of DHL is ook fijn want Post.nl is hier veel beter. Bestelling ook altijd netjes in orde

Top bedrijf voor dierbenodigdheden

Snelle levering, goede prijsstelling, vriendelijk behulpzaam en goed bereikbaar.

Supersnelle afwikkeling van mijn bestelling

Zie vorig antwoord

Perfect en snel

Juiste product ook. Zoals het hoort.

Altijd goed

Ik heb nu voor de zoveelste keer bij animals first besteld. Deels omdat ze nog steeds mijn voer voor de beste prijs leveren, maar ook absoluut omdat het altijd een hele nette service is. Wordt altijd snel en netjes verzonden, je wordt op de hoogte gehouden via de mail in het hoe of wat. Voor mij een reden om hier te blijven bestellen!

Voor de 2e keer besteld. Goedkoper en snelle levering.

Een echte top dierenzaak

Goede service voor een scherpe prijs.

Snelle levering, goede producten.

Prima webshop

Goedkoop en snel geleverd! Lekkere snacks er gratis bij geleverd. Top!

Prima service en vlotte levering

Precies zoals beschreven

snelle service

Het voer voor onze hond wordt altijd snel geleverd. Altijd een kleine attentie erbij.

Met andere vervoerder goed bedrijf.

Wel een goede service, men geeft de klant de mogelijkheid bestelling te ontvangen via postnl of dhl. Als animal first bervoerder kiest zijn de verzendkosten wat lager. Helaas blijkt dit om DPD te gaan, en dat wordt niet vermeld. Dus voor niets ruim 2 uur zitten wachtenDPD kwam niet. Animal first was wel heel vriendelijk maar daar schiet ik niet veel mee op, morgen weer 2 uur wachten. Dus door DPD niet tevreden.et andere vervoerder goed bedrif

Duidelijke website, persoonlijk gevoel

De website is overzichtelijk met veel aanbod. Het bestelproces is goed en voor de levering word je uitermate goed op de hoogte gehouden. Altijd krijgen we wat lekkers voor de hond extra bij in de doos. Een simpel gebaar van een persoonlijke touch waardoor wij bij Animals First blijven bestellen

Van bestellen tot aan bezorgen ging zonder problemen.

Altijd goed

Snelle leveringen. De kleine attentie erbij voor de hond, maakt t een feestje om de doos samen uit te pakken.

Snel geleverd Goed en netjes verpakt Factuur +bedankkaart + lekkernij Ik ben blij!

Veel keuze, snelle levering! Tevreden!

Veel keuze, snelle levering! Tevreden!

Goede en snelle levering.

Mijn bestelling had ik snel geleverd gekregen.

Ik ben een zeer tevreden klant!

Gunstige prijs. Snelle levering, ook wanneer Je aan vinkt dat Animals First de leveringsdatum mag kiezen. Leuke verrassing bij de levering. Ik hoop van harte dat het assortiment uitbreidt, zodat ik nog meer bij Animals First kan bestellen.

Goed eerlijk bedrijf.

Goede en snelle levering. En je betaalt een eerlijke prijs. Geen prijsafspraak. Keurig verpakt en lekkernij voor de hond.

Makkelijk te bestellen en snelle service

Snelle reactie op verzoek om bestelling te annuleren. Snelle levering bij nieuwe bestelling.

Goeie prijs en snelle levering

Goeie prijs en snelle levering

Goede service en de goedkoopste van prins hondenbrok.

Snelle bezorging goede verpakking en een surprise voor de hond. Top.

Top service !

Vlot om te bestellen en af te rekenen. Zeer snelle levering, netjes en stevig verpakt.

23 Stadhoudersplein

Wassenaar 2241 EA

About Animals First

Vind alles voor jouw (huis)dier bij de online dierenwinkel Animals First. Bij Animals First staat onze liefde voor dieren centraal. Je kunt dan ook voor alles omtrent uw huisdier bij ons terecht. In onze winkel en online shop bieden wij verschillende soorten en merken voer, speeltjes, snacks, voerbakken, manden en kussens, halsbanden en verzorgingsproducten. Wij willen het beste voor jouw huisdier, heb je advies nodig? Wij zorgen voor goede producten met passend advies