Snelle levering. Juiste prijs

Snel geleverd. Goede prijs

Goede producten en prima kwaliteit

Goede producten

Fijne gespecialiseerde voeding voor mijn hond en snelle levering. Ook scherp geprijsd

Voor herhaling vatbaar

Voor het eerst een bestelling gedaan. Snel geleverd en goede prijs.

Prima levering

Overzichtelijke website. Snelle levering én een leuk cadeautje voor de hond erbij. Super leuk.

Fijne webshop, goede service!

Fijne webshop, meestal snelle levering en goede service!

Vlotte levering Aardige attentie!

Ik word altijd ontzettend goed op de hoogte gehouden van de levering van mijn product. We bestellen de brokken altijd bij Animals First omdat het voelt alsof er een persoonlijke touch meekomt door altijd een snackje mee te sturen. Dat vinden we altijd leuk. We zijn blij dat ze onze brokken aanbieden zodat we hier kunnen bestellen!

Goed verzorgd

Dat was de hele samenvatting. Heldere uitgebreide website. Veel keuze. Concurrerende prijzen, goed verpakt met iets extra's en direct verzonden. In één woord TOP!

Vond wel dat er heel weinig keus was in smaken

Mijn vaste besteladres

Snelle verzending ,normale prijzen en altijd een geurhanger en iets lekkers kado

Heel tevreden

Het duurde even omdat het niet allemaal op voorraad was, maar toen ik contact had gezocht werd er snel op gereageerd en werd het snel voor verzending klaar gemaakt.

Prima! En leuke attentie

Fijn dat ze 10 kg van bepaalde soort Prins kattenvoer hadden. Graanvrije snoepjes als verassing meegezonden en bij DPD gelukkig de optie een bezorgdagbte kiezen, dus ben helemaal tevreden.

Fijn bedrijf

Goede kwaliteit en goede service

Goedkoopste adres voor ons voer en makkelijk besteld!

Het goedkoopste adres voor het voer dat wij graag gebruiken voor onze hond. Verzending is vlot en opnieuw bestellen is snel en makkelijk. En altijd een leuk extraatje in de doos om te proberen voor de hond. Zo ondekte wij de zalmsnacks, onze hond vind ze heerlijk en we gebruiken ze nu veel bij de training en opvoeding! Fijne zaak!

Super tevreden

Snelle en nette levering , de prijs van mijn bestelling is ook stuk voordeliger!! Dus super tevreden !!!

Snel en volgens afspraak

servicegericht, betrouwbaar

servicegericht en betrouwbaar, snelle verzending

Goede kwaliteit en snelle service

Het natvoer is ideaal voor mijn hond die allergieen heeft. Er zit maar 1 diersoort in, hoog vleesgehalte en is glutenvrij. Het werd snel geleverd.

Super goed

Binnen 2 dag in huis je bestelling, keurig ingepakt. Er zit zelfs een presentje bij voor je huisdier.

Precies zoals je het verwacht !

Prima service Goed op tijd Goed verpakt Zoals het het verwachten wil!

Snelle service en lage prijs. Zal er zeker weer bestellen.

Super service !

Quick and reliable!

Voorbeeldig

Gemakkelijk besteld en vlot afgeleverd

snelle verzending

Heel tevreden, snelle verzending .

23 Stadhoudersplein Wassenaar 2241 EA

About Animals First

Vind alles voor jouw (huis)dier bij de online dierenwinkel Animals First. Bij Animals First staat onze liefde voor dieren centraal. Je kunt dan ook voor alles omtrent uw huisdier bij ons terecht. In onze winkel en online shop bieden wij verschillende soorten en merken voer, speeltjes, snacks, voerbakken, manden en kussens, halsbanden en verzorgingsproducten. Wij willen het beste voor jouw huisdier, heb je advies nodig? Wij zorgen voor goede producten met passend advies