Duidelijke website, persoonlijk gevoel

De website is overzichtelijk met veel aanbod. Het bestelproces is goed en voor de levering word je uitermate goed op de hoogte gehouden. Altijd krijgen we wat lekkers voor de hond extra bij in de doos. Een simpel gebaar van een persoonlijke touch waardoor wij bij Animals First blijven bestellen

Van bestellen tot aan bezorgen ging zonder problemen.

Altijd goed

Snelle leveringen. De kleine attentie erbij voor de hond, maakt t een feestje om de doos samen uit te pakken.

Snel geleverd Goed en netjes verpakt Factuur +bedankkaart + lekkernij Ik ben blij!

Veel keuze, snelle levering! Tevreden!

Veel keuze, snelle levering! Tevreden!

Goede en snelle levering.

Mijn bestelling had ik snel geleverd gekregen.

Ik ben een zeer tevreden klant!

Gunstige prijs. Snelle levering, ook wanneer Je aan vinkt dat Animals First de leveringsdatum mag kiezen. Leuke verrassing bij de levering. Ik hoop van harte dat het assortiment uitbreidt, zodat ik nog meer bij Animals First kan bestellen.

Goed eerlijk bedrijf.

Goede en snelle levering. En je betaalt een eerlijke prijs. Geen prijsafspraak. Keurig verpakt en lekkernij voor de hond.

Makkelijk te bestellen en snelle service

Snelle reactie op verzoek om bestelling te annuleren. Snelle levering bij nieuwe bestelling.

Goeie prijs en snelle levering

Goeie prijs en snelle levering

Goede service en de goedkoopste van prins hondenbrok.

Snelle bezorging goede verpakking en een surprise voor de hond. Top.

Top service !

Vlot om te bestellen en af te rekenen. Zeer snelle levering, netjes en stevig verpakt.

Animal First is een positieve uitzondering onder de leveranciers van dieren- en petvoeding: In tegenstelling tot de concurrentie doorbreekt Animal First de verstikkende verticale prijsbinding die er in Nederland toe leidt dat A-merken als Prins nergens onder een bepaalde bodemgrens te koop zijn. Zelfs als je als klant de moeite neemt om naar de winkel te komen om het product zelf te komen halen, kan er niets van de prijs af. En dat terwijl de winkelier er juist iets voor over zou moeten hebben als hij op verzendkosten kan besparen en als een klant de winkel komt bezoeken, met de kans op impulsaankopen. Ik complimenteer Animal First met zijn prijspolicy, ook nog gecombineerd met correcte klanteninformatie en levering. Chapeau!!

Snel geleverd, goede prijs!

Animal first , Snel geleverd, goede prijs!

Voldoet aan verwachting

Goede prijs voor de hondenbrokjes van Prins, snelle levering zonder extra kosten, kortom niets op aan te merken!

Snelle verzending en scherp geprijsde artikelen. Hond blij, wij blij

Goeie prijs, eenvoudig bestellen!

Op Google gezocht naar de goeie prijs én goeie reviews.

Fantastisch keurig afgeleverd, met kleine attentie!

Prima zaak, snelle, en vriendelijke reactie op mail, kom zeker terug!

Snelle levering. Juiste prijs

Snel geleverd. Goede prijs

Goede producten en prima kwaliteit

Goede producten

Fijne gespecialiseerde voeding voor mijn hond en snelle levering. Ook scherp geprijsd

Voor herhaling vatbaar

Voor het eerst een bestelling gedaan. Snel geleverd en goede prijs.

Prima levering

Overzichtelijke website. Snelle levering én een leuk cadeautje voor de hond erbij. Super leuk.

Fijne webshop, goede service!

Fijne webshop, meestal snelle levering en goede service!

Over Animals First

Vind alles voor jouw (huis)dier bij de online dierenwinkel Animals First. Bij Animals First staat onze liefde voor dieren centraal. Je kunt dan ook voor alles omtrent uw huisdier bij ons terecht. In onze winkel en online shop bieden wij verschillende soorten en merken voer, speeltjes, snacks, voerbakken, manden en kussens, halsbanden en verzorgingsproducten. Wij willen het beste voor jouw huisdier, heb je advies nodig? Wij zorgen voor goede producten met passend advies