simpel en duidelijk te bestellen

dat werkt gewoon goed! Goed en met zorg ingepakt ook. Degelijk. Helaas doet de pakketdienst er langer over dan is ingeschat.

Goede producten, prijzen en service!

Persoonlijke benadering

Ik bestelde een mandje, werd vervolgens gebelt of dit voor de hond of kat bedoelt was aangezien er als extra snoepjes bij geleverd zouden worden en ze dit wel voor het juiste dier wilde doen, super leuk toch!!!

Uitstekende levering en service

Goede en snelle levering voor nette prijs

Zijn goed

Great service

Great service and good prices, would be great if the dog meat selection would be bigger

Het afleveradres en factuuradres zou duidelijker aangeven kunnen worden op de site. Maar na goede communicatie via de mail, was het snel opgelost.

Snelle, goede service

Snel, en vriendelijke klantenservice. Één artikel was niet op voorraad en er werd onmiddellijk contact opgenomen om het juiste vervangend product te zoeken. Netjes verpakt. Goede service.

Vaker bestellen

N.a.v een vraag telefonisch contact met animal first. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Verzending via track &trace verliep prima. Voor de hond een extraatje erbij gedaan door Animal First. Al met al een goede ervaring en zal hier in de toekomst vaker bestellen.

Ze lieten netjes weten dat het wellicht langer zou duren, maar ondanks dat toch snel in huis en zelfs een hele zak snoepjes erbij. Bedankt.

Snel geleverd en goed verpakt

Kattenvoer snel geleverd en tegen een goede prijs. Ook een klein extraatje erbij, top!

Een medewerker die meedenkt. Had per ongeluk afhalen aangevinkt. Werd keurig gebeld of dat wel goed was gezien de afstand. Nee dus maar alles prima opgelost. Klasse.

Alles goed

Snelle levering, hondensnoepje toegevoegd. Aanrader.

Grote keuze van knaagdiersnacks voor een interessante prijs. Correcte bestelling met 2 super leuke verrassingen in de verpakking!

Persoonlijke service

Super service voor een hele lage prijs

Zondag bestelling geplaatst woensdag geleverd.

Snelle levering en de goedkoopste

De goedkoopste, snelle levering

Leuke traktatie bij de bestelling.

Fijne webstore

Wij hadden vergeten voer voor al onze hond te bestellen ,gelukkig had Animal First de Prins voor active hond bij 4 euro goedkoper dan andere winkels ,en gratis bezorgd . Gelukkig op tijd werd de doos met Prins en een zakje snoepje als extra geleverd . Bedankt AF

Prima service producten snel geleverd

Heb 4 verschillende hondevoer/producten besteld. Waren allemaal binnen 2 dagen bezorgd. Prima service

Supersnel de juiste bestelling bezorgd

Goede reactie

Helaas nog steeds niets ontvangen door post nl. Drama. Gaat geregeld mis en was niet thuis. Geen briefje voor bij buren ophalen etc. Wacht al bijna een week op dit dure voer.

keurig volgens afspraak afgeleverd

goed verpakt en op de toegezegde tijd afgeleverd

Snel en goed verpakt.

Mijn bestelling hondenvoer werd de volgende dag al bezorgd, prima in orde en een gratis extra snack voor de hond erbij! :-)

Over Animals First

Vind alles voor jouw (huis)dier bij de online dierenwinkel Animals First. Bij Animals First staat onze liefde voor dieren centraal. Je kunt dan ook voor alles omtrent uw huisdier bij ons terecht. In onze winkel en online shop bieden wij verschillende soorten en merken voer, speeltjes, snacks, voerbakken, manden en kussens, halsbanden en verzorgingsproducten. Wij willen het beste voor jouw huisdier, heb je advies nodig? Wij zorgen voor goede producten met passend advies